abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 april 2021 @ 00:12:25 #251
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198995852
https://www.ninefornews.n(...)aan-kleine-kinderen/

Was al bekend, maar nog een berichtje.. Mafklappers dat het zijn
Mai pben rai~!
  woensdag 14 april 2021 @ 00:30:26 #252
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198995942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:51 schreef KNAK het volgende:

[..]

:')

Aldus Isdatzo , die mogelijk niet eens vanaf de zijlijn, of zelfs ergens vanaf een naastgelegen veld, of misschien niet eens in dezelfde wijk waar het veld zich bevindt toekijkt _O- (let wel, ik zeg mogelijk... misschien ben je wel een horecaondernemer / winkelier / een gedupeerde)

De echte gedupeerden mogen best wel een beetje kritiek hebben, voor deze groep is het toch net even wat erger dan je te moeten haasten naar de Lidl omdat je n 8 uur geen 6-pack Kordaat meer mag kopen.
Kritiek omdat velen jaren aan o.a. het opbouwen van een bedrijf verloren gaat, schulden torenhoog zijn en amper af te lossen zijn, het (gezins)leven in de vernieling wordt geholpen, huizen verkocht moeten worden, de uitzichtloosheid, wanhoop etc etc parten speelt.

Heeft weinig met 'bang' te maken.
Natuurlijk mag je kritiek hebben, en dat heb ik zelf ook. Verder zie ik (ook van dichtbij) hoe zwaar het voor veel mensen is wanneer bepaalde sectoren volledig op hun gat liggen. Ik ken een aantal mensen die werkzaam zijn of een eigen bedrijf hebben in de evenementensector en horeca, en die hebben het gewoon heel moeilijk.

Los van het gegeven dat we tegen veel dingen fundamenteel anders aankijken hoop ik voor je dat je snel weer kan openen. Ook eigenbelang... * Isdatzo lust ook wel een biertje :Y) .
Huilen dan.
pi_198995967
quote:
Vaccinatievoorrang voor ME’ers door rellen na coronaprotesten
Zo’n drieduizend ME’ers krijgen voorrang bij een prik tegen het coronavirus.
De leden van de Mobiele Eenheid worden de laatste tijd veelvuldig ingezet bij rellen die voortvloeien uit coronaprotesten. Behalve dat ze veelvuldig fysiek contact hebben met relschoppers zitten ze ook dicht bijeen met elkaar in busjes.

„Ik moet er niet aan denken dat er een corona-uitbraak komt bij de ME”, zei koprschef Henk van Essen onlangs. Hij vroeg het kabinet eerder ook voorrang te verlenen aan gewone agenten, maar daar wil het kabinet niet aan. Sowieso geldt: hoe meer groepen voorrang krijgen, hoe ingewikkelder het schema, hoe trager het prikplan.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-na-coronaprotesten
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198996095
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 00:12 schreef KNAK het volgende:
https://www.ninefornews.n(...)aan-kleine-kinderen/

Was al bekend, maar nog een berichtje.. Mafklappers dat het zijn
De mafklappers zijn die anti-vaxxer gekkies in de comments daar. Die zullen ook wel zo mokerdom zijn om hun kinderen niet in te laten enten tegen de mazelen omdat ze gek zijn gemaakt met angstberichten over autisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2021 01:11:46 ]
pi_198997234
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 01:11 schreef Gehrman het volgende:

[..]

De mafklappers zijn die anti-vaxxer gekkies in de comments daar. Die zullen ook wel zo mokerdom zijn om hun kinderen niet in te laten enten tegen de mazelen omdat ze gek zijn gemaakt met angstberichten over autisme.
Bizar inderdaad

Van teveel fantasie:

quote:
Begrijp me goed ik geloof geen bal van het virus door het vaccineren gaan we een monstervirus creeren
Tot verkapte oproepen tot bloedige revolutie

quote:
Wil je verandering dan zal je op moeten staan, vechten voor wat het waard is. En niet wij twee alleen. Vrijheid kost bloed, zweet en tranen zo leren we nu
En het is natuurlijk de schuld van D66

quote:
precies, waarom denk je dat D66 al een paar jaar loopt te drammen over de wet vrijwillige levensbeindiging ? Een paar jaar geleden, voor Cojona, snapte ik niet waarom D66 daar zo over liep te drammen..nu snap ik het.
en... seriously?

quote:
De voedselvoorziening bijvoorbeeld zal op korte termijn moedwillig ernstig worden verstoord.
en natuurlijk WTF?!?

quote:
Beste mensen die nog welzelfstandig kunnen nadenken. Als dit geen overduidelijk bewijs is van satanisme. Rutte en Co behoren al lang tot de luciferiaanse orde die diep in de Nederlandse overheid is genfiltreerd en dit al sinds de jaren 60. Ze vereren satan opdat ze rijkdom, status en macht zouden krijgen. Dat kregen ze en nu zijn met hun ziel gebonden aan het kwaad.

Openlijke verering van Baphomet in het torentje.
En dit is waar de BNW'ers hier zich mee associeren?

[ Bericht 10% gewijzigd door devlinmr op 14-04-2021 09:00:04 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 14 april 2021 @ 09:10:50 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198997367
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 01:11 schreef Gehrman het volgende:

[..]

De mafklappers zijn die anti-vaxxer gekkies in de comments daar. Die zullen ook wel zo mokerdom zijn om hun kinderen niet in te laten enten tegen de mazelen omdat ze gek zijn gemaakt met angstberichten over autisme.
Ik heb trouwens nog nergens iets gelezen over de Covid-19 vaccins dat deze zorgen voor meer autisme.
Maar het aantal autistische reacties is wel ontzettend gestegen als men het heeft over vaccins!
conclusie vaccins zorgen voor autisme is gedeeltelijk waar, alleen zijn die personen juist niet gevaccineerd :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198997778
Weet je ik heb gisteren de persconferentie gemist omdat ik online college had. Dus ik kan niet echt meepraten over wat er gisteravond weer voor kwazel is verkocht.
Ik heb nog een poging gedaan om NOS te raadplegen, maar ik word echt helemaal kriegel van dat stappenplan met 234907234893 dingen erin verwerkt. Het is totaal niet meer te overzien. En ik ga mijn energie er niet eens meer in steken om het ergens nog proberen te begrijpen.

En dat is goed zo. Ik ga gewoon lekker door met leven en adem halen en het zal me allemaal wat. Ik ben nu op zo'n punt gekomen dat ik het echt niet meer kan volgen (niet dat dat tot op heden makkelijk was), en ik vind het wel prima ^O^
pi_198997839
In Newyork gaat het leven alweer volop door (in de US die we tijdens Trump keihard uitlachten) door goede aanpak.
https://www.ad.nl/show/ha(...)rganiseerd~ab9be589/

Dit is hetzelfde als in Moskou en andere niet Europese steden.
Vakman pur sang
pi_198997966
Het is een kwestie van tijd maar dan wordt de eerste tunnel die op de planning staat om te bouwen de 'Hugo de Jonge-tunnel' genoemd.
pi_198998868
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
In Newyork gaat het leven alweer volop door (in de US die we tijdens Trump keihard uitlachten) door goede aanpak.
https://www.ad.nl/show/ha(...)rganiseerd~ab9be589/

Dit is hetzelfde als in Moskou en andere niet Europese steden.
Goede aanpak en mensen die zich gewoon laten vaccineren ipv zich bang laten maken door de anti-vax groepen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 14 april 2021 @ 11:48:50 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198999125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Weet je ik heb gisteren de persconferentie gemist omdat ik online college had. Dus ik kan niet echt meepraten over wat er gisteravond weer voor kwazel is verkocht.
Ik heb nog een poging gedaan om NOS te raadplegen, maar ik word echt helemaal kriegel van dat stappenplan met 234907234893 dingen erin verwerkt. Het is totaal niet meer te overzien. En ik ga mijn energie er niet eens meer in steken om het ergens nog proberen te begrijpen.

En dat is goed zo. Ik ga gewoon lekker door met leven en adem halen en het zal me allemaal wat. Ik ben nu op zo'n punt gekomen dat ik het echt niet meer kan volgen (niet dat dat tot op heden makkelijk was), en ik vind het wel prima ^O^
Je mist niks, alleen maar negatieve energie van die twee galbakken, het beste is geen aandacht aan besteden. Bovendien lekt het altijd uit en je leest het erna toch wel in het nieuws. Routeplan, stappenplan het kan vriezen het kan dooien en inderdaad gewoon je leven leiden in dit circus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198999521
quote:
Gevaccineerde toeristen weer welkom in Denemarken voor vakantie
Europeanen die zijn ingent met een coronavaccin kunnen in mei weer zonder beperkingen naar Denemarken reizen. Ze krijgen dan niet meer te maken met een testplicht en hoeven ook niet in quarantaine na aankomst, meldt het Deense ministerie van Buitenlandse Zaken.
https://www.telegraaf.nl/(...)marken-voor-vakantie
*O* :M

Het gaat snel nu. Welke landen volgen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 14 april 2021 @ 14:46:15 #263
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199001195
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 12:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

*O* :M

Het gaat snel nu. Welke landen volgen?
Dit is allemaal leverage om je te laten vaccineren. Als we begin 2022 de nieuw-guinee variant hebben heb je zowel een experimenteel RNA/DNA kwakje in je aderen en kun je alsnog nergens heen, zonder het hele rataplan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199001579
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dit is allemaal leverage om je te laten vaccineren. Als we begin 2022 de nieuw-guinee variant hebben heb je zowel een experimenteel RNA/DNA kwakje in je aderen en kun je alsnog nergens heen, zonder het hele rataplan.
Gewoon prik erin en niet janken.
Vakman pur sang
  woensdag 14 april 2021 @ 15:33:03 #265
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199001949
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gewoon prik erin en niet janken.
Nee
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199002823
quote:
NCTV: ‘Zorgen om aanhoudende coronaprotesten’
De aanhoudende coronaprotesten in Nederland hebben nog tot ‘relatief weinig extremisme geleid’, maar kunnen wel gaan leiden tot gebruik van geweld. Daarbij vormen vooral ‘onvoorspelbare gevaarlijke eenlingen’ een veiligheidsrisico. Dat stelt de Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) in een vanmiddag verschenen analyse van de coronaprotesten in Nederland.
https://www.ad.nl/binnenl(...)aprotesten~a3dfdecd/
'Een gevaar voor de Nederlandse samenleving'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199003133
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

'Een gevaar voor de Nederlandse samenleving'.
Dat krijg je er van. Vooral zo door blijven gaan met repressieve maatregelen, ondernemers financieel uitkleden en de mensen moedeloos maken, dan staat er vanzelf wel eens een gek op.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199003211
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199003233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je mist niks, alleen maar negatieve energie van die twee galbakken, het beste is geen aandacht aan besteden. Bovendien lekt het altijd uit en je leest het erna toch wel in het nieuws. Routeplan, stappenplan het kan vriezen het kan dooien en inderdaad gewoon je leven leiden in dit circus.
Als je negatieve energie wilt, dan moet je op het BNW forum gaan kijken.
pi_199003876
quote:
Klopt, merk je in dit topic ook al goed. Veel boze angstige mensen die niet in Corona geloven enzo
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199003922
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 00:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je kritiek hebben, en dat heb ik zelf ook. Verder zie ik (ook van dichtbij) hoe zwaar het voor veel mensen is wanneer bepaalde sectoren volledig op hun gat liggen. Ik ken een aantal mensen die werkzaam zijn of een eigen bedrijf hebben in de evenementensector en horeca, en die hebben het gewoon heel moeilijk.

Los van het gegeven dat we tegen veel dingen fundamenteel anders aankijken hoop ik voor je dat je snel weer kan openen. Ook eigenbelang... * Isdatzo lust ook wel een biertje :Y) .
Kben benieuwd naar het gemiddelde aantal werkuren per zorgmedewerker op dit moment in ziekenhuizen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199003924
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:47 schreef The_End het volgende:

[..]

Als je negatieve energie wilt, dan moet je op het BNW forum gaan kijken.
Ga maar lekker in de vax-rij staan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199003947
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat krijg je er van. Vooral zo door blijven gaan met repressieve maatregelen, ondernemers financieel uitkleden en de mensen moedeloos maken, dan staat er vanzelf wel eens een gek op.
Gaat niet helemaal goed met de vax verkoop.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199004019
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gaat niet helemaal goed met de vax verkoop.
Ben echt razend benieuwd hoe murw geslagen Nederland gaat reageren als we weer in lockdown gaan , zo na de zomer. In Engeland zijn ze de burgers al aan het voorbereiden, uitbraak van de Zuid-Afrikaanse variant in Londen waarbij de vaccins niet goed werken.

Gaat nog heel onrustig worden bij aanscherping, en dat gaat gegarandeerd gebeuren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199004067
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Klopt, merk je in dit topic ook al goed. Veel boze angstige mensen die niet in Corona geloven enzo
Jij hebt de tijd van je leven natuurlijk. Kennelijk floreer je in een gedwongen, huiselijke omgeving op afstand van mensen. Ik kan daar niet zo goed tegen nee, tegen uitzichtloosheid.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199004166
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Jij hebt de tijd van je leven natuurlijk. Kennelijk floreer je in een gedwongen, huiselijke omgeving op afstand van mensen. Ik kan daar niet zo goed tegen nee, tegen uitzichtloosheid.
Welke gedwongen huiselijke sfeer?
Afgezien dat ik mijn partner en spruiten leuk gezelschap vind, ben ik gewoon elk weekend buiten dingen aan het doen met anderen. Doordeweeks is het natuurlijk gewoon centjes verdienen en 's avonds even een rondje fietsen/lopen/whatever
Werken op afstand deed ik al daar ik internationaal werk. En of ik nou vanuit huis met India of Japan telefoneer of vanuit kantoor...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199004831
NL schiet al wat beter op met vaccineren, nu Janssen erbij (for fuck sake). En dan juni de deuren openknallen en nooit meer over praten. *O*
Vakman pur sang
  woensdag 14 april 2021 @ 18:45:50 #278
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199004986
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kben benieuwd naar het gemiddelde aantal werkuren per zorgmedewerker op dit moment in ziekenhuizen.
2x de helft.
Huilen dan.
pi_199005051
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kben benieuwd naar het gemiddelde aantal werkuren per zorgmedewerker op dit moment in ziekenhuizen.
Ja dat is natuurlijk heel verschillend, maar heul veul kan niet want dat is verboten in de CAO.
Ook veel die gewoon thuiszitten nog steeds.
En bepaalde disciplines die onbehoorlijk druk zijn.
Vakman pur sang
pi_199005670
Kijk deze man snapt het...
twitter


Of juist niet natuurlijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199005898
Uit betrouwbare bron... Avondklok geldt niet als je in de auto zit.


Vanaf ~24 minuten

Lekker toeren vanavond
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199006226
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:25 schreef devlinmr het volgende:
Kijk deze man snapt het...
[ twitter ]

Of juist niet natuurlijk
Sorry hoor, dat gelul hoor je steeds.
De werkelijkheid is natuurlijk veel rauwer. Er zijn idd maar een paar bewezen gevallen van trombose vrij direct na vaccinatie.
Maar dat zijn lang niet alle cijfers. Het is natuurlijk te vroeg om een kans risico af te geven.

Verder als je zo lult (trombose 1op5000 in vliegtuig) nou dan hef alle maatregelen maar op, want besmetting buiten of in een restaurant en dan sterven aan Corona is ook 1 op 200.000
Vakman pur sang
pi_199007110
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Sorry hoor, dat gelul hoor je steeds.
De werkelijkheid is natuurlijk veel rauwer. Er zijn idd maar een paar bewezen gevallen van trombose vrij direct na vaccinatie.
Maar dat zijn lang niet alle cijfers. Het is natuurlijk te vroeg om een kans risico af te geven.

Verder als je zo lult (trombose 1op5000 in vliegtuig) nou dan hef alle maatregelen maar op, want besmetting buiten of in een restaurant en dan sterven aan Corona is ook 1 op 200.000
Het gaat om de hypocrisie en onrealistische angst. Snap je zelf ook wel toch.
Trombose risico is gewoon normaal gesproken al enorm. 11 mensen per uur.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199007784
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het gaat om de hypocrisie en onrealistische angst. Snap je zelf ook wel toch.
Trombose risico is gewoon normaal gesproken al enorm. 11 mensen per uur.
Mijn verhaal overziend vond ik het niet toepasselijk om te plaatsen; ik las net dit:
https://www.trouw.nl/binn(...)-uitvinder~bd76253a/

De schreeuwcabine die met open armen wordt ontvangen.

Als we die nou eens eerder uit hadden gevonden.... Dan was deze hele situatie dus niet eens nodig geweest; de schreeuwcabine.

[ Bericht 26% gewijzigd door HetDonkertAan op 14-04-2021 21:57:00 ]
pi_199008208
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het gaat om de hypocrisie en onrealistische angst. Snap je zelf ook wel toch.
Trombose risico is gewoon normaal gesproken al enorm. 11 mensen per uur.
Haha de spijker op zijn kop.
Al sinds 2020 zijn er nog geen 400 mensen <70 overleden aan covid (influenza pakt er meer).

What about de onrealistische angst voor Corona!
Vakman pur sang
pi_199008296
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha de spijker op zijn kop.
Al sinds 2020 zijn er nog geen 400 mensen <70 overleden aan covid (influenza pakt er meer).

What about de onrealistische angst voor Corona!
Long covid en de druk op de zorg.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199008323
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Long covid en de druk op de zorg.
Long covid is een verzinsel. De resultaten na een longontsteking zijn vaak hetzelfde.
Vakman pur sang
pi_199008359
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Long covid is een verzinsel. De resultaten na een longontsteking zijn vaak hetzelfde.
Nooit geweten dat je na een longontsteking langdurig of permanent je reuk en smaak kan verliezen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199008390
Dat krijg je als je de cijfers niet in perspectief zet. Dan zeg je domme dingen en gedraag je je als een rare robot omdat die maar 1 programma draait.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199008394
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nooit geweten dat je na een longontsteking langdurig of permanent je reuk en smaak kan verliezen
Joh, leer je ook weer wat... Sjongejonge.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199008423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nooit geweten dat je na een longontsteking langdurig of permanent je reuk en smaak kan verliezen
quote:
Het probleem met Long Covid is dat het geen officile diagnose is. De exacte oorzaak van de klachten die mensen ervaren, is onduidelijk. ,,Wat maakt nou dat deze mensen zo lang klachten hebben?”, vroeg de Nijmeegse longarts Bram van den Borst zich af in deze krant. ,,Dat is de grote vraag waar we graag antwoord op willen. We zien vaak bijzonder weinig afwijkingen. Bij een wandeltest scoren mensen met luchtwegklachten bijvoorbeeld normaal. Maar vervolgens horen we wel dat ze nog dagenlang afgemat zijn.’’
Vakman pur sang
pi_199008426
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk heel verschillend, maar heul veul kan niet want dat is verboten in de CAO.
Ook veel die gewoon thuiszitten nog steeds.
En bepaalde disciplines die onbehoorlijk druk zijn.
Nood breekt wet. Hou nou toch eens op met slappe smoesjes als "van Cao moet dit".

Dat is onwil.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199008447
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[..]

quote:
Tienduizenden jonge, gezonde mensen gesloopt door corona: ‘Ik neem afscheid van wie ik was’
Artsen slaan alarm over gezondheidsschade op de lange termijn door corona. Op zijn minst enkele tienduizenden Nederlanders kampen maanden na hun besmetting nog met zware klachten. Het gaat om mensen tussen de 20 en 60 jaar, die de ziekte veelal thuis doormaakten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)wie-ik-was~a588bc90/
Allemaal onderdeel van het grote complot om angst te zaaien voor 'het griepje' natuurlijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199008456
quote:
Vermoeidheid is volgens Bleeker, Q-koorts-specialist n behandelaar van corona-patinten met ernstige vermoeidheidsklachten, normaal na het doormaken van een luchtweginfectie. ,,Je ziet het ook na een gewone virale luchtwegontsteking. Maar net als bij Q-koorts zie je dit niet in die mate die we nu ook zien bij corona.”
https://www.gelderlander.(...)hele-leven~a73dd4a6/
Vakman pur sang
pi_199008471
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nood breekt wet. Hou nou toch eens op met slappe smoesjes als "van Cao moet dit".

Dat is onwil.
Ik bedenk de CAO niet.
Vakman pur sang
pi_199008492
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik bedenk de CAO niet.
Waarom missen jullie toch altijd volledig de clou..
quote:
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199008495
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]


[..]

Allemaal onderdeel van het grote complot om angst te zaaien voor 'het griepje' natuurlijk.
Dat is geen complot, die mensen zijn echt een jaar moe, net als na een nieuwe griep met longontsteking.
Alleen de paniek en angstgevoelens na en met Corona maken het erger en geven het veel meer media aandacht.
Het komt ook vaker voor onder jonge mensen dan een andere stevige griep, dus is vaak nieuw voor ze.
Geen complot dus.
Vakman pur sang
pi_199008515
Maar long covid is een zwaar overdreven ding. Mensen die een goede ontsteking hebben gehad moeten lang herstellen, is gewoon normaal, gaan niet dood ofzo.
Vakman pur sang
pi_199008517
quote:
We hebben het over na een jaar nog steeds niet meer dan een paar honderd meter kunnen lopen of normaal boodschappen doen. Ik denk dat al die tienduizenden Nederlanders die zulke klachten hebben het aan hun reet kunnen roesten dat je dat ook van andere ziektes kan krijgen.

En na een jaar niet kunnen ruiken of iets proeven en niet weten of je dat ooit weer zal kunnen hoort niet bij luchtweginfecties.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199008523
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom missen jullie toch altijd volledig de clou..
[..]

Wie is jullie en waar wil je heen?
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')