Ben benieuwd wanneer de uitslagen bekend worden gemaakt van bloedonderzoek naar anti-stoffen op Urk.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Verdween corona maar net zo snel als de posts hier.
100k per dag is voldoende. Dan zit je op 3 miljoen per maand. Bij 200k zit je op 6 miljoen per maand.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik wil pas van de goede kant op spreken als we 200k prikken per dag gaan zetten. Opschalend naar 300k, 400k per dag.
Nog steeds onjuiste inschattingen van 0 voor huisartsen. Zo haalt Hugo nooit de doelstellingen.quote:
Zou Yorick toen hij begon met iedere dag een naampje verzinnen voor de dag, hebben geweten dat 'ie dat meer dan een jaar vol moet houdenquote:
Rapportage is al 2 weken kaput.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:28 schreef groenen het volgende:
[..]
Nog steeds onjuiste inschattingen van 0 voor huisartsen. Zo haalt Hugo nooit de doelstellingen.
Even een expert quoten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Zou Yorick toen hij begon met iedere dag een naampje verzinnen voor de dag, hebben geweten dat 'ie dat meer dan een jaar vol moet houden?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
Yorick geniet iedere dag van alle mensen die zijn tweets lezenquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Zou Yorick toen hij begon met iedere dag een naampje verzinnen voor de dag, hebben geweten dat 'ie dat meer dan een jaar vol moet houden?
Yorick en Marino zijn gesponsord, dus die hopen dat dit nog heel lang duurt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:29 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Yorick geniet iedere dag van alle mensen die zijn tweets lezen
"Tja, bij aankomst wist ik eigenlijk al genoeg. Een vies muf appartement. Toch maar ¤200 neer gelegd. Onverzorgd.. ik zou nog meer plezier hebben met een plank denk ik. Ze stonk naar rook en gebruikte haar tanden. De volgende keer flikker ik mijn ¤200 in de gracht"quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herhalingsgevaar: GROOT.
lekker blijven wandelenquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herhalingsgevaar: GROOT.
quote:Mogelijk zijn er 16 mensen besmet tijdens Fieldlab-festivals. Van de twee festivals die in maart zijn gehouden, zijn 80 en 83 procent getest.
Ook rondom de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland - Letland op zaterdag 27 maart in de Johan Cruijff ArenA, zijn mogelijk drie mensen besmet. Vooraf werden achttien bezoekers positief getest, en kregen geen toegang tot de wedstrijd. In totaal werden 5109 testen afgenomen voor het duel. Naderhand onderging ruim 75% van de bezoekers een sneltest, en daar kwamen nog eens drie mogelijke besmettingen uit.
De interland vormde het negende praktijkonderzoek en de eerste van de tweede fase van Fieldlab Evenementen. De doelstelling van deze tweede fase is om vast te stellen of ervaringen uit de eerste fase ook toepasbaar zijn bij grotere aantallen deelnemers.
Dat loopt altijd een beetje achter, zo begrijp ik. Over twee weken eens kijken hoe het ervoor staat.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
De IC-bezetting gaat nog niet erg overtuigend omlaag, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |