abonnement Unibet Coolblue
pi_198965280
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198965324
TT ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198965400
:* voor iedereen die dat even kan gebruiken. JA BINNEN DIE 1,5M, Puh! :6

Ik heb het thuis absoluut niet slecht, en vriend en ik zijn weer een heel stuk beter naar elkaar teruggegroeid (ook wel een beetje letterlijk door dat weinige bewegen :') ) maar corona had wel echt de meest hoerige kuttiming wat mij betreft. Net de (grote) druppel. Ik hoop gewoon dat ik de 14e een heel tof telefoontje krijg dat ik dit najaar die toffe baan kan gaan uitvoeren, want anders ga ik denk ik heel hard in een hoekje zitten huilen.

Maar goed, er zijn nog wel ergere problemen en daar vrees ik ook wel voor. Is ook daadwerkelijk een van de redenen dat ik geen kinderen wil.

Nu tijd voor soep! :9
pi_198965419
Waar kan ik de Vlaamse wie is de mol zien?

En verder ben ik de maatregelen ook zat, maar realiseer me wel dat ik het helemaal niet slecht heb.
pi_198965572
Mensen, ik heb echt briljant lekker gegeten O+ Een rundersteakje, sousvide gegaard en daarna in de boter afgebakken, met briljante aardappeltjes uit de oven en dan wat groene boontjes en erwtjes erbij.

Het was simpel maar perfect. Een van de beste biefstukjes die ik ooit maakte O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198965615
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:40 schreef Tuindier het volgende:
Waar kan ik de Vlaamse wie is de mol zien?

En verder ben ik de maatregelen ook zat, maar realiseer me wel dat ik het helemaal niet slecht heb.
Vier.be
Elke zondag rond 21.30 verschijnt de nieuwe aflevering. En je kan de ook oude afleveringen/seizoenen terugkijken.
Je moet alleen even een Vlaams postcode verzinnen :+
  zondag 11 april 2021 @ 20:16:20 #7
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198965842
Wat was het net ineens lekker weer O+

We kregen bezoek dus besloten lekker buiten te gaan zitten met een fikkie aan. Kwam aan het eind toch flink de zon door O+
Cider O+

En vanochtend afdakje gebouwd in de tuin, helemaal mooi geworden. *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 april 2021 @ 20:19:20 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198965886
*BURP*
Moeders had bami gemaakt :9
Sinds tijden niet zo veel meer gegeten _O-.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198965898
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:16 schreef gcjoel het volgende:

En vanochtend afdakje gebouwd in de tuin, helemaal mooi geworden. *O*
Zoiets willen wij dus ook :D Met een coole tafel erbij. En dan de bbq onder de afdak 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 11 april 2021 @ 20:21:49 #10
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198965918
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zoiets willen wij dus ook :D Met een coole tafel erbij. En dan de bbq onder de afdak 8-)
Ons afdakje is alleen voor zooi ;(
Maar wel fijn want nu zie ik het niet *O*
pi_198965924
Om een beetje op te vrolijken: een prinsesje met helm en kniebeschermers.
twitter
pi_198965967
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ons afdakje is alleen voor zooi ;(
Maar wel fijn want nu zie ik het niet *O*
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198966012
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 20:22 schreef AnneX het volgende:
Om een beetje op te vrolijken: een prinsesje met helm en kniebeschermers.
[ twitter ]
Ja ik zag d'r gaan, geweldig!!

Net als het filmpje dat ik net krijg van mijn stoere kleinzonen die met een soort dansspel en een controller in hun handen balletten op 'Let it go'. Zij beelden dan 2 danseresjes uit of zo (ik ben te oud om al die spelletjes bij te benen) maar ze zijn zo heerlijk aan het balletten in hun hempies.
1 tel later spelen ze dan weer cowboytjes. Zalig te zien dat ze gewoon alles leuk vinden, doen en die ruimte krijgen O+
A. van bijna 7 loopt ook nog met een pop in een wagen buiten rond terwijl ie met een ninjagozwaard zwaait _O-
pi_198966019
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 20:22 schreef AnneX het volgende:
Om een beetje op te vrolijken: een prinsesje met helm en kniebeschermers.
[ twitter ]
Ik zag het langskomen, buikpijn van t kijken
We have far more in common than that which devides us..
pi_198966076
Mijn lief is alweer naar het buitenland met overnachting, dus wil ik eigenlijk in het varkenshok slapen. Maar daar staan schapen. Dus dat wordt niks. Dan ga ik maar weer in de serre.
Matje is al opgeblazen, slaapzakken liggen klaar. Nu nog even moed verzamelen :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198966158
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 19:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dat tweedehands?
Nee, deze sokken zijn nieuw-met-prijskaartje. Nog in de originele verpakking zeg maar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 20:46:51 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198966249
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 20:33 schreef sigme het volgende:
Mijn lief is alweer naar het buitenland met overnachting, dus wil ik eigenlijk in het varkenshok slapen. Maar daar staan schapen. Dus dat wordt niks. Dan ga ik maar weer in de serre.
Matje is al opgeblazen, slaapzakken liggen klaar. Nu nog even moed verzamelen :D
Waarom? :?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198966297
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 20:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom? :?
Gewoon, zodat het anders dan anders is als het anders dan anders is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198966338
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 20:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Gewoon, zodat het anders dan anders is als het anders dan anders is.
Ja, ik vin wel mooi. En begrijp het ook nog wel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198967066
quote:
2s.gif Op zondag 11 april 2021 20:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik vin wel mooi. En begrijp het ook nog wel.
Dit :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967117
Vandaag voor het eerst naar het oosten van het land geweest, waar mijn moeder over twee weken definitief naartoe verhuist.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even langs dus. Daarna nog met kind en J. een uurtje in het nabijgelegen Bergherbos rondgehold. Best fraai daar in die hoek!
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967144
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:29 schreef Blues het volgende:

[..]
A. van bijna 7 loopt ook nog met een pop in een wagen buiten rond terwijl ie met een ninjagozwaard zwaait _O-
Fraaie combinatie! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967151
Sjonge mini...wat een veranderingen. Verhuizen en dan dit.
Wèg van haar kinderen en kleinkind n.b.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198967225
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:50 schreef minilot het volgende:
Vandaag voor het eerst naar het oosten van het land geweest, waar mijn moeder over twee weken definitief naartoe verhuist.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even langs dus. Daarna nog met kind en J. een uurtje in het nabijgelegen Bergherbos rondgehold. Best fraai daar in die hoek!
Spannend zeg, vooral op deze manier. Maar Nederland is fraai in al haar uithoeken O+ Maar goed, ik ben dol op alle soorten natuur, maar ook op troosteloze industrie bebouwing (hoe ouder hoe beter). Het enige wat nooit went zijn troosteloze vinexwijken waar rijen exact dezelfde huizen onder dezelfde architectuur staan en elk stukje bebouwd wordt, want 20 extra van die huizen levert vele malen meer geld op dan een stukje park oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198967261
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 21:53 schreef AnneX het volgende:
Sjonge mini...wat een veranderingen. Verhuizen en dan dit.
Wèg van haar kinderen en kleinkind n.b.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@spoiler Niet best, hij wil momenteel eigenlijk met niemand praten.. :N Het worden een interessante twee weken zeg maar. :') Vooral omdat de coordinatie van de verhuizing (een deel van de spullen moet naar het oosten, een deel naar de onderbuurvrouw, een deel naar mijn broertje en een deel naar het grofvuil, plus alle bijkomende administratie) nu toch wat meer op mij aankomt en het is denk ik geen geheim dat ik niet bepaald een organisatorisch wonder ben. :+ Maar goed, ik kon vanmorgen zowaar binnen een half uur de reservesleutel vinden die ik van mijn moeders huidige appartement heb en daar was ik al wel dusdanig van onder de indruk dat ik meteen het gevoel had dat de rest ook wel goed komt. 8-)
Morgen eerst maar eens op tijd in het appartement zien te zijn voor de inspectie door de verhuurder, want mijn moeder blijft de komende dagen nog even bij haar lief daar in de verte. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967308
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spannend zeg, vooral op deze manier. Maar Nederland is fraai in al haar uithoeken O+ Maar goed, ik ben dol op alle soorten natuur, maar ook op troosteloze industrie bebouwing (hoe ouder hoe beter). Het enige wat nooit went zijn troosteloze vinexwijken waar rijen exact dezelfde huizen onder dezelfde architectuur staan en elk stukje bebouwd wordt, want 20 extra van die huizen levert vele malen meer geld op dan een stukje park oid.
Helemaal mee eens. Wel vraag ik me af of er misschien over tientallen jaren toch ook wel weer weirdo's zijn die vinexwijken op dezelfde manier een warm hart toedragen als we nu O+ brutalistische betonarchitectuur O+ kunnen herwaarderen :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967394
Ik ging bijlezen maar blijf steeds steken op die retegave Toscanekoekjes van @Myraela _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967570
Ja, die koekjes worden steeds fraaier _O_

Wat naar voor je moeder met alle verandering en dan de verloofde in het ziekenhuis.
Hoop dat het gaat meevallen.

Succes morgen.
pi_198967601
Ach wat sneu voor je moeder en vriend. Nieuwe stap in het leven en dan dit
We have far more in common than that which devides us..
pi_198967703
Dank voor de meeleef, ik zal het aan mijn moeder doorgeven ;) O+

Inmiddels teruggelezen. Er zijn allerlei zaken (vaccinatiebeleid) en maatregelen (avondklok) waar ik logischerwijs een boel op aan te merken heb en het door @Lonaa omschreven gemis van op een feestje vervlochten raken met vrienden voor een paar uur knaagt zo nu en dan wel wat maar verder blijkt toch ook een ellenlange pandemie geen enkele deuk te kunnen slaan in mijn zonnige gemoed. :') Verder deel ik de insteek van @Molo aangaande maatschappelijke golfbewegingen en de veronderstelling dat ook dit wel weer goedkomt*, uiteindelijk. En dan weer kut wordt. En dan weer goed. Enzovoorts.

* Disclaimer: goedkomt voor dit geprivilegieerde deel van de wereld
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967749
Oef, wat naar voor je moeder mini :* Dat is wel veel op het bordje.
En jij succes met alles organiseren :D I feel you, maar komt vast helemaal goed!

Vriend en ik hebben net samen op Steam een spel (It Takes Two) uitgespeeld, en het is lang geleden dat ik zo onder de indruk was! De makers hebben echt hun complete jeugd/fantasiewereld uit de kast getrokken, grafisch zag het er echt zo ontzettend mooi uit, en er zaten heel veel leuke creatieve puzzeltjes en spelletjes in en je wist echt nooit wat ging komen. Ook enorm veel nostalgie, want mijn halve jeugd kwam voorbij qua speelgoed e.d.
Tof dat mensen dat kunnen maken O+
pi_198967754
Wow minilot wat een bad timing zo! Sterkte!
pi_198967777
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 22:35 schreef Candaasje het volgende:
It Takes Two
Jij ook al! Er werd danig over gehyped in mijn bubbel, moet er dan toch ook echt eens aan :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967808
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 22:36 schreef Blues het volgende:
Wow minilot wat een bad timing zo!
Ja, goed he? :') Naja. Hopelijk valt het allemaal mee wat het hart van de dude betreft en is ze op 1 mei aanstaande zonder al te dramatische chaos daadwerkelijk verhuisd. :) ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967834
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Jij ook al! Er werd danig over gehyped in mijn bubbel, moet er dan toch ook echt eens aan :)
Ja! Het verhaal is een tikkie zoetsappig en er komt een dochter in voor die echt het bloed onder m'n nagels vandaan haalde (gelukkig enkel in de cutscenes hoor, niet in de gameplay verder zelf), maar het is echt goede relatietherapie _O-
Je moet namelijk samenwerken (maar je bent een stel in scheiding, en je bent betoverd door een of ander relatie-therapie-boek) en dat is vooral lachwekkend, want het gaat meer dan eens mis en je kunt elkaar ook lekker dwarszitten. (Mooiste moment was wel dat ik vriend met een hamerkop de grond in mepte, en hij me met een spijker vanaf een afstandje doorboorde... hoewel ie me daarna ook nog in een pot geroosterd heeft.... :+ ) en ze vitten dus ook voortdurend op elkaar. Gewoon wel veel humor.

Verder niet te moeilijk, veel kleine minigames die je kunt spelen (maar geen noodzaak), veel afwisselende omgevingen en dingen die je kunt/moet doen, en grafisch echt heel, héél tof. (Unreal engine is het ook, dat helpt). Maar echt, dit is zeg maar mijn hoofd aan de binnenkant O+
pi_198967849
@minilot: Ooh hopelijk is je moeders vriend stabiel en waren ze er op tijd bij. Heeft hij vaker hartproblemen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198967864
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 22:42 schreef Candaasje het volgende:
Maar echt, dit is zeg maar mijn hoofd aan de binnenkant O+
Heh, precies mijn sentiment toen ik Wes Andersons The Grand Budapest Hotel voor het eerst zag!
Hoe zou een mashup van onze breinen eruit zien? :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967886
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft hij vaker hartproblemen?
Nee, tot dusver altijd kerngezond! Vast de schrik van het aanstaande samenwonen met mijn mams. :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198967909
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:44 schreef minilot het volgende:
he Grand Budapest Hotel
Complete chaos, maar wel epische chaos 8-)
pi_198968980
Moggeeeeeeh! :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_198969008
Mogguh!
pi_198969011
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198969017
Goedemorgen :O
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198969160
:(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198969161
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:08 schreef minilot het volgende:
Ik ging bijlezen maar blijf steeds steken op die retegave Toscanekoekjes van @:Myraela _O_
O+
pi_198969212
Ennnnn het is weer wit hier :o
pi_198969282
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 07:54 schreef Blues het volgende:
Ennnnn het is weer wit hier :o
Oh ja, hier ook!



ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198969311
Zon! O+
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 12 april 2021 @ 08:20:57 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_198969325
quote:
2s.gif Op maandag 12 april 2021 08:17 schreef Lonaa het volgende:
Zon! O+
+1

Maar dat is op dit moment ook de enige plus.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 08:22:22 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198969335
Natte Sneeuw ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198969343
Hier ook sneeuw. Rare wereld. :D
  maandag 12 april 2021 @ 08:27:19 #52
63722 z80
I fink you freaky
pi_198969363
Lekkage doet niet wat ik verwacht dat het zou moeten doen bij het probleem dat ik verwacht dat het is.
En zakelijk een paar uitdagingen die ook niet doen wat ze zouden moeten doen. Ook zonder logica.
Daarbij als bonus wordt het heel strak plannen met testen, of deze week 3 keer. Beide geen zin in. Zeker omdat de eerste een risico betekend op geen test in de buurt en ik opzoek moet naar een test center dat wel laat open is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 08:40:49 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198969441
Oh moeders krijgt vandaag nog dr eerste prik. w/
Zou eerst vrijdag 14u zijn, maar dat ging echt niet. Nu mag ze vanmiddag al.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198969580
Mensen, al die neerslag is niet gunstig voor project Gerookte Zalm :{ Laten we hopen dat het vanaf 11 uur droog is :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 april 2021 @ 09:42:05 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198969943
Goedemorgen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198970030
JEANNYYYYYYYYYY!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198970054
Mogge! Zon, heel veel zon hier (en fris)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198970070
quote:
2s.gif Op maandag 12 april 2021 09:49 schreef Lonaa het volgende:
JEANNYYYYYYYYYY!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198970092
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198970094
Nou, dan ga ik wel iets nuttigs doen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198970106
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Zon, heel veel zon hier (en fris)
Hier begint ie ook eindelijk tevoorschijn te komen *O*
pi_198970258
It's beginning to look a lot like Christmas ~:)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 12 april 2021 @ 10:43:33 #63
63722 z80
I fink you freaky
pi_198970616
wachten op het wattenstaafje duurt lang.
maandag ochtend is blijkbaar geengoed tijdstip om even snel getest te worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198970709
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:43 schreef z80 het volgende:
wachten op het wattenstaafje duurt lang.
maandag ochtend is blijkbaar geengoed tijdstip om even snel getest te worden.
Hoe werkt dat dan? Hoef je geen afspraak te maken en kun je gewoon ergens in een rij aansluiten?
pi_198970715
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 22:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, tot dusver altijd kerngezond! Vast de schrik van het aanstaande samenwonen met mijn mams. :Y)
:')
Nou dat is wel schrikken. Hou ons op de hoogte hoe het met hem gaat.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198970729
Ik sta op de reservelijst voor de huisarts prik. Maar had ik dit vrijdag al geweten dan had ik dan al gebeld. Nu hebben er een heleboel mensen al gebeld om op de lijst te staan.
Denk overigens ook dat de dokter niet veel noodzaak ziet om mij eerder te prikken...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198970953
Toen jullie over het weer begonnen scheen de zon en wat miezer.
Nu: natte sneeuw😳

Goeiemorgen.
Vanmiddag een bijscholing van nieuwe software op de laptop van de bieb.
Hullie dachten dat wij zouden opengaan. Bummer.
pi_198971020
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik sta op de reservelijst voor de huisarts prik. Maar had ik dit vrijdag al geweten dan had ik dan al gebeld. Nu hebben er een heleboel mensen al gebeld om op de lijst te staan.
Denk overigens ook dat de dokter niet veel noodzaak ziet om mij eerder te prikken...
Prikt de HA dan nog mensen onder 60?
  maandag 12 april 2021 @ 11:23:05 #69
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198971037
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Prikt de HA dan nog mensen onder 60?
Ik dacht precies hetzelfde, volgens mij prikken ze allemaal met AZ dus sowieso niet dan.
  maandag 12 april 2021 @ 11:23:15 #70
63722 z80
I fink you freaky
pi_198971038
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:52 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan? Hoef je geen afspraak te maken en kun je gewoon ergens in een rij aansluiten?
Ik kan een poging wagen een afspraak te maken. Echter dat is meestal reeds voor meerder dagen vol.
Wat beter en makkelijker werkt is gewoon langs gaan. Achteraansluiten en na het testen direct weer weg. Bevestiging komt per email.
Inmiddels ook de bevestiging binnen. Nog steeds hartstikke negatief.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198971052
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde, volgens mij prikken ze allemaal met AZ dus sowieso niet dan.
Ja precies....
Behalve als je natuurlijk al een 1e prik hebt gehad.
pi_198971073
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik sta op de reservelijst voor de huisarts prik. Maar had ik dit vrijdag al geweten dan had ik dan al gebeld. Nu hebben er een heleboel mensen al gebeld om op de lijst te staan.
Denk overigens ook dat de dokter niet veel noodzaak ziet om mij eerder te prikken...
Ik denk dat dat vooral geldt voor mensen van 70+ toch?
pi_198971111
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde, volgens mij prikken ze allemaal met AZ dus sowieso niet dan.
Klopt. AZ kan gewoon bewaard worden in de koelkast, de andere 2 moeten bibberskoud bewaard worden, dus op speciale locaties. Voor Jansen weet ik het eigenlijk niet. Maar AZ mag je ook niet wanneer je zelf aangeeft dat je er geen probleem mee hebt (zoals in België dat je een waiver voor mag tekenen)
Ik heb wel even een mailtje naar de huisarts gestuurd, hopelijk hebben zij meer info dan op de site van de RIVM staat.
Morgenochtend afspraak bij de tandarts, tenzij vaccinatie ;) Hoorde van zijn vrouw/assistente dat hij een paar weken geleden gevaccineerd is. Maar zij wist te vertellen (en ja echt zo hoor) dat mannen zich niet moeten laten vaccineren met wel vaccin dan ook, want dan werd je impotent. :? |:(
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 12 april 2021 @ 11:31:22 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198971139
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Klopt. AZ kan gewoon bewaard worden in de koelkast, de andere 2 moeten bibberskoud bewaard worden, dus op speciale locaties. Voor Jansen weet ik het eigenlijk niet. Maar AZ mag je ook niet wanneer je zelf aangeeft dat je er geen probleem mee hebt (zoals in België dat je een waiver voor mag tekenen)
Ik heb wel even een mailtje naar de huisarts gestuurd, hopelijk hebben zij meer info dan op de site van de RIVM staat.
Morgenochtend afspraak bij de tandarts, tenzij vaccinatie ;) Hoorde van zijn vrouw/assistente dat hij een paar weken geleden gevaccineerd is. Maar zij wist te vertellen (en ja echt zo hoor) dat mannen zich niet moeten laten vaccineren met wel vaccin dan ook, want dan werd je impotent. :? |:(
Als zijn vrouw dat vertelde zal het in zijn geval wel waar zijn _O-
pi_198971175
Geen idee?
Ik belde, de assistente kent me en zette me op de lijst. Alleen er hadden er al veel gebeld zei ze.
Geen nieuwsbericht gelezen dus weet ook niet wat voor prik het is enzo. Hoorde alleen vrijdagavond van m'n zus dat ik kon bellen dus ik belde en het lukte
Ze gaan deze donderdag, volgende week maandag en dan weer donderdag prikken en ik moet m'n telefoon na 16.30u in de gaten houden.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198971211
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Als zijn vrouw dat vertelde zal het in zijn geval wel waar zijn _O-
:D _O- Autsj

quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen idee?
Ik belde, de assistente kent me en zette me op de lijst. Alleen er hadden er al veel gebeld zei ze.
Geen nieuwsbericht gelezen dus weet ook niet wat voor prik het is enzo. Hoorde alleen vrijdagavond van m'n zus dat ik kon bellen dus ik belde en het lukte
Ze gaan deze donderdag, volgende week maandag en dan weer donderdag prikken en ik moet m'n telefoon na 16.30u in de gaten houden.
Hm, benieuwd wat het dan is en of de communicatie binnen de huisarts dan wel goed gegaan is. Het lijkt me - qua de logistieke eisen zoals Kaatje al schreef - namelijk stug dat ze BioNTech/Pfizer's Comirnaty hebben bij je huisarts. (Het zou kúnnen, want in opgeloste vorm 6 uur houdbaar in de koelkast, maar aan het transport worden dan ook wel weer eisen gesteld). Dus dan zou het AZ (ook wel Vaxzevria) zijn.

Hou ons op de hoogte, ik ben nieuwsgierig! :P
pi_198971213
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen idee?
Ik belde, de assistente kent me en zette me op de lijst. Alleen er hadden er al veel gebeld zei ze.
Geen nieuwsbericht gelezen dus weet ook niet wat voor prik het is enzo. Hoorde alleen vrijdagavond van m'n zus dat ik kon bellen dus ik belde en het lukte
Ze gaan deze donderdag, volgende week maandag en dan weer donderdag prikken en ik moet m'n telefoon na 16.30u in de gaten houden.
Ik zou bijna zeggen dat de assistent dat maar tegen iedereen zegt om er van af te zijn :D

Maar hopelijk zit ik mis en krijg je hem snel *O*

@Kaatje1 :D arme mannen
pi_198971243
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Als zijn vrouw dat vertelde zal het in zijn geval wel waar zijn _O-
Zij had het van een patient gehoord, en daarom wist zij het ook zeker.
Het is een leuk mens maar heeft het buskruit niet uitgevonden
We have far more in common than that which devides us..
pi_198971289
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Klopt. AZ kan gewoon bewaard worden in de koelkast, de andere 2 moeten bibberskoud bewaard worden, dus op speciale locaties. Voor Jansen weet ik het eigenlijk niet. Maar AZ mag je ook niet wanneer je zelf aangeeft dat je er geen probleem mee hebt (zoals in België dat je een waiver voor mag tekenen)
Ik heb wel even een mailtje naar de huisarts gestuurd, hopelijk hebben zij meer info dan op de site van de RIVM staat.
Morgenochtend afspraak bij de tandarts, tenzij vaccinatie ;) Hoorde van zijn vrouw/assistente dat hij een paar weken geleden gevaccineerd is. Maar zij wist te vertellen (en ja echt zo hoor) dat mannen zich niet moeten laten vaccineren met wel vaccin dan ook, want dan werd je impotent. :? |:(
_O-
Hopelijk krijg je gauw je prik!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198971297
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zij had het van een patient gehoord, en daarom wist zij het ook zeker.
Het is een leuk mens maar heeft het buskruit niet uitgevonden
Weinig vuurwerk daar dus, in de slaapkamer :+
pi_198971334
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 11:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Weinig vuurwerk daar dus, in de slaapkamer :+
Ik ga het morgen niet vragen wanneer hij met allemaal haken en boren etc aan mijn gebit werk. Alleen ik ben zo'n beelddenker, zit ik daar morgen op die stoel :X
We have far more in common than that which devides us..
pi_198971776
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ga het morgen niet vragen wanneer hij met allemaal haken en boren etc aan mijn gebit werk. Alleen ik ben zo'n beelddenker, zit ik daar morgen op die stoel :X
:D

Ik zit een klussenlijst te maken voor de timmerman. Doordat de werkzaamheden voor de tuin meevielen, hebben we wat budget voor werkzaamheden in huis over. Mijn lijst wordt steeds langer. Ik heb nog maar 750 euro voor 4 jaloezieën, ik ben benieuwd of dat lukt.
Spoilers!
pi_198971821
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 11:37 schreef Candaasje het volgende:

Hm, benieuwd wat het dan is en of de communicatie binnen de huisarts dan wel goed gegaan is. Het lijkt me - qua de logistieke eisen zoals Kaatje al schreef - namelijk stug dat ze BioNTech/Pfizer's Comirnaty hebben bij je huisarts. (Het zou kúnnen, want in opgeloste vorm 6 uur houdbaar in de koelkast, maar aan het transport worden dan ook wel weer eisen gesteld). Dus dan zou het AZ (ook wel Vaxzevria) zijn.

Hou ons op de hoogte, ik ben nieuwsgierig! :P
Je hebt je huiswerk goed geleerd *G*
pi_198971843
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ga het morgen niet vragen wanneer hij met allemaal haken en boren etc aan mijn gebit werk. Alleen ik ben zo'n beelddenker, zit ik daar morgen op die stoel :X
Brrrr.

Morgen ook afspraak tandarts (contr) en kapper maken. Al lang niet geweest.

En er is hier weer eens taart. }:|
pi_198971861
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 11:15 schreef AnneX het volgende:

Vanmiddag een bijscholing van nieuwe software op de laptop van de bieb.
Hullie dachten dat wij zouden opengaan. Bummer.
Bij onze bieb kan je mailen wat voor soort boeken je leest, zij zetten dan 5 boeken klaar die je op een bepaalde datum/tijd op kan halen.
Of weer ruilen.
Best leuk, je leest ook eens wat je zelf nooit zou uitkiezen en prima geregeld ^O^
pi_198971943
Er bestaan bamboe jaloezieën O+

En ik kan na 5 maanden gedoe met leveringen eindelijk mijn oogdruppels ophalen bij de apotheek *O*
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 12:42:18 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198972038
Gentse Feesten afgelast. -O-
*optie Gent eind juli gaat streep doorheen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198972187
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:42 schreef borisz het volgende:
Gentse Feesten afgelast. -O-
*optie Gent eind juli gaat streep doorheen.
Wat jammer. Dat vergt natuurlijk best wel voorbereidingen zeker? Daarom nu al afgezegd zeker. Ben trouwens benieuwd wat ze in Nijmegen met de Vierdaagse gaan doen
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 12 april 2021 @ 13:00:38 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198972276
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat jammer. Dat vergt natuurlijk best wel voorbereidingen zeker? Daarom nu al afgezegd zeker. Ben trouwens benieuwd wat ze in Nijmegen met de Vierdaagse gaan doen
Die is al afgelast even geleden
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 13:04:33 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198972319
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat jammer. Dat vergt natuurlijk best wel voorbereidingen zeker? Daarom nu al afgezegd zeker. Ben trouwens benieuwd wat ze in Nijmegen met de Vierdaagse gaan doen
Ja https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-mathias-de-clercq/
Ze denken nog wel na over een kleinschalig alternatief.
Ik zou bij iemand op de bank ploffen dus hoef niks af te zeggen, daar geen gedoe mee. Begin juli besluiten we of we alsnog naar België gaan of dat een andere keer gaan doen. Hangt ook af welke maatregelen dan nog actief zijn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198972398
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die is al afgelast even geleden
Dat had ik gemist -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198972538
Kutzooi. Onze timmerman heeft de komende 8 maanden geen tijd ;(
Spoilers!
pi_198972568
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Ik zit een klussenlijst te maken voor de timmerman. Doordat de werkzaamheden voor de tuin meevielen, hebben we wat budget voor werkzaamheden in huis over. Mijn lijst wordt steeds langer. Ik heb nog maar 750 euro voor 4 jaloezieën, ik ben benieuwd of dat lukt.
Leuk een meevaller! Hou je dan ook nog rekening met teruggave IB?
Via via kwam ik sunscreens tegen, die met zuignappen stormbestendig op de 2 dakramen aan de voorkant kunnen. MnX ging akkoord, die vond mijn inventief opgespannen lakens geen porum. 😂

quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Bij onze bieb kan je mailen wat voor soort boeken je leest, zij zetten dan 5 boeken klaar die je op een bepaalde datum/tijd op kan halen.
Of weer ruilen.
Best leuk, je leest ook eens wat je zelf nooit zou uitkiezen en prima geregeld ^O^
Weinig animo voor de jeugdboeken heb ik begrepen, vanuit ons dorp.
De Sint en Kerstboeken zijn ook nog niet ingeleverd. Sinds half december gesloten.

quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er bestaan bamboe jaloezieën O+

En ik kan na 5 maanden gedoe met leveringen eindelijk mijn oogdruppels ophalen bij de apotheek *O*
w/ heb je gelijk de volgende portie besteld?

quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:42 schreef borisz het volgende:
Gentse Feesten afgelast. -O-
*optie Gent eind juli gaat streep doorheen.
-O- jammer, je verheugde je erop.

De lokale Oranjevereniging pakt toch weer leuk uit dit jaar, gezien de info folder.
Voor volwassenen en voor de kinderen. w/

#Megapost.
pi_198972570
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kutzooi. Onze timmerman heeft de komende 8 maanden geen tijd ;(
8 maanden :o poeh da's wel heel lang
We have far more in common than that which devides us..
pi_198972574
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kutzooi. Onze timmerman heeft de komende 8 maanden geen tijd ;(
Oh boe. Toen had ik al voor je gejuicht en gedanst. -O-
pi_198972745
Zon!

Regen!

Sneeuw }:|

:* op ouderlijke gezondheidsproblemen, te drukke timmermannen (na ja, niet op die man zelf dan), werk- en zalmgedoetjes en prikonduidelijkheden en wat ik verder vergeten ben.

Ik was vanmorgen in een goede workflow, veel gedaan gekregen, dus nu pas pauze. Fijne salade gebouwd ervoor :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 april 2021 @ 13:44:59 #97
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198972764
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 13:27 schreef AnneX het volgende:

[..]

Leuk een meevaller! Hou je dan ook nog rekening met teruggave IB?
Via via kwam ik sunscreens tegen, die met zuignappen stormbestendig op de 2 dakramen aan de voorkant kunnen. MnX ging akkoord, die vond mijn inventief opgespannen lakens geen porum. 😂
[..]

Weinig animo voor de jeugdboeken heb ik begrepen, vanuit ons dorp.
De Sint en Kerstboeken zijn ook nog niet ingeleverd. Sinds half december gesloten.
[..]

w/ heb je gelijk de volgende portie besteld?
[..]

-O- jammer, je verheugde je erop.

De lokale Oranjevereniging pakt toch weer leuk uit dit jaar, gezien de info folder.
Voor volwassenen en voor de kinderen. w/

#Megapost.
Linkje voor die screens? Zoek nog iets voor het keukenraam, daar hangt nu buiten een luxaflex van de vorige bewoner nog. Een gewone screen kan daar niet _O-
pi_198972787
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 13:27 schreef AnneX het volgende:

[..]

Leuk een meevaller! Hou je dan ook nog rekening met teruggave IB?
Via via kwam ik sunscreens tegen, die met zuignappen stormbestendig op de 2 dakramen aan de voorkant kunnen. MnX ging akkoord, die vond mijn inventief opgespannen lakens geen porum. 😂
[..]
Ja, geen *O* dus voorlopig ;( Die meevaller is hoe dan ook fijn natuurlijk met onze bodemloze put.
We krijgen nooit iets terug van de IB. Daar wordt elke maand voor gespaard.

Ik krijg gelijk 3 flesjes oogdruppels en kan dan weer even vooruit. Maar ik bestel wel snel weer nieuwe om te hamsteren ;)

Ik ben wel benieuwd naar je zuignappen. Ik heb een deur waar geen screen op past. Daar heb ik dus een hoeslaken. Folie is ook een overweging.
Spoilers!
pi_198972838
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Brrrr.

Morgen ook afspraak tandarts (contr) en kapper maken. Al lang niet geweest.

En er is hier weer eens taart. }:|
Wat is daar }:| aan?
Bedrijf waar ik werk bestond gisteren 70 jaar maar taart is er alleen op kantoor.
Hoef toch geen slagroomtaart, niet lekker :{w
Toevallig heb ik vandaag controle bij tandarts.

quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kutzooi. Onze timmerman heeft de komende 8 maanden geen tijd ;(
:{
Kent hij iemand die net zo goed is misschien? Gaan jullie nu 8 maanden wachten?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198973045
@gcjoel @Lucky_Strike https://suneclipse.nl/

Achter/op het zuiden zitten cassettes met screens op de dakramen met een afwijkende maat. Gelijk meegenomen in de aanschaf ooit.
Voor nooit aan gedacht 8)7
pi_198973228
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kutzooi. Onze timmerman heeft de komende 8 maanden geen tijd ;(
Jammer voor jou, goed voor die beste man :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198973255
Operatie Zalm is al een uurtje of 2 lekker aan het roken. Kostte me een half uur om die rookmot aan de praat te krijgen :{ Kaas ligt inmiddels gevacumeerd in de koelkast te rusten tot volgende week :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 april 2021 @ 14:29:37 #103
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198973291
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 14:08 schreef AnneX het volgende:
@:gcjoel @:Lucky_Strike https://suneclipse.nl/

Achter/op het zuiden zitten cassettes met screens op de dakramen met een afwijkende maat. Gelijk meegenomen in de aanschaf ooit.
Voor nooit aan gedacht 8)7
Dank je, ziet er op zich goed uit, even naar mijn vriend doorgestuurd
pi_198973938
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:50 schreef FutureFairytale het volgende:

Wat is daar }:| aan?

Omdat dit gebak moeilijk te weerstaan is en ik wat aangekomen ben }:|
pi_198973981
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:23 schreef Blues het volgende:

[..]

Omdat dit gebak moeilijk te weerstaan is en ik wat aangekomen ben }:|
* DancingPhoebe mompelt in corporate doritos
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198974041
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:23 schreef Blues het volgende:

[..]

Omdat dit gebak moeilijk te weerstaan is en ik wat aangekomen ben }:|
Aha, nou hopelijk was de taart wel de moeite. Gebeurt niet elke dag :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 12 april 2021 @ 15:35:42 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_198974069
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:23 schreef Blues het volgende:

[..]

Omdat dit gebak moeilijk te weerstaan is en ik wat aangekomen ben }:|
Ja dat is kut!

Ben benieuwd hoe het wordt P.. Kaas? Die had ik gemist?

Mijn huis staat sinds vandaag op funda, al bijna 3000 keer bekeken ... Weet nog niet wat ik er van vind..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 12 april 2021 @ 15:44:51 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_198974153
Ow, ik lees net dat er , wegens overweldige belangstellilng, geen bezichtigen meer kunnen worden gepland??? wow
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_198974205
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, ik lees net dat er , wegens overweldige belangstellilng, geen bezichtigen meer kunnen worden gepland??? wow
Nice :D
Het gaat dus nog steeds lekker in de huizenwereld.
  maandag 12 april 2021 @ 16:00:10 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_198974371
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nice :D
Het gaat dus nog steeds lekker in de huizenwereld.
ja.. ik vind het doodeng :X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_198974381
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ja.. ik vind het doodeng :X
Haha, hoezo? gunstig voor jou toch? :D
(Of het idee dat je huis nu echt verkocht wordt, doodeng? En dat je dus ergens anders gaat wonen)
pi_198974423
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ja.. ik vind het doodeng :X
Waarom? Kan toch alleen maar goed gaan :)


Ik had trouwens wel verwacht dat het thuis naast ons nu een koophuis zou worden, net zoals de rest van de buurt maar het blijft huur. Maar ach we klagen niet *O* blij dat deze mensen weg gaan.
  maandag 12 april 2021 @ 16:08:09 #113
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198974455
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom? Kan toch alleen maar goed gaan :)

Ik had trouwens wel verwacht dat het thuis naast ons nu een koophuis zou worden, net zoals de rest van de buurt maar het blijft huur. Maar ach we klagen niet *O* blij dat deze mensen weg gaan.
Veel last van gehad?
pi_198974474
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ja.. ik vind het doodeng :X
waarom? Leuk huis, is zo weg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198974475
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Veel last van gehad?
Ja...nu ik zeker weet dat ze weg gaan komt alles er een beetje uit. Heb er toch wel nog meer last van gehad dan dat ik al dacht.

Paar dagen geleden zei een buurman van iets verderop ook dat hij niet snapte hoe we het hebben volgehouden...lief bedoelt van hem maar schoot toen ook even vol :')
  maandag 12 april 2021 @ 16:11:47 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198974499
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja...nu ik zeker weet dat ze weg gaan komt alles er een beetje uit. Heb er toch wel nog meer last van gehad dan dat ik al dacht.

Paar dagen geleden zei een buurman van iets verderop ook dat hij niet snapte hoe we het hebben volgehouden...lief bedoelt van hem maar schoot toen ook even vol :')
Feestje dus als ze weggaan *O*
Hopelijk zet de woningbouw (of verhuurder) er nu wel fatsoenlijke mensen in

Maar ik herken het wel, had toen ik alleen woonde echt een idioot in de flat naast mij wonen. Wat een hel joh. Maar merkte pas goed hoe erg het was toen ik eenmaal weg was.
Toen ik na een paar maanden terug kwam om de boel leeg te halen en de huur op te zeggen voelde ik meteen weer die spanning
pi_198974523
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Feestje dus als ze weggaan *O*
Hopelijk zet de woningbouw (of verhuurder) er nu wel fatsoenlijke mensen in

Maar ik herken het wel, had toen ik alleen woonde echt een idioot in de flat naast mij wonen. Wat een hel joh. Maar merkte pas goed hoe erg het was toen ik eenmaal weg was.
Toen ik na een paar maanden terug kwam om de boel leeg te halen en de huur op te zeggen voelde ik meteen weer die spanning
Woningbouw :) en ja je weet nooit wat je er voor terug krijgt natuurlijk...hopelijk drinken ze speciaalbier dan kunnen we ze in ieder geval een leuk welkomstcadeau geven :D

En ja het is echt een soort voortdurende spanning die je voelt. Maar eigenlijk al zelf niet meer merkt.
pi_198974538
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben benieuwd hoe het wordt P.. Kaas? Die had ik gemist?
Jong belegen van de AH :P Toen dat nog kon :P

En die heeft 1u30-1u45 in de rook gelegen. Dat moet dan 7 dagen rusten om te voorkomen dat je het gevoel hebt een asbak naar binnen te schuiven :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198974545
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, ik lees net dat er , wegens overweldige belangstellilng, geen bezichtigen meer kunnen worden gepland??? wow
_O- Dat had ons huidige huis ook :P Maareh....stuur je een linkje? O-) Ben stiekem wel benieuwd ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198974587
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Dat had ons huidige huis ook :P Maareh....stuur je een linkje? O-) Ben stiekem wel benieuwd ;)
Wat P zegt @uniekhoorn O-)
pi_198974612
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja...nu ik zeker weet dat ze weg gaan komt alles er een beetje uit. Heb er toch wel nog meer last van gehad dan dat ik al dacht.

Paar dagen geleden zei een buurman van iets verderop ook dat hij niet snapte hoe we het hebben volgehouden...lief bedoelt van hem maar schoot toen ook even vol :')
:*

Het is echt zoveel fijner een beetje normale buren te hebben, hopelijk krijg je nu gewoon heel leuke buren!
pi_198974620
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jong belegen van de AH :P Toen dat nog kon :P

En die heeft 1u30-1u45 in de rook gelegen. Dat moet dan 7 dagen rusten om te voorkomen dat je het gevoel hebt een asbak naar binnen te schuiven :+
Nu is er geen kaas meer te bestellen inderdaad....

Maar klinkt goed :9 (nouja niet het asbakgedeelte)
  maandag 12 april 2021 @ 16:36:31 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_198974810
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 12 april 2021 @ 16:38:15 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_198974835
Geen kaas bij AH? Gemist...
Rookkaas }:| sorry P, brrr
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_198974934
Succes met de verkoop uniek!
is die boom op de deur nu van houten treinbaandelen gemaakt, of lijkt dat zo? :D
(Ik vinnut tof)

Over kaas gesproken; @Tele6 jij misschien nog ideeën? Je kunt er 2,5 miljoen euro mee verdienen: https://thosevegancowboys.com/bountyhunt/
pi_198975061
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supertof huisje ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198975128
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 16:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]

Over kaas gesproken; @:Tele6 jij misschien nog ideeën? Je kunt er 2,5 miljoen euro mee verdienen: https://thosevegancowboys.com/bountyhunt/
Wauw :D
Mijn kennis van schimmels is helaas niet zo enorm. Ik zou me moeten inlezen. Wel slim dat ze een prijsvraag doen, dat voorkomt hopelijk tunnelvisie van de onderzoekers.
pi_198975281
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@uniekhooorn Is het achteruit inparkeren nog ooit goedgekomen in die tijd?
pi_198975292
Net even bij de zalm gekeken. Ik ruik nu helemaal naar de rook O+ Echt een geweldig geurtje O+ En het brand nog steeds :D Ik denk nog een uurtje of 4 en dan is het wel klaar met de houtmot.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198975334
Leuk huis @uniekhoorn ! En leuk beeld in de vensterbank!
pi_198975506
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Net even bij de zalm gekeken. Ik ruik nu helemaal naar de rook O+ Echt een geweldig geurtje O+ En het brand nog steeds :D Ik denk nog een uurtje of 4 en dan is het wel klaar met de houtmot.
Ik vind het zo leuk om over jouw enthousiasme te lezen. Je zou een geweldige verkoper van zo’n bbq zijn ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198975754
Toch handig zo'n man als thuiskapper O+ kleur is weer mooi en dode punten zijn er af. Werd wel weer echt tijd maar mijn haar voelt dan altijd zo kort.
pi_198975937
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik vind het zo leuk om over jouw enthousiasme te lezen. Je zou een geweldige verkoper van zo’n bbq zijn ;)
Nee joh :D Ik vind het experimenteren leuk :D Nooit gedacht dat je dit zelf zou kunnen en zo :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198976001
Lief is weer thuis O+
Dus espresso (want dat kan ik niet zelf zetten), en daarna lekker biertje (want ik drink niet in m'n eentje).

En daarna gezellig samen eten.

Pasta met tomatensaus, gebakken reuzechampignon, varkenshaasje met rrrrrrrrrrrrroomsaus.

Vooraf:bietensalade met augurk & feta
Toe: warme custardpudding met rumrozijnen & brokjes 99% pure chocolade
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198976012
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 17:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wauw :D
Mijn kennis van schimmels is helaas niet zo enorm. Ik zou me moeten inlezen. Wel slim dat ze een prijsvraag doen, dat voorkomt hopelijk tunnelvisie van de onderzoekers.
Ik doe mijn (verbasterde) username ook helaas geen eer aan. Had toch leuk geweest.

Ze werken nu overigens samen met Westland (Old Amsterdam en Maaslander) en ik dacht dat er ook een samenwerking met AH is beklonken. Komen er eerst nog 'plantaardige' kazen op de markt zoals we die nu kennen, op den duur is dus de bedoeling kazen te maken die moleculair niet/nauwelijks verschillen van de kazen gemaakt van dierlijke melkl.
pi_198976042
Fijn dat 'ie weer thuis is @sigme *O*

Ik heb net dus een luxe en mooi doosje bonbons opgehaald, maar ik moet ze nog tot morgen verstopt houden voor vriend. Morgen ook appeltaart bakken. En er komt nog een doos donuts binnen (vriend wilde ze toch echt eens uitproberen :D ).
  maandag 12 april 2021 @ 18:38:13 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198976138
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 17:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

@:uniekhooorn Is het achteruit inparkeren nog ooit goedgekomen in die tijd?
Nog bedankt voor de tip. Screen besteld :D
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 18:57:27 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198976341
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 18:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik doe mijn (verbasterde) username ook helaas geen eer aan. Had toch leuk geweest.

Ze werken nu overigens samen met Westland (Old Amsterdam en Maaslander) en ik dacht dat er ook een samenwerking met AH is beklonken. Komen er eerst nog 'plantaardige' kazen op de markt zoals we die nu kennen, op den duur is dus de bedoeling kazen te maken die moleculair niet/nauwelijks verschillen van de kazen gemaakt van dierlijke melkl.
Old Amsterdam is toch van DOC?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198976369
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 18:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Old Amsterdam is toch van DOC?
Ik weet niet wat DOC is, maar op Wiki staat 'Westland Kaasspecialiteiten B.V. uit Huizen' en op de pagina van Those Vegan Cowboys hebben ze het ook over Westland met een grote foto van Old Amsterdam erbij :)
(https://thosevegancowboys.com/ gelijk op de hoofdpagina staat het )
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 19:02:54 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198976414
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 18:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik weet niet wat DOC is, maar op Wiki staat 'Westland Kaasspecialiteiten B.V. uit Huizen' en op de pagina van Those Vegan Cowboys hebben ze het ook over Westland met een grote foto van Old Amsterdam erbij :)
(https://thosevegancowboys.com/ gelijk op de hoofdpagina staat het )
Dutch Original Cheese, zit in Hoogeveen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198976427
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 19:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dutch Original Cheese, zit in Hoogeveen.
Ah, nooit van gehoord om eerlijk te zijn :@ .
Maar euh, nee, Old Amsterdam is dus zover ik kan terugvinden van Westland ;)
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 19:08:55 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198976484
Ik weet niet of ik als ik zo'n geweldige schimmel had die aan zo'n bedrijf zou geven. Ze zullen natuurlijk altijd proberen een reden te vinden om niet te betalen.

Kun je beter zelf het proberen te vermarkten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 12 april 2021 @ 19:10:38 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_198976511
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 19:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, nooit van gehoord om eerlijk te zijn :@ .
Maar euh, nee, Old Amsterdam is dus zover ik kan terugvinden van Westland ;)
Old Amsterdam. Enkel een verkoopnaam. Er is niets oud aan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 19:10:45 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198976513
Lol, ik kijk via uitzending gemist iets terug, met een Nederlander die nu in de Duitse politiek zit.

"Ik ben gedwongen worden"
O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 19:11:42 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198976529
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Old Amsterdam. Enkel een verkoopnaam. Er is niets oud aan.
En niks Amsterdams. Nieuw-Amsterdam ligt dichter bij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 12 april 2021 @ 19:17:35 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198976619
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Old Amsterdam. Enkel een verkoopnaam. Er is niets oud aan.
Wél lekker, en knap gemaakt
Works for me :9

Al is de superoude boeren brokkelkaas van de kaasboer hier vlakbij altijd beter maar die snijdt natuurlijk dan weer voor geen meter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 19:19:18 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198976652
quote:
2s.gif Op maandag 12 april 2021 09:49 schreef Lonaa het volgende:
JEANNYYYYYYYYYY!
Quit living on dreams!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 19:21:26 #148
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198976683
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 19:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Wél lekker, en knap gemaakt
Works for me :9

Al is de superoude boeren brokkelkaas van de kaasboer hier vlakbij altijd beter maar die snijdt natuurlijk dan weer voor geen meter
Dit. Het smaakt prima. Op zijn tijd een prima afwisseling.
pi_198976719
Old Amsterdam is kei lekker. :9
pi_198976736
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 19:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Quit living on dreams!
THANK YOU
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198976761
quote:
14s.gif Op maandag 12 april 2021 19:23 schreef Myraela het volgende:
Old Amsterdam is kei lekker. :9
Dit :Y
  maandag 12 april 2021 @ 19:30:06 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198976825
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen kaas bij AH? Gemist...
Rookkaas }:| sorry P, brrr
Schap was wel aardig leeg hier zag ik :D

Ransomwarekaas

Zag op LinkedIn een post voorbij komen dat de digiboeven nu écht te ver waren gegaan door aan kaas te komen _O- _O_ _O_

Tevens Hoi @uniekhoorn !
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 19:39:38 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198977039
quote:
10s.gif Op maandag 12 april 2021 19:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

THANK YOU
Jeweettog
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 19:42:38 #154
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198977103
Kijk nu naar Typisch Emmen, ze laten nu al meerdere keren het klooster in Ter Apel zien.

Okay, meerdere personen uit de serie wonen niet in Emmen zelf, maar wel in de gemeente. Ter Apel is zelfs een andere provincie :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198977144
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 19:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Jeweettog
Ik weet wel. Was wel echt teleurgesteld dat er geen respons kwam.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198977148
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 19:42 schreef derLudolf het volgende:
Kijk nu naar Typisch Emmen, ze laten nu al meerdere keren het klooster in Ter Apel zien.

Okay, meerdere personen uit de serie wonen niet in Emmen zelf, maar wel in de gemeente. Ter Apel is zelfs een andere provincie :')
Typisch Emmen om moeilijk te doen over zo'n detail 8-)

(en de rest van Nederland heeft toch geen enkel benul over het noorden)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198977192
Ik ben The Serpent aan het kijken op Netflix. En ik vind het mooi gemaakt, maar ik ben best een watje geworden. Ik vind al die mensen die vermoord worden zo leuk en ik kan het niet aanzien :{ (ok, helpt niet mee dat het op een echt verhaal is gebaseerd)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198977355
Wij zijn ook begonnen zaterdag. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198977433
@Candaasje straks op ketnet een wandeltocht GR20 door hooggebergte van Corsica.

Oh en kaas van de kaasboerderij. ^O^
pi_198977468
Spoiler van aflevering 3 van The Serpent

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198977599
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 19:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dutch Original Cheese, zit in Hoogeveen.
Euh nee. Drents-Overijsselse Coöperatie.
En ze maken idd een deel van de Old Amsterdam.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 20:09:38 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198977679
quote:
11s.gif Op maandag 12 april 2021 20:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Euh nee. Drents-Overijsselse Coöperatie.
En ze maken idd een deel van de Old Amsterdam.
Aha, blijkbaar is het de handelsnaam.

https://www.dockaas.nl/nl/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198977906
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Spoiler van aflevering 3 van The Serpent

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had overal connecties.

Lowlands met @DancingPhoebe O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 12 april 2021 @ 20:30:59 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978046
quote:
2s.gif Op maandag 12 april 2021 19:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet wel. Was wel echt teleurgesteld dat er geen respons kwam.
Ik vond m ook te mooi om te laten liggen, ookal wat het uren later :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198978063
godverdorie zeg, soms vraag ik me echt af waarvoor we het doen. Duutser belt met z'n moeder. Die verteld dat haar vriend (met wie ze samenwoont), die herstelt van kanker (en nog niet volledig in remissie is) gisteravond koorts kreeg. Vanmorgen nog steeds koorts. Vanmiddag had hij een vergadering (die dus fysiek doorging), is ie gewoon heengegaan.

Echt waar, kankerpatiënt met koorts fysiek naar vergadering. Dat die vergadering überhaupt fysiek doorgaat is al iets, maar dat hij er naar toe gaat, ik kan er met m'n hoofd niet bij... 8)7 8)7 8)7
  maandag 12 april 2021 @ 20:35:28 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198978104
quote:
2s.gif Op maandag 12 april 2021 19:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet wel. Was wel echt teleurgesteld dat er geen respons kwam.
Ik zit er wel al de hele dag mee in mijn hoofd. Maar dat telt natuurlijk weer niet.
Spoilers!
pi_198978138
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zit er wel al de hele dag mee in mijn hoofd. Maar dat telt natuurlijk weer niet.
Wel beetje. :D

ik ook
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 12 april 2021 @ 20:38:43 #168
63722 z80
I fink you freaky
pi_198978154
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdorie zeg, soms vraag ik me echt af waarvoor we het doen. Duutser belt met z'n moeder. Die verteld dat haar vriend (met wie ze samenwoont), die herstelt van kanker (en nog niet volledig in remissie is) gisteravond koorts kreeg. Vanmorgen nog steeds koorts. Vanmiddag had hij een vergadering (die dus fysiek doorging), is ie gewoon heengegaan.

Echt waar, kankerpatiënt met koorts fysiek naar vergadering. Dat die vergadering überhaupt fysiek doorgaat is al iets, maar dat hij er naar toe gaat, ik kan er met m'n hoofd niet bij... 8)7 8)7 8)7
Maar om thuis te blijven moet ik een ziekte briefje halen bij de huisarts. En die heeft het al druk genoeg. Daarbij het is een vergadering, daar kan ik blijven zitten.

Duitsers. Je vind het nergens anders.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198978160
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdorie zeg, soms vraag ik me echt af waarvoor we het doen. Duutser belt met z'n moeder. Die verteld dat haar vriend (met wie ze samenwoont), die herstelt van kanker (en nog niet volledig in remissie is) gisteravond koorts kreeg. Vanmorgen nog steeds koorts. Vanmiddag had hij een vergadering (die dus fysiek doorging), is ie gewoon heengegaan.

Echt waar, kankerpatiënt met koorts fysiek naar vergadering. Dat die vergadering überhaupt fysiek doorgaat is al iets, maar dat hij er naar toe gaat, ik kan er met m'n hoofd niet bij... 8)7 8)7 8)7
:o :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198978167
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdorie zeg, soms vraag ik me echt af waarvoor we het doen. Duutser belt met z'n moeder. Die verteld dat haar vriend (met wie ze samenwoont), die herstelt van kanker (en nog niet volledig in remissie is) gisteravond koorts kreeg. Vanmorgen nog steeds koorts. Vanmiddag had hij een vergadering (die dus fysiek doorging), is ie gewoon heengegaan.

Echt waar, kankerpatiënt met koorts fysiek naar vergadering. Dat die vergadering überhaupt fysiek doorgaat is al iets, maar dat hij er naar toe gaat, ik kan er met m'n hoofd niet bij... 8)7 8)7 8)7
-O- hoe dan....
  maandag 12 april 2021 @ 20:41:39 #171
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198978193
quote:
2s.gif Op maandag 12 april 2021 20:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wel beetje. :D

ik ook
O+
Spoilers!
  maandag 12 april 2021 @ 20:48:05 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978267
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdorie zeg, soms vraag ik me echt af waarvoor we het doen. Duutser belt met z'n moeder. Die verteld dat haar vriend (met wie ze samenwoont), die herstelt van kanker (en nog niet volledig in remissie is) gisteravond koorts kreeg. Vanmorgen nog steeds koorts. Vanmiddag had hij een vergadering (die dus fysiek doorging), is ie gewoon heengegaan.

Echt waar, kankerpatiënt met koorts fysiek naar vergadering. Dat die vergadering überhaupt fysiek doorgaat is al iets, maar dat hij er naar toe gaat, ik kan er met m'n hoofd niet bij... 8)7 8)7 8)7
Is hij levensmoe?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198978290
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Is hij levensmoe?
Vooral heel erg vol van zijn eigen belangrijkheid...
pi_198978310
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Vooral heel erg vol van zijn eigen belangrijkheid...
Pfff.... en anderen doen er blijkbaar ook niet toe? Los van zijn eigen gezondheid heeft hij potentieel een hele vergadering zitten besmetten.
Laat hij zich testen? Of blijven hij en Duutsermoeder voorlopig thuis? #durftehopen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 20:52:24 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198978321
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Is hij levensmoe?
Met koorts is hij juist het gevaar, tenminste ik denk dan aan Corona...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198978324
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Pfff.... en anderen doen er blijkbaar ook niet toe? Los van zijn eigen gezondheid heeft hij potentieel een hele vergadering zitten besmetten.
Laat hij zich testen? Of blijven hij en Duutsermoeder voorlopig thuis? #durftehopen
De duutser is nu met z'n moeder aan het bellen...
pi_198978334
Drie keer raden wie voor morgen een hotelkamer met sauna heeft gereserveerd maar waar de rode zee vandaag is doorgebroken :') :') :')

Ik ga natuurlijk wel gewoon, eigen handdoekje en andere voorzorgsmaatregelen mee, maar het zit toch net even wat minder relaxed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198978335
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 19:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet niet of ik als ik zo'n geweldige schimmel had die aan zo'n bedrijf zou geven. Ze zullen natuurlijk altijd proberen een reden te vinden om niet te betalen.

Kun je beter zelf het proberen te vermarkten.
Ik denk dat je zelf nooit (op een beetje haalbare termijn) de resources hebt die zij nu wel hebben. Ze hebben samenwerkingsverbanden met Unilever, Westland en ik dacht het de universiteit van Gent is (waardoor ze nu ook in Gent zitten).
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 20:53:33 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198978337
Mijn pa is uitgenodigd voor de eerste prik aanstaande zaterdag ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198978360
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 19:56 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje straks op ketnet een wandeltocht GR20 door hooggebergte van Corsica.

Oh en kaas van de kaasboerderij. ^O^
Corsica is zo, zo ontzettend prachtig O+
We willen er eigenlijk dit jaar weer naar toe. Maar ja, dat zal wel niet lukken.
pi_198978362
Fijn om te lezen, al die ouderlijke eenheden die nu aan de beurt zijn (en dat willen)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 april 2021 @ 20:56:13 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978388
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Met koorts is hij juist het gevaar, tenminste ik denk dan aan Corona...
Kan ook idd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198978402
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdorie zeg, soms vraag ik me echt af waarvoor we het doen. Duutser belt met z'n moeder. Die verteld dat haar vriend (met wie ze samenwoont), die herstelt van kanker (en nog niet volledig in remissie is) gisteravond koorts kreeg. Vanmorgen nog steeds koorts. Vanmiddag had hij een vergadering (die dus fysiek doorging), is ie gewoon heengegaan.

Echt waar, kankerpatiënt met koorts fysiek naar vergadering. Dat die vergadering überhaupt fysiek doorgaat is al iets, maar dat hij er naar toe gaat, ik kan er met m'n hoofd niet bij... 8)7 8)7 8)7
Wauw... snap dat je dan wel even flink de balen hebt ja Jagär. Gewoon dat mensen zo kortzichtig kunnen zijn terwijl jij ondertussen al die ballen omhoog probeert te houden wat bijna een onmogelijke taak is met al die maatregelen. :{
  maandag 12 april 2021 @ 20:57:22 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978408
quote:
14s.gif Op maandag 12 april 2021 20:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn om te lezen, al die ouderlijke eenheden die nu aan de beurt zijn (en dat willen)
En inzien kan nu ook via https://mijn.rivm.nl/vaccinaties/login

Mits het doorgegeven is door de prikkert :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198978420
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drie keer raden wie voor morgen een hotelkamer met sauna heeft gereserveerd maar waar de rode zee vandaag is doorgebroken :') :') :')

Ik ga natuurlijk wel gewoon, eigen handdoekje en andere voorzorgsmaatregelen mee, maar het zit toch net even wat minder relaxed.
Oh dat is altijd zo klote. Ook eens gehad ja, alleen dat was dan geen hotelkamer maar gewoon een dagje 'wellness' .

Cuppie een idee?
  maandag 12 april 2021 @ 20:58:17 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_198978421
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Kan ook idd
Eerlijk delen. Jij wat corona van mij, ik wat verkoudheid van jou. Misschien is er ook nog iemand die de griep wil delen in die zelfde kamer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198978443
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:57 schreef Molo het volgende:

[..]

En inzien kan nu ook via https://mijn.rivm.nl/vaccinaties/login

Mits het doorgegeven is door de prikkert :+
Dat zou wel moeten. Goede reminder, dat deel van de training moet ik nog even lezen :+ .
pi_198978475
Dat is trouwens wel een klein beetje een 'angst', dat zoveel mensen zo graag geprikt willen worden, dat ik er ergens voor vrees dat mensen met klachten er niet altijd eerlijk over zullen zijn. En dan draag je weliswaar een medisch masker en hoor je de andere van je weg te laten kijken.... maar toch.

Dunno, is echt onderbuikgevoel hoor, niet op zelf in persoon waargenomen gebeurtenissen gebaseerd, maar ik moest daar toch even aan denken, ook met het verhaal van Jagär en wel meer mensen die toch echt naar kantoor moe(s)ten enzo in het achterhoofd.

Of is dat wat overtrokken? :@
  maandag 12 april 2021 @ 21:02:52 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978481
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Eerlijk delen. Jij wat corona van mij, ik wat verkoudheid van jou. Misschien is er ook nog iemand die de griep wil delen in die zelfde kamer.
Verkoudheid geeft geen koorts doorgaans en griep is er eigenlijk gewoon niet dit jaar.
Maar ik snap je punt :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 21:03:44 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_198978495
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 20:57 schreef Molo het volgende:

[..]

En inzien kan nu ook via https://mijn.rivm.nl/vaccinaties/login

Mits het doorgegeven is door de prikkert :+
Daar heb je die site toch niet voor nodig. Weten wanneer de volgende afspraak is, is voldoende. En door de minderhandige computergebruikers sneller gevonden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 12 april 2021 @ 21:03:51 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978498
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 20:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dat is altijd zo klote. Ook eens gehad ja, alleen dat was dan geen hotelkamer maar gewoon een dagje 'wellness' .

Cuppie een idee?
Nog nooit last gehad met een tampon in eigenlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 21:04:40 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978510
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:03 schreef z80 het volgende:

[..]

Daar heb je die site toch niet voor nodig. Weten wanneer de volgende afspraak is, is voldoende. En door de minderhandige computergebruikers sneller gevonden.
Dat is toch een heel andere informatiebehoefte?

Dit is als naslagwerk bedoeld, en om door te geven aan een Lareb bijvoorbeeld.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198978512
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Nog nooit last gehad met een tampon in eigenlijk
Ah ja, die moet ik de eerste dag wel erg vaak verwisselen. En ik ben altijd bang dat er dan zo'n blauw touwtje zichtbaar uitbungelt.
Eigenlijk zou dat taboe ook wel eens verbroken mogen worden, maar ik voel nog wel een beetje een drempel.
  maandag 12 april 2021 @ 21:08:27 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978570
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah ja, die moet ik de eerste dag wel erg vaak verwisselen. En ik ben altijd bang dat er dan zo'n blauw touwtje zichtbaar uitbungelt.
Eigenlijk zou dat taboe ook wel eens verbroken mogen worden, maar ik voel nog wel een beetje een drempel.
Ik ben dik. Dan zie je dat touwtje niet. Pluspunt *) :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 21:09:20 #195
63722 z80
I fink you freaky
pi_198978580
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is toch een heel andere informatiebehoefte?

Dit is als naslagwerk bedoeld, en om door te geven aan een Lareb bijvoorbeeld.
Als naslag werk heeft de geprikte toch niets aan. Persoonlijk dan.

Ik hoop wel zodra ik eindelijk aan de beurt ben, er wel een aantekening in mijn inentingspaspoort komt. Bij de rest van de verzameling.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198978588
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 20:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh dat is altijd zo klote. Ook eens gehad ja, alleen dat was dan geen hotelkamer maar gewoon een dagje 'wellness' .

Cuppie een idee?
Helaas, mijn lijf HAAT cuppies. Erg blij met privé sauna nu. Desnoods maar met bikinibroekje aan het hok in ;(
Wordt evengoed fijn O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 april 2021 @ 21:10:06 #197
63722 z80
I fink you freaky
pi_198978594
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ben dik. Dan zie ik dat touwtje niet. Pluspunt *) :D
fix
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198978595
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ben dik. Dan zie je dat touwtje niet. Pluspunt *) :D
Ik heb sinds ik een couchpotato ben en dus wat minder uitgebouwde spieren heb, een (kleine) thight gap. Dat werkt minder goed. ;(
pi_198978606
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Nog nooit last gehad met een tampon in eigenlijk
Mja. Gedoe met zichtbaar touwtje (nu dus niet *O* ) en toch altijd die twijfel of je niet ajakkiebah doorlekt :r

Maar nu geen zwembad erbij, scheelt een hoop :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 april 2021 @ 21:13:18 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978631
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Als naslag werk heeft de geprikte toch niets aan. Persoonlijk dan.

Ik hoop wel zodra ik eindelijk aan de beurt ben, er wel een aantekening in mijn inentingspaspoort komt. Bij de rest van de verzameling.
Waarom zou je daar niks aan hebben?

En ja, krijg je in Duitsland begreep ik pas geleden van degene die daar over gaat. Weet nog niet exact op welke termijn want niet mijn pakkie an :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198978649
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Als naslag werk heeft de geprikte toch niets aan. Persoonlijk dan.

Ik hoop wel zodra ik eindelijk aan de beurt ben, er wel een aantekening in mijn inentingspaspoort komt. Bij de rest van de verzameling.
Ja komt er in te staan. Man van mijn collega had het boekje voor de zekerheid meegenomen.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 12 april 2021 @ 21:15:31 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198978657
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Typisch Emmen om moeilijk te doen over zo'n detail 8-)

(en de rest van Nederland heeft toch geen enkel benul over het noorden)
Emmen is in het oosten....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198978715
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Emmen is in het oosten....
Alles boven Zwolle is gewoon in het hoge, barre, koude Noorden :{w
pi_198978731
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zwolle is gewoon in het hoge, barre, koude Noorden :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198978741
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja komt er in te staan. Man van mijn collega had het boekje voor de zekerheid meegenomen.
Goeie! Ga ik de mijne ook meenemen. Als ik hem nog kan vinden. Ben hem al eerder jaren kwijt geweest :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198978750
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 20:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Corsica is zo, zo ontzettend prachtig O+
We willen er eigenlijk dit jaar weer naar toe. Maar ja, dat zal wel niet lukken.
Vijf keer geweest. Behalve uiterste zuiden onder Ajaccio.
  maandag 12 april 2021 @ 21:26:30 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978847
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:10 schreef z80 het volgende:

[..]

fix
Bedoel je nou mij met 'ik' in deze zin, of anderen die mij zien? :P

Beide zien het niet denk ik :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198978850
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goeie! Ga ik de mijne ook meenemen. Als ik hem nog kan vinden. Ben hem al eerder jaren kwijt geweest :')
Ik geloof - maar daarom ben ik het nu weer even aan het herhalen - dat je een formulier mee krijgt met stickertje van de batch enzulks. Dacht ik. Pin me er even niet op vast. Ik kom er op terug :+
  maandag 12 april 2021 @ 21:27:04 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978861
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb sinds ik een couchpotato ben en dus wat minder uitgebouwde spieren heb, een (kleine) thight gap. Dat werkt minder goed. ;(
Gewoon doorvetten, je kunt het!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 21:28:55 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198978890
Wat maakt het zichtbaar zijn van een touwtje nou uit?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 12 april 2021 @ 21:30:22 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978919
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik geloof - maar daarom ben ik het nu weer even aan het herhalen - dat je een formulier mee krijgt met stickertje van de batch enzulks. Dacht ik. Pin me er even niet op vast. Ik kom er op terug :+
Yep, en dus digitaal beschikbaar :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198978932
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik geloof - maar daarom ben ik het nu weer even aan het herhalen - dat je een formulier mee krijgt met stickertje van de batch enzulks. Dacht ik. Pin me er even niet op vast. Ik kom er op terug :+
Klopt.
Jammer dat het vaccinatieboekje de verhuizingen niet heeft overleefd.
Nu heb ik er maar een digi foto van op de telefoon. Ook van mn.X.
  maandag 12 april 2021 @ 21:32:21 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978951
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:28 schreef fietsie het volgende:
Wat maakt het zichtbaar zijn van een touwtje nou uit?
Mensen die er aan gaan trekken?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198978952
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vijf keer geweest. Behalve uiterste zuiden onder Ajaccio.
Wij hebben toen het eiland redelijk rondgereden en doorkruist, enkel het noordelijk gelegen 'schiereiland' overgeslagen. Maar zeker voor herhaling vatbaar O+
pi_198978955
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik geloof - maar daarom ben ik het nu weer even aan het herhalen - dat je een formulier mee krijgt met stickertje van de batch enzulks. Dacht ik. Pin me er even niet op vast. Ik kom er op terug :+
Bij de eerste prik in ieder geval wel ja. N= ikke :+

En die moet bij de tweede prik weer mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 april 2021 @ 21:33:19 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198978964
quote:
10s.gif Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Mensen die er aan gaan trekken?
Dat is een veelvoorkomend tijdverdrijf in publieke sauna's ja?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198978969
quote:
10s.gif Op maandag 12 april 2021 21:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon doorvetten, je kunt het!
Ja komt goed. Er worden morgen donuts gebracht, ik ga appeltaart bakken en we hebben ook nog wel gezouten cashewnootjes met rozemarijn (van Duyvis, echt niks CUL's aan ofzo, voor het geval dit wel zo klinkt :P ) en dan nog een luxe doos bonbons. 8-)
  maandag 12 april 2021 @ 21:34:09 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198978990
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat is een veelvoorkomend tijdverdrijf in publieke sauna's ja?
Zou kúnnen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198978993
quote:
10s.gif Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Mensen die er aan gaan trekken?
Dat het blijft haken in zoeen houten bankje :D

*plop*

*splat*

Krijg dat maar eens uit je houtwerk ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198979004
quote:
10s.gif Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Mensen die er aan gaan trekken?
Ik moet nu denken aan zo'n houten trekpop.

(Maar dat kan ook komen omdat die dus in die game daadwerkelijk voorkomen, en daar moest je aan dat touwtje slingeren. Dat waren dan weliswaar geen ongestelde trekpoppen met blauwe touwtjes, zoverre ik kon zien ...)
pi_198979005
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja komt goed. Er worden morgen donuts gebracht, ik ga appeltaart bakken en we hebben ook nog wel gezouten cashewnootjes met rozemarijn (van Duyvis, echt niks CUL's aan ofzo, voor het geval dit wel zo klinkt :P ) en dan nog een luxe doos bonbons. 8-)
Toewijding _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 april 2021 @ 21:34:48 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979006
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja komt goed. Er worden morgen donuts gebracht, ik ga appeltaart bakken en we hebben ook nog wel gezouten cashewnootjes met rozemarijn (van Duyvis, echt niks CUL's aan ofzo, voor het geval dit wel zo klinkt :P ) en dan nog een luxe doos bonbons. 8-)
Kijk, en dat allemaal naar binnen werken naast je gewone eten, en dat wil wel _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 21:35:00 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198979011
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Yep, en dus digitaal beschikbaar :P
En hoe gaat zulks dan bij een huisarts die de overgebleven AstroZenuwco uitdeelt 'aan zn vrienden'?
Wordt dat ook allemaal geadministreerd? Of kunnen die de rest van hun leven niet meer bewijzen werkelijk gevaccineerd te zijn?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198979022
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wij hebben toen het eiland redelijk rondgereden en doorkruist, enkel het noordelijk gelegen 'schiereiland' overgeslagen. Maar zeker voor herhaling vatbaar O+
Memories. Île de beauté.
Inderdaad, zou best eens terugwillen. Ach.
pi_198979030
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat het blijft haken in zoeen houten bankje :D

*plop*

*splat*

Krijg dat maar eens uit je houtwerk ;(
Godver, daar ging m'n thee. _O-
pi_198979041
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Kijk, en dat allemaal naar binnen werken naast je gewone eten, en dat wil wel _O_
Ja toch? Fuck de vezels, SUIKER willen we! *O*
  maandag 12 april 2021 @ 21:36:13 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198979042
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Godver, daar ging m'n thee. _O-
Touwtje van 't zakje bleef wel goed zitten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 12 april 2021 @ 21:37:04 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979058
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik moet nu denken aan zo'n houten trekpop.

(Maar dat kan ook komen omdat die dus in die game daadwerkelijk voorkomen, en daar moest je aan dat touwtje slingeren. Dat waren dan weliswaar geen ongestelde trekpoppen met blauwe touwtjes, zoverre ik kon zien ...)
En ik moet nu denken uit scene van film waarin iemand het pepermuntje uit de pisbak opeet :+ :+ :+

Geen idee waarom dit zo werkt in mijn hoofd maar creatief associatief zullen we het maar noemen :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979079
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Touwtje van 't zakje bleef wel goed zitten?
Nee die floepte in het kopje. Ik weet niet wat dat voorspelt....
pi_198979088
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:37 schreef Molo het volgende:

[..]

En ik moet nu denken uit scene van film waarin iemand het pepermuntje uit de pisbak opeet :+ :+ :+

Geen idee waarom dit zo werkt in mijn hoofd maar creatief associatief zullen we het maar noemen :+
:D
  maandag 12 april 2021 @ 21:39:17 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979118
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

En hoe gaat zulks dan bij een huisarts die de overgebleven AstroZenuwco uitdeelt 'aan zn vrienden'?
Wordt dat ook allemaal geadministreerd? Of kunnen die de rest van hun leven niet meer bewijzen werkelijk gevaccineerd te zijn?
Vraag stellen is m beantwoorden *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979127
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Typisch Emmen om moeilijk te doen over zo'n detail 8-)

(en de rest van Nederland heeft toch geen enkel benul over het noorden)
Correct. Ik heb daar ooit eens een mailtje over naar de Volkskrant gewaagd 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 12 april 2021 @ 21:40:28 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979140
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja toch? Fuck de vezels, SUIKER willen we! *O*
Zakje Klean Prep erachteraan als het schijten écht niet meer lukt :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979145
Ohja, ik moet nog even mijn titerbewijs van Hep.B uitprinten.
Ik ben levenslang beschermd (stond ook in de mail), want ik scoorde10x de waarde antistoffen die als voldoende beschermend wordt geacht :D
pi_198979188
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee die floepte in het kopje. Ik weet niet wat dat voorspelt....
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 april 2021 @ 21:47:11 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979283
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:40 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik moet nog even mijn titerbewijs van Hep.B uitprinten.
Ik ben levenslang beschermd (stond ook in de mail), want ik scoorde10x de waarde antistoffen die als voldoende beschermend wordt geacht :D
Ik ben die van mij kwijt :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979299
Ik vergat de magnums trouwens nog, die had ik ook meegenomen!

Dik feest jonguh, want vriend wordt natuurlijk maar 1x 34 ! *O*
(En aangezien die magnums in verpakkingen van 3 gaan, en we morgen met z'n 4en zijn (ja foei! schoonouders komen) heb ik er nu dus 6 in de vriezer liggen, wat betekent dat we overmorgen er ook allebei nog 1 hebben. Naast de overgebleven appeltaart en donuts. :') )
  maandag 12 april 2021 @ 21:48:16 #238
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198979318
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:47 schreef Candaasje het volgende:
Ik vergat de magnums trouwens nog, die had ik ook meegenomen!

Dik feest jonguh, want vriend wordt natuurlijk maar 1x 34 ! *O*
(En aangezien die magnums in verpakkingen van 3 gaan, en we morgen met z'n 4en zijn (ja foei! schoonouders komen) heb ik er nu dus 6 in de vriezer liggen, wat betekent dat we overmorgen er ook allebei nog 1 hebben. Naast de overgebleven appeltaart en donuts. :') )
En anders kun je alsnog overmorgen een nieuw pak halen.
pi_198979324
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ben die van mij kwijt :')
Een nieuw mailtje kost bij het UMCU iets van 13 euro.
Ik heb ook nog ergens op een klein rottig papiertje mijn tetanus-bewijs liggen. Misschien moet ik die eens inscannen :P
pi_198979338
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdorie zeg, soms vraag ik me echt af waarvoor we het doen. Duutser belt met z'n moeder. Die verteld dat haar vriend (met wie ze samenwoont), die herstelt van kanker (en nog niet volledig in remissie is) gisteravond koorts kreeg. Vanmorgen nog steeds koorts. Vanmiddag had hij een vergadering (die dus fysiek doorging), is ie gewoon heengegaan.

Echt waar, kankerpatiënt met koorts fysiek naar vergadering. Dat die vergadering überhaupt fysiek doorgaat is al iets, maar dat hij er naar toe gaat, ik kan er met m'n hoofd niet bij... 8)7 8)7 8)7
Van alles wat ik van dichtbij heb gezien en meegemaakt vind ik het een wonder dat het aantal besmettingen niet nóg hoger is :') Gelukkig zijn heel veel mensen met risicovol gedrag niet besmettelijk.

Over sauna & rode zee: ik vond beppy heel prettig :+ Geen touwtje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198979343
quote:
6s.gif Op maandag 12 april 2021 21:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En anders kun je alsnog overmorgen een nieuw pak halen.
Dat ook :Y en we hebben ook pas 6 van de 43 smaakjes donuts besteld, dus daar valt ook nog winst te behalen!
pi_198979361
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:47 schreef Molo het volgende:

Ik ben die van mij kwijt :')
Ik ook. Die had ik al zo vaak moeten laten zien dat het een beetje een vodje was geworden en inmiddels geen idee waar het is. Mijn titer was ook niet indrukwekkend hoog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 12 april 2021 @ 21:50:07 #243
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198979362
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat ook :Y en we hebben ook pas 6 van de 43 smaakjes donuts besteld, dus daar valt ook nog winst te behalen!
Slecht georganiseerd hoor :{w.
pi_198979380
En arme Candaasje die zich zo zit te verheugen op Dunkin' Donuts -O-
Ik zou dat anticiperende enthousiasme maar bewaren voor de bonbons, dat scheelt teleurstelling.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198979381
quote:
11s.gif Op maandag 12 april 2021 21:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Slecht georganiseerd hoor :{w.
Ja hey, ik ben ook binnenkort nog jarig, zo smeren we het een beetje uit. Dure business anders :{w
pi_198979388
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat ook :Y en we hebben ook pas 6 van de 43 smaakjes donuts besteld, dus daar valt ook nog winst te behalen!
Zo blijf je dat touwtje wel zien ja }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198979400
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:47 schreef Candaasje het volgende:
Ik vergat de magnums trouwens nog, die had ik ook meegenomen!

Dik feest jonguh, want vriend wordt natuurlijk maar 1x 34 ! *O*
(En aangezien die magnums in verpakkingen van 3 gaan, en we morgen met z'n 4en zijn (ja foei! schoonouders komen) heb ik er nu dus 6 in de vriezer liggen, wat betekent dat we overmorgen er ook allebei nog 1 hebben. Naast de overgebleven appeltaart en donuts. :') )
Die Magnums blijven vast wel even goed in de vriezer..
  maandag 12 april 2021 @ 21:52:52 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979403
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Een nieuw mailtje kost bij het UMCU iets van 13 euro.
Ik heb ook nog ergens op een klein rottig papiertje mijn tetanus-bewijs liggen. Misschien moet ik die eens inscannen :P
Hoezo dat?

En op welke gronden was je toen gevaccineerd?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 21:54:31 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979426
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 21:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Die Magnums blijven vast wel even goed in de vriezer..
Je kunt het maar beter niet riskeren, straks zijn ze hele snel bedorven!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979442
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoezo dat?

En op welke gronden was je toen gevaccineerd?
Dunno, er staat:

Wij vragen u de laboratoriumuitslag zorgvuldig te bewaren. Indien u de uitslag opnieuw bij
ons opvraagt zijn wij genoodzaakt om ¤13,30 in rekening te brengen.


Ik heb een paar jaar bloed geprikt in het UMCU :)
pi_198979450
quote:
10s.gif Op maandag 12 april 2021 21:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Je kunt het maar beter niet riskeren, straks zijn ze hele snel bedorven!
Eeuwig zonde! Dus we offeren ons wel op! :Y
  maandag 12 april 2021 @ 21:57:24 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979462
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dunno, er staat:

Wij vragen u de laboratoriumuitslag zorgvuldig te bewaren. Indien u de uitslag opnieuw bij
ons opvraagt zijn wij genoodzaakt om ¤13,30 in rekening te brengen.


Ik heb een paar jaar bloed geprikt in het UMCU :)
Wat stom zeg

Als oud werknemer (dat bedoel je toch?) geld vragen ervoor. Net of je dat elk half jaar opnieuw vraagt en ze dat zeeën van tijd kost ofzo. :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979476
Ik werd getriggered door dit topic. Gele boekje gevonden in de tweede la die ik open trok *O*
Adres staat nog op mijn ouderlijk huis O+

Ik heb levenslang voor HepB
HepA verloopt in 2031. Ken nét!
Kan me nog door dolle honden laten bijten: DTP geldig tot 2025.

Volgens mij had ik ook nog gele koorts laten doen, maar dat was vast in de ‘boekje kwijt’ tijd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198979484
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat stom zeg

Als oud werknemer (dat bedoel je toch?) geld vragen ervoor. Net of je dat elk half jaar opnieuw vraagt en ze dat zeeën van tijd kost ofzo. :')
Klopt :Y

Bijzonder wel hè? Gelukkig staat het wel op de mail, en gedownload op m'n pc.
  maandag 12 april 2021 @ 22:01:05 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979517
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik werd getriggered door dit topic. Gele boekje gevonden in de tweede la die ik open trok *O*
Adres staat nog op mijn ouderlijk huis O+

Ik heb levenslang voor HepB
HepA verloopt in 2031. Ken nét!
Kan me nog door dolle honden laten bijten: DTP geldig tot 2025.

Volgens mij had ik ook nog gele koorts laten doen, maar dat was vast in de ‘boekje kwijt’ tijd.
Misschien is HepA wel verlengd qua geldigheid. Gebeurt soms met die lange termijn prikken wel, dat ze beter beschermen dan aanvankelijk gedacht :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 22:01:19 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979523
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Klopt :Y

Bijzonder wel hè? Gelukkig staat het wel op de mail, en gedownload op m'n pc.
Ja vind ik een kwalijke zaak
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979541
Ja hoi O+ Zalm is van de bbq af na 9 uur roken. Vooral omdat de rook op was :P

Net even geproefd. Hij is wat rokerig maar dit wordt vast lekker :9 Het rook echt geweldig O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 april 2021 @ 22:02:53 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979560
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi O+ Zalm is van de bbq af na 9 uur roken. Vooral omdat de rook op was :P

Net even geproefd. Hij is wat rokerig maar dit wordt vast lekker :9 Het rook echt geweldig O+
*O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979566
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Misschien is HepA wel verlengd qua geldigheid. Gebeurt soms met die lange termijn prikken wel, dat ze beter beschermen dan aanvankelijk gedacht :P
Ga ik wel vanuit. Tegen die tijd maar even informeren.

*in agenda zet*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 april 2021 @ 22:05:24 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979621
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979650
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 april 2021 @ 22:09:23 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198979696
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi O+ Zalm is van de bbq af na 9 uur roken. Vooral omdat de rook op was :P

Net even geproefd. Hij is wat rokerig maar dit wordt vast lekker :9 Het rook echt geweldig O+
Hoe eh, ik bedoel: de buren, hebben die al gevraagd uit welk obscuur land jullie komen? Of heb je bij het voorstellen meteen gezegd "ik kom uit een appartement dus ik ga even 20 jaar tuin-gemis inhalen in 2 weken" :P :) :) :) :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 12 april 2021 @ 22:11:06 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979716
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij over 40 jaar?
Ik zet in op 25 :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979734
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Vooral heel erg vol van zijn eigen belangrijkheid...
Gotsamme zeg -O-
pi_198979746
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vijf keer geweest. Behalve uiterste zuiden onder Ajaccio.
Hai! Hoe voel jij je na de 1e prik?
pi_198979789
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat het blijft haken in zoeen houten bankje :D

*plop*

*splat*

Krijg dat maar eens uit je houtwerk ;(
_O-
pi_198979820
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 21:40 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik moet nog even mijn titerbewijs van Hep.B uitprinten.
Ik ben levenslang beschermd (stond ook in de mail), want ik scoorde10x de waarde antistoffen die als voldoende beschermend wordt geacht :D
Huh? Kreeg je daar bewijs van? Nooit gekregen dan }:|
pi_198979827
ff wachten nog met posten hoor, bijna klaar met bijlezen :S___D
  maandag 12 april 2021 @ 22:19:54 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979838
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Huh? Kreeg je daar bewijs van? Nooit gekregen dan }:|
Soms, vaker niet dan wel :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 22:20:06 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198979843
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:19 schreef Blues het volgende:
ff wachten nog met posten hoor, bijna klaar met bijlezen :S___D
Te laat gezien :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198979856
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hoe eh, ik bedoel: de buren, hebben die al gevraagd uit welk obscuur land jullie komen? Of heb je bij het voorstellen meteen gezegd "ik kom uit een appartement dus ik ga even 20 jaar tuin-gemis inhalen in 2 weken" :P :) :) :) :)
:D

Rijdende rechter zit ook in *waar P's huis woont :P
pi_198979860
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Te laat gezien :+
Klaar *G*
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 april 2021 @ 22:27:55 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198979989
Politieke avond 1/4 *vink*
Kascommissie heeft haar werk digitaal kunnen doen en ik cq het bestuur kan donderdag decharge krijgen :+

Morgen voorbereiding over mijn verkiezingsprogramma sessie van volgende week. Woensdag avondje ouwehoeren over Veiligheid ende verkiezingsprogramma. Donderdag AAV. ALlemaal digitaal. Ben vrijdag wel gaar denk ik :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 12 april 2021 @ 22:31:17 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198980043
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:27 schreef borisz het volgende:
Politieke avond 1/4 *vink*
Kascommissie heeft haar werk digitaal kunnen doen en ik cq het bestuur kan donderdag decharge krijgen :+

Morgen voorbereiding over mijn verkiezingsprogramma sessie van volgende week. Woensdag avondje ouwehoeren over Veiligheid ende verkiezingsprogramma. Donderdag AAV. ALlemaal digitaal. Ben vrijdag wel gaar denk ik :s)
Dan pas? :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198980096
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ga ik wel vanuit. Tegen die tijd maar even informeren.

*in agenda zet*
Hep A is nu 30-40 jaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_198980155
Ik ga afzwaaien, na 33 pogingen om in te loggen op Sharepoint wat niet werkt ondanks (vage) uitnodigingsmail ben ik er wel klaar mee :') Ik stuur ze morgen wel even een mail en dan vind ik het verder gezegend.

Nu eens kijken of Nox zin heeft in een aai O+

Trusten luitjes! :W
  maandag 12 april 2021 @ 22:42:40 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198980182
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 22:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga afzwaaien, na 33 pogingen om in te loggen op Sharepoint wat niet werkt ondanks (vage) uitnodigingsmail ben ik er wel klaar mee :') Ik stuur ze morgen wel even een mail en dan vind ik het verder gezegend.

Nu eens kijken of Nox zin heeft in een aai O+

Trusten luitjes! :W
Spuitse!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198980196
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Spuitse!
Ja a.s. donderdag pas, ik moet nog even wachten.

(Of bedoelde je wat anders? ~O> )
  maandag 12 april 2021 @ 22:45:17 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198980215
Er krijgen olifanten een klysma op RTLZ :o
Spoilers!
  maandag 12 april 2021 @ 22:46:10 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198980227
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er krijgen olifanten een klysma op RTLZ :o
Bear Grills doet vieze dingen met Brie Larson op National Geographic
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198980263
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er krijgen olifanten een klysma op RTLZ :o
Poeh, daar zal wat uitkomen :o
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 12 april 2021 @ 22:49:53 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198980274
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 22:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja a.s. donderdag pas, ik moet nog even wachten.

(Of bedoelde je wat anders? ~O> )
Laatste bedoelde ik niet expliciet maar veel plezier dan maar!

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198980313
quote:
:D
Ach, zo komen ze nog eens ergens..
pi_198980469
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hoe eh, ik bedoel: de buren, hebben die al gevraagd uit welk obscuur land jullie komen? Of heb je bij het voorstellen meteen gezegd "ik kom uit een appartement dus ik ga even 20 jaar tuin-gemis inhalen in 2 weken" :P :) :) :) :)
_O- Nee. Toen ik twee weken geleden om 8:30 de bbq al aandeed stelden ze wel de vraag of ik nu al begon met bbq :’) Ze waren wel wat gewend. De Polen die hier tegenover wonen schijnen ook best veel te grillen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 april 2021 @ 23:05:19 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198980482
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 23:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Nee. Toen ik twee weken geleden om 8:30 de bbq al aandeed stelden ze wel de vraag of ik nu al begon met bbq :’) Ze waren wel wat gewend. De Polen die hier tegenover wonen schijnen ook best veel te grillen :P
Ontbijt-BBQ, klinkt wel hemels _O_

Ga je ook brisket maken? Ik vind dat zooooo waanzinnig lekker hè :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 april 2021 @ 23:10:17 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198980533
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198980543
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 23:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Ontbijt-BBQ, klinkt wel hemels _O_

Ga je ook brisket maken? Ik vind dat zooooo waanzinnig lekker hè :9~
Dat staat op mijn wensenlijst, maar eerst beter de temp leren beheersen met de bge :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 april 2021 @ 23:15:57 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198980593
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 23:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat staat op mijn wensenlijst, maar eerst beter de temp leren beheersen met de bge :)
Ja lijkt me best ingewikkeld

Ik heb én geen BGE, én geen geduld, én geen skills, én geen man die het lekker vindt en het voor mij maakt :(
Wee mij :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198981517
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Hai! Hoe voel jij je na de 1e prik?
Gewoon als altijd. Niks aan het handje.
pi_198981587
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 23:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja lijkt me best ingewikkeld

Ik heb én geen BGE, én geen geduld, én geen skills, én geen man die het lekker vindt en het voor mij maakt :(
Wee mij :'(
-O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198981935
Ik proef niet meer. Wee mij.
pi_198981943
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 23:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat staat op mijn wensenlijst, maar eerst beter de temp leren beheersen met de bge :)
Is dat nou nog lastig? Of maakt zo'n barbecue je automatisch een soort barbebecue-koning? Dat gevoel geven mensen met een bge me namelijk altijd. Alsof elke idioot er een stuk vlees op kan gooien en het er geweldig uitkomt.
pi_198981954
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:36 schreef Myraela het volgende:
Ik proef niet meer. Wee mij.
-O- wat kut..
  dinsdag 13 april 2021 @ 07:43:14 #294
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198981957
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is dat nou nog lastig? Of maakt zo'n barbecue je automatisch een soort barbebecue-koning? Dat gevoel geven mensen met een bge me namelijk altijd. Alsof elke idioot er een stuk vlees op kan gooien en het er geweldig uitkomt.
Ik heb geen BGE (of variant, maar een gewone rookoven), maar het roken van vlees komt vooral neer op het goed onder controle houden van je rookoven/bbq temperatuur en je vlees temperatuur in de gaten houden. En een heleboel geduld. De rest gaat wel aardig van zelf.

Volgens mij is een BGE wel wat vergevender omdat het ding erg geisoleerd is en de temperatuur vrij constant blijft.
  dinsdag 13 april 2021 @ 07:44:15 #295
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198981960
Ik doe niet soldidair met Myreala. Mijn test (en die van Anna) was negatief. Dus wij voelen ons gewoon ouderwets klote, zonder nieuw hip virus.
pi_198981981
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doe niet soldidair met Myreala. Mijn test (en die van Anna) was negatief. Dus wij voelen ons gewoon ouderwets klote, zonder nieuw hip virus.
Heb je al mooie 'Gelukkig!' reacties gekregen? :D Terwijl je je net zo klote voelt.

Beterschap. :*
  dinsdag 13 april 2021 @ 07:52:24 #297
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198981994
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb je al mooie 'Gelukkig!' reacties gekregen? :D Terwijl je je net zo klote voelt.

Beterschap. :*
:o niet eens.

Hoe loopt het bij jullie? Buiten het verliezen van je smaak dan. Last van veel andere dingen?
pi_198982009
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is dat nou nog lastig? Of maakt zo'n barbecue je automatisch een soort barbebecue-koning? Dat gevoel geven mensen met een bge me namelijk altijd. Alsof elke idioot er een stuk vlees op kan gooien en het er geweldig uitkomt.
Heel ingewikkeld is het niet maar de kunst is om hem op een lage temp te houden ipv compleet heet te stoken :) En dat lukt me nog niet helemaal.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 13 april 2021 @ 07:57:44 #299
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198982019
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heel ingewikkeld is het niet maar de kunst is om hem op een lage temp te houden ipv compleet heet te stoken :) En dat lukt me nog niet helemaal.
Minder kolen toevoegen. Op die manier weet ik ook dat ik voor een bepaalde temperatuur in mijn oven zoveel kolen nodig heb. En hoelang die kunnen branden.
pi_198982040
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:52 schreef Anthraxx het volgende:
:o niet eens.

Hoe loopt het bij jullie? Buiten het verliezen van je smaak dan. Last van veel andere dingen?
Bij ons is het niet zo spannend. Vriend is ziek, beetje als een griep. Ik voel me wel okay, werk gewoon. Het is meer een vervelende verkoudheid met spierpijn.

Bij de schoonfamilie is het nog wat grieperig, alleen de vader van m'n zwager is wel opgenomen in het ziekenhuis. Maar die heeft ook kanker, dus dat was ook wat dubbelop. Hopelijk gaat het ook met hem snel beter.
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:15:50 #301
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198982106
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij ons is het niet zo spannend. Vriend is ziek, beetje als een griep. Ik voel me wel okay, werk gewoon. Het is meer een vervelende verkoudheid met spierpijn.

Bij de schoonfamilie is het nog wat grieperig, alleen de vader van m'n zwager is wel opgenomen in het ziekenhuis. Maar die heeft ook kanker, dus dat was ook wat dubbelop. Hopelijk gaat het ook met hem snel beter.
Hopelijk blijft het zo. Klinkt in ieder geval niet fijn. Beterschap!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')