Een tijdje geleden schreef ze dat ze wilde verhuizen naar Kazachstanquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:32 schreef spoilert het volgende:
Mita "wimper" Overvliet heeft ook maar een witte jas aangetrokken voor de show
De uitkering in Kazachstan viel een beetje tegen...quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een tijdje geleden schreef ze dat ze wilde verhuizen naar Kazachstan![]()
Blijkbaar is ze nog steeds in NL
Waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:35 schreef spoilert het volgende:
[..]
De uitkering in Kazachstan viel een beetje tegen...
Het is een uitje voor vele, niet nadenkend over wat voor volk er nog meer mee loopt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:35 schreef StephanL het volgende:
Verbaasd dat Rt is. Zullen wel getipt zijn
Tering is nog druk ook
Ja of die proberen het juist te kapen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:36 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het is een uitje voor vele, niet nadenkend over wat voor volk er nog meer mee loopt.
Ze denken dat ze worden aangemoedigdquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:38 schreef Stepperoller het volgende:
Dat gejuich als er geïrriteerd wordt getoeterd.
snel een slagboompje neerzetten en parkeerkosten innen.quote:
Omdat ze niet VrIj ZiJNquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:41 schreef Starhopper het volgende:
Waarom spelen ze het lied 'over de muur'
Ruftly doet het goed. https://www.facebook.com/rtde/videos/778277389548363/quote:
Als ik daar zou rijden had ik aan het eind van de straat geen ruitenwisservloeistof meer overquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
je kunt nu dus daar langsrijden en met een verfpistool uit raam hangen.
ik zeg niet dat je dat moet doen, ik zeg dat je dat kunt doen.
Niets. Ze doen zich voor als agenten die tegen de lockdown zijnquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:42 schreef StephanL het volgende:
Wat heeft Police er nou mee te maken? Ik begrijp er niks van!
Als ik daar zou wonenquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
je kunt nu dus daar langsrijden en met een verfpistool uit raam hangen.
ik zeg niet dat je dat moet doen, ik zeg dat je dat kunt doen.
Helemaal niets, maar ze denken dat ze een beeld kunnen schetsen dat een deel van de PoPo achter de wappies staatquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:42 schreef StephanL het volgende:
Wat heeft Police er nou mee te maken? Ik begrijp er niks van!
Ik hoopte eigenlijk al een beetje op de boertjes uit Eemnesquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:44 schreef Starhopper het volgende:
Of met een giertank langs de stoet rijden
Ze liepen over de Jacob van Lenneplaan in noord-oostelijke richting, maar Revrouw is stil gaan staan en de rest loopt nog verder achterin de stoet.quote:
Is gewoon vernielingquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:47 schreef Starhopper het volgende:
HIHIHI MOET JE KIJKEN AL DIE STICKERS OP HET VOORRAAM
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een dom wijfquote:
Tot de wappies door je straat lopenquote:
Lijkt me wel leuk vermaak, ze slopen verder niks volgens mij.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tot de wappies door je straat lopen
Baarn heeft niet voor niets de bijnaam "Het groene graf" Veel oudjes die goed in de slappe was zittenquote:
Ik zou niet voor mezelf instaan als ze door mijn straat lopen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk vermaak, ze slopen verder niks volgens mij.
Nou meid het is allemaal watquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zou niet voor mezelf instaan als ze door mijn straat lopen.
Ze wilde eerst Apeldoorn, maar daar kwam een noodverordening en zijn nu dus hier.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:51 schreef Tourniquet het volgende:
Mooie plaats hoor, Baarn. Maar waarom daar?!?
Wordt wel weer minder al men weer op het terras kan zitten.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:54 schreef StephanL het volgende:
Maar serieus, tegenbeweging wordt wel groter en groter.
Maar, maar de polisie was toch voor onz??quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:54 schreef Stepperoller het volgende:
Oh jee ze kunnen niet doorlopen vanwege pliesie
Echt elke week dezelfde 3-500 kneuzen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:54 schreef StephanL het volgende:
Maar serieus, tegenbeweging wordt wel groter en groter.
Gewoon neonazi'squote:Op zaterdag 10 april 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
Ah dat groepje relschoppers met capuchonnetjes is er dit keer ook weer bij
Wat was de naam ook alweer, iets van een defence force
Als je het online meevolgt ben je dan ook een (online) ramptoerist?quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:56 schreef spoilert het volgende:
Het zijn elke week de zelfde figuren en een heleboel ramptoeristen die komen kijken wat er te doen is
Dat zijn de lui waardoor de demo uit de klauwen looptquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
Er waren allemaal forcen die even kek op de foto moesten met hun vlag.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
Ook, houd van rampenquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:57 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Als je het online meevolgt ben je dan ook een (online) ramptoerist?
defend Limburg, Defend Ijmuiden, Defend Amsterdamquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
Oja, IJmuiden dacht ik. Die zijn altijd lekker fanatiek.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
defend Limburg, Defend Ijmuiden, Defend Amsterdam
En waarom, er is echt niemand die dood gevonden wil worden in IJmuidenquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, IJmuiden dacht ik. Die zijn altijd lekker fanatiek.
Die krijgt straks covid.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:58 schreef Fugue het volgende:
ach god die oude vrouw op de fiets ertussen
Ja, dat blijf ik ook bijzonder vindenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:00 schreef Gia het volgende:
Bedoelen ze soms 'policy for freedom', maar zijn ze zo dom om 'police' te schrijven?
Maar goed dat ze niet door jouw straat lopen dan.quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zou niet voor mezelf instaan als ze door mijn straat lopen.
De "organisator" is een op een zijspoor gezette politieagentquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:00 schreef Gia het volgende:
Bedoelen ze soms 'policy for freedom', maar zijn ze zo dom om 'police' te schrijven?
ik zie een en al inteeltquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:01 schreef Caland het volgende:
Defend IJmuiden, had ik het toch goed
Dat inteelt ruik je door de televisie heen
Je ziet gewoon de onderlinge spanningen van het beeld springenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:02 schreef Starhopper het volgende:
Iedereen wil voorop lopen met hun spandoek
Van het voetbal afgekeken, de stoet achter de spandoeken. Een heuse corteo.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:02 schreef Starhopper het volgende:
Iedereen wil voorop lopen met hun spandoek
Jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:03 schreef spoilert het volgende:
[..]
Je ziet gewoon de onderlinge spanningen van het beeld springen
Dat soort incrowdfighting zie je bij alle soorten radicaal rechts.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:03 schreef spoilert het volgende:
[..]
Je ziet gewoon de onderlinge spanningen van het beeld springen
Die met die paarse shirtjes zeggen van de politie te zijn jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
Maar dit is dus allemaal "politie", of hoe moet ik dit zien?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die lopen nu weer voorop jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Stepperoller het volgende:
die van IJmuiden gaan snel weer inhalen
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die met die paarse shirtjes zeggen van de politie te zijn ja
Merendeel van die vrouwen is leerkrachtquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:04 schreef Tourniquet het volgende:
Maar dit is dus allemaal "politie", of hoe moet ik dit zien?![]()
![]()
[ afbeelding ]
In Nederland zijn we allemaal tegen discriminatie en racisme, zolang daar maar niks onder valt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:05 schreef spoilert het volgende:
Daar loop je dan als leerkracht, met een police for freedom tshirt en naast je lopen de neo-nazis, ga dat maar eens uitleggen aan je leerlingen als je verteld dat discriminatie echt niet kan
Die sluiten zich dan toch lekker aan bij Moederhart onzin? Dacht dat die wel hun neus zouden ophalen voor deze mars.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Merendeel van die vrouwen is leerkracht
Die rechts van haar is der moeder denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
Ik zie een meisje van hoogstens 17 dat spandoek politie voor vrijheid vasthouden
Jaja
Over een tijdje krijg je tv-reclames ala Soldaat van Oranje. "Voor de laatste keer, 4 augustus bij jou in de buurt."quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:07 schreef Haags het volgende:
Wat moeten ze nu weer in fucking Baarn dan
On tour of zo
Nice!quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:08 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/(...)deos/790928678279941
Knmar is er ook
Beatrix zal wel niet thuis zijn, dan hebben ze wat personeel over.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:08 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/(...)deos/790928678279941
Knmar is er ook
Misschien zijn die wel een ME ploeg aan het bij elkaar scharrelenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nice!Die komen bij Soestdijk vandaan denk ik?
Drakensteyn, of Soesterbergquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nice!Die komen bij Soestdijk vandaan denk ik?
Hij wilde wel graag demonstrerenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:12 schreef Tourniquet het volgende:
FVD-sjaal gespot.
Is Tjer er ook bij?
Had hij maar oNdErZoEk moeten doen, had hij vandaag mee kunnen flanerenquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij wilde wel graag demonstreren
Ze willen hun vrijheid terug. Dit zijn allemaal uitgebroken GGZ klantjesquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:14 schreef puzziepie het volgende:
Het is niet eens zondag![]()
Waar git dit allemaal over?
Ik heb ook beetje ruzie met mijn toetsenbordquote:Op zaterdag 10 april 2021 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze willen hun vrijheid terug. Dit zijn allemaal uitgebroken GGZ klantjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |