abonnement Unibet Coolblue
pi_198926600


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_198926781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 19:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Vorige week ingestapt nadat het dagenlang nergens anders over ging hier. 1000 erin en volgende dag 2000 eruit. Dagen erna bleef de koers wisselvallig maar ging ie wel steeds verder omlaag dus heb maandag alles eruit gehaald. Tot nog toe geen spijt van al zie ik nu wel toch weer een voorzichtige koers omhoog dus zit te twijfelen of ik er een klein deel weer terug in zet :')
Ik ben er heel blij mee :)

90% van mijn UBIX hold ik, met 10% doe ik aan daytraden.
pi_198926988
Mijn hemel wat is alles weer lastig als je er zo'n 3 jaar bent uitgeweest.
Er is wel serieus veel veranderd :X
Forcefield City Bewoner
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 8 april 2021 @ 23:29:26 #4
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198927062
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Mijn hemel wat is alles weer lastig als je er zo'n 3 jaar bent uitgeweest.
Er is wel serieus veel veranderd :X
Nft, defi, pancakeswap


Gekkigheid allemaal
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198927070
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Mijn hemel wat is alles weer lastig als je er zo'n 3 jaar bent uitgeweest.
Er is wel serieus veel veranderd :X
Waarom ben je er zo lang uit geweest?
pi_198927179
twitter


_O_
pi_198927184
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Mijn hemel wat is alles weer lastig als je er zo'n 3 jaar bent uitgeweest.
Er is wel serieus veel veranderd :X
bitcoin is makkelijker dan ooit joh
pi_198927196
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nft, defi, pancakeswap

Gekkigheid allemaal

Dat ja. dat wordt verdorie weer vanaf 0 beginnen.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:29 schreef viceversa het volgende:

[..]

Waarom ben je er zo lang uit geweest?
Omdat ik m'n doelstelling had gehaald. Vrijstaande overkapping in de tuin van ruim 10k (en nogmaals bijna dat bedrag als spaargeld) op een inleg van 50 euro. Verhaal staat op de vorige pagina :P
Daarbij is 40 uur werken en papa spelen thuis niet echt bevordelijk voor dit spelletje. Ben ermee begonnen toen ik in 2013 of 2014 ofzo zonder werk zat, als grap met een paar tientjes ingestapt.
Forcefield City Bewoner
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 8 april 2021 @ 23:38:04 #9
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198927216
quote:
14s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

bitcoin is makkelijker dan ooit joh
Bitcoin kopen
Omzetten in vechain
???
Profit
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198927243
Post MaGNeT nog wel eens of zit die op Hawaii z'n pensioentje uit?
Forcefield City Bewoner
pi_198927250
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Bitcoin kopen
Omzetten in vechain
???
Profit
TR gezet
pi_198927336
quote:
14s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

bitcoin is makkelijker dan ooit joh
Makkelijk was het een jaar of 5/6 geleden. 3x per dag een lage order zetten op elke willekeurige coin, 3x per dag cashen op de hoge order.
Op Mintpal was ik zo vaak degene met de hoogste Biedorder en tegelijkertijd de laagste Sellorder en daar zat gewoon >200% tussen :')
Bots waren er ook nog niet, dus elke dag zette je 0.02 btc in om te kopen, en je haalde er 0.05 btc eruit. Soms 1x, soms 4x. Gegarandeerde winsten op flutcoins.
Forcefield City Bewoner
pi_198927383
Vroeger.... Toen er na BTC, ineens ook LTC, NMC en PPC bijkwamen.
Forcefield City Bewoner
pi_198927407
Oh trouwens, is LTC al naar Huobi? Dan gaan we écht de lucht in :9
Forcefield City Bewoner
pi_198927639
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:48 schreef roislecxe het volgende:
Vroeger.... Toen er na BTC, ineens ook LTC, NMC en PPC bijkwamen.
En GeistGeld 8-)
pi_198927705
https://podcasts.apple.co(...)4516?i=1000516034580

jaaaaa

quote:
Guy's Take #44 - Bitcoin is Not What you Think it i‪s‬
Bitcoin Audible
Technology
Listen on Apple Podcasts
• Money is not what you think it is

• Great societies are a result of great money

• Money is more foundational than language

• Prices are not arbitrary

• The nature of time

• Money is a tool of information

• Proof of work in ancient history

...And so much more in today’s Guy’s Take!

The many recommended works to dig deeper:

Wittgenstein’s Money

https://bitcoinaudible.com/?p=5659

I, Pencil

https://bitcoinaudible.com/?p=1668

Applying Economics to American History (Tom Woods)


Shelling Out: The Origins of Money

https://bitcoinaudible.com/?p=3531

The Island of Stone Money

https://bitcoinaudible.com/?p=3069

Bitcoin is Time

https://bitcoinaudible.com/?p=5837

On Network Effects, Shelling Points, & Lindy

https://bitcoinaudible.com/?p=4504
pi_198927929
Fipo.
Forcefield City Bewoner
pi_198927942
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:48 schreef roislecxe het volgende:
Vroeger.... Toen er na BTC, ineens ook LTC, NMC en PPC bijkwamen.
Jaa, lekker traden op btc-e!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198927983
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 00:43 schreef Gremen het volgende:

[..]

Jaa, lekker traden op btc-e!
Dat was m ja :D
Kon niet meer op de naam komen.
Forcefield City Bewoner
pi_198928069
pi_198928480
UBX pompt nog even door.

75% wel al verkocht.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198928487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:39 schreef roislecxe het volgende:
Post MaGNeT nog wel eens of zit die op Hawaii z'n pensioentje uit?
@TheFreshPrince heb jij nog contact met @MaGNeT ? :P
pi_198929058
Hoe vaak checken jullie op een dag de koersen? Ik denk elk uur sowieso wel twee keer :')

Edit, nee denk wel vaker. Wat dat betreft kijk ik uit naar een bear market en ik het gewoon met rust laat.

[ Bericht 24% gewijzigd door viceversa op 09-04-2021 08:52:37 ]
pi_198929060
quote:
Komt dat niet voornamelijk van kerncentrales en zo?
  vrijdag 9 april 2021 @ 08:52:53 #26
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198929131
quote:
6s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:35 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

_O_
Mooi werk.

Ben benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen de komende jaren in Afrika. Iedere plaggenhutbewoner heeft een smartphone daar tegenwoordig. Kansen genoeg voor banking the unbanked.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 08:55:52 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198929155
quote:
14s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

TR gezet
TR afgevinkt. VET is onderweg naar een nieuwe ATH :?

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2021 @ 09:15:15 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198929314
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:39 schreef roislecxe het volgende:
Post MaGNeT nog wel eens of zit die op Hawaii z'n pensioentje uit?
Op Hawaï is ook gewoon internet
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198929352
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 23:39 schreef roislecxe het volgende:
Post MaGNeT nog wel eens of zit die op Hawaii z'n pensioentje uit?
Die post hier onder een andere naam. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 9 april 2021 @ 09:42:12 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198929592
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 april 2021 08:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

TR afgevinkt. VET is onderweg naar een nieuwe ATH :?

[ afbeelding ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_198929666
BTC lijkt weer wat meer te stabiliseren. Wacht op een goede crisis -> -40% om nog wat meer te investeren.
Love is in the air!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2021 @ 09:51:58 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198929692
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 09:49 schreef Landgeld het volgende:
BTC lijkt weer wat meer te stabiliseren. Wacht op een goede crisis -> -40% om nog wat meer te investeren.
Gaat niet gebeuren. Zo'n daling volgt bijna alleen maar na een goede stijging, niet na stabilisatie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198929714
Heeft iemand hier al ooit van gehoord?

https://minepi.com/
pi_198929716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 09:49 schreef Landgeld het volgende:
BTC lijkt weer wat meer te stabiliseren. Wacht op een goede crisis -> -40% om nog wat meer te investeren.
Mooi om te zien dat Bitcoin redelijk stabiel is. Houden zo :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2021 @ 09:55:27 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198929736
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 08:41 schreef viceversa het volgende:
Hoe vaak checken jullie op een dag de koersen? Ik denk elk uur sowieso wel twee keer :')

Edit, nee denk wel vaker. Wat dat betreft kijk ik uit naar een bear market en ik het gewoon met rust laat.
1.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198929749
ik heb een cointicker op mijn macbook waardoor ik de koersen van de belangrijkste coins de hele dag boven in beeld zie
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 9 april 2021 @ 10:02:46 #37
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198929843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 09:56 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb een cointicker op mijn macbook waardoor ik de koersen van de belangrijkste coins de hele dag boven in beeld zie
Ben je handelaar? Dan snap ik die keuze.

Persoonlijk heb ik een drietal coins waar ik voor de lange termijn in zit en maandelijks in investeer. Ik kijk dan ook niet regelmatig, misschien 1-2 per week naar de koers. Of het nu daalt of stijgt is om het even. Ik beschouw het als investering die ik mogelijk nooit terug ga zien. Of potentiële mogelijkheid om het huis mee af te betalen :P
pi_198929891
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 10:02 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ben je handelaar? Dan snap ik die keuze.

Persoonlijk heb ik een drietal coins waar ik voor de lange termijn in zit en maandelijks in investeer. Ik kijk dan ook niet regelmatig, misschien 1-2 per week naar de koers. Of het nu daalt of stijgt is om het even. Ik beschouw het als investering die ik mogelijk nooit terug ga zien. Of potentiële mogelijkheid om het huis mee af te betalen :P
Neuh niet echt handelaar, maar ik heb de laatste maanden wel steeds meer in BTC, ETH en ADA gestopt. Ik heb nog wel wat investeringsruimte over, dus daarom volg ik wel de koersen, zodat ik kan kopen op een dipje. Ik zou mijn coins inderdaad ook niet snel verkopen, zelfs niet als ze bijv. 70% zouden dalen. Ik zie daling eerder als een mogelijkheid om meer bij te kopen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198929918
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 april 2021 09:54 schreef Roypsv het volgende:
Heeft iemand hier al ooit van gehoord?

https://minepi.com/
Ik ben het eerder tegengekomen, ik lees verhalen dat het een marketingscam is en anderen geloven er in. Ik weet zelf niet goed wat ik er over moet denken.
pi_198930004
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 10:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben het eerder tegengekomen, ik lees verhalen dat het een marketingscam is en anderen geloven er in. Ik weet zelf niet goed wat ik er over moet denken.
Ja ik weet het zelf ook niet zo goed hoor, was benieuwd of er iemand ervaring mee had.
pi_198930033
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 april 2021 10:15 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ja ik weet het zelf ook niet zo goed hoor, was benieuwd of er iemand ervaring mee had.
Je kan alleen minen zo ver ik weet, het vertegenwoordigt zover ik weet nog geen enkele waarde. Maar ik ben ook niet zo thuis in de crypto, ben nog volop aan het leren. Misschien is er iemand anders in dit topic die wat meer info heeft wat betreft dit.
pi_198930084
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 april 2021 09:54 schreef Roypsv het volgende:
Heeft iemand hier al ooit van gehoord?

https://minepi.com/
Ja daar heeft een tijd geleden iemand een topic over geopend hier om zijn id te spammen (topic is overigens dicht) Ze doen echt hun best om de term "affiliates" or "referrals" te vermijden en noemen het je "security circle". Ik heb de app geinstalleerd om eens te kijken en ik vind het geen fijn idee dat ie toegang tot al je contacten wil als je je "security circle" wil uitbreiden. Lijkt op klassieke privacy invasion. Verder leunen ze nogal op vermeende autoriteit door de academische achtergrond van de oprichters, maar over de coin zelf wordt je niet veel wijzer. Ik vermoed een cryptoschema als dekmantel om zoveel mogelijk gegevens van personen te harvesten voor een marketing-machine.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 10:23:23 #43
18653 crew  D.
pi_198930120
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 april 2021 09:54 schreef Roypsv het volgende:
Heeft iemand hier al ooit van gehoord?

https://minepi.com/
Ja, doe het ook :Y

Kreeg een invite, was wat wantrouwend, heb er even naar gekeken, zag dat er ook mensen minen waar ik al veel aan heb gehad in de cryptowereld, dus besloot baat het niet, dan schaadt het niet :P
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 10:25:18 #44
18653 crew  D.
pi_198930143
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 10:20 schreef recursief het volgende:

[..]

Ja daar heeft een tijd geleden iemand een topic over geopend hier om zijn id te spammen (topic is overigens dicht) Ze doen echt hun best om de term "affiliates" or "referrals" te vermijden en noemen het je "security circle". Ik heb de app geinstalleerd om eens te kijken en ik vind het geen fijn idee dat ie toegang tot al je contacten wil als je je "security circle" wil uitbreiden. Lijkt op klassieke privacy invasion. Verder leunen ze nogal op vermeende autoriteit door de academische achtergrond van de oprichters, maar over de coin zelf wordt je niet veel wijzer. Ik vermoed een cryptoschema als dekmantel om zoveel mogelijk gegevens van personen te harvesten voor een marketing-machine.
Ik heb dan ook alleen maar mensen toegevoegd via ID, niet via de contactenlijst, want dat ging me te ver :Y
pi_198930408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 09:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die post hier onder een andere naam. :P
Dat begrijp ik wel, eigenlijk was hij een van de grootste "oplichters" die hier toentertijd rond liep
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198930443
UBX _O_
pi_198930447
UBX _O_
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198930460
UBX _O_
pi_198930473
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 april 2021 09:54 schreef Roypsv het volgende:
Heeft iemand hier al ooit van gehoord?

https://minepi.com/
Topsignal 2017 all over again
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198930649
Voor 400 euro in OCTA gestapt, beetje een gokje maar men zegt dat dat wel eens de nieuwe safemoon kan gaan worden :@
  vrijdag 9 april 2021 @ 11:19:09 #51
62913 Blik
The one and Only!
pi_198930694
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 09:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Op Hawaï is ook gewoon internet
Volgens mij heeft die een huis gekocht in Friesland van zijn crypto winnings, daar kan internet wel eens problematisch zijn ;)

De 2 shills van Magnet waarin ik ben ingestapt hebben tot nog toe helemaal niks opgeleverd (MyTrackNet en Universa)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2021 @ 11:21:00 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198930713
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die een huis gekocht in Friesland van zijn crypto winnings, daar kan internet wel eens problematisch zijn ;)

De 2 shills van Magnet waarin ik ben ingestapt hebben tot nog toe helemaal niks opgeleverd (MyTrackNet en Universa)
Ik heb ook een vloek om elke shill waar ik aan mee doe de afgerond in te helpen. De beginfase van Ethereum -O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198930739
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die een huis gekocht in Friesland van zijn crypto winnings, daar kan internet wel eens problematisch zijn ;)

De 2 shills van Magnet waarin ik ben ingestapt hebben tot nog toe helemaal niks opgeleverd (MyTrackNet en Universa)
Universa was niet van MaGNeT?
UBX wel en dat gaat als een trein.
pi_198930747
twitter


Baudet is een shitcoiner.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198930765
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die een huis gekocht in Friesland van zijn crypto winnings, daar kan internet wel eens problematisch zijn ;)

De 2 shills van Magnet waarin ik ben ingestapt hebben tot nog toe helemaal niks opgeleverd (MyTrackNet en Universa)
Even voor de goede orde:
- Universa was een shill van aTypisch

- Mytracknet, Waves, Lisk, SNTR (UBX), Safemoon en nog enkele andere shitcoins waren shills van MaGNeT :P
pi_198930794
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb ook een vloek om elke shill waar ik aan mee doe de afgerond in te helpen. De beginfase van Ethereum -O-
Het is geen vloek.
Je hebt gewoon geen plan en rommelt maar wat aan, koopt/verkoopt op random momenten, etc.
pi_198930809
Universaaaaaaa jahahaaaahahaaaaa!!!!1111111111einzeinz
  vrijdag 9 april 2021 @ 11:31:49 #58
62913 Blik
The one and Only!
pi_198930827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Even voor de goede orde:
- Universa was een shill van aTypisch

- Mytracknet, Waves, Lisk, SNTR (UBX), Safemoon en nog enkele andere shitcoins waren shills van MaGNeT :P
He's back!

Wellicht dat ik dan in Universa was gestapt omdat ik jou gewoon volgde :D

Maar zit je nog steeds in UBX en Safemoon, want dan heb je wel een echte klapper weer gemaakt de afgelopen weken
  vrijdag 9 april 2021 @ 11:32:34 #59
62913 Blik
The one and Only!
pi_198930832
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is geen vloek.
Je hebt gewoon geen plan en rommelt maar wat aan, koopt/verkoopt op random momenten, etc.
Dit dus, like gegeven
pi_198930869
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Even voor de goede orde:
- Universa was een shill van aTypisch
Ah dat verklaart het een en ander.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2021 @ 11:38:55 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198930885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is geen vloek.
Je hebt gewoon geen plan en rommelt maar wat aan, koopt/verkoopt op random momenten, etc.
Ik heb Ethereum nog maandenlang gehodl, ook al was heel de koers al die tijd zo dood als het maar zijn kon -O-

Geef me eens ongelijk om dan maar mijn verlies te nemen zodat ik met andere coins weer omhoog kan (maar uiteindelijk bij lange na niet zo veel als wanneer ik nog 2 weken langer volgehouden had)

Bondly neem ik wel mijn graf mee in c_/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198930897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb Ethereum nog maandenlang gehodl, ook al was heel de koers al die tijd zo dood als het maar zijn kon -O-

Geef me eens ongelijk om dan maar mijn verlies te nemen zodat ik met andere coins weer omhoog kan (maar uiteindelijk bij lange na niet zo veel als wanneer ik nog 2 weken langer volgehouden had)

Bondly neem ik wel mijn graf mee in c_/
Heb ik toen jouw ETH gekocht?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 9 april 2021 @ 11:40:24 #63
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198930904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb Ethereum nog maandenlang gehodl, ook al was heel de koers al die tijd zo dood als het maar zijn kon -O-

Geef me eens ongelijk om dan maar mijn verlies te nemen zodat ik met andere coins weer omhoog kan (maar uiteindelijk bij lange na niet zo veel als wanneer ik nog 2 weken langer volgehouden had)

Bondly neem ik wel mijn graf mee in c_/
Want maandenlang holden is een extreem lange periode?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198930932
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb Ethereum nog maandenlang gehodl, ook al was heel de koers al die tijd zo dood als het maar zijn kon -O-

Geef me eens ongelijk om dan maar mijn verlies te nemen zodat ik met andere coins weer omhoog kan (maar uiteindelijk bij lange na niet zo veel als wanneer ik nog 2 weken langer volgehouden had)

Bondly neem ik wel mijn graf mee in c_/
Soms moet je de conclusie trekken dat traden gewoon niets voor je is en er mee ophouden. :P Je bent overduidelijk ruk in het timen van de markt.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 9 april 2021 @ 11:47:01 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198930999
Volgens etherscan hodl ik m'n eerste beetjes ETH nu 1257 dagen. Kan niet zeggen dat ik er spijt van heb.
Huilen dan.
  vrijdag 9 april 2021 @ 11:47:07 #66
62913 Blik
The one and Only!
pi_198931000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb Ethereum nog maandenlang gehodl, ook al was heel de koers al die tijd zo dood als het maar zijn kon -O-

Geef me eens ongelijk om dan maar mijn verlies te nemen zodat ik met andere coins weer omhoog kan (maar uiteindelijk bij lange na niet zo veel als wanneer ik nog 2 weken langer volgehouden had)

Bondly neem ik wel mijn graf mee in c_/
Je bent gewoon te ongeduldig, meerderheid van mijn coins heb ik in 2018 gekocht en heel 2019 en 2020 niks mee gedaan. Pas sinds de koersen zijn gaan stijgen in januari pas weer gaan traden. En ook daarin ben ik vrij behouden. Paar shitcoins verkocht maar eigenlijk in niks nieuws ingestapt (had ik maar oh had ik maar)

Ook daarin overigens te vroeg coins verkocht. Ik heb ENJ veel te vroeg verkocht bijvoorbeeld.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2021 @ 11:47:14 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198931001
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

Soms moet je de conclusie trekken dat traden gewoon niets voor je is en er mee ophouden. :P Je bent overduidelijk ruk in het timen van de markt.
Mja, als de hele markt zo gek is dat letterlijk elke shitcoin die opduikt de lucht in gaat, en al die tijd zit een significant deel van je portfolio vast in een nieuw iets wat vanwege zeer begrijpelijke redenen keihard gecrasht is en daar niet meer uit lijkt te komen, dan moet je toch een afweging gaan maken. Ik sta nog steeds volledig achter wat ik toen deed :P

Uiteindelijk met die andere shitcoins wel weer mijn verlies goed gemaakt, en daarna met veel minder Ethers dan ik oorspronkelijk had ook een heerlijke reis omhoog gemaakt. Een significant deel van alle Ethers die ik heb zijn nog steeds van de buy op net onder de $100 :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2021 @ 11:56:00 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198931120
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:39 schreef recursief het volgende:

[..]

Heb ik toen jouw ETH gekocht?
Volgens mij heb ik onder de $10 verkocht :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198931159
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik onder de $10 verkocht :')
ik heb ooit een USB weggegooid met de gegevens voor toegang tot ~10 ETH :)

dat was toen 80 piek ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2021 11:58:55 ]
pi_198931223
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mja, als de hele markt zo gek is dat letterlijk elke shitcoin die opduikt de lucht in gaat, en al die tijd zit een significant deel van je portfolio vast in een nieuw iets wat vanwege zeer begrijpelijke redenen keihard gecrasht is en daar niet meer uit lijkt te komen, dan moet je toch een afweging gaan maken. Ik sta nog steeds volledig achter wat ik toen deed :P

Uiteindelijk met die andere shitcoins wel weer mijn verlies goed gemaakt, en daarna met veel minder Ethers dan ik oorspronkelijk had ook een heerlijke reis omhoog gemaakt. Een significant deel van alle Ethers die ik heb zijn nog steeds van de buy op net onder de $100 :)
Het kan allemaal, maar doe het niet af als een vloek.

Als ik mezelf met een hamer op m'n hoofd sla roep ik ook niet "het is een vloek!".
pi_198931225
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik onder de $10 verkocht :')
Ik heb vrijwel al mijn ETH onder de $10 gekocht dus ik denk dat dat de jouwe waren.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2021 @ 12:08:48 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198931269
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 12:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het kan allemaal, maar doe het niet af als een vloek.

Als ik mezelf met een hamer op m'n hoofd sla roep ik ook niet "het is een vloek!".
Speciaal voor jou blijf ik Bondly hodlen, zo ben ik dan wel weer :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198931281
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik onder de $10 verkocht :')
Oh en ik heb er veel te veel op $30 verkocht, en daarna op $100, en daarna nog een zwik op een paar honderd dollar. #hindsightisabitch #neverlookback



[ Bericht 6% gewijzigd door recursief op 09-04-2021 12:21:52 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198931289
Later heb ik er heel goedkoop UBX voor gekocht :7 B-) _O_
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198931623
Btc decision time soon
  vrijdag 9 april 2021 @ 12:48:15 #76
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_198931695
Mijn Ark opdrachtje doet het toch leuk momenteel :). Niks schokkends maar, zoals een wijs man hier ooit zei:

Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 9 april 2021 @ 14:18:42 #77
131603 Afwazig
Serious business
pi_198933206
Ben benieuwd of die Coinbase IPO nog wat gaat doen met de markt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198933621
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:24 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

Baudet is een shitcoiner.
De Nederlandse McAfee _O_
pi_198933724
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:24 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

Baudet is een shitcoiner.
:')

Die gast is echt de weg kwijt.
pi_198933756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 14:42 schreef dimmak het volgende:
Ben benieuwd of die Coinbase IPO nog wat gaat doen met de markt.
als ik geen bitcoin mocht kopen zou ik wel aandeeltjes in dit soort bedrijven willen
pi_198933765
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:')

Die gast is echt de weg kwijt.
zit die smolders nu bij hem in de kamer? of deed hij alleen de campagne mee?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2021 15:19:35 ]
pi_198933786
ik heb zin in de eerste Nederlandse politicus die openlijk een of andere shitcoin aanprijst als de toekomst

van welke partij verwachten jullie dat?
pi_198933824
profits gepakt op vechain @aTypisch

alvast gefeliciteerd met de prijs die nog hoger gaat @onlogisch @fathank
pi_198933848
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
profits gepakt op vechain @:atypisch

alvast gefeliciteerd met de prijs die nog hoger gaat @:onlogisch @:fathank
naar SATS omgezet?

dan kun je nu rustig slapen

gefeliciteerd met de winst
pi_198933880
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]

naar SATS omgezet?

dan kun je nu rustig slapen

gefeliciteerd met de winst
zeker makker

#stackingsats #diepakkenzemenietmeeraf
pi_198933914
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:24 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

Baudet is een shitcoiner.
Die opportunistische shitcoin peddlers en bagholders in de comments die willen meeliften op die tweet :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198933988
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
profits gepakt op vechain @:atypisch

alvast gefeliciteerd met de prijs die nog hoger gaat @:onlogisch @:fathank
Ik heb ook 1/4 omgezet naar BTC. :)
  vrijdag 9 april 2021 @ 15:37:25 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198933995
Mietjes :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_198933999
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:27 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

zeker makker

#stackingsats #diepakkenzemenietmeeraf
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb ook 1/4 omgezet naar BTC. :)
slowly but steadily jongens

bitcoin de standaard jaaaaaaaa
pi_198934000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb ook 1/4 omgezet naar BTC. :)
Die staat op het punt om of up of meer down te gaan.
pi_198934004
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:37 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Die staat op het punt om of up of meer down te gaan.
zo zo
gewaagde uitspraak
pi_198934015
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

zo zo
gewaagde uitspraak
resistance...
  vrijdag 9 april 2021 @ 15:39:22 #95
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198934019
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:22 schreef Wereldgozer het volgende:
profits gepakt op vechain @:atypisch

alvast gefeliciteerd met de prijs die nog hoger gaat @:onlogisch @:fathank
Weakhand shakeout
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198934039
Ik heb wat Gulden gekocht..die heeft een eigen gulden portemonnee...En via anycoin wat doge, bitc en eth..die zitten allemaal in exodus..

Bij de gulden portemonnee..kan ik ook gewoon een bankrekeningnummer invoeren om geld over te maken.
Werkt dat bij exodus anders ?

:+
Ik zwaai naar dieren.
pi_198934079
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:41 schreef Geerd het volgende:
Ik heb wat Gulden gekocht..die heeft een eigen gulden portemonnee...En via anycoin wat doge, bitc en eth..die zitten allemaal in exodus..

Bij de gulden portemonnee..kan ik ook gewoon een bankrekeningnummer invoeren om geld over te maken.
Werkt dat bij exodus anders ?

:+
Kan dat niet gewoon op binance?
pi_198934173
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:41 schreef Geerd het volgende:
Ik heb wat Gulden gekocht..die heeft een eigen gulden portemonnee...En via anycoin wat doge, bitc en eth..die zitten allemaal in exodus..

Bij de gulden portemonnee..kan ik ook gewoon een bankrekeningnummer invoeren om geld over te maken.
Werkt dat bij exodus anders ?

:+
ja
pi_198934175
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:44 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Kan dat niet gewoon op binance?
Alles daarop op overhevelen ..
Ik zwaai naar dieren.
pi_198934182
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ja
Vertel eens :+
Ik zwaai naar dieren.
pi_198934192
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:26 schreef MaGNeT het volgende:
- Universa was een shill van aTypisch
Hij had het weer van @vigen98

:')
pi_198934264
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:56 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Hij had het weer van @:vigen98

:')
Plottwist: vigen98 = aTypisch
pi_198934270
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Vertel eens :+
https://www.lopp.net/bitcoin-information.html

ik zou hier starten :+
pi_198934272
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:56 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Hij had het weer van @:vigen98

:')
neen
pi_198934277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 16:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Plottwist: vigen98 = aTypisch
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 16:07:59 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198934280
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb ook 1/4 omgezet naar BTC. :)
Doei weakhand.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 16:13:05 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198934333
Nu je Vechain verkopen voelt een beetje als afscheid nemen van je Amazon-aandelen in 1999
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198934337
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 april 2021 16:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ASAC Schrader ontdekt alles.
pi_198934352
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 april 2021 16:13 schreef onlogisch het volgende:
Nu je Vechain verkopen voelt een beetje als afscheid nemen van je Amazon-aandelen in 1999
Dus Vechain hodlers moeten nog 22 jaar hodlen? :D
pi_198934372
Ik HODL VET ook nog wel een poosje. :7

Daarbij gaat m'n XRP ook erg lekker, dus ik klaag niet.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 9 april 2021 @ 16:22:08 #111
62913 Blik
The one and Only!
pi_198934423
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 april 2021 16:13 schreef onlogisch het volgende:
Nu je Vechain verkopen voelt een beetje als afscheid nemen van je Amazon-aandelen in 1999
Ik heb ook een klein beetje omgezet naar btc, het aandeel VET werd wel heel erg groot de afgelopen weken.
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 16:22:15 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198934425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 16:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dus Vechain hodlers moeten nog 22 jaar hodlen? :D
Jij zegt het.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198934433
M'n boomer pa en oom zijn nu ook helemaal bezig met en dat vind ik dan wel geinig :D Maar die benaderen het meer als gokken omdat ze nu al poosje niet meer samen naar casino kunnen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 9 april 2021 @ 16:29:42 #114
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198934495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef Plots het volgende:
In 2 dagen verkocht met x 5.

Had ik ff nodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:38 schreef Plots het volgende:

[..]

$Vancat ...

Is nog steeds onderweg richting maan: https://unidexbeta.app/bs(...)aab3ba28d661a5dd9830

DYOR
Deze dendert ook maar door. 700% sinds m'n post. Hebben meer mensen hier deze token?

Had voor mij 8000% kunnen zijn in 2 weken. Maar bij 600% was ik tevreden en uitgestapt :{ Part of the proces denk ik dan. Vancat = MEME + Safemoon/RFI burn + toekomistige NFT marktplaats.. maar ik vertrouw het team niet helemaal. Volgens mij gaat die marktplaats app nooit komen, maar je weet maar nooit. In Indonesie groeit deze token iig keihard.

(dit is geen financieel advies)
pi_198934831
quote:
Dat is nog een best boekwerk..maar ben er inmiddels achter dat exodus voor mij dus waarschijnlijk niet de handigste keus was..
8-)
Ik zwaai naar dieren.
pi_198934920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 17:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat is nog een best boekwerk..maar ben er inmiddels achter dat exodus voor mij dus waarschijnlijk niet de handigste keus was..
8-)
Als je echt allerlei troep coins wil kopen en een beetje wil handelen kun je net zo goed gewoon bij een beurs gaan zitten.

Als het om echt geld gaat en je in bitcoin wil stappen voor de langere termijn zou ik dat boekwerkje doornemen :+
pi_198935063
$Vancat 10x.

Helaas maar een tientje ingezet, omdat ik het niet 100% vertrouwde...
.
pi_198935144
BohhhHhhH


Genieten dit

Kijk dan @aTypisch

Carbon neutrality comink yo

World domination
  vrijdag 9 april 2021 @ 17:45:27 #119
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198935214
Heey Dima

Ga je ook zo lekker?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eindredactie Games vrijdag 9 april 2021 @ 18:12:08 #120
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198935462
WAVESJAAR _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198935544
Heb geen Waves meer -O- Ik heb de laatste batch van 10.000 eerder verkocht.

Maar ik heb hoe heet dat muntje ook weer :7
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 9 april 2021 @ 18:26:16 #122
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198935603
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die een huis gekocht in Friesland van zijn crypto winnings, daar kan internet wel eens problematisch zijn ;)

De 2 shills van Magnet waarin ik ben ingestapt hebben tot nog toe helemaal niks opgeleverd (MyTrackNet en Universa)
Ubx daarentegen _O_
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198935701
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 april 2021 17:45 schreef fathank het volgende:
Heey Dima

Ga je ook zo lekker?
Nee ik blijf een beetje hangen op 400k EUR kutzooitje
pi_198936106
hoe kan ik t beste een bedrag met 6 nullen naar mn rekening slepen? moet ik dat de komende tijd spreiden of ben je dan alsnog de lul?
pi_198936167
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:04 schreef l1ghted het volgende:
hoe kan ik t beste een bedrag met 6 nullen naar mn rekening slepen? moet ik dat de komende tijd spreiden of ben je dan alsnog de lul?
Hoezo "de lul"?

Je kan het gewoon uitbetalen, bijvoorbeeld via Bitonic (momenteel maximaal 10 BTC per order). Uiteraard krijg je vragen maar dat hoort erbij.

Het enige probleem kan de belastingdienst zijn, als je nooit aangifte hebt gedaan (en je vermogen wel boven de vermogensgrens uitkwam in voorgaande jaren). Maar ook dat kan je nog wel herstellen door contact op te nemen of desnoods een accountant in te huren die het voor je doet. Dat zijn de kosten niet op zulke bedragen.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 9 april 2021 @ 19:09:46 #126
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198936186
Hoe kun je nu de lul zijn als je een miljoen kunt cashen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198936901
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kun je nu de lul zijn als je een miljoen kunt cashen.
rijke mensen zijn gierig
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:46:35 #128
62913 Blik
The one and Only!
pi_198936927
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:45 schreef l1ghted het volgende:

[..]

rijke mensen zijn gierig
Kortom, je hebt het nooit bij de belastingdienst aangegeven?
pi_198937092
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:46 schreef Blik het volgende:

[..]

Kortom, je hebt het nooit bij de belastingdienst aangegeven?
sssssst
  vrijdag 9 april 2021 @ 20:39:53 #130
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198937905
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nee ik blijf een beetje hangen op 400k EUR kutzooitje
Meer dan 5x het dagelijkse trading volume of überhaupt totale liquidity van Pyr. Succes met cashen :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 9 april 2021 @ 20:45:19 #131
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198937988
Ik heb ook wel interesse om van je te kopen Dim. Voor 1$ p/s
pi_198938112
Ik heb mijn PYR er tussen $1,64 en $2,01 allemaal uitgedaan. De profit van mijn bescheiden stack was leuk maar ik geloof dat ik weinig heb met dit soort tokens.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 9 april 2021 @ 21:15:17 #133
24313 Gremen
Eindbaas
pi_198938575
Waar koop/verkoop je PYR?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 9 april 2021 @ 21:15:18 #134
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198938578
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 20:52 schreef recursief het volgende:
Ik heb mijn PYR er tussen $1,64 en $2,01 allemaal uitgedaan. De profit van mijn bescheiden stack was leuk maar ik geloof dat ik weinig heb met dit soort tokens.
Binnenkort de rugpull. Het is maar goed dat Dima z'n aantallen flink overdrijft
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198938609
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:53 schreef l1ghted het volgende:

[..]

sssssst
Direct regelen, struisvogelen maakt het niet beter ;)

En als je er zelf niet uitkomt, huur iemand in.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/standaard_functies/prive/contact/rechten_en_plichten_bij_de_belastingdienst/inkeerregeling/inkeerregeling

Weet je nog wat je vermogen was op 1 januari van voorgaande jaren?
Hou er ook rekening mee dat je gerust iets minder kan opgeven dan wat je blockfolio aangeeft (afhankelijk van de cion), zoals je ziet met een coin als PYR lukt het meestal toch niet om alle coins voor die prijs te verkopen.
pi_198938649
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:15 schreef Gremen het volgende:
Waar koop/verkoop je PYR?
Uniswap
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198938964
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik heb ooit een USB weggegooid met de gegevens voor toegang tot ~10 ETH :)

dat was toen 80 piek ofzo
Ik ben ook een usb-stick kwijtgeraakt met 0.45 btc :')
Destijds 200 euro ofzo.
Forcefield City Bewoner
  vrijdag 9 april 2021 @ 21:48:24 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198939172
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 19:04 schreef l1ghted het volgende:
hoe kan ik t beste een bedrag met 6 nullen naar mn rekening slepen? moet ik dat de komende tijd spreiden of ben je dan alsnog de lul?
Hoeveel vrh denk je te moeten betalen bij een millie? :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198939261
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:36 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik ben ook een usb-stick kwijtgeraakt met 0.45 btc :')
Destijds 200 euro ofzo.
genot

maar dat had je tussentijds toch ook weer verkocht
pi_198939276
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

genot

maar dat had je tussentijds toch ook weer verkocht
Zeker. Maar zou leuker zijn om hem nu ineens nog terug te vinden
Forcefield City Bewoner
pi_198940990
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 20:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Meer dan 5x het dagelijkse trading volume of überhaupt totale liquidity van Pyr. Succes met cashen :D
TIP: eind van de maand US exchange

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2021 23:57:09 ]
pi_198941001
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 21:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Binnenkort de rugpull. Het is maar goed dat Dima z'n aantallen flink overdrijft
leuke grap

kijk es op de explorer broer
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 10 april 2021 @ 00:13:18 #143
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198941170
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

leuke grap

kijk es op de explorer broer
Heb op Reddit gekeken. 150 followers (lol)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198941225
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 00:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Heb op Reddit gekeken. 150 followers (lol)
op discord 1986 puny mortals man
pi_198941853
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 april 2021 16:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij heeft ons door!
pi_198942303
_O_ UBX _O_
pi_198942306
_O_ TheFreshPrince _O_
pi_198942314
_O_ UBX
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198942320
BNB blijft trouwens ook steady doordenderen _O_
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Eindredactie Games zaterdag 10 april 2021 @ 08:35:52 #150
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198942562
Net maar Kucoin gekocht. Hopelijk doet ie een BNBtje
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198942677
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 april 2021 08:35 schreef Oscar. het volgende:
Net maar Kucoin gekocht. Hopelijk doet ie een BNBtje
Ik ook, is in een week tijd ook al zo'n beetje verdubbeld.
  Eindredactie Games zaterdag 10 april 2021 @ 09:21:46 #152
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198942871
Nieuwe ETH ATH en niemand juigt?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198942875
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:21 schreef Oscar. het volgende:
Nieuwe ETH ATH en niemand juigt?
Mwah, boeie :P
  Eindredactie Games zaterdag 10 april 2021 @ 09:23:06 #154
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198942882
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Mwah, boeie :P
Kennelijk :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198943010
Zolang ik op een aantal trades 20-30% marge in 24h maak blijf ik het goed vinden. Nu met Aelf uitgestapt op 24.7% stijging
pi_198943077
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:21 schreef Oscar. het volgende:
Nieuwe ETH ATH en niemand juigt?
Berlin hard fork deze week, ik verwacht nog wel een kleine pump :Y
pi_198943089
VET *O*
pi_198943201
_O_
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:05:28 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198943205
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:50 schreef viceversa het volgende:
VET *O*
Het begin van het onvermijdelijke.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 10 april 2021 @ 10:19:07 #160
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198943332
Ubx blijft gaan. Dit kan echt niet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198943343
gefeliciteerd shitcoiners :D

beetje 2017 vibes?
pi_198943396
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ubx blijft gaan. Dit kan echt niet
En ik blijf maar verkopen.

What if?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 10 april 2021 @ 10:27:52 #163
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198943419
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

En ik blijf maar verkopen.

What if?
Je winst in PYR steken (lol)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198943424
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Het begin van het onvermijdelijke.
Salesforce is ook niet niks.
pi_198943619
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

En ik blijf maar verkopen.

What if?
Winst afromen is mijn strategie ook tegenwoordig.
Iedere keer 10-25% eruit gooien en dan de rest weer een tijdje hodlen.
Niet mis mee, je weet toch niet hoe ver het stijgt en liever winst gemist dan verlies genomen.
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 10:55:16 #166
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198943721
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:20 schreef aTypisch het volgende:
gefeliciteerd shitcoiners :D

beetje 2017 vibes?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198943728
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
naast spreekwoorden en gezegden kun je ook al niet omgaan met memes
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:58:09 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198943749
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:20 schreef aTypisch het volgende:
gefeliciteerd shitcoiners :D

beetje 2017 vibes?
Meer 1999 Amazon Vibes _O_

Het monster begint langzaam te ontwaken.

No Universa
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 10 april 2021 @ 11:01:24 #169
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_198943788
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:36 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang ik op een aantal trades 20-30% marge in 24h maak blijf ik het goed vinden. Nu met Aelf uitgestapt op 24.7% stijging
Te vroeg :p. Ik zit daar nu ook in, (33% winst op die coin). En wil ook met traden beginnen
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 11:05:36 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198943837
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:56 schreef aTypisch het volgende:

[..]

naast spreekwoorden en gezegden kun je ook al niet omgaan met memes
Oh.... -O-

Nou ja, dan noem ik je maar gewoon naïef :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198944046
Waar kan je tegenwoordig betrouwbaar swappen?

Wil een restje utnp richting eth of ltc duwen
pi_198944134
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:21 schreef Syphixx het volgende:
Waar kan je tegenwoordig betrouwbaar swappen?

Wil een restje utnp richting eth of ltc duwen
Uniswap. Als het een heel klein restje is, kan dat wel een dure oplossing zijn ivm de fees.
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 11:38:08 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198944269
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198944275

wie gebruikt dit
  zaterdag 10 april 2021 @ 11:47:31 #175
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198944366
HAPPY 2 TRILLION *O*
pi_198944391
quote:
Wat een fluitketel :')
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 10 april 2021 @ 11:53:15 #177
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198944413
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:

wie gebruikt dit
Wat een gedoe zeg.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198944484
quote:
haha, #VIESMAD.
  zaterdag 10 april 2021 @ 12:28:17 #179
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198944774
Voor de when Lambo fans: 3 mil $VET is nu 1 Lamborghini Aventador.

*O*
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 10 april 2021 @ 12:44:48 #180
62913 Blik
The one and Only!
pi_198944967
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:28 schreef Rossdale het volgende:
Voor de when Lambo fans: 3 mil $VET is nu 1 Lamborghini Aventador.

*O*
Daar was toch een website voor die aangaf hoeveel lambo’s je had?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 april 2021 @ 12:45:33 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198944973
ETH heeft na een korte tussenstop de koers richting $20k weer voort gezet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198945049
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:45 schreef Nattekat het volgende:
ETH heeft na een korte tussenstop de koers richting $20k weer voort gezet.
nu nog in ETH zitten :')

old tech!

cardano en vechain _O_
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 12:55:37 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198945100
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]

nu nog in ETH zitten :')

old tech!

cardano en vechain _O_
:')

Gewoon wat Bitcoin kopen maat.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198945147
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je winst in PYR steken (lol)
blijf maar lachen jonge!!
pi_198945179
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Uniswap. Als het een heel klein restje is, kan dat wel een dure oplossing zijn ivm de fees.
plusminus 25.500 stuks ( ong 145 euro )
pi_198945278
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:45 schreef Nattekat het volgende:
ETH heeft na een korte tussenstop de koers richting $20k weer voort gezet.
Jaa moon

450 dollar voor een transactie genooot

@aTypisch
pi_198945384
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:10 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Jaa moon

450 dollar voor een transactie genooot

@:aTypisch
kies maar

supercomputer of AWS ZONDER DAT JE HET DOOR HEBT

jaaaa vechainGODEN
pi_198945562
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:47 schreef Plots het volgende:
HAPPY 2 TRILLION *O*
twitter
  zaterdag 10 april 2021 @ 13:34:56 #189
62913 Blik
The one and Only!
pi_198945580
Vechain op 12 (euro)cent boys!
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 10 april 2021 @ 13:51:59 #190
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198945856
Vechain 12 dollar eoy begint nu wel dichtbij te komen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 10 april 2021 @ 14:03:21 #191
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198945994
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 april 2021 12:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]

nu nog in ETH zitten :')

old tech!

cardano en vechain _O_
Cardano en Vechain in 1 zin :')

Jij bent af.

Oh nee dat was je vorige account ook al.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198946509
UBX heeft geen rem lijkt het :D
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 10 april 2021 @ 14:54:10 #193
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198946529
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
UBX heeft geen rem lijkt het :D
Zal het dan toch waar zijn dat het binnenkort op binance komt?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 10 april 2021 @ 15:05:43 #194
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_198946637
Op naar de 1 dollar Vechain. HODLLLLLLLLLLLLLLL
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 april 2021 @ 15:11:43 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198946707
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
UBX heeft geen rem lijkt het :D
Wanneer gaat de rem er bij Bondly af? -O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198946740
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wanneer gaat de rem er bij Bondly af? -O-
Weet niet, heb ik niet meer dus hou de koers niet in de gaten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 april 2021 @ 15:18:33 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198946782
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Weet niet, heb ik niet meer dus hou de koers niet in de gaten.
Wie moet nou het shilwerk doen als ie gaat?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 10 april 2021 @ 15:18:37 #198
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198946783
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Weet niet, heb ik niet meer dus hou de koers niet in de gaten.
_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198946844
wel lachen dat nattekat zelfs in zo'n gekke run als nu op de verkeerde paarden weet te wedden

bondlyGENOT
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 16:00:39 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198947301
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
Vechain 12 dollar eoy begint nu wel dichtbij te komen
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:18:57 #201
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_198947542
I
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:')
iswelzo
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_198948530
Ik zit nog wel in Bondly sinds 15 cent. Zodra hij nog een leg naar boven beweegt verkoop hem denk ik ook.

  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 18:10:54 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198948985
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:18 schreef hmmmz het volgende:
I
[..]

iswelzo
Een marketcap van 700 miljard voor Vechain _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 10 april 2021 @ 18:28:27 #204
62913 Blik
The one and Only!
pi_198949186
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een marketcap van 700 miljard voor Vechain _O_
Klinkt plausibel, ik ga vast shoppen voor een kavel in Aerdenhout
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 18:35:22 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198949265
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:28 schreef Blik het volgende:

[..]

Klinkt plausibel, ik ga vast shoppen voor een kavel in Aerdenhout
In 2017 ging Ripple naar 127 miljard :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 10 april 2021 @ 18:51:08 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198949448
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een marketcap van 700 miljard voor Vechain _O_
Wisselgeld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198949747
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zal het dan toch waar zijn dat het binnenkort op binance komt?
De Nederlandse admin (Johan) heeft zelf gepost dat ze het opnieuw gingen proberen.
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:12:17 #208
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198952412
Mensen die in $SAFU stappen? Een meme coin over CZ (Binance).
Ikzelf niet, want ik geloof niet zo in die usecase + is best grote presale maar idee is wel grappig bedacht.

Public sale is bijna rond.

https://ceezee.io/
https://ceezee-safu.medium.com/ceezee-safu-c2961a2825ad

pi_198952899
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:12 schreef Plots het volgende:
Mensen die in $SAFU stappen? Een meme coin over CZ (Binance).
Ikzelf niet, want ik geloof niet zo in die usecase + is best grote presale maar idee is wel grappig bedacht.

Public sale is bijna rond.

https://ceezee.io/
https://ceezee-safu.medium.com/ceezee-safu-c2961a2825ad

Interessante manier om een rug pull uit te voeren :P
pi_198953799
Zaterdagavond, een lockdown in Nederland en een dooie boel hier.
Bitcoin moet wel dood zijn.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 april 2021 @ 23:08:09 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198953868
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:05 schreef roislecxe het volgende:
Zaterdagavond, een lockdown in Nederland en een dooie boel hier.
Bitcoin moet wel dood zijn.
Het is geen 2014 meer mijn vriend roislecxe.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198953895
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is geen 2014 meer mijn vriend roislecxe.
Maae de nattekat blijft altijd :D
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 april 2021 @ 23:09:58 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198953910
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:09 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Maae de nattekat blijft altijd :D
Het Nattekat-syndroom heeft ook weer toegeslagen deze week, dus die doet mee :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198953931
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het Nattekat-syndroom heeft ook weer toegeslagen deze week, dus die doet mee :')
Haha nog steeds ja? Volgens mij zijn wij de enigen die ETH onder de $10 verkochten. Wat was ik blij met 9.50 per stuk.
Forcefield City Bewoner
pi_198953962
Tijdje geleden voor de gein zitten bekijken waarom ik mn 50 ETH, mn 100.000 Doge en mn 13 BTC verkocht heb destijds.
Had dik en dik miljonair geweest als ik een beetje meer geduld had.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 april 2021 @ 23:14:10 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198953978
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:11 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Haha nog steeds ja? Volgens mij zijn wij de enigen die ETH onder de $10 verkochten. Wat was ik blij met 9.50 per stuk.
Ik verkocht alleen veel te laag daarna doordat alles dood leek na dat dea gedoe.

Ff inloggen op binance, mij kennende staat daar gewoon een vergeten zak geld :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 april 2021 @ 23:17:27 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198954041
Helaas
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198954124
In welke alt coins zitten jullie nog meer?

UBX is verreweg mijn grootste asset, heb daardoor wat geld om in andere coins te stoppen.

Aanraders?
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 10 april 2021 @ 23:26:50 #219
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198954151
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:12 schreef roislecxe het volgende:
Tijdje geleden voor de gein zitten bekijken waarom ik mn 50 ETH, mn 100.000 Doge en mn 13 BTC verkocht heb destijds.
Had dik en dik miljonair geweest als ik een beetje meer geduld had.
Dat geldt voor iedereen hier natuurlijk. Beter niet terugkijken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 23:27:30 #220
42184 crew  DaMart
pi_198954165
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:12 schreef roislecxe het volgende:
Tijdje geleden voor de gein zitten bekijken waarom ik mn 50 ETH, mn 100.000 Doge en mn 13 BTC verkocht heb destijds.
Had dik en dik miljonair geweest als ik een beetje meer geduld had.
En hoe gaat het met je SLR? ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198954342
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Helaas
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:27 schreef DaMart het volgende:

[..]

En hoe gaat het met je SLR? ;).
Heb er nog 5500. :D
Beetje op en af zag ik laatst. varierend van 2 ct tot 11 ct.
maar ik heb de zooi verkocht boven de 2 euro wat me alle winst opleverde om alles in de tuin te financieren.

Heb vast wel eens gezegd hier dat ik m'n pa 1500 solar gaf voor z'n verjaardag, jaren geleden. T.w.v. 30 euro ofzo.
Die kon 2100 euro cashen en hebben daarvan het grootste deel van de achterkant van het huis laten doen qua kozijnen enzo XD
Forcefield City Bewoner
pi_198954378
Had nooit werk moeten zoeken dan had ik achteraf vast meer verdiend dan nu.

Goeie ouwe tijd.
Forcefield City Bewoner
pi_198954393
Solar vandaag 137% up trouwens. Voor de non believers,
Forcefield City Bewoner
pi_198954410
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:27 schreef DaMart het volgende:

[..]

En hoe gaat het met je SLR? ;).
Hoe gaat t met je RZR? ;)
Forcefield City Bewoner
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 23:43:46 #225
42184 crew  DaMart
pi_198954438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:41 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Hoe gaat t met je RZR? ;)
Geen idee... die heb ik al jaren niet meer. Moest ook even denken wat dat ook alweer was :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198954452
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik verkocht alleen veel te laag daarna doordat alles dood leek na dat dea gedoe.

Ff inloggen op binance, mij kennende staat daar gewoon een vergeten zak geld :@
Heb laatste ook overal ingelogd waar ik ooit een account had. Vond bij elkaar nog 600euro ofzo. Berg waves, zwerm solar, Wat ETH. Blijven zoeken is de tip.
Forcefield City Bewoner
pi_198954471
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:43 schreef DaMart het volgende:

[..]

Geen idee... die heb ik al jaren niet meer. Moest ook even denken wat dat ook alweer was :').
Ik weet alles nog hoor. 400.000 sat was te min voor je om te verkopen.
Er kwamen betere tijden...
Ooit...

goeie ouwe tijd.
Forcefield City Bewoner
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 23:46:55 #228
42184 crew  DaMart
pi_198954485
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:44 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Heb laatste ook overal ingelogd waar ik ooit een account had. Vond bij elkaar nog 600euro ofzo. Berg waves, zwerm solar, Wat ETH. Blijven zoeken is de tip.
Ik zou graag nog willen inloggen bij Cryptopia voor de goedkope ENJ die ik daar had staan :X.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198954511
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:46 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zou graag nog willen inloggen bij Cryptopia voor de goedkope ENJ die ik daar had staan :X.
Of cryptiopia, op coinwallet.io :(
Forcefield City Bewoner
pi_198954532
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:48 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Of cryptiopia, op coinwallet.io :(
Mintpal

Lekker TIPS kopen.
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 23:50:14 #231
42184 crew  DaMart
pi_198954540
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:46 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik weet alles nog hoor. 400.000 sat was te min voor je om te verkopen.
Er kwamen betere tijden...
Ooit...

goeie ouwe tijd.
Dat weet ik niet eens meer :D.

Weet wel dat ik de ATH in sats van DGB heb gemist omdat ik toen in Amerika zat zonder toegang tot mijn wallet. Wacht nog steeds op een -nu- x15 om die ATH te evenaren (en mijn bag voor een paar BTC te verkopen) :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator zaterdag 10 april 2021 @ 23:50:51 #232
42184 crew  DaMart
pi_198954550
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:49 schreef Oriente het volgende:

[..]

Mintpal

Lekker TIPS kopen.
Dat was Toto :Y.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198954551
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:49 schreef Oriente het volgende:

[..]

Mintpal

Lekker TIPS kopen.
Toto :')

Of doen we dat niet meer?
Forcefield City Bewoner
pi_198954554
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:50 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat was Toto :Y.
Wat een vervelend mannetje was dat :D
pi_198954560
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:50 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Toto :')

Of doen we dat niet meer?
Nee dat is wel een beetje 2013-2014 hè Alina
pi_198954650
Wel mooi dit. Ben 3 jaar weggeweest. Beetje huis kopen, papa worden enzo.
Hier lijkt t net of ik nog nooit ben weggeweest.

O+ O+
Forcefield City Bewoner
pi_198954669
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:

[..]

Nee dat is wel een beetje 2013-2014 hè Alina
Wie noemt mij Alina?
Jij bent er ëën onder een alias.
Forcefield City Bewoner
pi_198954722
Tot 3 weken voor de geboorte wilde ik (wij) m'n dochter Alina noemen.
Maar op de laatste nip toch veranderd.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 april 2021 @ 00:03:49 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198954751
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:44 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Heb laatste ook overal ingelogd waar ik ooit een account had. Vond bij elkaar nog 600euro ofzo. Berg waves, zwerm solar, Wat ETH. Blijven zoeken is de tip.
Ik vond laatst nog 0.8ETH in een wallet. Alles zit nu in een MaGNeT coin waar hij zelf bijna meteen is uit gevlucht schijnt nu. Uiteraard keihard de diepte in gegaan :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198954753
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:50 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat weet ik niet eens meer :D.

Weet wel dat ik de ATH in sats van DGB heb gemist omdat ik toen in Amerika zat zonder toegang tot mijn wallet. Wacht nog steeds op een -nu- x15 om die ATH te evenaren (en mijn bag voor een paar BTC te verkopen) :+.
Gewoon geduld hebben XD
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 april 2021 @ 00:09:35 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198954823
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:57 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Wie noemt mij Alina?
Jij bent er ëën onder een alias.
Dat moet Toto zijn, die is op anoniem.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198954828
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat moet Toto zijn, die is op anoniem.
Daar heb je t al.
Forcefield City Bewoner
pi_198954850
Maar zonder gekheid. Ik moet even X50. Maakt me niet uit met wat voor coin of welke manier,
Heb na een avondje zwoegen ook pancakeswap en al die troep onder contole, dus wie vertelt me even de nieuwtjes waarmee ik binnen een paar maanden X50 kan. (Meer mag ook)
Forcefield City Bewoner
pi_198954952
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:44 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Heb laatste ook overal ingelogd waar ik ooit een account had. Vond bij elkaar nog 600euro ofzo. Berg waves, zwerm solar, Wat ETH. Blijven zoeken is de tip.
Goeie! Welke exchange had destijds Solar, weet jij dat nog?
pi_198955026
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:19 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Goeie! Welke exchange had destijds Solar, weet jij dat nog?
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:19 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Goeie! Welke exchange had destijds Solar, weet jij dat nog?
Ja das een goeie...

Die is niet echt op grote exchanges geweest volgens mij.
Denk dat t bittrex was, maar kan er naast zitten.
Forcefield City Bewoner
pi_198955043
Ik bewaar ze al jaren in een wallet. Fijn dat ik daarom nog maar 1,3miljoen blocks moet bijwerken :')
Forcefield City Bewoner
pi_198955055
$Vancat
.
pi_198955067
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 00:27 schreef Fer het volgende:
$Vancat
wat.
Forcefield City Bewoner
pi_198955069
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:24 schreef roislecxe het volgende:

[..]


[..]

Ja das een goeie...

Die is niet echt op grote exchanges geweest volgens mij.
Denk dat t bittrex was, maar kan er naast zitten.
Ik had ze op 1 of andere Chinese exchange, dacht ik. Of misschien toch wel bittrex... eens zoeken :D
pi_198955091
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:28 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik had ze op 1 of andere Chinese exchange, dacht ik. Of misschien toch wel bittrex... eens zoeken :D
Ze zijn nu alleen nog te verhandelen op Lykke.
Maar das ruim na de tijd dat ik cashte gestart. Ken die hele exchange niet.
Forcefield City Bewoner
pi_198955207
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:57 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Wie noemt mij Alina?
Jij bent er ëën onder een alias.
Dude, je ondertitel
pi_198955281
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:11 schreef roislecxe het volgende:
Maar zonder gekheid. Ik moet even X50. Maakt me niet uit met wat voor coin of welke manier,
Heb na een avondje zwoegen ook pancakeswap en al die troep onder contole, dus wie vertelt me even de nieuwtjes waarmee ik binnen een paar maanden X50 kan. (Meer mag ook)
Heb sinds een paar dagen wat geld in $OCTA zitten. Nieuwe startup meme/shitcoin maar de developers en wat influencers zien er gouden bergen in dus als ie inderdaad x100 gaat halen we er een leuk bedrag uit :')
pi_198955360
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:41 schreef Oriente het volgende:

[..]

Dude, je ondertitel
Waar is jouw onderttel
Forcefield City Bewoner
pi_198955375
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:49 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb sinds een paar dagen wat geld in $OCTA zitten. Nieuwe startup meme/shitcoin maar de developers en wat influencers zien er gouden bergen in dus als ie inderdaad x100 gaat halen we er een leuk bedrag uit :')
Zal morgen op nuchtere maag es kijken wat het doet.
Tnx for the eventuele tip :P
Forcefield City Bewoner
pi_198956786
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:11 schreef roislecxe het volgende:
Maar zonder gekheid. Ik moet even X50. Maakt me niet uit met wat voor coin of welke manier,
Heb na een avondje zwoegen ook pancakeswap en al die troep onder contole, dus wie vertelt me even de nieuwtjes waarmee ik binnen een paar maanden X50 kan. (Meer mag ook)
Opacity OPCT
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 09:11:29 #256
42184 crew  DaMart
pi_198956885
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:24 schreef roislecxe het volgende:

[..]


[..]

Ja das een goeie...

Die is niet echt op grote exchanges geweest volgens mij.
Denk dat t bittrex was, maar kan er naast zitten.
Bittrex zeker en volgens mij ook Bleutrade.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198957017
$FOMO !
pi_198957047
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:01 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Te vroeg :p. Ik zit daar nu ook in, (33% winst op die coin). En wil ook met traden beginnen
Risico blijf je altijd houden. Helaas een paar keer te laat uitgestapt waardoor alle winst weer weg was. Daarom nu voor veel coins een sell limit ingesteld om deel te verkopen bij mijn gehoopte winst (7 a 10 keer aanschafkoers)
En ik verkoop gewoon als ik denk dat de koers gaat dalen. Koop het later voor een lagere koers weer terug
pi_198957184
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:26 schreef roislecxe het volgende:
Ik bewaar ze al jaren in een wallet. Fijn dat ik daarom nog maar 1,3miljoen blocks moet bijwerken :')
Hier staat een bootstrap die bijgewerkt is tot februari, scheelt weer wat blokken:

http://blockexplorer.solarcoin.org/downloads/
pi_198957728
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:58 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Zal morgen op nuchtere maag es kijken wat het doet.
Tnx for the eventuele tip :P
Zeker doen, nu nog een early adopter. Officiele launch is morgen, muntje heeft vannacht al +50% gedaan *O*
pi_198957898
Litecoin gaat ook best goed deze week, dat was ook maar een gokje eigenlijk.
What Would Goku Do
pi_198958005
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 10:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zeker doen, nu nog een early adopter. Officiele launch is morgen, muntje heeft vannacht al +50% gedaan *O*
MC van 60.000.000 inmiddels?
pi_198958088
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 11:13 schreef xaban06 het volgende:

[..]

MC van 60.000.000 inmiddels?
Ja 64m, gaat mega hard nu zit al op +90% ten opzichte van gisteravond. Tis een enorme gok natuurlijk maar wat is dit lekker 8-)
  zondag 11 april 2021 @ 11:31:04 #264
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198958203
CUMMIES is ook nice. NFT voor ****
Bestaat 7 dagen ongeveer.. market cap is best hoog en 2K holders al. Jammer dat ik deze niet eerder had gezien.

https://cumrocketcrypto.com/

Paniek bij Vancat nu. - 80% sinds ATH

[ Bericht 1% gewijzigd door Plots op 11-04-2021 17:03:43 ]
pi_198958678
wat een naam ook...
pi_198959667
Vertellen jullie je omgeving dat jullie hierin zitten?
pi_198959813
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:22 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Vertellen jullie je omgeving dat jullie hierin zitten?
nee, ik schaam mij
pi_198959825
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:29 schreef l1ghted het volgende:

[..]

nee, ik schaam mij
Ik ook 😋
pi_198960238
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:22 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Vertellen jullie je omgeving dat jullie hierin zitten?
Ik vertel dat ik bitcoin heb, maar niet hoeveel.

Waarom zou je je schamen?
pi_198960346
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:52 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik vertel dat ik bitcoin heb, maar niet hoeveel.

Waarom zou je je schamen?
Nou, het is net zoiets als aambeien
pi_198960469
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:22 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Vertellen jullie je omgeving dat jullie hierin zitten?
In CumRocket?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 11 april 2021 @ 14:12:50 #272
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198960603
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:29 schreef l1ghted het volgende:

[..]

nee, ik schaam mij
Seks is vies en alleen om je voort te planten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198960691
Dat je het niet overal aan de grote klok hangt snap ik maar waarom zou je je schamen :?
What Would Goku Do
pi_198961007
Mijn ervaring is, dat als je mensen vertelt dat je Bitcoin hebt, ze 9 van de 10 keer willen weten hoeveel. En juist dat gaat ze geen reet aan.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198961051
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:34 schreef recursief het volgende:
Mijn ervaring is, dat als je mensen vertelt dat je Bitcoin hebt, ze 9 van de 10 keer willen weten hoeveel. En juist dat gaat ze geen reet aan.
Dan geef je gewoon een percentage, 5% van je portfolio of zo, al klopt het niet.
pi_198961066
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:59 schreef l1ghted het volgende:

[..]

Nou, het is net zoiets als aambeien
Dan bevind je je of in vreemde kringen, of je snapt zelf niet waar je in investeert.
pi_198961233
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:37 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dan geef je gewoon een percentage, 5% van je portfolio of zo, al klopt het niet.
Ik zeg altijd: meer dan een halve.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  FOK!fotograaf zondag 11 april 2021 @ 14:55:47 #278
842 Zorro
Z
pi_198961383
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:46 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik zeg altijd: meer dan een halve.
Of je zegt "weet ik niet precies, een paar honderd of zo"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 11 april 2021 @ 15:01:11 #279
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198961494
Je gaat toch niet je portfolio vertellen aan mensen :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198961496
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:22 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Vertellen jullie je omgeving dat jullie hierin zitten?
Nee, ik vertel mijn vrouw dat ik dat geld aan hoeren heb besteed.
pi_198961926
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:38 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dan bevind je je of in vreemde kringen, of je snapt zelf niet waar je in investeert.
jij weet dus alles van aambeien, omgwtf goor!!
pi_198962035
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:22 schreef l1ghted het volgende:

[..]

jij weet dus alles van aambeien, omgwtf goor!!
Grappig ben jij. :)
pi_198962047
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Je gaat toch niet je portfolio vertellen aan mensen :')
Familie en vrienden ook niet?
Vreemden gaat het niks aan.
pi_198962088

quote:
Didi Taihuttu is net een kinderfiets en babybox aan het inladen als hij de telefoon opneemt. Hij heeft de spullen verkocht via Marktplaats voor 40 euro. “Dan hebben we weer centjes om wat boterhammen te kopen.”

De 39-jarige Venlonaar was de afgelopen maanden volop in het nieuws. Hij verkocht zijn riante huis van 200 vierkante meter en investeerde alles in bitcoin. Taihuttu woont nu samen met zijn vrouw en drie kinderen in een vakantiehuisje op een Venlose camping.

Zijn investering is in een paar maanden tijd verdubbeld. Een bitcoin is inmiddels meer dan 9.000 euro waard, maar van cashen wil Taihuttu niks weten. Hij zit erin voor de lange termijn.

In 2020 is de prijs van de bitcoin gestegen tot minimaal een ton, denkt hij. “En er zijn zelfs analisten die denken dat de bitcoin naar een miljoen gaat.” Dus blijft Taihuttu investeren.

In de tussentijd leeft het gezin van de verkoop van de overgebleven inboedel. Tafels, kastjes, lampen, een elektrische quad, boeddhabeeldjes, een sfeerhaard op gas en een sjoelbak staan aangeboden op Marktplaats. “Dat wordt nu beetje bij beetje verkocht”, zegt Taihuttu.
https://www.businessinsid(...)stap-als-heldendaad/
Hij heeft het prima voor elkaar nu.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  zondag 11 april 2021 @ 15:51:20 #285
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198962398
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:27 schreef viceversa het volgende:

[..]

Familie en vrienden ook niet?
Vreemden gaat het niks aan.
Mijn vrouw ja. Maar zelfs die weet niet de precieze portfolio.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198962531
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:27 schreef viceversa het volgende:

[..]

Grappig ben jij. :)
domme vragen, domme antwoorden
pi_198963215
twitter
pi_198963225
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:27 schreef viceversa het volgende:

[..]

Familie en vrienden ook niet?
Vreemden gaat het niks aan.
vrienden en familie kosten je alleen maar sats joh
pi_198963324
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Je gaat toch niet je portfolio vertellen aan mensen :')
Waarom niet?
pi_198963447
twitter


jaaaa the real flippening
pi_198963493
quote:
14s.gif Op zondag 11 april 2021 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

jaaaa the real flippening
Cz scamdump _O_
pi_198964566
twitter


(lol)
  zondag 11 april 2021 @ 18:37:29 #293
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198964617
Wat vinden jullie hiervan? De lichtste blockhain van de wereld. Snellere confirmations van een transactie. Pre sale is dinsdag met max 500 dollar pp en een cap van 18,5 M dollar.

https://minaprotocol.com/(...)d-launches-new-grant

Even een serieuze coin.
pi_198964637
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 18:37 schreef Plots het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? De lichtste blockhain van de wereld. Snellere confirmations van een transactie. Pre sale is dinsdag met max 500 dollar pp en een cap van 18,5 M dollar.

https://minaprotocol.com/(...)d-launches-new-grant

Even een serieuze coin.
wat bedoel je hiermee? :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 april 2021 @ 18:42:53 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198964675
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 18:37 schreef Plots het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? De lichtste blockhain van de wereld. Snellere confirmations van een transactie. Pre sale is dinsdag met max 500 dollar pp en een cap van 18,5 M dollar.

https://minaprotocol.com/(...)d-launches-new-grant

Even een serieuze coin.
Geen blockchain zal ooit licht kunnen zijn. Hoe ga je transacties verwerken waar vele GBs per week voor nodig zijn op grote blockchains?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198964685
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 18:37 schreef Plots het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? De lichtste blockhain van de wereld. Snellere confirmations van een transactie. Pre sale is dinsdag met max 500 dollar pp en een cap van 18,5 M dollar.

https://minaprotocol.com/(...)d-launches-new-grant

Even een serieuze coin.
Over het algemeen zijn dat soort blockchains niet decentraal en draaien de nodes op een handjevol servers.
  zondag 11 april 2021 @ 18:47:05 #297
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198964730
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 18:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geen blockchain zal ooit licht kunnen zijn. Hoe ga je transacties verwerken waar vele GBs per week voor nodig zijn op grote blockchains?
Deze blockchain is enkele tweets groot itt tot 350GB van BTC:

quote:
Current cryptocurrencies like Bitcoin and Ethereum store hundreds of gigabytes of data, and as time goes on, their blockchains will only increase in size. With Mina however, no matter how much the usage grows, the blockchain always stays the same size - about 22kb [1] (the size of a few tweets). This means participants can quickly sync and verify the network.
https://docs.minaprotocol.com/en
https://minaprotocol.com/static/pdf/technicalWhitepaper.pdf

MINA
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 april 2021 @ 18:49:07 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198964759
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 18:47 schreef Plots het volgende:

[..]

Deze blockchain is enkele tweets groot itt tot 350GB van BTC:
[..]

https://docs.minaprotocol.com/en
https://minaprotocol.com/static/pdf/technicalWhitepaper.pdf

MINA
Dat komt omdat ie nog nieuw is een geen 10 jaar aan transacties te verwerken heeft gehad. Je zal ergens moeten schalen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 11 april 2021 @ 18:55:25 #299
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198964835
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 18:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat komt omdat ie nog nieuw is een geen 10 jaar aan transacties te verwerken heeft gehad. Je zal ergens moeten schalen.
Er staat:

quote:
With Mina however, no matter how much the usage grows, the blockchain always stays the same size - about 22kb
Goeie @Gehrman. Even onderzoeken of dit decentraal is.
pi_198964843
lol
pi_198964847
slotje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')