quote:Op donderdag 8 april 2021 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Ik zal de komende dagen nog wel even ergens te vinden zijn in het topic van BB. Ik ga even kijken wat ik van BB Australie ga vinden. Het was mij een waar genoegen en op naar een volgende BB. Spreek jullie snel.![]()
![]()
quote:
alles voor de knaakskesquote:Op donderdag 8 april 2021 23:58 schreef Benny het volgende:
Ik ben wel echt blij met deze uitslag!
Verdient ook. Ze heeft tenslotte het meeste geld in het laatje gebracht
Wel grappig dat je dat zegt, want toen ik even terug kwam om te reageren op de finale viel enkel hoon mij ten deel!quote:Op donderdag 8 april 2021 23:53 schreef odie22 het volgende:
toch jammer dat een hoop afhakers hebben afgehaakt en niet even hebben aangehaakt voor de finale
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Ik zal de komende dagen nog wel even ergens te vinden zijn in het topic van BB. Ik ga even kijken wat ik van BB Australie ga vinden. Het was mij een waar genoegen en op naar een volgende BB. Spreek jullie snel.![]()
![]()
Jaaa, om haar opmerkingen in dat aparte taaltje heb ik ook regelmatig zitten grinnikken.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:52 schreef suzi1 het volgende:
oooh en de @:StruisZVeugelT heeft me ook flink vermaakt.
Dat viel me ook heel erg mee. Liese ook hoor. Toch mooi wel. Ze gunden het elkaar denk ik wel op het laatst.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dat zegt, want toen ik even terug kwam om te reageren op de finale viel enkel hoon mij ten deel!
quote:Op vrijdag 9 april 2021 00:02 schreef tiki het volgende:
[..]
Jaaa, om haar opmerkingen in dat aparte taaltje heb ik ook regelmatig zitten grinnikken.
En Jockari heeft ook heerlijke humor![]()
En jij ook trouwens
Leuke namenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dan kan je best wel weer eens een keer gaan hoorquote:Op vrijdag 9 april 2021 00:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik weet het niet. maar klinkt wel erg goed. laatste houseparty was in 2007 :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |