Gooi jij mij nou in Tier 4???quote:Op woensdag 14 april 2021 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom zeg ik vraag eerst wie er mee willen doen. Tag gewoon alle mensen die nog spelen.
https://www.keamk.com/random-team-generator
Deze is overigens beter. Hier kan je ze op skill indelen.
voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Gooi jij mij nou in Tier 4???
Dan kan het wel een voorbeeld zijn maar dit pik ik niet.
Walgelijk!
quote:Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Walgelijk!
Is maar een voorbeeld ouwe reus. Tuurlijk ben jij tier 1!quote:Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Walgelijk!
quote:Op donderdag 15 april 2021 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is maar een voorbeeld ouwe reus. Tuurlijk ben jij tier 1!
Inb4 er komt niemand meer door alle oorloog.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Net de pittige opmerkingen gelezen, nu al zin in morgen.
Er vertelde laatst iemand mij niet de waarheid, ik vermoed dat hij in mijn oor loog.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Inb4 er komt niemand meer door alle oorloog.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=TSxUaF3QE50quote:
Het mocht nog wel iets meer over crypto gaan maar verder eensquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:00 schreef MC-Morgan het volgende:
#bedanktvoorhethostenCoco
Leuk al die onderwerpen die de revue passeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente
quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:03 schreef GGMM het volgende:
Eigen goals postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente
quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:06 schreef GGMM het volgende:
Hardop gelachen hoe ik "verdedig".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:orienteOh.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:06 schreef GGMM het volgende:
Goed duo waren wij vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente
Om je eigen grappen lachenquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alle goals van jou ook al gepost (lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie goal @FireFox1![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:09 schreef GGMM het volgende:
Perfecte assistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie goal @:firefox1
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |