Een tijdje geleden schreef ze dat ze wilde verhuizen naar Kazachstanquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:32 schreef spoilert het volgende:
Mita "wimper" Overvliet heeft ook maar een witte jas aangetrokken voor de show
De uitkering in Kazachstan viel een beetje tegen...quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een tijdje geleden schreef ze dat ze wilde verhuizen naar Kazachstan![]()
Blijkbaar is ze nog steeds in NL
Waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:35 schreef spoilert het volgende:
[..]
De uitkering in Kazachstan viel een beetje tegen...
Het is een uitje voor vele, niet nadenkend over wat voor volk er nog meer mee loopt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:35 schreef StephanL het volgende:
Verbaasd dat Rt is. Zullen wel getipt zijn
Tering is nog druk ook
Ja of die proberen het juist te kapen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:36 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het is een uitje voor vele, niet nadenkend over wat voor volk er nog meer mee loopt.
Ze denken dat ze worden aangemoedigdquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:38 schreef Stepperoller het volgende:
Dat gejuich als er gerriteerd wordt getoeterd.
snel een slagboompje neerzetten en parkeerkosten innen.quote:
Omdat ze niet VrIj ZiJNquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:41 schreef Starhopper het volgende:
Waarom spelen ze het lied 'over de muur'
Ruftly doet het goed. https://www.facebook.com/rtde/videos/778277389548363/quote:
Als ik daar zou rijden had ik aan het eind van de straat geen ruitenwisservloeistof meer overquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
je kunt nu dus daar langsrijden en met een verfpistool uit raam hangen.
ik zeg niet dat je dat moet doen, ik zeg dat je dat kunt doen.
Niets. Ze doen zich voor als agenten die tegen de lockdown zijnquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:42 schreef StephanL het volgende:
Wat heeft Police er nou mee te maken? Ik begrijp er niks van!
Als ik daar zou wonenquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
je kunt nu dus daar langsrijden en met een verfpistool uit raam hangen.
ik zeg niet dat je dat moet doen, ik zeg dat je dat kunt doen.
Helemaal niets, maar ze denken dat ze een beeld kunnen schetsen dat een deel van de PoPo achter de wappies staatquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:42 schreef StephanL het volgende:
Wat heeft Police er nou mee te maken? Ik begrijp er niks van!
Ik hoopte eigenlijk al een beetje op de boertjes uit Eemnesquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:44 schreef Starhopper het volgende:
Of met een giertank langs de stoet rijden
Ze liepen over de Jacob van Lenneplaan in noord-oostelijke richting, maar Revrouw is stil gaan staan en de rest loopt nog verder achterin de stoet.quote:
Is gewoon vernielingquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:47 schreef Starhopper het volgende:
HIHIHI MOET JE KIJKEN AL DIE STICKERS OP HET VOORRAAM
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een dom wijfquote:
Tot de wappies door je straat lopenquote:
Lijkt me wel leuk vermaak, ze slopen verder niks volgens mij.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tot de wappies door je straat lopen
Baarn heeft niet voor niets de bijnaam "Het groene graf" Veel oudjes die goed in de slappe was zittenquote:
Ik zou niet voor mezelf instaan als ze door mijn straat lopen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk vermaak, ze slopen verder niks volgens mij.
Nou meid het is allemaal watquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zou niet voor mezelf instaan als ze door mijn straat lopen.
Ze wilde eerst Apeldoorn, maar daar kwam een noodverordening en zijn nu dus hier.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:51 schreef Tourniquet het volgende:
Mooie plaats hoor, Baarn. Maar waarom daar?!?
Wordt wel weer minder al men weer op het terras kan zitten.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:54 schreef StephanL het volgende:
Maar serieus, tegenbeweging wordt wel groter en groter.
Maar, maar de polisie was toch voor onz??quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:54 schreef Stepperoller het volgende:
Oh jee ze kunnen niet doorlopen vanwege pliesie
Echt elke week dezelfde 3-500 kneuzen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:54 schreef StephanL het volgende:
Maar serieus, tegenbeweging wordt wel groter en groter.
Gewoon neonazi'squote:Op zaterdag 10 april 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
Ah dat groepje relschoppers met capuchonnetjes is er dit keer ook weer bij
Wat was de naam ook alweer, iets van een defence force
Als je het online meevolgt ben je dan ook een (online) ramptoerist?quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:56 schreef spoilert het volgende:
Het zijn elke week de zelfde figuren en een heleboel ramptoeristen die komen kijken wat er te doen is
Dat zijn de lui waardoor de demo uit de klauwen looptquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
Er waren allemaal forcen die even kek op de foto moesten met hun vlag.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
Ook, houd van rampenquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:57 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Als je het online meevolgt ben je dan ook een (online) ramptoerist?
defend Limburg, Defend Ijmuiden, Defend Amsterdamquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
Oja, IJmuiden dacht ik. Die zijn altijd lekker fanatiek.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
defend Limburg, Defend Ijmuiden, Defend Amsterdam
En waarom, er is echt niemand die dood gevonden wil worden in IJmuidenquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, IJmuiden dacht ik. Die zijn altijd lekker fanatiek.
Die krijgt straks covid.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:58 schreef Fugue het volgende:
ach god die oude vrouw op de fiets ertussen
Ja, dat blijf ik ook bijzonder vindenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:00 schreef Gia het volgende:
Bedoelen ze soms 'policy for freedom', maar zijn ze zo dom om 'police' te schrijven?
Maar goed dat ze niet door jouw straat lopen dan.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zou niet voor mezelf instaan als ze door mijn straat lopen.
De "organisator" is een op een zijspoor gezette politieagentquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:00 schreef Gia het volgende:
Bedoelen ze soms 'policy for freedom', maar zijn ze zo dom om 'police' te schrijven?
ik zie een en al inteeltquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:01 schreef Caland het volgende:
Defend IJmuiden, had ik het toch goed
Dat inteelt ruik je door de televisie heen
Je ziet gewoon de onderlinge spanningen van het beeld springenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:02 schreef Starhopper het volgende:
Iedereen wil voorop lopen met hun spandoek
Van het voetbal afgekeken, de stoet achter de spandoeken. Een heuse corteo.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:02 schreef Starhopper het volgende:
Iedereen wil voorop lopen met hun spandoek
Jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:03 schreef spoilert het volgende:
[..]
Je ziet gewoon de onderlinge spanningen van het beeld springen
Dat soort incrowdfighting zie je bij alle soorten radicaal rechts.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:03 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die met die paarse shirtjes zeggen van de politie te zijn jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
Maar dit is dus allemaal "politie", of hoe moet ik dit zien?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die lopen nu weer voorop jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Stepperoller het volgende:
die van IJmuiden gaan snel weer inhalen
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die met die paarse shirtjes zeggen van de politie te zijn ja
Merendeel van die vrouwen is leerkrachtquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
Maar dit is dus allemaal "politie", of hoe moet ik dit zien?![]()
![]()
[ afbeelding ]
In Nederland zijn we allemaal tegen discriminatie en racisme, zolang daar maar niks onder valt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:05 schreef spoilert het volgende:
Daar loop je dan als leerkracht, met een police for freedom tshirt en naast je lopen de neo-nazis, ga dat maar eens uitleggen aan je leerlingen als je verteld dat discriminatie echt niet kan
Die sluiten zich dan toch lekker aan bij Moederhart onzin? Dacht dat die wel hun neus zouden ophalen voor deze mars.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Merendeel van die vrouwen is leerkracht
Die rechts van haar is der moeder denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Ik zie een meisje van hoogstens 17 dat spandoek politie voor vrijheid vasthouden
Jaja
Over een tijdje krijg je tv-reclames ala Soldaat van Oranje. "Voor de laatste keer, 4 augustus bij jou in de buurt."quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:07 schreef Haags het volgende:
Wat moeten ze nu weer in fucking Baarn dan
On tour of zo
Nice!quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:08 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/(...)deos/790928678279941
Knmar is er ook
Beatrix zal wel niet thuis zijn, dan hebben ze wat personeel over.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:08 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/(...)deos/790928678279941
Knmar is er ook
Misschien zijn die wel een ME ploeg aan het bij elkaar scharrelenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nice!Die komen bij Soestdijk vandaan denk ik?
Drakensteyn, of Soesterbergquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nice!Die komen bij Soestdijk vandaan denk ik?
Hij wilde wel graag demonstrerenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:12 schreef Tourniquet het volgende:
FVD-sjaal gespot.
Is Tjer er ook bij?
Had hij maar oNdErZoEk moeten doen, had hij vandaag mee kunnen flanerenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij wilde wel graag demonstreren
Ze willen hun vrijheid terug. Dit zijn allemaal uitgebroken GGZ klantjesquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:14 schreef puzziepie het volgende:
Het is niet eens zondag![]()
Waar git dit allemaal over?
Ik heb ook beetje ruzie met mijn toetsenbordquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze willen hun vrijheid terug. Dit zijn allemaal uitgebroken GGZ klantjes
Waar zouden ze anders vandaan kunnen komen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook beetje ruzie met mijn toetsenbord![]()
GGZ klantjes?
Dit zijn vooral groepjes die heel erg 'tegen' zijn, maar ze delen beslist geen gezamenlijk 'voor'.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:03 schreef spoilert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar zouden ze anders vandaan kunnen komen?
[ afbeelding ]
Dat is best veelquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk toch wel 2000 man, maar dat is mijn inschatting, misschien zit ik er gigantisch naast
Op basis van de stream van Revrouw lijken ze de Nassaulaan in te slaan?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:22 schreef Tourniquet het volgende:
Ze lopen nu richting het centrum, Nieuw Baarnstraat.
Klopt, ze werden door politie naar rechts geleid de Nassaulaan op.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:23 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Op basis van de stream van Revrouw lijken ze de Nassaulaan in te slaan?
echt nadenken heb ik ze vooralsnog ook nog niet op kunnen betrappenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze riepen straks 7000! Ernstige overschatting, wel.
Nee, de tuin wordt geregeld door de sproeicomputerquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:24 schreef Starhopper het volgende:
Heeft een van die villa's niet een brandslang ofzo?
Jammer weerquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:25 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nee, de tuin wordt geregeld door de sproeicomputer
Dan zullen ze vast niet ver meer komen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, ze werden door politie naar rechts geleid de Nassaulaan op.
Ze bedoelen volgens mij ook echt 'policy' i.p.v. 'police', maar vertalen het wel naar 'politie'.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
echt nadenken heb ik ze vooralsnog ook nog niet op kunnen betrappen
https://nos.nl/artikel/23(...)neveld-in-baarn.htmlquote:De demonstratie begon om 11.00 uur en was opgezet door een club die zich Police for freedom noemt. Gesproken werd over een "mars voor de menselijke verbinding". Police for freedom strijdt naar eigen zeggen voor het behoud van grondrechten, zoals de vrijheid van meningsuiting en medische vrijheid. De demonstranten houden onderling geen afstand, Een enkeling draagt een mondkapje.
Groot applaus inderdaad!quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:10 schreef Leonos het volgende:
Jezus, deze mensen verdienen wel een paar klappen.
Filemonquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:27 schreef StephanL het volgende:
Filemon Wesseling loopt er tussen met een cameraploeg. Die maakt een reportage over complottheorien volgens mij
Danny na-apen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:27 schreef StephanL het volgende:
Filemon Wesseling loopt er tussen met een cameraploeg. Die maakt een reportage over complottheorien volgens mij
Waarom verdienen deze mensen klappen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:10 schreef Leonos het volgende:
Jezus, deze mensen verdienen wel een paar klappen.
Bedoelen ze niet "Persoonlijkheden"?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:29 schreef Haags het volgende:
oh er is een update
jaja
10 tot 12.000 man
Jaja
Ja maar dan langere uitzendingenquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:30 schreef spoilert het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet "Persoonlijkheden"?
Een tegendemonstratie tegen de GGZ-optocht? Tja ik weet niet, beetje sneu.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:29 schreef Starhopper het volgende:
Ik hoop dat er ooit een tegendemonstratie van antifa komtDan ga ik ook heen
Nee. Zijn echt Russenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk, zo’n ruptly dat overal bij is. Benaderen zij Nederlanders die dit dan een beetje freelance livestreamen oid?
Er lopen neo-nazi's vooropquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Een tegendemonstratie tegen de GGZ-optocht? Tja ik weet niet, beetje sneu.
Russische dame is ditquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk, zo’n ruptly dat overal bij is. Benaderen zij Nederlanders die dit dan een beetje freelance livestreamen oid?
Waarschijnlijk (volgens sommigen hier) omdat ze niets slopen, geen geweld gebruiken maar vooral omdat ze willen dat die hele corona-onzin ophoudt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:29 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Waarom verdienen deze mensen klappen?
De rest is ook extreemrechts. Ze stemmen FvD of PVV en geloven in Qanon enzoquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar daar kan de rest niets aan doen
Ah oke, bizar eigenlijk dat die in elke uithoek van Europa zo dichtbij zijn.quote:
Dat is dus het probleem van deze demo's, hij trekt allerlei lui aan die de demo willen kapenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar daar kan de rest niets aan doen
Niet Starhopper als maatstaf nemen aubquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk (volgens sommigen hier) omdat ze niets slopen, geen geweld gebruiken maar vooral omdat ze willen dat die hele corona-onzin ophoudt.
In grote steden trekt de burgemeerster dan even een blik doorgesnoven straatvechters ME-ers open en dan ontstaat er "ineens" geweld...
Baarn is veel oud geld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:33 schreef Fugue het volgende:
Kijk nog maar even goed rond onderweg, zo kun je er ook bij zitten als je gewoon werkt
In elk land hebben ze 1 of meerdere mannetjes en vrouwtjes zitten. Deze Russische dame was ook bij andere demonstraties en ook bij de verkiezingen in Den Haag.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oke, bizar eigenlijk dat die in elke uithoek van Europa zo dichtbij zijn.
Er lopen genoeg mensen tussen die de maatregelen gewoon te ver vinden gaan zonder meteen corona helemaal te ontkennen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De rest is ook extreemrechts. Ze stemmen FvD of PVV en geloven in Qanon enzo
Ja. Zoals iemand op Twitter zei "Andere landen zenden ze wel uit, maar wat er gebeurt in eigen land niet" Niet helemaal waar, maar zit een kern van waarheid in. Misschien is Nederland het nieuwe Frankrijk, nu je de gele hesjes in Frankrijk minder op de RT stream ziet.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oke, bizar eigenlijk dat die in elke uithoek van Europa zo dichtbij zijn.
Ja, waarom niet? Iedereen boven de 18, die ingeschreven staats als Nederlands Staatsburger, heeft stemrecht.quote:
Ik zie ook veel mooie oude huizenquote:
Hoe kun je werken als de regering je dwingt om je zaak gesloten te houden?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:33 schreef Fugue het volgende:
Kijk nog maar even goed rond onderweg, zo kun je er ook bij zitten als je gewoon werkt
Dit soort huizen verdien je hoogstwaarschijnlijk niet met 'gewoon werken'. Dan heb je wel echt een goede baan nodig.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:33 schreef Fugue het volgende:
Ze lopen weer terug naar het beginpuntquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:39 schreef Stepperoller het volgende:
Denk niet dat deze navigatiemasterminds nog terug het centrum in weten te komen.
RTGodenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:39 schreef summer2bird het volgende:
Ah dit is ook weer aan de gang
Welke stream kijken we?
Ik miste je alquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:39 schreef summer2bird het volgende:
Welke stream kijken we?
Het gaat ook zo regenenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:39 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ze lopen weer terug naar het beginpunt
Ja daarom. Normaal taaien ze toch niet zo snel af?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:39 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ze lopen weer terug naar het beginpunt
Andere "organisatie" dan op het MPquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja daarom. Normaal taaien ze toch niet zo snel af?
Je hebt het spannendste gemist. Ongeveer 46 minuten terugquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:39 schreef summer2bird het volgende:
Welke stream kijken we?
Ik moest werken vannochtendquote:
Misschien gaan ze straks nog ruziemaken wie het eerste de parkeerplaats af mag rijdenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je hebt het spannendste gemist. Ongeveer 46 minuten terug
quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oeh, wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of een "spontane" algehele verkeerscontrole van de Popoquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien gaan ze straks nog ruziemaken wie het eerste de parkeerplaats af mag rijden![]()
Tja, zo worden ze wel behandeld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
gaan deze mensen dadelijk zichzelf prijzen geven voor diegene die het vaakst meegedaan heeft aan demonstraties?
Ja onderweg naar het centrum werden ze tegengehouden bij de Nassaulaan en nu lopen ze terug naar het beginpunt Kasteel Groeneveld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oeh, wat gebeurde er?
Is er al ingegrepen in deze paastocht?
Ze hadden onderling ruzie wie er voorop mocht lopenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oeh, wat gebeurde er?
ME zonder schild hield de groep tegen. Toen kwamen de Defend groepen en die liepen er zo doorheen, Politie ging aan de kant en de rest volgde.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oeh, wat gebeurde er?
quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze hadden onderling ruzie wie er voorop mocht lopen
Amsterdamsestraatweg in de richting van Kasteel Groeneveld.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:43 schreef Fugue het volgende:
Ik ben even de route kwijt. Iemand een idee waar ze nu zijn?
Ze lopen op de Provincialeweg terug naar het begin puntquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:43 schreef Fugue het volgende:
Ik ben even de route kwijt. Iemand een idee waar ze nu zijn?
Serieus?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze hadden onderling ruzie wie er voorop mocht lopen
Ah lekker optreden weerquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
ME zonder schild hield de groep tegen. Toen kwamen de Defend groepen en die liepen er zo doorheen, Politie ging aan de kant en de rest volgde.
Ja dat was wel een plottwistquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:44 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja onderweg naar het centrum werden ze tegengehouden bij de Nassaulaan en nu lopen ze terug naar het beginpunt Kasteel Groeneveld.
speurtocht van het kasteel van Groeneveld zijn met minder maar hebben meer hersencellen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
speurtocht van het kasteel van Groeneveld
Jaquote:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/?ref=page_internalquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:47 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/watch/msmleugens/
Filemon![]()
Is dit ook in Baarn?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:47 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/watch/msmleugens/
Filemon![]()
Wat ben ik altijd blij dat ik in een saai kutdorp woon waar het ergste drama afgelopen jaar was dat de supermarkt om 12 uur zondags los ging ipv 13 uurquote:
Jaquote:
Het kan nogquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat ben ik altijd blij dat ik in een saai kutdorp woon waar het ergste drama afgelopen jaar was dat de supermarkt om 12 uur zondags los ging ipv 13 uur
Oh teringquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja
De neonazi's liepen voorop met hun spandoeken. De organisatie wilde graag het 'Police for freedom' spandoek voorop hebben.Vervolgens gingen de neonazi's er steeds voor lopen met hun defend spandoeken![]()
Wat moeten die rijke en goed geschoolde mensen wel niet denken van zo'n domme mafketelquote:
Los? Dan weet ik al in welke richting ik moet denken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat ben ik altijd blij dat ik in een saai kutdorp woon waar het ergste drama afgelopen jaar was dat de supermarkt om 12 uur zondags los ging ipv 13 uur
Als je ook beseft dat kinderen vanaf een jaar of tien volgens sommigen al de hele dag met een muilkorf moeten lopen... Dat is namelijk nog veel belachelijker.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:48 schreef falling_away het volgende:
Ik zie wel weer ouders met kinderen onder de 10 jaar oud er tussen lopen.. dat is wel belachelijk.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:51 schreef summer2bird het volgende:
Maar zou er vandaag ook niet een demonstratie van de gele hesjes in Zwolle zijn?
het regende willekeurige plaatsnamen. het is nog knap dat er zoveel in Baarn terecht gekomen zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:51 schreef summer2bird het volgende:
Maar zou er vandaag ook niet een demonstratie van de gele hesjes in Zwolle zijn?
Ok Moederhart.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je ook beseft dat kinderen vanaf een jaar of tien volgens sommigen al de hele dag met een muilkorf moeten lopen... Dat is namelijk nog veel belachelijker.
Gelukkig hoeft er helemaal niemand met een muilkorf te lopen, behalve sommige hondensoorten.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je ook beseft dat kinderen vanaf een jaar of tien volgens sommigen al de hele dag met een muilkorf moeten lopen... Dat is namelijk nog veel belachelijker.
Staat ie in iemands tuin ofzo?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:51 schreef falling_away het volgende:
weet niet of deze ook was langs gekomen https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalink
Daar kan ik niet opkomenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah gevonden
https://fb.me/e/4jnavOm9p
Ooh geen voortuin dusquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Er ligt inderdaad een moestuintjescomplex naast die laan.
Vaderhart. Meneer Vaderhart voor jou.quote:
Okee, jij je zin: Een mondkapje. Kinderen. Met. een. fucking. nutteloos. mondkapje.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft er helemaal niemand met een muilkorf te lopen, behalve sommige hondensoorten.
Nee, want daar is geen instagram van.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vaderhart. Meneer Vaderhart voor jou.
Ah vandaarquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik wel, maar de link is gewoon niet goed.
WTF moet ik nou weer met instagram?quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee, want daar is geen instagram van.
edit: toch welvan welke regio ben je? Assendelft, Amsterdam of Westland?
quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:00 schreef spoilert het volgende:
DIe luchtmacht "vrouw" van vorige keer heeft vandaag wel d'r baret goed op de knar
Vanavond al, gaan we fakkel tochten in Rotjeknorquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:02 schreef Fugue het volgende:
Zo, die hebben weer even hun uitje gehad. Tot volgende week
Vond het wel gezelligquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:02 schreef Fugue het volgende:
Ze gaan na Baarn naar Rotterdam zeiden ze aan het begin bij Revrouwlutiequote:Op zaterdag 10 april 2021 14:02 schreef Fugue het volgende:
Oh leuk, er is verder toch niks op tvquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:03 schreef spoilert het volgende:
[..]
Vanavond al, gaan we fakkel tochten in Rotjeknor
Dat duurt precies 1 uur en 50 minuten dus kan ik in de tussentijd even een wasje draaienquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze gaan na Baarn naar Rotterdam zeiden ze aan het begin bij Revrouwlutie
Wappies on tour.quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze gaan na Baarn naar Rotterdam zeiden ze aan het begin bij Revrouwlutie
Wat een feestquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:04 schreef spoilert het volgende:
En voor morgen staat Amsterdam in de planning, locatie nog onbekend, ze willen er weer een kat- en muisspel van maken
Las iets over Nieuwmarktquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:04 schreef spoilert het volgende:
En voor morgen staat Amsterdam in de planning, locatie nog onbekend, ze willen er weer een kat- en muisspel van maken
Ja hier mag wel geveegd wordenquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:07 schreef Tourniquet het volgende:
Nu het eindfeest in de kasteeltuin? Is dit geen vergunningsplichtig evenement?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 14:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja hier mag wel geveegd wordenGeluidsapparatuur in beslag nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb haar weleens gezien bij Oma of Jantje volgens mij. Geen idee meer wie dit isquote:Op zaterdag 10 april 2021 14:08 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie is deze streamer? ik zie d'r bij elke demo wel voorbij komen maar haar stream nog niet gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |