Misschien wel het mooiste en duidelijkste voorbeeld van Bitcoin decentralisatie idd.quote:
Ik heb mijn uitspraak gebaseerd op verouderde kennis en zie inmiddels dat het 60% isquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Oh shit, zie nu pas dat je Bitcoin poste ipv BNB. Maar in het geval van Bitcoin zit je fout en dat weet je, want die 95% trek je ook uit de lucht.
onzin praat jequote:Op dinsdag 13 april 2021 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn uitspraak gebaseerd op verouderde kennis en zie inmiddels dat het 60% is
Neemt niet weg dat het bijna niets uit maakt als het percentage 50+ is natuurlijk.
https://www.nu.nl/economi(...)an-63000-dollar.htmlquote:
60% wat? Als je op miners in China doelt, slaat het nergens op. Miners bewaken het netwerk en nodes bepalen de regels.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn uitspraak gebaseerd op verouderde kennis en zie inmiddels dat het 60% is
Neemt niet weg dat het bijna niets uit maakt als het percentage 50+ is natuurlijk.
Hashratequote:Op dinsdag 13 april 2021 11:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
60% wat? Als je op miners in China doelt, slaat het nergens op. Miners bewaken het netwerk en nodes bepalen de regels.
"wie heeft de langste"quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)an-63000-dollar.html
altijd genieten van de reacties onder dit soort artikelen
bitcoin only verder ja?quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:29 schreef viceversa het volgende:
[..]
Mijn enige shitcoin.Ik zie nog wel groei potentie voor deze bullrun.
Nee, ook ETH.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bitcoin only verder ja?
oké dan, je mag ook de FOK!citadel in
Wat een treurnis dat ouders hun kind hier mee opzadelen.quote:
beter dan lid maken van de kameraadjesquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een treurnis dat ouders hun kind hier mee opzadelen.
Zeg ik niet. Ik reageer op gehuil dat Ethereum dat zou zijn, terwijl het in praktisch dezelfde situatie zit met PoS. Heel dat gigantisch trieste schoppen tegen technologieën waar je zelf geen fan van bent is gewoon kansloos, en ik wijs dat soort figuren graag op hun eigen hypocrisie. Heb gewoon respect voor elkaar, BNB uitgezonderd, en begin je eigen reeks als je een echokamer wil.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
En hoe maakt dat Bitcoin precies gecentraliseerd?
neequote:Op dinsdag 13 april 2021 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Ik reageer op gehuil dat Ethereum dat zou zijn, terwijl het in praktisch dezelfde situatie zit met PoS. Heel dat gigantisch trieste schoppen tegen technologieën waar je zelf geen fan van bent is gewoon kansloos, en ik wijs dat soort figuren graag op hun eigen hypocrisie. Heb gewoon respect voor elkaar, BNB uitgezonderd, en begin je eigen reeks als je een echokamer wil.
Dat kind hoort lekker met poppen te spelen, en er niet als één te dienen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beter dan lid maken van de kameraadjes
hier kan ze wat mee
neequote:Op dinsdag 13 april 2021 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Ik reageer op gehuil dat Ethereum dat zou zijn, terwijl het in praktisch dezelfde situatie zit met PoS. Heel dat gigantisch trieste schoppen tegen technologieën waar je zelf geen fan van bent is gewoon kansloos, en ik wijs dat soort figuren graag op hun eigen hypocrisie. Heb gewoon respect voor elkaar, BNB uitgezonderd, en begin je eigen reeks als je een echokamer wil.
Nee, wat ouders doen is hun schattig kindje inzetten voor views op Youtube om zo geld over de rug van hun kinderen te verdienen. Misselijkmakendquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beter dan lid maken van de kameraadjes
hier kan ze wat mee
denk dat ze hier erg veel last van gaat hebben in haar leven jaquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, wat ouders doen is hun schattig kindje inzetten voor views op Youtube om zo geld over de rug van hun kinderen te verdienen. Misselijkmakend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |