Laten we hopen op twee weken mooi weer. Dan is de situatie binnen no-time onhoudbaar.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Uiteraard
Zie mijn post een uurtje terug van mij.
En het blijven verschuilen achter het OMTDie nemen geen besluiten.
Eerst vrolijk roepen dat er op 21 april mogelijk versoepelingen kunnen komen en dan een paar dagen later je keutel weer intrekken. Dit zorgt alleen maar voor meer onvrede in de samenleving.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Hugo heeft de verwachtingen flink getemperd voor dinsdag bij Beau zojuist.
Nu moet ik het toch ven voor Hugo opnemen. Het was een lek. Hij heeft het niet gezegd.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Eerst vrolijk roepen dat er op 21 april mogelijk versoepelingen kunnen komen en dan een paar dagen later je keutel weer intrekken. Dit zorgt alleen maar voor meer onvrede in de samenleving.![]()
* Houtenbeen denkt nog steeds dat het pas 1 juni gaat gebeuren
Sorry Hugoquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nu moet ik het toch ven voor Hugo opnemen. Het was een lek. Hij heeft het niet gezegd.
Het waren de "haagse bronnen" - die het eerder veelal wel vrijwel altijd goed hadden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nu moet ik het toch ven voor Hugo opnemen. Het was een lek. Hij heeft het niet gezegd.
Bovenst!quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:47 schreef Haags het volgende:
Nog een maandje avondklok dan maar?
Lekker man.
Waarom denk je dat die dingen lekken dan. Dat is niet per ongeluk hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het waren de "haagse bronnen" - die het eerder veelal wel vrijwel altijd goed hadden.
Dus die plannen lagen er waarschijnlijk daadwerkelijk, maar de anticampagne is zo groot in de media dat ze er waarschijnlijk weinig van gaan uitvoeren.
Dat hoop ik echt niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:47 schreef Haags het volgende:
Lekker man.
Ja en 3 weken later is het gewoon weer rinse & repeat want het vaccinatieprogramma is een grote chaos.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:47 schreef Haags het volgende:
Lekker man.
nee dat is om de opinie te masseren, deze keer ging niet de bevolking op tilt, maar de rest.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die dingen lekken dan. Dat is niet per ongeluk hoor.
Zoo voorspelbaar. Lekken om te kijken hoe het valt bij de media en het volk en daar je beleid weer op aanpassen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:47 schreef Haags het volgende:
Lekker man.
Hugo de Jonge does not agree.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja en 3 weken later is het gewoon weer rinse & repeat want het vaccinatieprogramma is een grote chaos.
Jawel, ik heb vertrouwen in onze volksvertegenwoordigers, die hebben het beste met ons voor en beschermen ons en zorgen voor onsquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die dingen lekken dan. Dat is niet per ongeluk hoor.
Masseren. Maar ook peilen...quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
nee dat is om de opinie te masseren, deze keer ging niet de bevolking op tilt, maar de rest.
Valt er toch nog wat te lachen op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel, ik heb vertrouwen in onze volksvertegenwoordigers, die hebben het beste met ons voor en beschermen ons en zorgen voor ons
De Tweede Kamer? Die ook al een jaar niet doorbijt? Wat is er nu, op dat gênante halfuurtje na, verandert op aandringen van de Kamer?quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel, ik heb vertrouwen in onze volksvertegenwoordigers, die hebben het beste met ons voor en beschermen ons en zorgen voor ons
De bevolking vond deze versoepelingen niet heel erg, een paar misschien.quote:
Ze zijn écht veranderdquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Tweede Kamer? Die ook al een jaar niet doorbijt? Wat is er nu, op dat gênante halfuurtje na, verandert op aandringen van de Kamer?
Helemaal niets, die tekenen bij het kruisje.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Tweede Kamer? Die ook al een jaar niet doorbijt? Wat is er nu, op dat gênante halfuurtje na, verandert op aandringen van de Kamer?
Ja deze snap ik dus niet helemaal. Ik dacht dat in elk geval al het Cohort personeel + IC personeel inmiddels wel was gevaccineerd.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:54 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-de-ziekenhuizen
Ze ziekenhuizen willen meer vaccins...
@Lenny_Leonard Jij een idee?quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja deze snap ik dus niet helemaal. Ik dacht dat in elk geval al het Cohort personeel + IC personeel inmiddels wel was gevaccineerd.
Volgens mij is alleen de acute zorg gevaccineerd. Iig heel groot deel van het zorgpersoneel nog nietquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja deze snap ik dus niet helemaal. Ik dacht dat in elk geval al het Cohort personeel + IC personeel inmiddels wel was gevaccineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |