Dat is 1 op 85.961 en minder dan het aantal jongeren dat door Lachgas een dwarslaesie oploopt.quote:Op maandag 12 april 2021 09:35 schreef Momo het volgende:
[..]
26 dertigers vind ik best veel, toch echt jonge mensen wiens leven nu aan een draadje hangt.
26 op 2-3 miljoenquote:Op maandag 12 april 2021 09:35 schreef Momo het volgende:
[..]
26 dertigers vind ik best veel, toch echt jonge mensen wiens leven nu aan een draadje hangt.
Hebben deze mensen het virus ook bewust uit een buisje geïnhaleerd?quote:Op maandag 12 april 2021 09:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is 1 op 85.961 en minder dan het aantal jongeren dat door Lachgas een dwarslaesie oploopt.
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)uik-van-lachgas.html
dat zegt toch helemaal nietsquote:Op maandag 12 april 2021 09:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Arie heeft weel snel zijn handje opgehouden, 27.888 aan steun
Die post van mij was cynisch. Omdat bepaalde users in dit topic écht zo over media denken. Snap je 'm?quote:Op maandag 12 april 2021 09:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar een gedachte en meningen zijn geen bronnen. Met feitelijke informatie.
Media zijn gewoon geen primaire bron voor een complex onderwerp als jonge mensen met blijvende symptomen na een besmetting. Ze kunnen individuen interviewen die er mee te kampen hebben (of die dat zelf zeggen, maar nooit positief getest zijn voor corona). Ze kunnen een huisarts interviewen die 'denkt' dat tienduizenden een reële schatting is en dan denken lezers dat dat een feit is in plaats van een mening (nou vooruit, een 'schatting').quote:Op maandag 12 april 2021 09:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik baseer mijn conclusies dan ook deels op eigen data onderzoek, deels op mensen die gewoon vertellen hoe het in de praktijk er voor staat, goed voorbeeld is Marcel Levi, die destijds uitlegde waarom de ziekenhuizen in Londen het zo zwaar hadden, dat was een heel stuk minder paniekerig dan het destijds in de pers werd afgeschilderd.
Dat is bizar weinig natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2021 09:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Precies, een deel van de klachten zijn ook psycho somatischquote:Op maandag 12 april 2021 09:19 schreef raptorix het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat sommige mensen er langer last van hebben, echter bij dit soort zaken ben ik altijd skeptisch, gooi een bepaald niet nader te noemen/meten ziekte beeld in de media, en je zult zien dat je binnen no time duizenden mensen hebben die zich in een beeld herkennen, ik kan je een hele trits van ziektes opnoemen die ook afnamen toen het minder in de media kwam.
quote:Interestingly, more than 40% of participants reported experiencing depression and anxiety prior to their COVID-19 diagnosis, suggesting this may be a risk factor for long COVID, the authors said.
Jonge mensen met waarschijnlijk onderliggend lijden en/of veel te dikquote:Op maandag 12 april 2021 09:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap het.quote:Op maandag 12 april 2021 09:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die post van mij was cynisch. Omdat bepaalde users in dit topic écht zo over media denken. Snap je 'm?
Ik denk weer minder dan vorige week.quote:Op maandag 12 april 2021 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd hoeveel prikken we deze week weer hopen te zetten.
Om hoeveel % van de besmette 20/30'ers gaat het dan tov percentage besmet?quote:Op maandag 12 april 2021 09:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-goed~ad451fd5/
Ook zo een parel.
[..]
Technisch zou het best kloppen, echter dit is gewoon niet zoals het is. Op dit moment is 3.5% van de mensen op de IC jonger dan 40 jaar. 26 dertigers en 4 twintigers, in heel Nederland.....
Kom nou, dat is niets op gehele bevolkingquote:Op maandag 12 april 2021 09:35 schreef Momo het volgende:
Irrelevant heeft helemaal niets met corona te maken.quote:Op maandag 12 april 2021 09:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is 1 op 85.961 en minder dan het aantal jongeren dat door Lachgas een dwarslaesie oploopt.
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)uik-van-lachgas.html
Zou toch wel treurig zijn. Half april intussen, waar blijft die opschaling.quote:Op maandag 12 april 2021 09:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik denk weer minder dan vorige week.
Het gaat erom om een idee te krijgen over welke aantallen we het hebben.quote:Op maandag 12 april 2021 09:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Irrelevant heeft helemaal niets met corona te maken.
Neemt de druk op hun werk wat af.quote:Op maandag 12 april 2021 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom vinden zorgmedewerkers het belangrijk dat de rest van het land op slot is dan dat ze een salarisverhoging zouden krijgen?
Heel misschien werken mensen ook wel in de zorg omdat ze de gezondheid van andere mensen willen verbeteren. Zou een motivatie kunnen zijn, weet het verder ook niet hoor.quote:Op maandag 12 april 2021 09:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Neemt de druk op hun werk wat af.
Meestal is (de vraag om) een salarisverhoging ook vanwege de drukte op het werk wat zwaar weegt.
Het hele klappen voor de zorg.
Als je ziet dat de overheid je steunt dan zul je wel voorzichtig zijn om ook nog eens een salarisverhoging te vragen.
Op deze website van het RIVM lees ik althans dat het in Nederland om drie gevallen zou gaan trombose in combinatie met het AstraZeneca vaccin. Geen vergelijking dus.quote:Op maandag 12 april 2021 09:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat erom om een idee te krijgen over welke aantallen we het hebben.
Het is allemaal niet zo moeilijk de ENIGE reden van de maatregelen zijn de volle ziekenhuizen en IC's, dus de ENIGE reden waarop je je wilt baseren zijn de ziekenhuiscijfers. Op het moment dat die bomvol liggen en nog volop stijgen, dan moet je gewoon als overheid zeggen: Kijk dit zijn de cijfers, kijk zelf maar hoe het ervoor staat.quote:Op maandag 12 april 2021 09:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel mooie dynamiek:
- Kabinet zegt niets over versoepelingen.
- Er wordt geschreeuwd om perspectief.
- Er wordt heel voorzichtig gezegd dat als de besmettingen goed dalen, er enige versoepelingen mogelijk zijn.
- Er komt geen substantiële daling in aantal besmettingen.
- Versoepelingen komen er niet.
- Mensen zijn woedend dat ze zijn blij gemaakt met een dode mus.
- Begin weer bij punt 1.
Misschien moet je gewoon een lezen waar we het over hadden.quote:Op maandag 12 april 2021 09:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op deze website van het RIVM lees ik althans dat het in Nederland om drie gevallen zou gaan trombose in combinatie met het AstraZeneca vaccin. Geen vergelijking dus.
https://www.lareb.nl/pages/update-van-bijwerkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |