Ik zal het doorgeven aan Jan!quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
#bedanktvoorhethostencoco
#weerafsluitrambogewonnen
Ik zei toch "een" vriend.quote:
Uh okquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:14 schreef ijs. het volgende:
[..]
Ben je net gedoucht dan dat je afgedroogd wil worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ongeveer hoe @Scrummie speelde vandaag
Zijn kutverbinding is gewoon besmettelijkquote:Op zaterdag 24 april 2021 00:14 schreef Coco het volgende:
@:oriente sinds jij definitief weg was, geen stutter meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-Morgan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog even die heerlijke pass van mij, omdat ik weet dat @FireFox1 hier zo van geniet![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:16 schreef GGMM het volgende:
Mag ik 2 momentjes aanvragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-morgan
Hoe ik Davy dolde, en hoe je mij dolde
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Hoelaat was dat ongeveerquote:Op zaterdag 24 april 2021 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ik 2 momentjes aanvragen?
Hoe ik Davy dolde, en hoe je mij dolde
quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het serieus echt genieten. Goed gekeken, gewacht, en een sublieme steekpass in huis. Daar hou ik van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog even die heerlijke pass van mij, omdat ik weet dat @:firefox1 hier zo van geniet
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Zelfde potje dat je mij dolde. Alleen 40 seconde eerder geloof ik.quote:
Weet je zeker dat het datzelfde potje was? Ik vind dat niet terug.quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfde potje dat je mij dolde. Alleen 40 seconde eerder geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lultquote:Op zaterdag 24 april 2021 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het datzelfde potje was? Ik vind dat niet terug.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:16 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde hem eerst naar boven schieten maar toen schrok ik van @opreis en met mijn trage handelingssnelheid ben je dan gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mc-morgan
Erg mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wel erg nice ja, het schijnt dat Davy de bal nog steeds aan het zoeken is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAROM niet naar chevy?![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:33 schreef GGMM het volgende:
Ik vond in dat potje wel een klein blundertje van mezelf terug!Was een slechte voorzetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:45 schreef GGMM het volgende:
...maar wel een hoop!Prima goal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAROM niet naar chevy?Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |