Ja precies dat inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft het toch boven verwachting gedaan al was die verwachting misschien laag
Deze staat mij nog goed bijquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou mij staan de ketsers tegen vooral Porto vorig en Emmen dit seizoen nog goed bij hoor. Ook zondag had hij weer zomaar een penalty kunnen veroorzaken.
Klopt, maar dat frame wordt graag op Feyenoord geplakt. Net als dat Feyenoordsupporters zogenaamd alleen maar harde werkers willen. Wel jammer, want heeft allemaal invloed op beeldvorming en soms toch ook handelen. Ik ben vooral heel erg benieuwd naar WAT er gaat gebeuren. Het is allemaal best stil en heb hetzelfde gevoel als @Scrummie heeft, dat het opeens los gaat barsten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie weinig supporters met hoge verwachtingen voor de zomer
die eerste heeft in ieder geval een goede naamquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef fetX het volgende:
Verwachting van zolderkamerautist is dat de volgende jeugdspelers onder Slot wellicht aan zullen sluiten bij het eerste (trainen):
Antoni Milambo (16)
Mike Kleijn (16)
Guus Baars (18)
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord
Milambo en Kleijn heb ik wel eens voorbij horen komen bij Kein Geloel en bij de contracttekenposts van Feyenoord. Staan wel bekend als dé talenten van hun generatie, maar dat gold ook voor Touré, Schuurman, Slabbekoorn etc.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef fetX het volgende:
Verwachting van zolderkamerautist is dat de volgende jeugdspelers onder Slot wellicht aan zullen sluiten bij het eerste (trainen):
Antoni Milambo (16)
Mike Kleijn (16)
Guus Baars (18)
#announceVanPersieJrquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef fetX het volgende:
Antoni Milambo (16)
Mike Kleijn (16)
Guus Baars (18)
Zou hij al een beetje spijt hebben die Slot?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef fetX het volgende:
Antoni Milambo (16)
Mike Kleijn (16)
Guus Baars (18)
Waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou hij al een beetje spijt hebben die Slot?
Die eerste twee zijn uitstekende talenten heb ik meegekregen, mogelijk basismateriaal in de redelijk nabije toekomst. Guus Baars ken ik niet maar het klinkt als een verzonnen naam bij Fifa om een selectie op te vullen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef fetX het volgende:
Antoni Milambo (16)
Mike Kleijn (16)
Guus Baars (18)
Ik denk dat hij ervan overtuigd is dat het beter kan, zoals elke trainerquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het prettige is wel dat Dick er een rotzooi van heeft gemaakt dit jaar en die wordt op de handen van de media gedragen met dank aan zijn PR-machine. Het gaat niet heel moeilijk worden om het iets beter te doen (met aantrekkelijker voetbal) dus dan sta je er gelijk goed opquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ervan overtuigd is dat het beter kan, zoals elke trainer
Ik gok dat hij dan even twee contracten naast elkaar legt en dat gevoel een beetje verdwijnt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat niet heel moeilijk worden om het iets beter te doen (met aantrekkelijker voetbal) dus dan sta je er gelijk goed op
quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie had dit gedacht toen die kwam in de zomer van 2019
quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:23 schreef -XOR- het volgende:
Marsman wordt toch gewoon 3e keeper? Die moet je wel hebben maar ik snap ook wel dat dat bij Feijenoord niet de allerhoogste prioriteit heeft. Marsman zal niet duur zijn en ook niet zo heel veel slechter dan pakweg Lamprou.
Mijn god, daar noem je ook een naam. Paar keer live gezien bij Jong, tranentrekkend slecht. Ik dacht de eerste keer letterlijk dat de vleugelspeler aan de andere kant (Fernandez geloof) ik hem moest zijn omdat die soms nog iets deed dat op voetbal leek. Slabbekoorn was zo traag als dikke stront door een trechter, ook qua handelen, dus toen ik erachter kwam dat hij het was vroeg ik me echt af hoe dat jong in vredesnaam ooit als talent was geklassificeerd.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Milambo en Kleijn heb ik wel eens voorbij horen komen bij Kein Geloel en bij de contracttekenposts van Feyenoord. Staan wel bekend als dé talenten van hun generatie, maar dat gold ook voor Touré, Schuurman, Slabbekoorn etc.
Maar ik ben zeker voor uitgebreid talenten de kans geven in de voorbereiding, het is de goedkoopste vorm van de selectie verbreden.
Niet echt, maar dat geeft niet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat goed van je, dat zei het merendeel van de users
Toegegeven, het waren vooral niet-Feijenoorders die even kwamen lachen.quote:
#ikbetaalnietmee aan een miljoenensalaris als ik niet naar het stadion kanquote:
quote:Franco Antonucci staat inmiddels bovenaan in het 'voetballer van het jaar klassement' van de Keuken Kampioen Divisie van Voetbal International. Toch kende de middenvelder moeilijke maanden en is hij pas sinds kort weer in topvorm. Een allergie die op zijn beurt weer tot ademhalingsproblemen leidde bleek de reden van de vormdip te zijn. "Wanneer ik niet goed presteer, wil ik geen excuses zoeken."
"Eerst de oplossing bij mezelf zien te vinden en nóg harder werken", aldus Antonucci in De Telegraaf. In dit geval kwam de speler van Volendam dus tot de conclusie dat zijn mindere presteren een externe oorzaak had. "Na het douchen had ik telkens huiduitslag. Zo begon het. Ik kwam net terug van een blessure en wilde niet weer uit de roulatie zijn. Maar ik werd steeds vermoeider, kon op de training en in wedstrijden niet brengen wat ik wilde en dat frustreerde me.”
"Op een gegeven moment moest ik na elke actie herstellen, kon ik de extra sprints op de training niet meer maken en daarna sliep ik soms drie uur achter elkaar. Toen kon iedereen het wel zien en heb ik ook verteld wat er speelde.” Antonucci heeft last van Urticaria (netelroos). "Het is een allergische reactie op de medicijnen die ik nam in de blessureperiode. Uit een analyse bleek bovendien dat ik mijn voedingspatroon moest veranderen, want dat heeft de situatie verergerd. Dat zie ik dan als een voordeel. Ik heb het moeten accepteren en moest geduldig zijn. Dat was moeilijk voor mij, want ik wil Volendam heel graag helpen om proberen te promoveren en ten tweede wil ik aan Feyenoord laten zien dat ik in de toekomst van waarde kan zijn.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |