Ik ben Sigrid KaagGODquote:
Je hebt "hoofdpijn" vanavond, ja, jaquote:Op maandag 12 april 2021 21:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ga er van tussen voor vandaag, koppijn en geen zin meer op een beeldscherm te staren.![]()
Sorry bro.
Waarom zo boos?quote:Op maandag 12 april 2021 21:50 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je hebt "hoofdpijn" vanavond, ja, ja
Snij in je piemel, dat verzacht de pijn aan je kiesquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:59 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Tandarts is verzet naar donderdag, fijn...
Ik kreeg opeens een raar gevoel in mijn broek, eng gevoel altijd als je zoiets leest.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:01 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Snij in je piemel, dat verzacht de pijn aan je kies
Moet je eens een filmpje kijken dat ze een paard of stier ofzo castreren en ze die ballen er zo uitfloepenquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens een raar gevoel in mijn broek, eng gevoel altijd als je zoiets leest.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:04 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Moet je eens een filmpje kijken dat ze een paard of stier ofzo castreren en ze die ballen er zo uitfloepen![]()
Ja ik zag dus een keertje op de telervisie dat zo'n knakker paarden aan het castreren was op de boerderij. Ramt er een spuitje in voor de narcose, snijdt die zak open en trekt met grof geweld de ballen eruitquote:
Tandartsen zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:59 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Tandarts is verzet naar donderdag, fijn...
Heb jij wel vaker last van is gewoon die pamper dus no worriesquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens een raar gevoel in mijn broek, eng gevoel altijd als je zoiets leest.
zozo zakenvrouwtjequote:Op dinsdag 13 april 2021 19:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ben vnv afwezig heb zaken te regelen
Met @Fushia2 afsprekenquote:Op dinsdag 13 april 2021 19:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ben vnv afwezig heb zaken te regelen
Het moet maar weer.quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:55 schreef okselzweet het volgende:
@:Naardegallemiezen
@:okselzweet
@:PausNicolaas
@:Harvest89
@:spinazieruiker
@:MenkieTT
@:jameshond7
@:Bipolaire_Latif
@:Domme_Gans
@:JochemSjakie
@:Banaanvragen
@:Mikeytt
@:datismijnmening
@:phoenyx
@:Verbruikersnaam
@:Moass
@:JustinK
@:IceCreamSandwich
@:jerney
@:moemoe
@:Borrelnootje00
@:devzero
@:skidzor
KOM DAN HOMO'S EN HOMINNEN
https://skribbl.io/?9cccZuhrgrsA
TEKEN DAN!!!quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met de sommetjes, dan doe ik de afrekeningen op straat
Hou eens op met mentionen, zou ik zelf ook nooit doen!quote:Op dinsdag 13 april 2021 20:55 schreef okselzweet het volgende:
@:Naardegallemiezen
@:okselzweet
@:PausNicolaas
@:Harvest89
@:spinazieruiker
@:MenkieTT
@:jameshond7
@:Bipolaire_Latif
@:Domme_Gans
@:JochemSjakie
@:Banaanvragen
@:Mikeytt
@:datismijnmening
@:phoenyx
@:Verbruikersnaam
@:Moass
@:JustinK
@:IceCreamSandwich
@:jerney
@:moemoe
@:Borrelnootje00
@:devzero
@:skidzor
KOM DAN HOMO'S EN HOMINNEN
https://skribbl.io/?9cccZuhrgrsA
haha goeie garpquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:58 schreef Moass het volgende:
[..]
Hou eens op met mentionen, zou ik zelf ook nooit doen!
zaken moeten regelenquote:Op dinsdag 13 april 2021 21:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik kijk nog steeds Fifty Shades en wat een moeilijke zeikzak is die Christian zeg
Lekker onrealistisch ook.quote:Op dinsdag 13 april 2021 21:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik kijk nog steeds Fifty Shades en wat een moeilijke zeikzak is die Christian zeg
Ik was wel degelijk zaken aan het regelen bitch, dit is als achtergrondgekreun als ik Skribble speelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |