Is het tijd om de KKD vaarwel te zwaaien en te genieten van Feyenoord zijn onkunde?quote:Op zondag 11 april 2021 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer voor Rens dat hij niet met de vlaggen kan zwaaien.
Dat heeft vooral met Sjaak Troost te makenquote:Op zondag 11 april 2021 12:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Elk vleugje creativiteit is er ook uit. Al zal dat ook wel met corona te maken hebben?
Kokcu en Sinisterra zijn niet fit inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2021 12:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Elk vleugje creativiteit is er ook uit. Al zal dat ook wel met corona te maken hebben?
Echt een vreselijke speler. De helft van zijn acties bestaan uit wegkappen en dan gaan liggen in de hoop een vrije trap mee te krijgen.quote:Op zondag 11 april 2021 12:30 schreef De_Kraam het volgende:
Diemers kan er echt geen kut van. Dit even tussendoor.
Kijk jij naar GRA-GAE of bedoel je dit jegens mij?quote:Op zondag 11 april 2021 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het tijd om de KKD vaarwel te zwaaien en te genieten van Feyenoord zijn onkunde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dat kijk ik ja maar het is niet heel sprankelend.quote:Op zondag 11 april 2021 12:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijk jij naar GRA-GAE of bedoel je dit jegens mij?
quote:Op zondag 11 april 2021 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is ook een leuke eigen goal. Ziet er zo knullig uit.Bij het altijd vervelende en lelijke Getafe, erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik kijk vrijdag wel weer naar de KKD. Door de bekerfinales is er vrijdagavond niet veel anders.quote:Op zondag 11 april 2021 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kijk ik ja maar het is niet heel sprankelend.
Diemers en Fer moeten gewoon weg. Ja.quote:Op zondag 11 april 2021 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een vreselijke speler. De helft van zijn acties bestaan uit wegkappen en dan gaan liggen in de hoop een vrije trap mee te krijgen.
Waarschijnlijk nog genoeg want er is toch geen geld daar om zinnige aankopen te doen.quote:Op zondag 11 april 2021 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd wie er van dit team volgend seizoen nog meedoen onder Slot.
Veel geld is er niet om versterkingen te halen als 1,7 miljoen als huurprijs voor Guusje Til al teveel is op dit moment.quote:Op zondag 11 april 2021 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
Bijlow in de paar wedstrijden dat hij fit is.quote:Op zondag 11 april 2021 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
Die Amerikanen zouden toch komenquote:Op zondag 11 april 2021 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog genoeg want er is toch geen geld daar om zinnige aankopen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |