Wel afgelopen, maar ook in Australië nog niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:27 schreef Benny het volgende:
Vanaf vanavond is elke werkdag op Rtl5 te zien:BB Australia 2020!
Deze editie is inmiddels allang afgelopen. Maar houd het topic spoilervrij!
..dan kunnen we in dit topic commentaar leveren op deze mooie editie van Big Brother.
Maar dat zijn de bewoners van dit jaar, dit topic gaat over de 2020 editie.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:47 schreef spapaars het volgende:
https://www.newidea.com.au/big-brother-australia-2021-housemates
Shit, ook waardeloos dan, winnaar is gewoon bekend dus.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar dat zijn de bewoners van dit jaar, dit topic gaat over de 2020 editie.
Bewoners:
https://www.who.com.au/big-brother-australia-2020-contestants
Ze hadden daar ook een Matt (Mat) en Zoey (Zoë).
Ik weet nog van niks hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Shit, ook waardeloos dan, winnaar is gewoon bekend dus.
Snap ook niet dat ze 2021 versie niet doen, die begint ook om deze tijd.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik weet nog van niks hoor.
#spoilervrij
Veel overeenkomsten. Daar hebben ze het afgekeken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar dat zijn de bewoners van dit jaar, dit topic gaat over de 2020 editie.
Bewoners:
https://www.who.com.au/big-brother-australia-2020-contestants
Ze hadden daar ook een Matt (Mat) en Zoey (Zoë).
Denk dat dat een stuk duurder is qua licentie.quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze 2021 versie niet doen, die begint ook om deze tijd.
Kan alleen bekeken worden met een australische internet verbinding.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:51 schreef spapaars het volgende:
Australische Videoland
https://7plus.com.au/big-brother
of als opwarmertjequote:Op vrijdag 9 april 2021 10:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb net de eerste 10 minuten gekeken. Het ziet er wel cool uit. Wellicht maar proberen om af te kicken.
Eens. Hier kun je ook merken dat het met livestreams nog beter had kunnen zijn, ze versterken de beelden van de recaps. Aan de andere kant, het is wel lekker snel gemonteerd waardoor het lekker kijken is, iets wat er bij de Nederlandse versie aan ontbrak maar wel steeds beter werd met de weken die vorderde dus daar zou ik in een volgende editie mee door gaan en dat vast houden. Maar alleen al de opdrachten zijn grootser, denk ook dat dit met ruimte te maken heeft. Misschien toch een deel er aan vast bouwen op het Endemol terrein waardoor je nog grotere proeven kan doen. Die eerste schommelproef b.v. zonder te veel in details te treden had niet in de Gameroom gepast b.v...quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:55 schreef Koekeloeren het volgende:
Net de eerste aflevering gekeken. Wat een verschil met onze versie. Ziet er gewoon veel beter uit.
Ergens mis ik wel de livestreams. Die kleine momentjes die niet worden uitgezonden maakt het voor mij net wat leuker en menselijker. Maar ik ga hem wel volgen
quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:03 schreef D. het volgende:
Onze BB was een slap aftreksel van deze BB, dus hier zie je hoe het had kunnen zijn
Ja ik dacht hetzelfde. Maar ik snap niet dat ze hier naar gekeken hebben en dan met zoiets slaps zijn gekomen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:41 schreef Ireth het volgende:
Wat had Jowie het dan simpel met zijn ogen complimentjes
#nieuwsgierigquote:
Daar zat ik me de eerste weken ook aan te storen. Het had zoveel potentie imhoquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik dacht hetzelfde. Maar ik snap niet dat ze hier naar gekeken hebben en dan met zoiets slaps zijn gekomen.
Haha ja, massage is wel gelijk een stuk ongemakkelijker.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:41 schreef Ireth het volgende:
Wat had Jowie het dan simpel met zijn ogen complimentjes
quote:
aaaaahhhwwwquote:
Ik snap na 10 minuten al waaromquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zat ik me de eerste weken ook aan te storen. Het had zoveel potentie imho
welke spoiler wil jequote:Op vrijdag 9 april 2021 21:43 schreef suzi1 het volgende:
voor spoilers kan je in cos #977 terecht d.
Ga je nog een keer kijken?quote:
Aussie is zoveeeeeel beter , nu snap ik Dutchgirl helemaalquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik dacht hetzelfde. Maar ik snap niet dat ze hier naar gekeken hebben en dan met zoiets slaps zijn gekomen.
volgens mij is Gerrie ook al bij aflevering 2.. komt die vanavond ook op tv?quote:
Ja aan de programmering te zien wel.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is Gerrie ook al bij aflevering 2.. komt die vanavond ook op tv?
vl staat hij wel.. bij mij nu ff op pauze
Jaquote:
Die had ik zo graag op livestream gezienquote:
sowieso.. het lijkt of er een hele boel gebeurt en ej krijgt maar een heel klein deel meequote:Op vrijdag 9 april 2021 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Die had ik zo graag op livestream gezien
En Kieran ook.
Dat was kieran zonder massages ook wel gelukt gok ik zoquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha ja, massage is wel gelijk een stuk ongemakkelijker.![]()
Word je gelijk als een of andere creep gezien.
Precies, erg jammer.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso.. het lijkt of er een hele boel gebeurt en ej krijgt maar een heel klein deel mee
Ja dat zeker!quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:04 schreef Pizzor het volgende:
Het is in ieder geval een interessante groep mensen. Ben benieuwd
Ja zeker wetenquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:06 schreef NBWtje het volgende:
@:gerrie_51 dat wordt nog wat met haar haha
nee daar heeft BB hier niet het juiste publiek voor.. zulke mensen zouden hier niet dood gevonden willen worden in BBquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:13 schreef Ireth het volgende:
Zo'n Angela hadden ze hier niet kunnen vinden
Toch???
hadden wij toch ook met die tablet voor luxe productenquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:13 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben ze het in Nl niet zo aangepakt met het boodschappengeld??
ze hebben daar een basis basis pakket geen thee geen vlees etcquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hadden wij toch ook met die tablet voor luxe producten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |