ja jonguh ik ga toch niet 13 pagina's aan ellende doorspitten op de meest recente mentionlijstquote:Op maandag 12 april 2021 20:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
ik kon de vorige op niet meer editen jeweetzellef tog
zijn ze al tochquote:Op maandag 12 april 2021 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
@:murp , zou jij de krabbelen topics kunnen reeksen?
ja jong kank ook nix aan doenquote:Op maandag 12 april 2021 20:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
ja jonguh ik ga toch niet 13 pagina's aan ellende doorspitten op de meest recente mentionlijst
nee, als ze gereekst zijn, kan je op de titel klikken of naar de vorige/volgende toppa gaanquote:Op maandag 12 april 2021 20:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
zijn ze al toch
ik kon gewoon nieuw deel openen
o ja nee okequote:Op maandag 12 april 2021 20:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nee, als ze gereekst zijn, kan je op de titel klikken of naar de vorige/volgende toppa gaan
Ik ga er van tussen voor vandaag, koppijn en geen zin meer op een beeldscherm te staren.quote:
sorry namens de restquote:Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Schei eens uit met je tags Menkie-TT. Na 40-45 keer begrijp je het wel toch?
quote:
niet gewoon mee doenquote:Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Jammer bruur, sterkte bruur.quote:Op maandag 12 april 2021 21:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ga er van tussen voor vandaag, koppijn en geen zin meer op een beeldscherm te staren.![]()
Sorry bro.
Same here, houdoetjes.quote:Op maandag 12 april 2021 21:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ga er van tussen voor vandaag, koppijn en geen zin meer op een beeldscherm te staren.![]()
Sorry bro.
Ik was blij dat ik opgehaald werdquote:Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Fok-it het volgende:
quote:
KOM SPELEN!!!! DOE GEWOON!!!!!quote:Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2021 21:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Sorry bro.
quote:
quote:Op maandag 12 april 2021 21:46 schreef jameshond7 het volgende:
https://skribbl.io/?k3bFrPpZYXHC
@:Naardegallemiezen
@:okselzweet
@:PausNicolaas
@:Harvest89
@:spinazieruiker
@:MenkieTT
@:Moass
@:Boze_Eend
@:Domme_Gans
@:0kselhaar
@:JochemSjakie
@:Banaanvragen
@:BasEnAad
@:de_boswachter
@:Mikeytt
@:Kluun1985
@:datismijnmening
@:phoenyx
@:Hamzoef
@:VarkensHart
@:Fok-it
@:Socios
@:sp3c
@:Verbruikersnaam
BESTE KUTKINDEREN GEBRUIK GEWOON DIE HOERENLIJST IN DE OPquote:Op maandag 12 april 2021 21:23 schreef Mikeytt het volgende:
@:Naardegallemiezen
@:okselzweet
@:PausNicolaas
@:Harvest89
@:spinazieruiker
@:MenkieTT
@:Domme_Gans
@:0kselhaar
@:JochemSjakie
@:Banaanvragen