Het is de schuld van facebook!quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:15 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Waar is het in de (behoefte aan) erkenning van die dames misgegaan? Waarom moet je op je 39ste, met drie kinderen, een wespentaille als topprioriteit stellen?
Afgezien daarvan zijn dit soort malafide privéklinieken het waard om voor gewaarschuwd te worden.

Ik heb ook Facebook, maar waarom laat ik me daardoor niet leiden? Goed, ik ben een man, dus mijn decolleté heeft geen upgrade nodig (en de rest vul je zelf maar in). Maar dan nog, hoe ben je als volwassen vrouw zo onzeker dat je je aan idealen op sociale media optrekt en totaal niet verder nadenkt dan je schoonheidsidealen?quote:

Geneeskunde is internationaal meestal wel in orde. Cosmetische chirurgie is echter geen erkende titel, dus daar moet je extra mee uitkijken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Ik vertrouw alleen de Superieure Nederlandse Gezondheidszorg aan mijn lijfje.

zelfs hier worden veel fouten gemaakt het is mensenwerkquote:Op dinsdag 13 april 2021 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Ik vertrouw alleen de Superieure Nederlandse Gezondheidszorg aan mijn lijfje.

Qatar ook....quote:Op dinsdag 13 april 2021 23:21 schreef butz0rs het volgende:
Cuba schijnt wel goede klinieken te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |