Hier wel in ieder geval. Lijken soms wel straatracesquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:39 schreef fietsie het volgende:
Mensen die rond de avondklok -wel- gaan rijden, maar dan menen te moeten racen om niet gepakt te worden ofzo?
Dat doen ze hier altijd al, maar dan later. Recht stuk weg van 3 km, dan over een rotonde en dan weer een lang recht stuk weg richting station heel verleidelijkquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:42 schreef fietsie het volgende:
Maar 't kan alleen maar recreatief of crimineel verkeer zijn, want de rest kan gewoon een werkgeversverklaring / mantelzorgverklaring overleggen.... En om dan aandacht te gaan trekken door te racen....
Crimineel nog welquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:42 schreef fietsie het volgende:
Maar 't kan alleen maar recreatief of crimineel verkeer zijn, want de rest kan gewoon een werkgeversverklaring / mantelzorgverklaring overleggen.... En om dan aandacht te gaan trekken door te racen....
Ja de lokale dealer hier komt ook vaak na 22:00 door de straat.quote:
Die hebben toch meestal wel een beeveetje hebben die dingen via thuisbezorgd doet?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja de lokale dealer hier komt ook vaak na 22:00 door de straat.
Deze heeft als dekmantel dattie DJ is die "thuisoptredens" geeft.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die hebben toch meestal wel een beeveetje hebben die dingen via thuisbezorgd doet?
Friet of pizza?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's nu toch ook geen praktische.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze heeft als dekmantel dattie DJ is die "thuisoptredens" geeft.
De meeste mensen op straat vlak voor 22 uur zijn vast dealers jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schijnt dat meer artiesten dat claimen; dat ze bij mensen thuis voor 1 gezin een live optreden in huis doen, alleen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's nu toch ook geen praktische.
Ik vind het wel een actie voor jou eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
De meeste mensen op straat vlak voor 22 uur zijn vast dealers ja
Heel aannemelijk en veel aannemelijker dan mensen die bang zijn een boete op te lopen
Ik ga niet haasten voor de avondklokquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een actie voor jou eigenlijk.
"OH FUCK, over tien minuten avondklok, dus ik had een halfuur geleden weg gemoeten"
Als dat voor inkomen en vermaak zorgt moeten ze dat vooral lekker doenquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schijnt dat meer artiesten dat claimen; dat ze bij mensen thuis voor 1 gezin een live optreden in huis doen, alleen.
Nee, de tijd uit het oog verliezen doelde ik op.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga niet haasten voor de avondklok
Als het zo uitkomt ben ik gewoon laat, ga niet haasten, vind het ook een onzinnige maatregel
Hmmm of dat nou de beste is...quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze heeft als dekmantel dattie DJ is die "thuisoptredens" geeft.
Immerquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de tijd uit het oog verliezen doelde ik op.
In dit geval, inkomsten kunnen witwassen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dat voor inkomen en vermaak zorgt moeten ze dat vooral lekker doen
Daaromquote:
Mweh, de voerbezorgers klinken toch aannemelijker.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schijnt dat meer artiesten dat claimen; dat ze bij mensen thuis voor 1 gezin een live optreden in huis doen, alleen.
Ik heb z'n "muziek" gehoord, en eens.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, de voerbezorgers klinken toch aannemelijker.
Volgens mij is de boete voor dat roekeloze te hard rijden veel hogerquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:58 schreef Molo het volgende:
De meeste mensen op straat vlak voor 22 uur zijn vast dealers ja
Heel aannemelijk en veel aannemelijker dan mensen die bang zijn een boete op te lopen
Angst doet echt vreemde dingen met mensenquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij is de boete voor dat roekeloze te hard rijden veel hoger
Goed, de dienst is nu al 10x rustiger begonnen dan gisteren (toen had ik al 5 verschillende dingen gedaan in 5 minuten). Overigens nergens meer last van. Ja, matige conditie, maar dat is op het werk verder geen probleem.
Pehehehe.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb z'n "muziek" gehoord, en eens.
Maar Hindoestaanse drillrap is een niche die blijkbaar bediend moet worden.
Ik zie eerder mensen een beetje lacherig in de auto roepen 'sneller Jan! we komen te laat!' hahahahaquote:
Oh ja, dat klinkt als iets dat ik wil horen inderdaadquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb z'n "muziek" gehoord, en eens.
Maar Hindoestaanse drillrap is een niche die blijkbaar bediend moet worden.
Lekker kamermuziekje voor tijdens het nagels lakken of een rustig bakje theequote:Op zaterdag 10 april 2021 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Al blijf ik voorzichtig met oordelen gezien mijn eigen nichesmaak.
Dat kan toch ook angst zijn? Of dat nou voor een boete is of niet. Als het je echt niet boeit ga je ook niet tegen die tijd lacherig doen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie eerder mensen een beetje lacherig in de auto roepen 'sneller Jan! we komen te laat!' hahahaha
Absoluut.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker kamermuziekje voor tijdens het nagels lakken of een rustig bakje thee
Zo'n gevoel van haast helpt doorgaans matige automobilisten in ieder geval niet qua rijgedrag.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie eerder mensen een beetje lacherig in de auto roepen 'sneller Jan! we komen te laat!' hahahaha
Reptillian met één voortand.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:36 schreef Molo het volgende:
Top Gun staat hier aan
Het blijft best wel bizar dat Tom Cruise van nu echt zo weinig verschilt van Tom Cruise toen
Ja moet wel, ik heb er ook echt geen enkele andere verklaring voor. Misschien dat meneer Hubbart vanaf een wolk nog wat verjongingsshizzle naar beneden strooit ofzoquote:
Gewoon plastic die lui.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja moet wel, ik heb er ook echt geen enkele andere verklaring voor. Misschien dat meneer Hubbart vanaf een wolk nog wat verjongingsshizzle naar beneden strooit ofzo
Moet nu aan cheddar tussen van die velletjes plastic denkenquote:
He fijn te horenquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Goed, de dienst is nu al 10x rustiger begonnen dan gisteren (toen had ik al 5 verschillende dingen gedaan in 5 minuten). Overigens nergens meer last van. Ja, matige conditie, maar dat is op het werk verder geen probleem.
Oh ew.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet nu aan cheddar tussen van die velletjes plastic denken![]()
My brain
Wel sneu, lees net dat iemand waarmee ik aan Covid project werk en afgelopen twee weken ziek was... Nu overleden is, aan Covid![]()
Dan heb je ook echt wel extreem domme pech zeg
Yepquote:
En Tom Selleck zit er niet in toch?quote:Op zondag 11 april 2021 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Geen enorme band mee ofzo, maar gewoon het idee is best wel ruk, die pech.
Tevens zegt Koos net over Top Gun 'ja dat is die ene met die snor'.
Ja lekker... Film uit 1986, en dan hebben over 'die ene' met die snor
Lekker bezig Koos![]()
![]()
![]()
Ja heel verdrietig. Geen idee of hij een gezin/partner had eigenlijk, maar sowieso ruk natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2021 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En Tom Selleck zit er niet in toch?
En dat inderdaad, zit je op zo'n project en dan ga je er dood aan.
Selleckquote:Op zondag 11 april 2021 00:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja heel verdrietig. Geen idee of hij een gezin/partner had eigenlijk, maar sowieso ruk natuurlijk
En nee die zat er niet in. Tom Selleck zou ik me wel herinneren. Blijft ondanks oud ook gewoon iemand die ik zou doen![]()
Ik heb nog een brief van het ziekenhuis met als datum ergens in januari dat de komende twee weken er een avondklok geldtquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die "zware maatregel die heus wel als eerste afgeschaft wordt" ben ik wel zat.
Wat mij betreft gewoon weer volledig aan het werk hoorquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:54 schreef Blues het volgende:
He fijn te horenDus ook wat vaker aan 't werk nu?
Tom Skerritt, Viperquote:Op zondag 11 april 2021 00:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SelleckBen wel benieuwd wie Koos bedoelde.
![]()
En jep, kutmanier om te eindigen
Mooi manquote:Op zondag 11 april 2021 00:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog een brief van het ziekenhuis met als datum ergens in januari dat de komende twee weken er een avondklok geldtx10
[..]
Wat mij betreft gewoon weer volledig aan het werk hoorKan het wel gaan 'rekken' want iedereen is super begripvol en de bedrijfsarts zei dat ik tot juni rustig aan moest doen, maar gevoelsmatig slaat dat nergens op.
Oh diequote:
Lachwekkend haast.quote:Op zondag 11 april 2021 00:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog een brief van het ziekenhuis met als datum ergens in januari dat de komende twee weken er een avondklok geldtx10
[..]
Wat mij betreft gewoon weer volledig aan het werk hoorKan het wel gaan 'rekken' want iedereen is super begripvol en de bedrijfsarts zei dat ik tot juni rustig aan moest doen, maar gevoelsmatig slaat dat nergens op.
Ja geen man om te herinnerenquote:Op zondag 11 april 2021 00:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh die
[..]
Lachwekkend haast.![]()
Tweede deel klinkt goed.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Idd zeer sneuquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet nu aan cheddar tussen van die velletjes plastic denken![]()
My brain
Wel sneu, lees net dat iemand waarmee ik aan Covid project werk en afgelopen twee weken ziek was... Nu overleden is, aan Covid![]()
Dan heb je ook echt wel extreem domme pech zeg
Mooi mooi!quote:Op zondag 11 april 2021 07:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Pa heeft ook een brief en 2 afspraken gemaakt. 20 April en 25 mei. Geen voorrand op leeftijdsgenoten dus maar blij dat ie binnenkort aan de beurt is.
Fijnquote:Op zondag 11 april 2021 07:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Pa heeft ook een brief en 2 afspraken gemaakt. 20 April en 25 mei. Geen voorrand op leeftijdsgenoten dus maar blij dat ie binnenkort aan de beurt is.
Benieuwd naar het resultaat.quote:Op zondag 11 april 2021 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDe zalm staat al in een aardige bak vocht
Nog een paar uurtjes doorpekelen en dan kunnen we gaan drogen.
quote:Op zondag 11 april 2021 10:16 schreef AnneX het volgende:
Mogge Myraela. Hoe voel je je? En je vriend?
Vannacht koekjes gebakken, in mijn dromen. Ludolf 😂 deed dat op een andere lokatie, iets met betere omgevingstemperatuur.
Ws. kwam dat doordat ik dacht een foto te hebben van Lonaa die een spoorbiels sjouwt in de tuin van Lucky. En toen kwamen de 73 foto’s van jullie voorbij in de tuin, en eten en bbq mannen.
Je kunt ze nog proevenquote:Op zondag 11 april 2021 10:17 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteravond voor het eerst in m'n leven Flamin Hot Cheetos. Wel lekker.Al zou ik het niet nog een keer kopen zolang ze hier zo belachelijk duur zijn.
Hetzelfde nog eigenlijk, dus best okay. Werd alleen toen ik vanochtend wakker werd helemaal gek van de pijn in m'n lichaam. Het is een beetje als spierpijn maar sommige delen van m'n lichaam voelt m'n huid ook gewoon wat branderig. Beetje zoals m'n handen voelde nadat ik sambal had gemaakt zonder handschoenen.quote:Op zondag 11 april 2021 10:16 schreef AnneX het volgende:
Vannacht koekjes gebakken, in mijn dromen. Ludolf 😂 deed dat opmeen andere lokatie, iets met betere omgevingstemperatuur.
Erg lekker maar ik koop ze idd ook niet. Flamin hot Chester Fries zijn ook erg lekker, op Curaįao gekocht. Daar waren ze betaalbaar.quote:Op zondag 11 april 2021 10:17 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteravond voor het eerst in m'n leven Flamin Hot Cheetos. Wel lekker.Al zou ik het niet nog een keer kopen zolang ze hier zo belachelijk duur zijn.
Fijn dat pijnstillers helpen. Direct innemen als je weer die pijn krijgt.quote:Op zondag 11 april 2021 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hetzelfde nog eigenlijk, dus best okay. Werd alleen toen ik vanochtend wakker werd helemaal gek van de pijn in m'n lichaam. Het is een beetje als spierpijn maar sommige delen van m'n lichaam voelt m'n huid ook gewoon wat branderig. Beetje zoals m'n handen voelde nadat ik sambal had gemaakt zonder handschoenen.
Maar dat ging na een pijnstiller en nog een paar uur slapen gelukkig ook beter.
Werd net gebeld voor het bron- en contactonderzoek. Lang gesprek om door te geven dat ik helemaal niemand heb gezien. Maar wel heel netjes.
In een slechte nacht eens door vinted gebladerd.quote:Op zondag 11 april 2021 10:38 schreef gcjoel het volgende:
Vriendje is bestelling ophalen bij praxis, we gaan de tuin nog mooier maken.
Een buurvrouw gaat vandaag geloof ik naar action en neemt voor mij lampjes mee.![]()
Action solarlampjes zijn mijn zwakte![]()
En ik ben op vinted aan het kijken dus straks ook nieuwe jurkjes denk ik
Goede droomquote:Op zondag 11 april 2021 10:16 schreef AnneX het volgende:
Vannacht koekjes gebakken, in mijn dromen. Ludolf 😂 deed dat op een andere lokatie, iets met betere omgevingstemperatuur.
Ws. kwam dat doordat ik dacht een foto te hebben van Lonaa die een spoorbiels sjouwt in de tuin van Lucky. En toen kwamen de 73 foto’s van jullie voorbij in de tuin, en eten en bbq mannen.
Ik ookquote:
Ik denk dat het de manier is waarop ze lopen? In combinatie met fladderen? Ofzo. Dat fladderen verklaard ook waarom ALLE VLINDERS DOOD MOETEN.quote:Op zondag 11 april 2021 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede droomIk heb hier wel een paar bielzen liggen waar Lonaa mee mag slepen hoor. Dora mag alleen niet de waterhoentjes aanvallen. Waterhoenpuppies zijn enorm cute.
Ik snap die agressie van Dora wel trouwens. Waterhoenen zijn best agressieve beesten.
Ik maak me weer op voor een uurtje verven![]()
Oh ik heb gemist dat je idd positief was?quote:Op zondag 11 april 2021 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hetzelfde nog eigenlijk, dus best okay. Werd alleen toen ik vanochtend wakker werd helemaal gek van de pijn in m'n lichaam. Het is een beetje als spierpijn maar sommige delen van m'n lichaam voelt m'n huid ook gewoon wat branderig. Beetje zoals m'n handen voelde nadat ik sambal had gemaakt zonder handschoenen.
Werd net gebeld voor het bron- en contactonderzoek. Lang gesprek om door te geven dat ik helemaal niemand heb gezien. Maar wel heel netjes.
Fijn dat het niet erger is geworden en dat je kon proeven.quote:Op zondag 11 april 2021 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt omdat de oudjes vanaf 60 angstrazeneca gaan krijgen... en zowel het vaccin als deze oudjes moeten het eerst opquote:Op zondag 11 april 2021 09:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi mooi!
Het gaat in die leeftijdscategorie best hard nu
De opnames en ziekte, maar nu ook eindelijk de vaccinaties. Dat gaat zoden aan de dijk zetten ipv mensen onder de zoden jagen
Ik hoorde net ook weer dat bejaarden bij bosjes omflikkeren na de spuitquote:Op zondag 11 april 2021 11:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat komt omdat de oudjes vanaf 60 angstrazeneca gaan krijgen... en zowel het vaccin als deze oudjes moeten het eerst op
cabaret mensen, cabaret
Toch een gek virus, beterschap voor jullie!quote:Op zondag 11 april 2021 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand op twitter postte een foto van een onderbeen, onder de oedeem en hematomen, en zei : Dit ismijn moeders arm, na de vaccinatie en nu is ze dooTquote:Op zondag 11 april 2021 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoorde net ook weer dat bejaarden bij bosjes omflikkeren na de spuit
Vaccinocide
Maar ook baby’s en kleuters in de UK bij testen met AZ...honderden al. Maar ouders houden hun mond omdat ze per dood kinder 1000 pond krijgenquote:Op zondag 11 april 2021 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoorde net ook weer dat bejaarden bij bosjes omflikkeren na de spuit
Vaccinocide
Oh die had ik nog niet gehoordquote:Op zondag 11 april 2021 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ook baby’s en kleuters in de UK bij testen met AZ...honderden al. Maar ouders houden hun mond omdat ze per dood kinder 1000 pond krijgen(en dat geloven mensen dus ook)
Ja en het verhaal was door meerderen gepost ook begreep ikquote:Op zondag 11 april 2021 11:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Iemand op twitter postte een foto van een onderbeen, onder de oedeem en hematomen, en zei : Dit ismijn moeders arm, na de vaccinatie en nu is ze dooT
Er gingen er een paar op onderzoek uit en blijkt idd een onderbeen en moeder had 1992 onderliggende kwalen en was ook al ergens tegen de 90.
Wáárom zet je dat op twitter vraag je je af
En die moeder is in 2017 overleden.quote:Op zondag 11 april 2021 11:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Iemand op twitter postte een foto van een onderbeen, onder de oedeem en hematomen, en zei : Dit ismijn moeders arm, na de vaccinatie en nu is ze dooT
Er gingen er een paar op onderzoek uit en blijkt idd een onderbeen en moeder had 1992 onderliggende kwalen en was ook al ergens tegen de 90.
Wij hebben ook 3 solarlampjes.quote:Op zondag 11 april 2021 10:38 schreef gcjoel het volgende:
Vriendje is bestelling ophalen bij praxis, we gaan de tuin nog mooier maken.
Een buurvrouw gaat vandaag geloof ik naar action en neemt voor mij lampjes mee.![]()
Action solarlampjes zijn mijn zwakte![]()
En ik ben op vinted aan het kijken dus straks ook nieuwe jurkjes denk ik
Hahahahaquote:Op zondag 11 april 2021 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ook baby’s en kleuters in de UK bij testen met AZ...honderden al. Maar ouders houden hun mond omdat ze per dood kinder 1000 pond krijgen(en dat geloven mensen dus ook)
Haha, zo’n soort reactie had ik van jou ook verwachtquote:Op zondag 11 april 2021 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
Ik heb wel een dure mooie jas en schoenen gezien
Heb je wel de kapotte weggegooid?quote:Op zondag 11 april 2021 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben ook 3 solarlampjes.
We hadden er 4 waarvan er 3 het deden. 1 weggegooid.
Nu doet er 1 het van de overgebleven 3
Awwwwquote:Op zondag 11 april 2021 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Haha, zo’n soort reactie had ik van jou ook verwacht
quote:Op zondag 11 april 2021 11:41 schreef Kaatje1 het volgende:
En die moeder is in 2017 overleden.
Als ik zou willen, heb nog een foto van mijn moeder na een dotterbehandeling, ze was half zwart (maar heeft nog 10 jaar geleefd)
We gaan er eerst nieuwe batterijen in doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de instagram feeds waar ik op zit. Maar ik lach me vaak kapot om de “beste social media’. Komische appjes en twitters van mensen wanneer ze niet al te handig zijn geweestquote:Op zondag 11 april 2021 11:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Toch vreselijk die acties van mensenJuist omdát er zoveel er in geloven want het hep op twitter/fb gestaan.
Is Instagram trouwens ook zo erg? Ik ben daar weg, vond 'r niks aan en deed er niks mee.
Zoon F. heeft alle social media vaarwel gezegd.
quote:Op zondag 11 april 2021 11:45 schreef Blues het volgende:
[..]
We gaan er eerst nieuwe batterijen in doen!Jezus Blues en Golfer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het is echt een soort griep die anders voelt dan ‘normale’ griep he.quote:Op zondag 11 april 2021 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja leuk he, hier zit Moe al volop te broeden, Pa gilt de longetjes uit zijn lijf in een soort waakzaam hoog zingen als Moe weer voor een paar uurtjes op nest zit.quote:Op zondag 11 april 2021 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:
De koolmeesjes hebben het zo druk. Naast het nestmateriaal in het nestkastje doen, en heel veel eten aan de pinda’s en de pindakaas moet er ook nog gesekst worden(de houder van de pindakaaspot lijkt me niet echt comfortabel maar ja, zelf weten)
Heb mooi zicht erop vanuit de keuken
Ik denk dat pimpelmezen hier een nest hebben in het een klomp. Ze vliegen af en aan en blijven lang voor het gat hangen.quote:Op zondag 11 april 2021 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:
De koolmeesjes hebben het zo druk. Naast het nestmateriaal in het nestkastje doen, en heel veel eten aan de pinda’s en de pindakaas moet er ook nog gesekst worden(de houder van de pindakaaspot lijkt me niet echt comfortabel maar ja, zelf weten)
Heb mooi zicht erop vanuit de keuken
Heb al gekeken naar een nestkastje met camera, lijkt me zo leuk om mee te kunnen kijken, maar die zijn duuuurquote:Op zondag 11 april 2021 12:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja leuk he, hier zit Moe al volop te broeden, Pa gilt de longetjes uit zijn lijf in een soort waakzaam hoog zingen als Moe weer voor een paar uurtjes op nest zit.
Tof met die weg en die boompjes zo!quote:Op zondag 11 april 2021 12:10 schreef Myraela het volgende:
En de koekjes van deze week.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het middelste koekje vooraan (waarbij de weg gelijk achter de heuvel wegloopt) het mooiste gelukt en erg goed bij het beeld van Toscane passenquote:Op zondag 11 april 2021 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeerde in de stijl te doen van de uitnodigingen die we in gedachte hebben. Maar het is toch erg lastig op zo'n koekje.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 11 april 2021 12:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk dat pimpelmezen hier een nest hebben in het een klomp. Ze vliegen af en aan en blijven lang voor het gat hangen.
Hou op, ga toch wegquote:Op zondag 11 april 2021 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeerde in de stijl te doen van de uitnodigingen die we in gedachte hebben. Maar het is toch erg lastig op zo'n koekje.
[ afbeelding ]
Jezus wat een werk. Hoe lang doe je daar nou over per koekje?quote:Op zondag 11 april 2021 12:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort verhalen zijn er best veel. Alsin, mensen die deze verzonnen verhalen delen.quote:Op zondag 11 april 2021 11:39 schreef Blues het volgende:
Met 20 koekjes ben ik iets van 3 uur bezig.quote:Op zondag 11 april 2021 12:21 schreef Molo het volgende:
Jezus wat een werk. Hoe lang doe je daar nou over per koekje?
Poosje geleden las ik ook een verhaal van iemand met heftige bijwerkingen. Wilde het inderdaad delen om bewustzijn te kweken maar niet af te schrikken. Maar als je de kop las... mensen zouden meteen gillend wegrennen.quote:Op zondag 11 april 2021 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit soort verhalen zijn er best veel. Alsin, mensen die deze verzonnen verhalen delen.
Al vind ik het bij de echte verhalen ook lastig. Voor de nabestaanden snap ik dat je het verhaal wil delen en een gezicht wil laten zien achter de meldingen van bijwerkingen waar je over hoort. Maar ook die verhalen worden maar opgepakt en gedeeld om te laten zien hoe treurig en gevaarlijk het allemaal is.
Alleen decoreren?quote:Op zondag 11 april 2021 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met 20 koekjes ben ik iets van 3 uur bezig.
Echt geen ideequote:Op zondag 4 april 2021 17:55 schreef AnneX het volgende:
Niet cul- vraag aan @:Anthraxx .
Ja, jullie hier zijn toch wel mijn relatie met de buitenwereld.
Mn.X kreeg ongevraagd een machtigingscode van de Belastingdienst uit Groningen zodat een ander voor hem IB 2020 kan invullen.
Wij hebben ieder twee weken terug aangifte IB gedaan.
Voorheen vroeg hij de code aan vois ht zijn beide ouders.
Edit:: BD Groningen dachten wij aan zijn zendmachtiging, die daar vandaan komt.
Ongevraagd? Hoezo? Op basis waarvan wordt dit opgestuurd? Weet jij ķf iemand anders dat?
Mini: wat is Gü blij met zijn i. Jesus Christ vergeten, vorige week zondagmiddag de Mattheus gezien en geluisterd op npo1.
De hulp bracht paaseitjes voor ons mee. Steeds twee tegelijk gepeld en een gekookt eitje bij de brunch als vrijwel iedere zondag. Zover wat betreft Pasen.
Morgenochtend komt de Paashaas voor een stuk of 15 kinderen verstoppen.
Ja, bij deze gingen de witte wel wat sneller. Toen was m'n energie even op, dus die witte laag is gewoon gedipt in plaats van gespoten. En tussendoor moet je ook vaak nog even wachten. Omdat het ene vlak nog moet drogen voordat je verder kan.quote:
Oefquote:Op zondag 11 april 2021 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met 20 koekjes ben ik iets van 3 uur bezig.
Oh, wat zonde!quote:Op zondag 11 april 2021 12:51 schreef Myraela het volgende:
Ik eet er vast wel 1 of 2, maar de rest gaat in de prullenbak. Ik vind het gewoon wel leuk om te maken en wil meer in oefenen. Normaal zet ik ze op tafel bij visite of geef ik ze weg, toevallig laatst brievenbusdoosjes gekocht zodat ik naar iedereen koekjes kan sturen.Maar deze lading nog maar even niet.
Ze blijven overigens wel even goed, maar als ik ze niet weggooi dan eten wij ze zelf op de komende dagen. En dat is niet helemaal de bedoeling.
Als er geen haar op stond, was het vast nog wel goed, al die suikerzzzzzquote:Op zondag 11 april 2021 12:56 schreef sigme het volgende:
Hele ochtend bezig geweest met hekken rond schapen, hekken rond ganzen, rond bomen, Zojuist dan ontbijt gehad:
[ afbeelding ]
Twee van deze borden (raapsteeltjesomelet, reuzechampignon, geroosterd witbrood met een likje boter), kwark met fruit en siroop toe (denken jullie dat siroop die 2 jaar over datum is kwaad kan? Is nu op in elk geval)
En nu ben ik bijgelezen, maar is me weinig bijgebleven, behalve veel stoere sportverhalen.
Ik ga zo maar eens aan m'n huiswerk, alvast wat proberen te doen voor de eindopdracht.
Duidelijk. Want allemaal opeten is misschien wel lekker maar dan groei je dicht. Vind het wel zonde om dingen weg te gooien maar doe dat toch ook wel (de vroezer is ook niet van elastiek)quote:Op zondag 11 april 2021 12:51 schreef Myraela het volgende:
Ik eet er vast wel 1 of 2, maar de rest gaat in de prullenbak. Ik vind het gewoon wel leuk om te maken en wil meer in oefenen. Normaal zet ik ze op tafel bij visite of geef ik ze weg, toevallig laatst brievenbusdoosjes gekocht zodat ik naar iedereen koekjes kan sturen.Maar deze lading nog maar even niet.
Ze blijven overigens wel even goed, maar als ik ze niet weggooi dan eten wij ze zelf op de komende dagen. En dat is niet helemaal de bedoeling.
Daarom ieder jaar wel wat nieuwe. Ben niet zo van wegwerp, maar dit kan ik niet laten.quote:Op zondag 11 april 2021 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben ook 3 solarlampjes.
We hadden er 4 waarvan er 3 het deden. 1 weggegooid.
Nu doet er 1 het van de overgebleven 3
Geen haren, en ook niet zo'n stiekem transparant slijmoog zoals in oude appelsap kan wonen.quote:Op zondag 11 april 2021 12:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Als er geen haar op stond, was het vast nog wel goed, al die suikerzzzzz
Ja ook al naar gezocht... ik heb wel nestkastjes gezien met aan 1 kant een glasplaatje en een houten deurtje ervoor zodat je wel naar binnen kan kijken. Maar daarvoor hangt het hier te hoog (en dat moet ook)... en in deze houten kast is het al heel druk voor het 2e jaar, dus laat maar hangen.. kennelijk een goeie hoogte, richting en rust.quote:Op zondag 11 april 2021 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb al gekeken naar een nestkastje met camera, lijkt me zo leuk om mee te kunnen kijken, maar die zijn duuuur
Voor het geval dat; wil je gecremeerd worden of begraven? Bloemen?quote:Op zondag 11 april 2021 13:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen haren, en ook niet zo'n stiekem transparant slijmoog zoals in oude appelsap kan wonen.
Ik vond 't nog wel kunnen. Oftewel: ik gooi echt bijnabijna nooit wat weg, desnoods eet ik het op
Geweldigquote:Op zondag 11 april 2021 12:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Volgauto's, natuurlijk begraafbosch, muziek, lekker stroperige muziekquote:Op zondag 11 april 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Voor het geval dat; wil je gecremeerd worden of begraven? Bloemen?
Nee, maar wel als je wekelijks bakt.quote:Op zondag 11 april 2021 12:56 schreef Candaasje het volgende:
Oh, wat zonde!
Maar 20 koekjes, met z'n 2en... als je nu 1-2 koekjes per dag eet per persoon, dat is toch niet iets zorgelijks?
quote:Op zondag 11 april 2021 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je wekelijks bakt.Plus dat ik ze dus eigenlijk helemaal niet zo lekker vind.
Flink gewerkt, mag flink ontbijt/lunch tegenover staanquote:Op zondag 11 april 2021 13:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen haren, en ook niet zo'n stiekem transparant slijmoog zoals in oude appelsap kan wonen.
Ik vond 't nog wel kunnen. Oftewel: ik gooi echt bijnabijna nooit wat weg, desnoods eet ik het op
Ik hoop op een vreedzaam ontslapen op m'n oude dag, op mijn berg in Spanje, en dan door de gieren opgeruimd worden.quote:Op zondag 11 april 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Voor het geval dat; wil je gecremeerd worden of begraven? Bloemen?
Honing en cacao weet ik toevallig: die vallen beide in de categorie eeuwig houdbaar. Honing is wel eens van een paar duizend jaar oud terug gevonden, cacao bestaat nog niet zo lang.quote:Op zondag 11 april 2021 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Anders wel door de honing die ik er ook bij heb gegooid, houdbaar tot ergens in 2020.
Of de cacao: uht 2019 geloof ik.
Tht en uht zie ik als vriendelijk bedoelde tips. Kijken, ruiken, proeven zorgt voor het uiteindelijke oordeel.quote:Op zondag 11 april 2021 13:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Honing en cacao weet ik toevallig: die vallen beide in de categorie eeuwig houdbaar. Honing is wel eens van een paar duizend jaar oud terug gevonden, cacao bestaat nog niet zo lang.
Dan gun ik je -in alle serieusheid- een hartaanval op je berg.quote:Op zondag 11 april 2021 13:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoop op een vreedzaam ontslapen op m'n oude dag, op mijn berg in Spanje, en dan door de gieren opgeruimd worden.
Oh gats. Schimmelfruit is zo smerig.quote:Op zondag 11 april 2021 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu ik in mijn kopje staar lijkt het alsnog beschimmeld.
De schuldige: de stukjes geprakte banaan![]()
Nee, je snapt het niet. Banaan is prima in orde, cake is lekker.quote:Op zondag 11 april 2021 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh gats. Schimmelfruit is zo smerig.
Maar misschien moet je vandaag even een staatslot kopen!
Myra is altijd wel positief toch?quote:Op zondag 11 april 2021 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ik heb gemist dat je idd positief was?Beterschap
quote:Op zondag 11 april 2021 12:14 schreef Candaasje het volgende:
Over Italië gesproken... ik denk dat wij wel een dakkoffer en aanhangwagentje moeten aanschaffen, als we nog een beetje hip willen kamperen:JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 11 april 2021 13:57 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje er is een bingokaart voor je toekomstige vaccinatie-werk!
[ afbeelding ]
Ik heb geen onderdanen die mijn tent opzetten DPquote:
De mijne staat er niet opquote:Op zondag 11 april 2021 13:57 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje er is een bingokaart voor je toekomstige vaccinatie-werk!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna maar sorry gezegd voor het flauwe grapje en ze geprezen met de zorgvuldige controle
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Camperquote:Op zondag 11 april 2021 14:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb geen onderdanen die mijn tent opzetten DP![]()
Moet ik al die zooi zelf meeslepen, in de tent sjouwen, positioneren, en naderhand weer de tent uitslepen en opbergen. Nog niet het gezeik met verlengsnoertjes meegerekend om die cottonballs aan te kunnen doen
Het niet hebben van een team ervaar ik als het grootste gemis in mn levenquote:Op zondag 11 april 2021 14:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb geen onderdanen die mijn tent opzetten DP![]()
Moet ik al die zooi zelf meeslepen, in de tent sjouwen, positioneren, en naderhand weer de tent uitslepen en opbergen. Nog niet het gezeik met verlengsnoertjes meegerekend om die cottonballs aan te kunnen doen
Maar ik heb al zo'n tent, dus dat klopt dan niet meer met het plaatje, als ik nu opeens over ga op een camperquote:
Personeel dat na het opzetten direct ophoepelt en pas terugkomt als de tent moet worden ingepakt vind ik ook wel een goede optiequote:Op zondag 11 april 2021 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het niet hebben van een team ervaar ik als het grootste gemis in mn leven
Jij zou het ook zo goed doen op een superjacht hequote:Op zondag 11 april 2021 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het niet hebben van een team ervaar ik als het grootste gemis in mn leven
Wie schenkt je dan de hele tijd bij?quote:Op zondag 11 april 2021 14:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Personeel dat na het opzetten direct ophoepelt en pas terugkomt als de tent moet worden ingepakt vind ik ook wel een goede optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |