Ik ookquote:Op zondag 11 april 2021 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat de wedstrijden spannender worden dan jouw lunch.
quote:Op zondag 11 april 2021 12:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]Is dat een feeststol? Smakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Heeft @RensAjacied al zenuwen denk je?quote:Op zondag 11 april 2021 12:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/d0a68956cc64e472fd3579277b4a3a2e.png
Over een half seizoen hebben ze Groningen in Heerenveen weer afgestoten als hun rivaaltjes. Wat cynisch, eigenlijk.
Een 5-3-2 zou ik niet per se als defensief uitleggen, maar wat extra mankracht achterin om niet te overlopen worden tegen de hardlopers bij Utrecht vind ik niet vreemd.quote:Op zondag 11 april 2021 12:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord komt voor een punt met deze opstelling?
Als het gaat om snelle aanvallers bij Utrecht had ik persoonlijk niet Botteghin erbij gezetquote:Op zondag 11 april 2021 12:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 5-3-2 zou ik niet per se als defensief uitleggen, maar wat extra mankracht achterin om niet te overlopen worden tegen de hardlopers bij Utrecht vind ik niet vreemd.
Een overtal in de opbouw helpt niet mee, denk je?quote:Op zondag 11 april 2021 12:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het gaat om snelle aanvallers bij Utrecht had ik persoonlijk niet Botteghin erbij gezet
Kan wel maar dan had ik Geertruida eerder in het centrum verwacht oidquote:Op zondag 11 april 2021 12:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een overtal in de opbouw helpt niet mee, denk je?
Jammer voor Rens dat hij niet met de vlaggen kan zwaaien.quote:Op zondag 11 april 2021 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft @:rensajacied al zenuwen denk je?
Elk vleugje creativiteit is er ook uit. Al zal dat ook wel met corona te maken hebben?quote:Op zondag 11 april 2021 12:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een 5-3-2 zou ik niet per se als defensief uitleggen, maar wat extra mankracht achterin om niet te overlopen worden tegen de hardlopers bij Utrecht vind ik niet vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |