Dat is een persoonlijk iets.quote:Op zondag 11 april 2021 15:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prima. Maar niet ten koste van alles. Mensen opsluiten is ten alle tijden een absolute ultimum remedium wat mij betreft.
quote:Afgelopen week werden er in totaal 48.746 besmettingen vastgesteld. Dat zijn er 280,1 per 100.000 inwoners. Het bijbehorende risiconiveau is 4: Zeer Ernstig
Gemiddeld werden er afgelopen week 6964 besmettingen vastgesteld. De week daarvoor waren dat er nog 7118. Op dezelfde dag vorige week waren er 6877 besmettingen, 1411 minder dan vandaag.
Landelijk liggen er nu 2517 coronapatiënten in het ziekenhuis, 26 meer dan gisteren. Daarvan liggen er 788 op de Intensive Care, een toename van 1 vergeleken met de dag hiervoor.
Met allerlei cijfers en modellen die nog steeds niet uitgekomen zijn. Heel vaak heeft het OMT het in ieder geval niet juist gehad.quote:Op zondag 11 april 2021 15:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het idee van de derde golf was dat van Dissel dacht dat de Britse variant veeeeeeeeeeeel besmettelijker zou zijn, R waarden des doods.
Ik ben er ook geen fan van. Zoals veel van de maatregelen is het vooral makkelijk. En in het geval van de avondklok ook nog vrij goedkoop, dus dat zal de aantrekkingskracht wel zijn.quote:Op zondag 11 april 2021 15:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prima. Maar niet ten koste van alles. Mensen opsluiten is ten alle tijden een absolute ultimum remedium wat mij betreft.
Eerlijk is eerlijk, het is ook moeilijk om de toekomst te voorspellen.quote:Op zondag 11 april 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met allerlei cijfers en modellen die nog steeds niet uitgekomen zijn. Heel vaak heeft het OMT het in ieder geval niet juist gehad.
Ik ben ook niet achterlijk nee.quote:Op zondag 11 april 2021 15:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar je ziet van tevoren natuurlijk al aankomen dat dit wel gaat gebeuren.
"Restaurants zijn gewoon open hoor? Moet je alleen even een testje doen"
En evenals die avondklok denk ik niet dat je het hele circus nu opzet met het idee om er maar een paar weken gebruik van te maken.
Ik als amateur lukte het beter te voorspellen dan die idioten, en zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 11 april 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met allerlei cijfers en modellen die nog steeds niet uitgekomen zijn. Heel vaak heeft het OMT het in ieder geval niet juist gehad.
Uiteraard. Maar zullen we die onzekerheid dan voortaan ook in ogenschouw nemen als er weer dood en verderf gepredikt wordt? Of doen we dat alleen achteraf?quote:Op zondag 11 april 2021 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het is ook moeilijk om de toekomst te voorspellen.
Duidelijke daling idd.quote:
Eens met dat voor een ieder de prioriteiten weer anders liggen maar dat laatstgenoemde kun je natuurlijk te pas en te onpas inzetten hè. Als in bijv: 'Ik vind de avondklok veel belangrijk dan basisonderwijs. Zeker omdat we nog midden in een pandemie zitten.', is wat mij betreft net zo nietszeggend.quote:Op zondag 11 april 2021 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijk iets.
Nogmaals. Voor anderen ligt dat anders. Ik vind basisonderwijs veel belangrijker dan die avondklok. Zeker omdat we nog midden in een pandemie zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |