abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198961134
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het meest bizarre is dat als je gevaccineerd bent, je ook een test moet doen :')
Ik ga er gewoon een wedstrijd van maken om nooit een test te hoeven doen. Scheelt wel dat ik sowieso amper ziek ben.

Denk dat je tegenwoordig eerder kunt vragen wie er geen test heeft gedaan :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 11 april 2021 @ 14:42:20 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198961135
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:39 schreef Haags het volgende:

[..]

Eerst het EK vieren met vrienden hier in de tuin met een bbq en drank. Binnenkort eens de boel goed versieren. #zinan
Haagse stijl oranje vlaggetjes door de hele straat _O_

Maar heerlijk man, ik kijk uit naar zulke momenten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198961141
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat kun jij vinden.
Ik vind dat er heel veel geld ingestoken wordt om evenementen etc voor de bevolking toch mogelijk te maken.

Verders zul je echt moeten wachten tot de zorg wat meer ontlast is. Want die zitten max aan hun capaciteit. En dan verwachten dat we maar uitgebreid gaan versoepelen is gewoon niet reëel.
Als de bevolking niet vraagt om evementen met die voorwaarden, voor wie doen ze het dan? Niet voor de bevolking in elk geval.

Een Lowlands kan ik ergens nog wel in komen, maar je ziet bij universiteiten, maar ook musea e.d. al dat mensen er niet blij om zijn. Daarbij, dat geld willen ze gewoon terughalen, kijk maar naar 't bericht van net, dat museau e.d. moeten gaan meebetalen. Effectief is het gevolg dan dus dat je toegangskaartje gewoon 75,- wordt als ie normaal 10,- is.

Daar zou ik de overheid niet voor bedanken, ik zou zeggen: Waar zijn jullie mee bezig, idioten?
pi_198961143
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat zou allang zo moeten zijn als de IC's de zorg aankunnen, dus hoeven niet leeg.

En tot die tijd met proportionaliteitstoetsing en impactanalyse kijken wat er ook versoepeld kan worden.
Wat zin heeft om aan te houden omdat het daadwerkelijk impact heeft is prima en te rechtvaardigen. Als het dat niet heeft of twijfelachtig is, is dat wmb niet houdbaar
Kuch alcoholverbod, kuch avondklok. We kijken naar jullie.
zie email 27 oktober
  zondag 11 april 2021 @ 14:42:49 #105
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198961144
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

:W
pi_198961150
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:31 schreef groenen het volgende:

[..]

Die afwacht periode lijkt mij wel vermakelijk. :z Draagvlak gaat laag zijn :') Oudjaar nog een keer op 1,5 meter. _O-
Dat is ook het punt. Niemand gaat zich er aan houden. Dan kan je mooi kijken of het werkt. Voordeel is dat als je wél mensen hebt die toch normaal kerst gaan vieren, maar nog niet (zonder toegangstesten) festivals organiseert met 60.000 man enzo, een eventueel falen van de vaccins zich uit in een langzame gestage ontwikkeling waar je op kan inspelen, niet een explosie.

Is mijn lekenredenering dan. Blijft het constant goedgaan, kan in janauri "alles weer helemaal normaal worden' (woorden van Andreas voss van omt en fieldlabs in volkskrant 23 maart ;) )
#WeesGeenWhales
pi_198961152
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet eens een week geleden :D

Paar maanden terug toen jij en ik en nog een paar enkelen riepen dat het echt de verkeerde kant op ging was dat onzin en BNW.

En kijk nu eens
Het is best wel grappig hoeveel dingen er toch uitgekomen zijn. Dingen die inderdaad eerder als BNW werden neergezet. Of als doemdenken.
pi_198961168
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat kun jij vinden.
Ik vind dat er heel veel geld ingestoken wordt om evenementen etc voor de bevolking toch mogelijk te maken.

Verders zul je echt moeten wachten tot de zorg wat meer ontlast is. Want die zitten max aan hun capaciteit. En dan verwachten dat we maar uitgebreid gaan versoepelen is gewoon niet reëel.
Is dat hele circus echter wel nodig om "evenementen etc voor de bevolking mogelijk te maken"? Vorig jaar zomer met slechts enkele relatief weinig beperkende maatregelen naar redelijk wat plekken geweest, terwijl er toen nog helemaal geen vaccin nabij was. Waarom zouden we dan nu zo'n testtoneelstuk op moeten tuigen?
  zondag 11 april 2021 @ 14:44:46 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198961181
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Op een openbaar forum is dat niet heel moeilijk :D

Plus abo ook nog, zelf betaald, dus dat is helemaal easy te tracken
  zondag 11 april 2021 @ 14:45:35 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198961208
quote:
10s.gif Op zondag 11 april 2021 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is best wel grappig hoeveel dingen er toch uitgekomen zijn. Dingen die inderdaad eerder als BNW werden neergezet. Of als doemdenken.
Op zich wel

Ik vind het dan weer minder grappig en best wel scary dat zoveel mensen het of niet door hebben, of gewoon echt niet boeit
pi_198961209
quote:

[..]

Ik ga er gewoon een wedstrijd van maken om nooit een test te hoeven doen. Scheelt wel dat ik sowieso amper ziek ben.

Ik ben ook nog nooit getest, dat is geen doel op zich overigens.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198961224
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:43 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dat is ook het punt. Niemand gaat zich er aan houden. Dan kan je mooi kijken of het werkt. Voordeel is dat als je wél mensen hebt die toch normaal kerst gaan vieren, maar nog niet (zonder toegangstesten) festivals organiseert met 60.000 man enzo, een eventueel falen van de vaccins zich uit in een langzame gestage ontwikkeling waar je op kan inspelen, niet een explosie.

Is mijn lekenredenering dan. Blijft het constant goedgaan, kan in janauri "alles weer helemaal normaal worden' (woorden van Andreas voss van omt en fieldlabs in volkskrant 23 maart ;) )
Als het gros van de bevolking gevaccineerd is is het niet relevant meer wat voor maatregelen er gelden. Mensen gaan elkaar dan gewoon weer massaal opzoeken, dus de verdere maatregelen gaan dan vanzelf verdwijnen.

"Waarom mag je geen feestje in de kroeg hebben terwijl je wel 30 mensen thuis hebt. Waarom mag je niet naar de bioscoop als je met 20 man in huis film kan kijken. Enz.."

Die 'langzame, gestage ontwikkeling' is wat ons nekt. Waar we tot oktober afgelopen jaar nog bereid waren risico te nemen is dat nu veranderd naar complete risico-aversie. Beetje niveau VS waar in het boekje van de magnetron moet staan dat je kat er niet in kan.
pi_198961225
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 14:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat ''normaal leven zonder maatregelen'' zou ook gewoon al eerder moeten kunnen zodra de kwetsbaren gevaccineerd zijn. In de zomer heb je daarnaast (als het goed is - je weet het maar nooit gezien dit NL is) een groot percentage van je jongere bevolking gevaccineerd. Waarom dan een strengere zomer dan vorig jaar? :')

En dat ''normale leven'' is ons al meermaals als een wortel voorgehouden. Wordt alleen telkens verplaatst. Denk je nou echt dat het in januari wel weer allemaal kan? Nee joh, dan is er weer een nieuwe mutatie waarvoor we moeten waken.
Ja dat denk ik, A) omdat de OMT leden dat nu zelf allemaal zeggen, dat deden ze eerder niet, zij hielden ons nooit die wortel voor.

Verder omdat UK gewoon de clubs etc open gaat gooien voor gevaccineerden zonder afstand houden etc 21 juni, dat zeggen ministers en politici openlijk daar, alles is al uitgelekt of staat zelfs in die roadmap. Israel gooit nu ook de nachtclubs open.

Als mensen, en belangrijker lobbygroepen als KNVB en VNO NCW, zien dat in UK, Isreal, Azië, USA, etc alles weer 100% open is, en hier worden er nog steeds zulke dure 1,5m beperkingen opgelegd die hun bedrijven om zeep helpen, dan pikken zowel zei als mensen die gewoon normaal willen leven dat niet meer.

Je denkt toch niet dat ik de enige ben die na 21 juni in Engeland van een paar conventies gaat genieten he? Heel feestvierend jong nederland gaat tweede helft van dit jaar lekker naar de club in Engeland, ik garandeer het je. Retour vliegen naar london kost 70 euro all in, dat hebben ze er graag voor over hoor!
#WeesGeenWhales
pi_198961228
quote:

[..]

Steekt hand op!

En waarom zou ik? Ik ken nog steeds helemaal niemand in mijn omgeving die corona heeft gehad, ik ben zelf het afgelopen jaar op geen enkel moment snotterig of anderzins onwel geweest. En dan zou ik wel moeten om buiten naar wat bloemen te mogen kijken? Ja doei.
pi_198961230
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:21 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat NOW afgeschaft zal worden?

Maar die krijg je vanzelf niet als je weer 100% draait. Als jij dus een turboterras hebt, krijg je die niet, theaters wel. Simpel.
Kan me echt niet voorstellen dat ze de NOW gaan verlengen na juni.

De eerste versoepelingen zullen dan wel voorzichtig plaatsvinden en dan ga je niet nog even een extra kwartaal (of twee) overheidssteun weggeven.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_198961232
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je herinnert me eraan dat men geen alcohol kan kopen na 20:00, terwijl de gemiddelde supermarkt (in de Randstad) al om 21:00 dicht gaat en men sowieso voor 22:00 thuis moet zijn. Wat een arbitraire kutregel is dat zeg.
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 14:47:09 #117
236264 crew  capricia
pi_198961238
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:37 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nee, ik weet niet waarom je dat denkt, ik zei vorig jaar al dat het tot eind van dit jaar zou duren.

In april al. Dat riepen ze toen namelijk ook al. Ik zei toen dat er nu vaccins zouden zijn hopelijk - daarna moet je iedereen nog prikken.

Tot nu toe komt het exact uit, hoewel de vaccins er een paar maanden eerder zijn.

Je ziet trouwens ook dat landen die voorlopen qua vaccinaties al teruggaan naar normaal. In UK is inmiddels duidelijk - regeringsleden schrijven er over in de telegraph openlijk zelfs - dat na 21 juni zonder afstandsregels de nachtclubs, festivals, etc gewoon open gaan als vanouds - alleen waarschinlijk alleen voor gevaccineerden of getesten. In Israël gáán de nachtclubs letterlijk over een paar dagen open en mogen de theaters etc alweer 75% capaciteit ontvangen. Mondkapjes worden gedeeltelijk afgeschaft, etc. Die versoepelen nu ook heel snel.

Alleen vaccineren wij trager. Maar volgend jaar kunnen we hier ook gewoon weer normaal leven.

Dat neemt niet weg dat ik zowieso nog steeds van plan zijn om tweede helft van dit jaar lekker een paar keer op en naar te vliegen/treinen naar Engeland om daar te genieten van een paar anime conventies weer, die zijn dan daar dus alweer als vanouds (het staat letterlijk in de roadmap van de overheid daar die gisteren weerd geupdate, dat alles wat controleert op covid status niet meer covid secure/beperkt hoeft te zijn straks, van pubs tot clubs tot theaters tot conventies/conferenties) en ik ben tegen die tijd toch gewoon gevaccineerd. Het kost 70 euro om RETOUR te vliegen naar londen, incl. alles. Goed te doen.

Volgend jaar kan het hier ook gewoon weer. En iets anders heb ik dus nooit gezecht, en OMT leden hier ook meerendeels niet ;)

En zoals ik vaker zeg, in het zeer zeer onwaarschijnlijke geval dat we hier volgend jaar nog steeds niet normaal vrij als mens kunnen leven, ja, dán ga ik dán sparen om te emigreren. Tegen die tijd kan dat iig in het midden oosten, incl Israel, UK, USA, Algerije (....), Vietnam, Taiwan, China, AUS, NZ, Thailland, Rusland, Zuid amerika waarschijnlijk, met andere woorden ongeveer alles buiten de EU. Ik ga er blind van uit dat we hier dan ook weer terug bij normaal zijn, maar anders ben ik echt weg, punt. Of ik blijf gewoon tot het hier ook over is elk jaar 6 keer ofzo op een neer gaan naar Engeland voor m'n events, dat kan natuurlijk ook ;)

Maar nee volgend jaar dus, iets anders heb ik nooit beweerd. En voorspellingen over oktober dit jaar las ik in april 2020 al.
Zomer 2021 heb je ook gepost.
COR / Wanneer denken jullie dat discotheken/clubs weer opengaan?

COR / Hoe zal de corona pandemie eindigen?

Maakt verders niet zo uit. Als je post over voorjaar 2021, zomer 2021 en najaar 2021, is de kans best groot dat je een keer gelijk krijgt. O+ _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198961239
Maar goed, ik voorspel dat dit hele test circus binnen 2 maanden weg is, als er geen besmettingen meer zijn en de ziekenhuizen lopen leeg dan valt het niet meer te verkopen en zeker niet meer te handhaven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198961254
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Op zich wel

Ik vind het dan weer minder grappig en best wel scary dat zoveel mensen het of niet door hebben, of gewoon echt niet boeit
Yups. En het zelfs goedpraten. Of ontkennen dat bepaalde voorspellingen als BNW werden neergezet toentertijd.

Dit is precies waarom we (imo) nog heel lang aan die testmaatschappij vast blijven zitten. De meeste mensen accepteren echt een hele hoop; als het maar geleidelijk genoeg gaat. Gooi er een ''nieuwe mutatie!!'' bij en de meesten staan weer in het gareel.
pi_198961256
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit.

Probeer eens wat, voor god's sake. Als het echt mis dreigt te gaan - of juist goed blijkt - waarom dan elke keer weer wachten op een ingeroosterd persmoment na x weken?
Waar exact denk je dat de fieldblabs voor zijn? Waarom zeggen die nu dat zitdingen 50% vol kunnnen?
#WeesGeenWhales
pi_198961259
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:47 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, ik voorspel dat dit hele test circus binnen 2 maanden weg is, als er geen besmettingen meer zijn en de ziekenhuizen lopen leeg dan valt het niet meer te verkopen en zeker niet meer te handhaven.
Het is ondertussen wel tijd voor massale (vreedzame) protesten. Die 'testen voor toegang' onzin moet echt zo snel mogelijk weer van tafel. Kost bakken met geld, levert niets op.

Kijk maar naar die fieldlabs. Iedereen vooraf getest (en negatief), maar toch meerdere besmettingen. Je gaat het toch niet tegen houden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2021 14:48:54 ]
pi_198961266
quote:

[..]

Ik ook nog nooit een test gedaan, maar ik leef eigenlijk sowieso redelijk geïsoleerd en de dingen die ik met vrienden doe, doe ik vrijwel altijd buiten.
pi_198961268
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:46 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik de enige ben die na 21 juni in Engeland van een paar conventies gaat genieten he? Heel feestvierend jong nederland gaat tweede helft van dit jaar lekker naar de club in Engeland, ik garandeer het je. Retour vliegen naar london kost 70 euro all in, dat hebben ze er graag voor over hoor!
Zoals blijkt zijn mensen al niet echt geneigd een test te doorlopen voor ze hier naar een event mogen, je denkt dat ze wel massaal hetzelfde traject + een vliegreis willen doorstaan om van wat slechte muziek en lauw bier te mogen genieten?
pi_198961280
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:48 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het is ondertussen wel tijd voor massale (vreedzame) protesten. Die 'testen voor toegang' onzin moet echt zo snel mogelijk weer van tafel. Kost bakken met geld, levert niets op.

Kijk maar naar die fieldlabs. Iedereen vooraf getest (en negatief), maar toch meerdere besmettingen. Je gaat het toch niet tegen houden.
Het beste protest is die dingen boycotten, net zoals alle zaken die er om vragen.
pi_198961282
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:48 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Waar exact denk je dat de fieldblabs voor zijn? Waarom zeggen die nu dat zitdingen 50% vol kunnnen?
Bezigheidstherapie. Brood en spelen. Dat soort dingen.
  zondag 11 april 2021 @ 14:50:52 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198961300
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:47 schreef raptorix het volgende:
Yep

En dan is iedereen er blij mee want 'het was zo goed bedoeld maar hoeft nu goddank niet meer'

En ondertussen

pi_198961301
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:46 schreef chratnox het volgende:

[..]

Als het gros van de bevolking gevaccineerd is is het niet relevant meer wat voor maatregelen er gelden. Mensen gaan elkaar dan gewoon weer massaal opzoeken, dus de verdere maatregelen gaan dan vanzelf verdwijnen.

"Waarom mag je geen feestje in de kroeg hebben terwijl je wel 30 mensen thuis hebt. Waarom mag je niet naar de bioscoop als je met 20 man in huis film kan kijken. Enz.."

Die 'langzame, gestage ontwikkeling' is wat ons nekt. Waar we tot oktober afgelopen jaar nog bereid waren risico te nemen is dat nu veranderd naar complete risico-aversie. Beetje niveau VS waar in het boekje van de magnetron moet staan dat je kat er niet in kan.
In de VS is de helft van het land alweer volledig open met 0 maatregelen...

Maar lees wat ik zeg, dat is mijn punt. Dat kan je gebruiken om te zien of 60.000 mensen bij elkaar als vanouds op een festival óók weer veilig is. Als het thuis fout gaat omdat vaccins toch niet goed werken krijg je misschien 3 besmettingen. Daar honderden. Dus paar maanden uitproberen.

Daarnaast boeit het niet, want met fieldlabs etc en garantieregeling kunnen die dingen met testen waarschijnlijk al voor alles eraf gaat. Volgend jaar is het dan weer helemaal normaal. Ik ben redelijk optimistisch :)
#WeesGeenWhales
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 14:51:44 #128
236264 crew  capricia
pi_198961316
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De vraag is wat hun als ''leeg'' gaan beschouwen.
Ik denk dat het OMT de IC's nu niet leeg genoeg vindt om tot echte versoepelingen over te gaan.
Als jij anders denkt, be my guest, maar ik bereid je vast geestelijk voor dat je je hoop niet te hoog moet hebben.

BSO's open. En wellicht avondklok eraf. Meer gaat er echt niet inzitten.

Overigens is er toch gecommuniceerd over die grens? Iets van onder de 10 nieuwe opnamen per dag en een niveau waarbij de overige zorg niet af hoeft te schalen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198961325
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:49 schreef chratnox het volgende:

[..]

Bezigheidstherapie. Brood en spelen. Dat soort dingen.
En oud Generaals die de stichting leiden te spekken met dikke consultancy contracten. Die Middendorp is een enorm fout mannetje, nadat hij wegens het mortier schandaal in Mali weggestuurd is, is ie vol gedoken in het verduurzamen van Defensie, want daar valt natuurlijk mooi extra geld te verdienen de komende jaren.
pi_198961344
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat het OMT de IC's nu niet leeg genoeg vindt om tot echte versoepelingen over te gaan.
Als jij anders denkt, be my guest, maar ik bereid je vast geestelijk voor dat je je hoop niet te hoog moet hebben.

Overigens is er toch gecommuniceerd over die grens? Iets van onder de 10 nieuwe opnamen per dag en een niveau waarbij de overige zorg niet af hoeft te schalen.
Het OMT probeert gewoon druk uit te oefenen op de politiek, meestal moet je dit soort kritiek lezen als: Wij willen meer geld.
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 14:54:45 #131
236264 crew  capricia
pi_198961360
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het OMT probeert gewoon druk uit te oefenen op de politiek, meestal moet je dit soort kritiek lezen als: Wij willen meer geld.
Want het gaat zo goed in de ziekenhuizen?
Wat wil je nou..Dat er nog meer afgeschaald moet gaan worden?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198961382
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over nu. Ik heb het over de periode vanaf eind mei/juni. Dan zijn de meeste kwetsbaren gevaccineerd (en een hoop andere mensen als het goed is) en vanaf dat moment zou er dus meer mogelijk moeten zijn. Ook zonder die negatieve testen. Hell, vorige zomer was er niemand gevaccineerd en toen kon er ook al veel meer. Die testsamenleving is enkel geld weggooien; wat dan later weer door ons mag worden vergoed.

Persoonlijk denk ik dat ze rekening moeten gaan houden met het lekkere lente weer wat op komst is. Mensen gaan toch wel naar buiten, dus ga dat juist motiveren en zorg ervoor dat je het publiek wat meer spreid. Gooi de terrasjes open (met wat aanvullende maatregelen - tijdelijk!), en haal de avondklok er af. Op het gebied van kinderen zijn er al best wat versoepelingen geweest, nu mag de rest van de bevolking ook wel even wat meer genieten imo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2021 14:56:38 ]
pi_198961392
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Want het gaat zo goed in de ziekenhuizen?
Wat wil je nou..Dat er nog meer afgeschaald moet gaan worden?
Inderdaad, is ook gewoon de taak van het OMT om daar over een advies uit te brengen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198961401
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Zomer 2021 heb je ook gepost.
COR / Wanneer denken jullie dat discotheken/clubs weer opengaan?

COR / Hoe zal de corona pandemie eindigen?

Maakt verders niet zo uit. Als je post over voorjaar 2021, zomer 2021 en najaar 2021, is de kans best groot dat je een keer gelijk krijgt. O+ _O-
Okay, okay. Aanpassing. Tussen half dit jaar en eind dit jaar dan.

Vergeef me, ik wist niet dat de vaccins er exact november zouden zijn.

Wil er wel op wijzen dat het in UK duidelijk dus wél 21 juni wordt, midden zomer dus, en USA ook, en Israel ook, ergo, dat had prima gekund, alleen hier niet omdat we oins vaccinatieprogramma verkloten in verhouding. Daar ging ik ook niet van uit. Ik wist niet dat ik in een bananenrepubliek woonde ;)

Punt blijft staan: A) ik zei dat we weer normaal kunnen leven als iedereen gevaccineerd is helemaal. Dat klopt. B) Ik zei dat dat ergens tweede helft van dit jaar zou zijn. Dat klopt waarschijnlijk ook, en anders is het met begin volgend jaar 3 maanden later.

In grote lijnen zijn die voorspellingen gewoon uit aan het komen. Als je wilt zien hoe, kijk dan naar UK en Israel, die lopen voor op ons, en nogmaals, in Israel gaan over paar dagen de clubs weer open. In UK 21/6. Dat is niet voor niets. ;) Dat gaat bij ons dus ook gebeuren, alleen maanden tot een half jaar later omdat we gekloot hebben met vaccineren.

Ik ben er nog steeds, net als alle omt leden, gerust op dat we volgend jaar weer normaal zonder maatregelen leven gewoon vrij als mensen, en ik kan niet wachten.

En tot die tijd ga ik vanaf 21/6 dus wel een paar keer voor een conventie op en neer naar engeland, voor gevaccineerden komt er daar geen quarantine etc zeggen ze. SImpel als dat. :D
#WeesGeenWhales
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 14:56:50 #135
236264 crew  capricia
pi_198961403
Mag ik even lachen als een boer met kiespijn over iedereen die lachte over een derde golf die nooit zou komen.

Kan alleen maar zeggen dat de ziekenhuizen het nauwelijks aankunnen terwijl we al tijden in een lockdown zitten.
Hoe denk je dat het was geweest als alles versoepeld was?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198961427
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:56 schreef capricia het volgende:
Mag ik even lachen als een boer met kiespijn over iedereen die lachte over een derde golf die nooit zou komen.

Kan alleen maar zeggen dat de ziekenhuizen het nauwelijks aankunnen terwijl we al tijden in een lockdown zitten.
Niet veel anders als nu want het percentage positief daalde. Ofzo. ;(
pi_198961429
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:56 schreef capricia het volgende:

Derde golf is ook nooit gekomen.
pi_198961441
Meer een opleving van de lange tweede golf.
Tap tap tap
  zondag 11 april 2021 @ 14:58:57 #139
12221 Tijn