je denkt BTC dit jaar nog 100k?quote:Op woensdag 14 april 2021 09:35 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wat een mongool ben je idd. Je had dit jaar zomaar miljonair kunnen worden.
Dollar ja, tenminste, dat denken een aantal kenners.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
je denkt BTC dit jaar nog 100k?
En ook weer dichter bij 1kquote:
Mooooooooooon.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:40 schreef dimmak het volgende:
Vraag me echt af wat voor pump en dump die Coinbase IPO gaat worden.
Ja maar dan had ik dus al die tijd niet moeten verkopen... denk niet dat iemand dat zo lang zou volhouden en dan precies op allerbeste moment verkoopt.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:35 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wat een mongool ben je idd. Je had dit jaar zomaar miljonair kunnen worden.
geen flauw idee, ik ben een leek die wat meevaartquote:Op woensdag 14 april 2021 10:08 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn idd xD.
Wat is uberhaupt realistische max wat Vet kan bereiken?
Logisch. Vechain wordt dan ook een alles-verslindend-monster.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:38 schreef Dimachaerus het volgende:
op reddit cryptocurrency praten ze de laatste tijd alleen nog maar over vechain
Ik heb een klein koopordertje geplaatst van 4 stuksquote:Op woensdag 14 april 2021 09:40 schreef dimmak het volgende:
Vraag me echt af wat voor pump en dump die Coinbase IPO gaat worden.
Huuu die had ik nog helemaal niet gezien. Waar is de logica.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:51 schreef Blik het volgende:
DOGE gaat helemaal door het dak heen, 90% in de plus
DOGE moon is een voorbode voor een nieuwe episode van altseason.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:51 schreef Blik het volgende:
DOGE gaat helemaal door het dak heen, 90% in de plus
Ach, wat maakt het uit? 1 DOGE = 1 DOGEquote:Op woensdag 14 april 2021 10:58 schreef Blik het volgende:
Wie had ooit kunnen voorspellen dat DOGE een top10 coin zou worden... haha
haha kukelt weer even omlaag jaquote:
Was er maandag bijna uitgestapt. Meer geluk dan wijsheid.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:58 schreef Blik het volgende:
Wie had ooit kunnen voorspellen dat DOGE een top10 coin zou worden... haha
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op woensdag 14 april 2021 10:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Sommigen verkopen hun ziel voor gratis geld, valt dat daar ook onder?quote:
Dat vind ik niet gratis meer.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommigen verkopen hun ziel voor gratis geld, valt dat daar ook onder?
Vorige keer van een correctie voor de hele markt. Ethereum is tov Bitcoin nog steeds niet terug op het oude niveau.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
DOGE moon is een voorbode voor een nieuwe episode van altseason.
Denk ook niet dat het nog gaat gebeuren. Slechts één coin trekt zich nergens wat van aan en dat is BTC.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer van een correctie voor de hele markt. Ethereum is tov Bitcoin nog steeds niet terug op het oude niveau.
Bitcoin is ook even gezakt. Van 55k naar 45k.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het nog gaat gebeuren. Slechts één coin trekt zich nergens wat van aan en dat is BTC.
Can you pls stop trading guysquote:Op woensdag 14 april 2021 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommigen verkopen hun ziel voor gratis geld, valt dat daar ook onder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huhquote:Op woensdag 14 april 2021 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht
quote:Op woensdag 14 april 2021 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Haha, Henkie tethered.LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet eens zonder m'n nodes te verliezen
Soms denk ik dat je het tweelingbroertje van aTypisch bentBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Jarenlang werd alles van Vechain kapot geFUD en gedelete op CCquote:Op woensdag 14 april 2021 10:38 schreef Dimachaerus het volgende:
BNB heeft iedereen doen inzien dat Vchain zo slecht nog niet is.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jarenlang werd alles van Vechain kapot geFUD en gedelete op CCWat een kneuzenkermis
Binance is eindelijk geaccepteerd als het nieuwe evil? Mooi, kut CZ met zijn scampraktijkenquote:Op woensdag 14 april 2021 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BNB heeft iedereen doen inzien dat Vchain zo slecht nog niet is.
quote:Op woensdag 14 april 2021 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Binance is eindelijk geaccepteerd als het nieuwe evil? Mooi, kut CZ met zijn scampraktijken
Toch wel fijn, nieuws dat je eraan doet herinneren waar je het voor doet.quote:Wie nog geen huis bezit, is wellicht voorgoed te laat: ‘We zijn een fuik in gezwommen’
Dat artikel is vrij ontgoochelend inderdaad. Ik las hem zojuist. Een van de redenen waarom ik in crypto zit is in de hoop om dit jaar genoeg geld te hebben voor een bod op een huis. We zullen zien.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel fijn, nieuws dat je eraan doet herinneren waar je het voor doet.
Voor mij is crypto altijd een leuk extraatje geweest, en ik had mezelf voorgenomen om niet te hebberig te worden en op een zeker moment uit te stappen en mijn spaarrekening een plezier te doen.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:23 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat artikel is vrij ontgoochelend inderdaad. Ik las hem zojuist. Een van de redenen waarom ik in crypto zit is in de hoop om dit jaar genoeg geld te hebben voor een bod op een huis. We zullen zien.
Ha vriend! Kun je anders nog even vertellen over je gratis Spotify, Netflix en honderden euro's cashback?quote:Op woensdag 14 april 2021 13:55 schreef Roellie80 het volgende:
Fok! komt zo te zien na al die jaren nog steeds net verder als topics vullen met oneliners.
Mooi!
Watquote:Op woensdag 14 april 2021 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ha vriend! Kun je anders nog even vertellen over je gratis Spotify, Netflix en honderden euro's cashback?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |