Ik denk dat hij ervan overtuigd is dat het beter kan, zoals elke trainerquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou hij al een beetje spijt hebben die Slot?
Het prettige is wel dat Dick er een rotzooi van heeft gemaakt dit jaar en die wordt op de handen van de media gedragen met dank aan zijn PR-machine. Het gaat niet heel moeilijk worden om het iets beter te doen (met aantrekkelijker voetbal) dus dan sta je er gelijk goed opquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ervan overtuigd is dat het beter kan, zoals elke trainer
Ik gok dat hij dan even twee contracten naast elkaar legt en dat gevoel een beetje verdwijnt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou hij al een beetje spijt hebben die Slot?
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet heel moeilijk worden om het iets beter te doen (met aantrekkelijker voetbal) dus dan sta je er gelijk goed op
quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie had dit gedacht toen die kwam in de zomer van 2019
quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:23 schreef -XOR- het volgende:
Marsman wordt toch gewoon 3e keeper? Die moet je wel hebben maar ik snap ook wel dat dat bij Feijenoord niet de allerhoogste prioriteit heeft. Marsman zal niet duur zijn en ook niet zo heel veel slechter dan pakweg Lamprou.
Mijn god, daar noem je ook een naam. Paar keer live gezien bij Jong, tranentrekkend slecht. Ik dacht de eerste keer letterlijk dat de vleugelspeler aan de andere kant (Fernandez geloof) ik hem moest zijn omdat die soms nog iets deed dat op voetbal leek. Slabbekoorn was zo traag als dikke stront door een trechter, ook qua handelen, dus toen ik erachter kwam dat hij het was vroeg ik me echt af hoe dat jong in vredesnaam ooit als talent was geklassificeerd.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Milambo en Kleijn heb ik wel eens voorbij horen komen bij Kein Geloel en bij de contracttekenposts van Feyenoord. Staan wel bekend als dé talenten van hun generatie, maar dat gold ook voor Touré, Schuurman, Slabbekoorn etc.
Maar ik ben zeker voor uitgebreid talenten de kans geven in de voorbereiding, het is de goedkoopste vorm van de selectie verbreden.
Niet echt, maar dat geeft niet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat goed van je, dat zei het merendeel van de users
Toegegeven, het waren vooral niet-Feijenoorders die even kwamen lachen.quote:
#ikbetaalnietmee aan een miljoenensalaris als ik niet naar het stadion kanquote:
quote:Franco Antonucci staat inmiddels bovenaan in het 'voetballer van het jaar klassement' van de Keuken Kampioen Divisie van Voetbal International. Toch kende de middenvelder moeilijke maanden en is hij pas sinds kort weer in topvorm. Een allergie die op zijn beurt weer tot ademhalingsproblemen leidde bleek de reden van de vormdip te zijn. "Wanneer ik niet goed presteer, wil ik geen excuses zoeken."
"Eerst de oplossing bij mezelf zien te vinden en nóg harder werken", aldus Antonucci in De Telegraaf. In dit geval kwam de speler van Volendam dus tot de conclusie dat zijn mindere presteren een externe oorzaak had. "Na het douchen had ik telkens huiduitslag. Zo begon het. Ik kwam net terug van een blessure en wilde niet weer uit de roulatie zijn. Maar ik werd steeds vermoeider, kon op de training en in wedstrijden niet brengen wat ik wilde en dat frustreerde me.”
"Op een gegeven moment moest ik na elke actie herstellen, kon ik de extra sprints op de training niet meer maken en daarna sliep ik soms drie uur achter elkaar. Toen kon iedereen het wel zien en heb ik ook verteld wat er speelde.” Antonucci heeft last van Urticaria (netelroos). "Het is een allergische reactie op de medicijnen die ik nam in de blessureperiode. Uit een analyse bleek bovendien dat ik mijn voedingspatroon moest veranderen, want dat heeft de situatie verergerd. Dat zie ik dan als een voordeel. Ik heb het moeten accepteren en moest geduldig zijn. Dat was moeilijk voor mij, want ik wil Volendam heel graag helpen om proberen te promoveren en ten tweede wil ik aan Feyenoord laten zien dat ik in de toekomst van waarde kan zijn.”
Dat soort dingen gebeuren. Ben echt ontzettend benieuwd naar Antonucci volgend seizoen. Zou een heerlijke meevaller zijn als hij kan voetballen.quote:
Dan heeft Arnesen ook nog een deal gemaakt met AS Monaco en FC Volendam en 2 miljoen neergelegd voor Antonucci. Iemand die uitblonk in de Eerste Divisie, maar dit seizoen niet thuis geeft bij FC Volendam, kampt met blessures en door de nieuwe trainer Arne Slot nog niet wordt gezien als schakel op het nieuwe middenveld van Feyenoord.quote:
Ik was hier bij:quote:Op woensdag 14 april 2021 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Schuiteman scout was joh.
Team Jonk stoomt Antonucci klaar voor Feyenoord: 'Ik wil een speciale speler worden'quote:Op woensdag 14 april 2021 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heeft Arnesen ook nog een deal gemaakt met AS Monaco en FC Volendam en 2 miljoen neergelegd voor Antonucci. Iemand die uitblonk in de Eerste Divisie, maar dit seizoen niet thuis geeft bij FC Volendam, kampt met blessures en door de nieuwe trainer Arne Slot nog niet wordt gezien als schakel op het nieuwe middenveld van Feyenoord.
Falentijn Driessen zijn column. (lol)
quote:Antonucci maakte meteen indruk in zijn eerste seizoen in Volendam. Onder Wim Jonk groeide hij snel uit tot een sensatie die betere statistieken kon overleggen dan menig topvoetballer die ook ooit in de Keuken Kampioen Divisie heeft gespeeld. Jongkind: ‘Beter dan Frenkie, Donny, Appie en Malen als je kijkt naar het aantal doelpunten, assists en key passes per zestig minuten. Dat is wel heel bijzonder. Het is een duidelijke indicatie dat hij het op een hoger niveau ook moet kunnen.’
Contrast met het VI Pro artikeltje van vanochtend is grootquote:Wat voor speler haalt Feyenoord in huis? ‘In elk geval een middenvelder die completer is geworden’, weet Jasper van Leeuwen, ‘hoewel hij natuurlijk nog lang niet klaar is met zijn ontwikkeling. Ik denk en hoop dat Arne Slot bij hem past, hij staat erom bekend met jonge spelers te kunnen werken door ze te onderwijzen, geduldig te zijn, maar ook vertrouwen te geven. Dat laatste heeft Franco wel echt nodig. Als dat gebeurt, heeft Feyenoord goud in handen en juist dit type speciale spelers is wat die club al te lang ontbeert. Als je puur kijkt naar kwaliteit, was hij dit seizoen met Berghuis al de meest technische speler geweest. Maar nu hij eindelijk weer topfit is, kan hij er nog iets aan toevoegen als middenvelder. Wanneer hij dat blijft ontwikkelen, ben ik ervan overtuigd dat Feyenoord met hem een speler heeft die de club sportief vooruit helpt en over een paar jaar voor een goede prijs kan doorverkopen.’
Ik ben een beetje bang dat Valentijn geen wedstrijd van Volendam heeft gezien dit seizoen.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Team Jonk stoomt Antonucci klaar voor Feyenoord: 'Ik wil een speciale speler worden'
[..]
[..]
Contrast met het VI Pro artikeltje van vanochtend is groot
Ja same, zijn naam komt ook als een verrassing voor mij.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Schuiteman scout was joh.
Van hoofdscout Europa bij Wolves via TD bij Grasshoppers naar Feyenoord klinkt niet verkeerd. Hij weet dus in ieder geval waar je moet zijn in Centraal-Europa. Maar of het een geweldige scout is kunnen wij moeilijk beoordelen.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja same, zijn naam komt ook als een verrassing voor mij.
Ben benieuwd wat hij er van gaat bakken dan.
Ik ben een beetje bang dat Valentijn sowieso geen voetbal kijkt en gewoon harde (overdreven negatieve) controversiele opmerkingen maakt voor clicksquote:Op woensdag 14 april 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat Valentijn geen wedstrijd van Volendam heeft gezien dit seizoen.
Gezien Schuiteman, De Cler en Henk Timmer tegenwoordig scout zijn maakt het in ieder geval niet uit dat je er zelf geen klote van kon.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van hoofdscout Europa bij Wolves via TD bij Grasshoppers naar Feyenoord klinkt niet verkeerd. Hij weet dus in ieder geval waar je moet zijn in Centraal-Europa. Maar of het een geweldige scout is kunnen wij moeilijk beoordelen.
Valentijn dus sowieso onzin. Al is die gozer wel heel veel geblesseerd geweest.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Team Jonk stoomt Antonucci klaar voor Feyenoord: 'Ik wil een speciale speler worden'
[..]
[..]
Nu helemaal gelezen, ik ben bang dat Krabby ook niet zo vaak KKD kijkt.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kijk ook niet zo vaak KKD, maar hoe kun je zoiets zeggen als een ploeg 7e staat met straatlengte achterstand op nummer 3quote:Op woensdag 14 april 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu helemaal gelezen, ik ben bang dat Krabby ook niet zo vaak KKD kijkt.
en zien we wat Volendam tot de best voetballende ploeg in de Keuken Kampioen Divisie maakt
Meestal gaat het dan alleen over het aanvallende aspect. Ze hebben na Cambuur wel de meeste goals gemaakt. Maar dan zijn ze alsnog niet de best voetballende ploeg natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet zo vaak KKD, maar hoe kun je zoiets zeggen als een ploeg 7e staat met straatlengte achterstand op nummer 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |