Die had ik zo graag op livestream gezienquote:
sowieso.. het lijkt of er een hele boel gebeurt en ej krijgt maar een heel klein deel meequote:Op vrijdag 9 april 2021 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Die had ik zo graag op livestream gezien
En Kieran ook.
Dat was kieran zonder massages ook wel gelukt gok ik zoquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha ja, massage is wel gelijk een stuk ongemakkelijker.![]()
Word je gelijk als een of andere creep gezien.
Precies, erg jammer.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso.. het lijkt of er een hele boel gebeurt en ej krijgt maar een heel klein deel mee
Ja dat zeker!quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:04 schreef Pizzor het volgende:
Het is in ieder geval een interessante groep mensen. Ben benieuwd
Ja zeker wetenquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:06 schreef NBWtje het volgende:
@:gerrie_51 dat wordt nog wat met haar haha
nee daar heeft BB hier niet het juiste publiek voor.. zulke mensen zouden hier niet dood gevonden willen worden in BBquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:13 schreef Ireth het volgende:
Zo'n Angela hadden ze hier niet kunnen vinden
Toch???
hadden wij toch ook met die tablet voor luxe productenquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:13 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben ze het in Nl niet zo aangepakt met het boodschappengeld??
ze hebben daar een basis basis pakket geen thee geen vlees etcquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hadden wij toch ook met die tablet voor luxe producten
Als ze iedere avond 2 afleveringen achter elkaar gaan uitzenden is het wel iets dat ik makkelijk op de tv aan kan zetten. Ook als achtergrond soms.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:14 schreef Joyce-43 het volgende:
voor nu ben ik er ook, ik weet het nog niet.
ik vind 3 dagen in afl beetje hectisch zonder streams, en het niet echt samen kijken ervan is ook jammer dus ben nog niet zeker of ik echt ga volgen
dat ga je nog terug nemen denk ikquote:
ja maar moet het wel op een bepaalde tijd wezen ook hahaquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze iedere avond 2 afleveringen achter elkaar gaan uitzenden is het wel iets dat ik makkelijk op de tv aan kan zetten. Ook als achtergrond soms.
Ben blij dat ik dat niet in MIJN huis hebquote:
nou inderdaad zegquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat niet in MIJN huis heb
De stem is ook leukerquote:
Ja die was goedquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:26 schreef Ireth het volgende:
Zelfs BB zelf is leuker!
"Je kunt er onder roken in de regen!"
moeilijk te zeggen met alleen basis productenquote:
aaaahhh snel vergetenquote:
kijk nu aflevering 2 hij is geen nick..quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:31 schreef Pizzor het volgende:
O, Alan is de Australische Nick. Ik hoop alleen wel dat hij minder lui is...
quote:
stel je voor dat je deze eerst hebt gezienquote:
wij hadden wel een vaatwasser hahaaquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:33 schreef spapaars het volgende:
Alles is daar 10 x zo groot vergeleken met die houten keet hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |