Jawel Giovanca, die masale anti-corona campagne is nu gewoon klaar. Ik kan mij prima voorstellen dat Hiddema daarom nu weer gewoon terug kan komen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:01 schreef wuuht het volgende:
Jawel Giovanca, die masale campagne is nu gewoon klaar. Ik kan mij prima voorstellen dat Hiddema daarom nu weer gewoon terug kan komen.
En gaat bezopen achter het stuur zitten. Je zal maar aangereden worden door zo'n sujet.quote:
Want?quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
Giovanca en Thijs vallen hier wel door de mand zeg.
Zet daar betere lui neer.
Maar dan implodeert COR ook.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:02 schreef Gehrman het volgende:
Zodra corona weg is implodeert dat viruswappiewaarheid clubje.
Hier had ik Sven Kockelman graag gezien.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:02 schreef Coco het volgende:
Giovanca en Thijs vallen hier wel door de mand zeg.
Zet daar betere lui neer.
Die is goed ja.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:03 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Hier had ik Sven Kockelman graag gezien.
Weg centjes waarmee de bedreigingen naar huisartsen worden gefinancierd.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:02 schreef Gehrman het volgende:
Zodra corona weg is implodeert dat viruswappiewaarheid clubje.
Dat vind ik ook altijd van Tjer.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:04 schreef NightDancert het volgende:
Overigens vond ik Hiddema wel vermakelijk, maar nu loopt hij volkomen uit zijn nek te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |