quote:
Op vrijdag 9 april 2021 18:55 schreef Koekeloeren het volgende:Net de eerste aflevering gekeken. Wat een verschil met onze versie. Ziet er gewoon veel beter uit.
Ergens mis ik wel de livestreams. Die kleine momentjes die niet worden uitgezonden maakt het voor mij net wat leuker en menselijker. Maar ik ga hem wel volgen
Eens. Hier kun je ook merken dat het met livestreams nog beter had kunnen zijn, ze versterken de beelden van de recaps. Aan de andere kant, het is wel lekker snel gemonteerd waardoor het lekker kijken is, iets wat er bij de Nederlandse versie aan ontbrak maar wel steeds beter werd met de weken die vorderde dus daar zou ik in een volgende editie mee door gaan en dat vast houden. Maar alleen al de opdrachten zijn grootser, denk ook dat dit met ruimte te maken heeft. Misschien toch een deel er aan vast bouwen op het Endemol terrein waardoor je nog grotere proeven kan doen. Die eerste schommelproef b.v. zonder te veel in details te treden had niet in de Gameroom gepast b.v...
Vind alleen de lengte van de afleveringen wel aan de te lange kant. Misschien omdat ze heel veel dagen in 1 aflevering moesten stoppen per keer? Volgens mij was aflevering 1 dag 1 en 2.
Zijn de afleveringen van season 13 ook weer anderhalf uur?