quote:Op donderdag 8 april 2021 23:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oja kut, die ook nog naast die lounge set... reken dan maar op 6 weken
We zullen er altijd zijn. Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 april 2021 23:54 schreef Ireth het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken en als ik morgen wakker wordt zijn er geen streams, geen bewoners, geen big Brother.... zijn jullie er dan nog wel???
* Ireth doet een dramatische snik en houdt haar tranen in....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik deed mijn best om maar te doen of ik de bewoners leuk vond, maar wat heb ik me geirriteerdquote:Op donderdag 8 april 2021 23:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw posts zijn mooie posts met een aparte smaak![]()
![]()
hij had het niet verwachtquote:Op donderdag 8 april 2021 23:56 schreef cheanny het volgende:
Oke dan..Tis voorbij maar wil toch nog een leuk momentje delen...
hier nog samen in spanning
[ afbeelding ]
en Nicks hoofd bij de uitslag...
[ afbeelding ]
slingert twitter dan ook maar aan , sugtquote:Op donderdag 8 april 2021 23:56 schreef Benny het volgende:
Twitter gaat aardig los idd. Was te verwachten, want die waren helemaal into Fab5 en anti Jill
Ik vond Nick erg sportiefquote:Op donderdag 8 april 2021 23:56 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik deed mijn best om maar te doen of ik de bewoners leuk vond, maar wat heb ik me geirriteerd
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:47 schreef NBWtje het volgende:
Op de valreep nog een topic aan maken haha
Zo zuur allemaal. Eerste keer dat ik het wel leuk vind om te lezen allemaalquote:Op donderdag 8 april 2021 23:56 schreef Benny het volgende:
Twitter gaat aardig los idd. Was te verwachten, want die waren helemaal into Fab5 en anti Jill
quote:
ja die was wel oprecht ook niet eerst een andere blik meteen zo, toch wel lief dan weerquote:Op donderdag 8 april 2021 23:56 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |