Je kunt het die ondernemers ook gunnen dat ze hun zaak mogen openen. Niet alles draait om eigenbelang.quote:Op zondag 11 april 2021 15:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
(Oké tenzij je ondernemen bent, dan snap ik het)
En we moeten ervoor waken dat dit ook niet gaat gebeuren met het testcircus.quote:Op zondag 11 april 2021 15:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tshuis-rutte-overleg
Onderstreping door mij. En hierdoor snap ik KHN dus wel, je krijgt een kruimel toegeworpen die meer bezigheidstherapie is dan dat het daadwerkelijk een volwaardig alternatief is. En dat wordt vervolgens aangevoerd om je nog wat langer dicht te houden.
Erg kwalijk wat mij betreft. Prima dat je afweegt dat het nog niet kan. Maar ik vind dit echt een heel fout argument.
Dat ligt maar net aan je situatie hè.quote:Op zondag 11 april 2021 15:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit ja. Ik snap ook oprecht niet de mensen die dan roepen “liever X of Y dan de avondklok”. Volgens mij heb je dan je prioriteiten niet helemaal op orde hoor. (Oké tenzij je ondernemen bent, dan snap ik het)
De 2e golf binnen in zich ook weer golvenquote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef Noek het volgende:
Oh, we zitten in een nieuwe golf?
Die oude ligt dus achter ons.
*memo gemist
(zit al maanden in dezelfde tyfusbende dus could have fooled me)
Ik heb idd liever mijn zaak open dan die avondklok eraf. Maar eigenlijk vind ik beide heel belangrijk.quote:Op zondag 11 april 2021 15:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit ja. Ik snap ook oprecht niet de mensen die dan roepen “liever X of Y dan de avondklok”. Volgens mij heb je dan je prioriteiten niet helemaal op orde hoor. (Oké tenzij je ondernemen bent, dan snap ik het)
Nadat het OMT al meermaals had aangegeven dat het geen goed idee was.quote:Op zondag 11 april 2021 15:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Het moment dat het hem gevraagd werd, temperde hij.
Het idee van de derde golf was dat van Dissel dacht dat de Britse variant veeeeeeeeeeeel besmettelijker zou zijn, R waarden des doods.quote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef Noek het volgende:
Oh, we zitten in een nieuwe golf?
Die oude ligt dus achter ons.
*memo gemist
(zit al maanden in dezelfde tyfusbende dus could have fooled me)
Dat is eigenlijk al het probleem sinds in december bekend werd dat de vaccins eraan kwamen. Het is een kwestie geworden van uitzitten, afwachten en hopen. Je zou wat meer van bestuurders verwachten.quote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar lijkt me nu niet meer opportuun om een heel andere koers te gaan varen, eerlijk.
Dat roep ik ook al een dag of 10.quote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En we moeten ervoor waken dat dit ook niet gaat gebeuren met het testcircus.
Ja, maar jij post geen totalen toch?quote:Op zondag 11 april 2021 15:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dubbel, had al gepost, Yorick is traag
Ik moet toegeven dat de vormgeving van Yorick wel lekker is. Elke dag ben ik weer benieuwd naar de bolletjes!quote:Op zondag 11 april 2021 15:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, maar jij post geen totalen toch?
En geen rode of groene bolletjes.
Niet per se een kwestie van je prioriteiten niet op orde, hoor. Ik herken dat gevoel gewoon helemaal niet. Ik voel me niet opgesloten en ik denk er niet eens aan dat ik na 22 uur de deur niet meer uit zou kunnen. Het is voor mij gewoon geen ding. En zo principieel als sommigen sta ik er ook niet in.quote:Op zondag 11 april 2021 15:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prima. Maar niet ten koste van alles. Mensen opsluiten is ten alle tijden een absolute ultimum remedium wat mij betreft.quote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt het die ondernemers ook gunnen dat ze hun zaak mogen openen. Niet alles draait om eigenbelang.
Ik kan me geen tussentijds OMT advies herinneren. Heb je een linkje?quote:Op zondag 11 april 2021 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nadat het OMT al meermaals had aangegeven dat het geen goed idee was.
Dat gaan ze ook gewoon rekken. En ook daar gaan we als bevolking gewoon in mee. Je weet maar nooit namelijk; er kan altijd een dodelijke mutatie op komst zijn. Dus waarom de samenleving openen zonder negatieve testen/vaccinatiebewijzen? ''Jullie mogen nu toch ook uit eten, naar de winkels, naar musea, op vakantie, etc?''.quote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En we moeten ervoor waken dat dit ook niet gaat gebeuren met het testcircus.
Maar je ziet van tevoren natuurlijk al aankomen dat dit wel gaat gebeuren.quote:
zie twitterquote:Op zondag 11 april 2021 15:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me geen tussentijds OMT advies herinneren. Heb je een linkje?
quote:Het is zondag 11 april 2021. Tot vanmorgen 10:00 uur zijn er 8288 nieuwe besmettingen vastgesteld. Dat zijn er 588 meer dan gisteren. Gisteren nam het aantal ook toe, met 21. De stijging zet dus door en neemt zelfs toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |