Met zo'n baan lukt dat ongetwijfeld. Niks geleden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:10 schreef Haags het volgende:
Rip.
Moeten wij nog maar zien te halen die leeftijd.
De beste verse voeding, continue lichamelijke checkups, geen financiele zorgen enz..quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:10 schreef Haags het volgende:
Rip.
Moeten wij nog maar zien te halen die leeftijd.
Ik denk niet eens dat ze willenquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:15 schreef Gunner het volgende:
Ben benieuwd of Harry en Megan op de funeral mogen (of willen) verschijnen
Lul toch niet zo dom altijdquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
De beste verse voeding, continue lichamelijke checkups, geen financiele zorgen enz..
quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een paar weken geleden al...
Ja, hij zag er al geruime tijd uit alsof ie reeds overleden was.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet hier al duidelijk dat hij stervende was. Dat is mooi aan een natuurlijke dood, het lichaam begint enige tijd voor de dood zich al klaar te maken voor het onvermijdelijke. Dit zorgt ervoor dat mensen rustig en waardig kunnen sterven.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik dit zag had ik al het gevoel dat het niet lang kan duren. Hij lijkt hier al meer dood dan levend.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat zijn Elizabeth en Philip niet volgens mij
Nee, een Pacifische godheidquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:12 schreef Harvest89 het volgende:
THE KING IS DEAD! LONG LIVE THE KING!
Oh wacht, het was een prins.
Zo te lezen ben je een buitenechtelijk kind van hem.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:22 schreef leeell het volgende:
Dat kadaver met die idiote opmerkingen is dat toch?
https://www.ad.nl/show/va(...)die-ik-ken~a5955092/quote:Vader 3FM-dj Frank van der Lende overleden: ‘Je bent de dapperste man die ik ken’
quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:31 schreef Metalfrost het volgende:
Allemachtig wat een onrespectvolle reacties hier.
Maar ja, was aan de andere kant ook wel te verwachten.
ontopic:
Weer een icoon dat heengaat. Al met al is 99 een hele mooie leeftijd.
Requiescat in pace, His Royal Highness The Prince Philip, Duke of Edinburgh.
Denk dat Charles eerder isquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:36 schreef RedFever007 het volgende:
99mooie leeftijd. RIP
![]()
zal the Queen nu snel volgen?
Als ze dezelfde leeftijd weet te bereiken als haar man heeft ze nog bijna 5 jaar te gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:36 schreef RedFever007 het volgende:
99mooie leeftijd. RIP
![]()
zal the Queen nu snel volgen?
Dat heeft niets met leeftijd te maken maar met gemis van een dierbare.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als ze dezelfde leeftijd weet te bereiken als haar man heeft ze nog bijna 5 jaar te gaan.
Ik mag toch zelf weten welk antwoord ik geef? Ook als ik daarbij niet voortborduur iemands anders voorzet?quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat heeft niets met leeftijd te maken maar met gemis van een dierbare.
Ik zou niet weten waarom niet. Maar je voelt je nogal aangevallen blijkbaar?quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf weten welk antwoord ik geef? Ook als ik daarbij niet voortborduur iemands anders voorzet?
Nee, jij? Ik zie gewoon niet de relevantie van het gegeven dat mijn reactie van een net iets andere aard is dan hij volgens jou zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Maar je voelt je nogal aangevallen blijkbaar?
Noeste arbeid.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:46 schreef the-eye het volgende:
Na een leven van hard werken heeft hij nu eindelijk z'n rust
Herrie en Megen zullie diep bedroefd zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:51 schreef superniger het volgende:
Hebben Herrie en Meghan al een reactie gegeven?
Dat zullen ze bij Ophra doenquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:51 schreef superniger het volgende:
Hebben Herrie en Meghan al een reactie gegeven?
Jobs was gestoord, hij deed aan allerlei bizarre ongezonde dieten zoals wekenlang alleen appels eten, of nog gekker, en daar is ie waarschijnlijk ook mede aan doodgegaan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom altijd
Steve Jobs is ook zo lekker oud geworden, ondanks zijn grote vermogen en alle gezondheidsdingetjes die hij deed.
Toen Jobs hoorde dat hij de diagnose kanker had, was hij blij dit te horen en richtte zich op een gezondere levensstijl. Daarbij wilde hij geen verdere medische behandeling.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:55 schreef Farenji het volgende:
Jobs was gestoord, hij deed aan allerlei bizarre ongezonde dieten zoals wekenlang alleen appels eten, of nog gekker, en daar is ie waarschijnlijk ook mede aan doodgegaan.
Heel je leven alle deuren voor je open zien gaan en voor de sex niet afhankelijk zijn van je vrouw maar er meerdere maîtresses op na kunnen houdenquote:Op vrijdag 9 april 2021 13:12 schreef xzaz het volgende:
Heel je leven je slaaf laten maken door een instituut voor een wipje af en toe.
Pfff, dat is gewoon humor hebben. Maja, tegenwoordig zijn we allemaal snowflakes.quote:
En dan zeggen het Britse koningshuis is niet racistische.quote:
Jij maakt nooit grapjes?quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En dan zeggen het Britse koningshuis is niet racistische.
Ik vermoed dat ie in zn leven meer gewipt heeft dan jij ooit zal doen .....quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:12 schreef xzaz het volgende:
Heel je leven je slaaf laten maken door een instituut voor een wipje af en toe.
Gelukkig zijn er genoeg verstandige mensen die het verschil zien tussen een banale studentikoze grap en het daadwerkelijk zijn van een racist.quote:
Typische opa-opmerkingen.quote:
Wat een idiootquote:
Die sterft een paar weken nadat Charlie is vertrokken...quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
...
Ben nu benieuwd hoe lang zal Elizabeth nog in eentje door leven.
Waarom moeten die ook dood van jou?quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:15 schreef GereDathan het volgende:
Niet gek gezien zijn lange verblijf in het ziekenhuis de afgelopen periode.
RIP aan de nabestaanden
quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:14 schreef ondeugend het volgende:
De volkskrant heeft wat citaten bijeen gescharreld...waaronder deze.
'Als je een man een autodeur ziet openen voor zijn vrouw, dan is het of een nieuwe auto, of een nieuwe vrouw.’
Nieuw op FOK! ?quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom moeten die ook dood van jou?
Adolf ook. Gewoon niet zeiken als je zo lang een publiek figuur bent en ook nog eens een hele waslijst aan domme one-liners op je naam hebt staan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
maar heb een beetje respect voor zijn naasten. Hij was namelijk ook echtgenoot, vader, opa en overgrootopa.
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:
En niemand die zich afvraagt hoe het nu verder moet met Edinburgh.
Allemaal even lachen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Per direct is Philip nu namelijk benoemd tot Duke of Deadinburgh.
Die had geen tijd, die was naar de hoeren.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:59 schreef superniger het volgende:
Heeft prins Andrew al een reactie gegeven?
De titel komt uiteindelijk bij prins Edward terecht, dat is al aangekondigd bij zijn huwelijk. Het is alleen de vraag wanneer. Mogelijk wordt gewacht tot Charles op de troon zit.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:
En niemand die zich afvraagt hoe het nu verder moet met Edinburgh.
'Als je een man een autodeur ziet openen voor zijn vrouw, dan is het of een nieuwe auto, of een nieuwe vrouw.’
Het is maar te hopen dat Lizzie nog even weigert om om te vallen, want Charles is echt te stom om te helpen donderen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:57 schreef freako het volgende:
[..]
De titel komt uiteindelijk bij prins Edward terecht, dat is al aangekondigd bij zijn huwelijk. Het is alleen de vraag wanneer. Mogelijk wordt gewacht tot Charles op de troon zit.
Ja, da's wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:57 schreef freako het volgende:
[..]
De titel komt uiteindelijk bij prins Edward terecht, dat is al aangekondigd bij zijn huwelijk. Het is alleen de vraag wanneer. Mogelijk wordt gewacht tot Charles op de troon zit.
Tja, de uitdrukking "hij ziet er nog goed uit voor z'n leeftijd" heeft na je negentigste verjaardag ook weinig waarde meer denk ik.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:16 schreef SilverEyes het volgende:
Mooie leeftijd. Ik vond hem er op de bruiloft van Harry en Meghan er al heel slecht uitzien. Dat heeft hij nog lang volgehouden.
Ik zie hem ertoe in staat om Charles nog een keer een laatste hak te zetten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:34 schreef Rianne84 het volgende:
Vandaag is ook de trouwdag van Charles en Camilla. Zou hij vandaag expres hebben uitgekozen om te sterven?
Toen ze in 1973 de mummie van Ramses 2 naar Frankrijk stuurden, zag hij er net zo uit. Hij had een paspoort met ‘Beroep: Koning (overleden)’.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:36 schreef Starhopper het volgende:
3 weken geleden:
[ afbeelding ]
Hier zag hij er al heel erg slecht uit![]()
![]()
![]()
Ook op je 90e kun je er nog beter of minder goed uitzien.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja, de uitdrukking "hij ziet er nog goed uit voor z'n leeftijd" heeft na je negentigste verjaardag ook weinig waarde meer denk ik.
Wat een nare opmerking.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:34 schreef Rianne84 het volgende:
Vandaag is ook de trouwdag van Charles en Camilla. Zou hij vandaag expres hebben uitgekozen om te sterven?
Hebben ze ruzie dan?quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:34 schreef Rianne84 het volgende:
Geen idee. Mijn referentiekader van negentigers is vrij beperkt. Bij de mensen die ik ken(de) dacht ik alleen maar hoe de fuck leeft dat nog, hij/zij lijkt net een skelet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:38 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ook op je 90e kun je er nog beter of minder goed uitzien.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn referentiekader van negentigers is vrij beperkt. Bij de mensen die ik ken(de) dacht ik alleen maar hoe de fuck leeft dat nog, hij/zij lijkt net een skelet.
Die haalde pizza.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die had geen tijd, die was naar de hoeren.
Hij heeft dezelfde betovergrootvader als zijn vrouw, dus dubbele portie goede genen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]![]()
Ik ken toevallig via vrienden (die oude opa's en oma's hadden) dat een 90+ er er nog best goed uit kan zien. Daarom schrok ik op die bruiloft ook zo, hij leek al dood. Daarom verbaast het me ook dat hij het nog bijna 3 jaar heeft volgehouden. Goede genen denk ik.
Kan Charles gewoon straks nog 30 jaar Koning zijn
Die blijft tot haar doodquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben benieuwd of Elisabeth nu snel afstand van de troon zal doen.
Weet ik niet. Ik zou het niet gek vinden als ze volgende maand zegt dat het genoeg geweest is.quote:
Nee, want volgens de traditie blijft ze queen tot de dood. Als ze had getwijfeld dan was ze wel eerder weg geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zou het niet gek vinden als ze volgende maand zegt dat het genoeg geweest is.
Dat denk ik ook. En ik denk ook niet dat ze vrij snel Philip achterna gaat. Lijkt me wel een taaie vrouw die er nog een aantal jaar aan vast knoopt. Is haar moeder ook geen 102 geworden?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, want volgens de traditie blijft ze queen tot de dood. Als ze had getwijfeld dan was ze wel eerder weg geweest.
101quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:34 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En ik denk ook niet dat ze vrij snel Philip achterna gaat. Lijkt me wel een taaie vrouw die er nog een aantal jaar aan vast knoopt. Is haar moeder ook geen 102 geworden?
85 jaar geleden heeft er al eens een Britse koning vrijwillig afstand gedaan van de troon. Een afwijking van die traditie zou niet ongewoon zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, want volgens de traditie blijft ze queen tot de dood. Als ze had getwijfeld dan was ze wel eerder weg geweest.
Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zou het niet gek vinden als ze volgende maand zegt dat het genoeg geweest is.
Neehoor.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
85 jaar geleden heeft er al eens een Britse koning vrijwillig afstand gedaan van de troon. Een afwijking van die traditie zou niet ongewoon zijn.
Maar eerlijk is eerlijk: de kans dat ze voortijdig afstand zou doen lijkt klein. Ze heeft er vaak genoeg blijk van gegeven de traditie te willen volgen.
Dat was vanwege een zware reden, niet omdat het de koning te veel werd. Toegegeven, het zal soms best een gek mens zijn na een paar gin-tonic, maar ik denk niet dat koningin Elizabeth van plan is te hertrouwen met een tweemaal gescheiden vrouw.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
85 jaar geleden heeft er al eens een Britse koning vrijwillig afstand gedaan van de troon. Een afwijking van die traditie zou niet ongewoon zijn.
Maar eerlijk is eerlijk: de kans dat ze voortijdig afstand zou doen lijkt klein. Ze heeft er vaak genoeg blijk van gegeven de traditie te willen volgen.
Verkeerde topic denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:58 schreef potjecreme het volgende:
Rapper DMX (50) overleden aan gevolgen hartaanval.
https://nos.nl/artikel/23(...)lgen-hartaanval.html
Jawel, maar hij ligt onder een vergrootglas. En zo grappig zijn de grapjes niet.quote:
Dat laatste is vooral een kwestie van smaak. En voor je er over begint: echte racisten maken geen grapjes.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jawel, maar hij ligt onder een vergrootglas. En zo grappig zijn de grapjes niet.
Dat mag tussen neven en nichten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Philip hield van jonge tienermeisjes, Hij was 18 toen ie Elisabeth ontmoete(zij was 13)
Jip en Janneke waren kleuters toen ze elkaar ontmoetten. Toch zijn ze al jaren samen...quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Philip hield van jonge tienermeisjes, Hij was 18 toen ie Elisabeth ontmoete(zij was 13)
Ontmoete, Hoe oud waren ze toen ze gingen daten?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het scheelt als je geld hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:41 schreef Discombobulate het volgende:
Hoezo worden ze allemaal zo stok en stokoud? Moeder van Elizabeth was ook 101, en zo'n andere was 102 geworden. Philip 99, ze worden echt bizar oud allemaal.
Die hoeven geen 6 weken te wachten alvorens er plek is bij de dermatoloog om naar een verdacht moedervlekje te kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:41 schreef Discombobulate het volgende:
Hoezo worden ze allemaal zo stok en stokoud? Moeder van Elizabeth was ook 101, en zo'n andere was 102 geworden. Philip 99, ze worden echt bizar oud allemaal.
Dat zal een beetje helpen, maar voor de vorige koning kwam de hulp te laat, waardoor die op zijn 56ste overleed aan longkanker. Prinses Margaret, de zus van de koningin, rookte en borrelde erop los. Ze werd 71.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die hoeven geen 6 weken te wachten alvorens er plek is bij de dermatoloog om naar een verdacht moedervlekje te kijken
Hebben we al een Griekse variant? Misschien kan hij dat proberen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:58 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Om als Britse variant te reïncarneren, is hij te laat.
Touché, maar voordat iets Grieks wat oplevert...quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hebben we al een Griekse variant? Misschien kan hij dat proberen.
Kinderbloed.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:41 schreef Discombobulate het volgende:
Als je 70 jaar bij elkaar bent zit het wel goed met de liefde.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan zien dat royalties goed in de watten worden gelegd, opmerkelijk wat een hoge leeftijden ze vaak halen. .quote:
Dat is bij ons ook zo, Juliana en Bernhard zijn ook dik in de 90 geworden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:41 schreef Discombobulate het volgende:
Hij had wel nazi-sympathieen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
Rip. Heb veel waardering voor deze man
En dan plaats je een foto van de Duke of Windsor (ex Edward VIII) om dat te bewijzen???quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hij had wel nazi-sympathieen.
[ afbeelding ]
Is gecorrigeerd. Was slordig van mij.quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dan plaats je een foto van de Duke of Windsor (ex Edward VIII) om dat te bewijzen???
De hyperrijken van deze planeet kunnen veel langer in leven worden gehouden dan de doorsnee boerenlul zoals u en ik. Als geld geen rol speelt en men zich geen zorgen hoeft te maken om allerlei ethische dingetjes, kan er een medische trukendoos van jewelste worden geopend. Alleen is op een gegeven moment de lichamelijke koek écht op. Of de geest is al lang vervlogen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn referentiekader van negentigers is vrij beperkt. Bij de mensen die ik ken(de) dacht ik alleen maar hoe de fuck leeft dat nog, hij/zij lijkt net een skelet.
Je bent toch niet zo'n "huehue de elite offert kinderen op" figuur of wel.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De hyperrijken van deze planeet kunnen veel langer in leven worden gehouden dan de doorsnee boerenlul zoals u en ik. Als geld geen rol speelt en men zich geen zorgen hoeft te maken om allerlei ethische dingetjes, kan er een medische trukendoos van jewelste worden geopend. Alleen is op een gegeven moment de lichamelijke koek écht op. Of de geest is al lang vervlogen.
De Romeinse groet (rechterarm schuin omhoog) en andere, later door de nazi’s aangenomen symbolen waren vrij gangbaar tot de Tweede Wereldoorlog. De swastika was een symbool van een militaire orde in Finland.quote:Op zaterdag 10 april 2021 13:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hij had wel nazi-sympathieen.
[ afbeelding ]
Daardoor kon hij het al goed vinden met Elisabeth, die in haar jonge jaren ook al haar eigen groetmethoden had.....
[ afbeelding ]
Nee, individuele lieden van de elite zullen tot veel in staat zijn, maar dat soort dingen denk ik niet. Eerder dingen als het illegaal verkrijgen van donororganen, bepaalde preparaten toegediend krijgen die officieel verboden zijn of nog in experimentele fasen zijn, bloed- en plasmatransfusies etcquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n "huehue de elite offert kinderen op" figuur of wel.
Edward VIII. En zo vrijwillig was het niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Neehoor.
Welke koning moet dat dan zijn volgens jou?
Illegaal verkregen donororganen? Ik denk serieus niet dat Wim-Lex of Elizabeth op de wachtlijst terecht komen, dus tenzij je dat illegaal noemt neem ik aan dat illegaal nergens voor nodig is.quote:Op zondag 11 april 2021 10:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nee, individuele lieden van de elite zullen tot veel in staat zijn, maar dat soort dingen denk ik niet. Eerder dingen als het illegaal verkrijgen van donororganen, bepaalde preparaten toegediend krijgen die officieel verboden zijn of nog in experimentele fasen zijn, bloed- en plasmatransfusies etc
De royals zullen sowieso voorrang krijgen op de normale manier, maar wat nu als je een arrogante miljardair bent en je hebt een donororgaan nodig? Dan zorgen wat goedgevulde envelopjes bij de juiste mensen voor wonderen qua wachtlijstomzeilen of lieden met nog minder geweten zouden er voor kunnen kiezen ergens in een privékliniek in een Aziatisch of Zuid-Amerikaans land van orgaan te wisselen met iemand die daarna ‘s nachts ergens aan de krokodillen wordt gevoerd.quote:Op dinsdag 13 april 2021 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Illegaal verkregen donororganen? Ik denk serieus niet dat Wim-Lex of Elizabeth op de wachtlijst terecht komen, dus tenzij je dat illegaal noemt neem ik aan dat illegaal nergens voor nodig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |