Heb laatste ook overal ingelogd waar ik ooit een account had. Vond bij elkaar nog 600euro ofzo. Berg waves, zwerm solar, Wat ETH. Blijven zoeken is de tip.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verkocht alleen veel te laag daarna doordat alles dood leek na dat dea gedoe.
Ff inloggen op binance, mij kennende staat daar gewoon een vergeten zak geld
Ik weet alles nog hoor. 400.000 sat was te min voor je om te verkopen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee... die heb ik al jaren niet meer. Moest ook even denken wat dat ook alweer was.
Ik zou graag nog willen inloggen bij Cryptopia voor de goedkope ENJ die ik daar had staanquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb laatste ook overal ingelogd waar ik ooit een account had. Vond bij elkaar nog 600euro ofzo. Berg waves, zwerm solar, Wat ETH. Blijven zoeken is de tip.
Of cryptiopia, op coinwallet.ioquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou graag nog willen inloggen bij Cryptopia voor de goedkope ENJ die ik daar had staan.
Dat weet ik niet eens meerquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet alles nog hoor. 400.000 sat was te min voor je om te verkopen.
Er kwamen betere tijden...
Ooit...
goeie ouwe tijd.
Wie noemt mij Alina?quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee dat is wel een beetje 2013-2014 hè Alina
Ik vond laatst nog 0.8ETH in een wallet. Alles zit nu in een MaGNeT coin waar hij zelf bijna meteen is uit gevlucht schijnt nu. Uiteraard keihard de diepte in gegaanquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb laatste ook overal ingelogd waar ik ooit een account had. Vond bij elkaar nog 600euro ofzo. Berg waves, zwerm solar, Wat ETH. Blijven zoeken is de tip.
Gewoon geduld hebben XDquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meer.
Weet wel dat ik de ATH in sats van DGB heb gemist omdat ik toen in Amerika zat zonder toegang tot mijn wallet. Wacht nog steeds op een -nu- x15 om die ATH te evenaren (en mijn bag voor een paar BTC te verkopen).
Dat moet Toto zijn, die is op anoniem.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie noemt mij Alina?
Jij bent er ëën onder een alias.
Daar heb je t al.quote:Op zondag 11 april 2021 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat moet Toto zijn, die is op anoniem.
Goeie! Welke exchange had destijds Solar, weet jij dat nog?quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2021 00:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goeie! Welke exchange had destijds Solar, weet jij dat nog?
Ja das een goeie...quote:Op zondag 11 april 2021 00:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goeie! Welke exchange had destijds Solar, weet jij dat nog?
Ik had ze op 1 of andere Chinese exchange, dacht ik. Of misschien toch wel bittrex... eens zoekenquote:Op zondag 11 april 2021 00:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Ja das een goeie...
Die is niet echt op grote exchanges geweest volgens mij.
Denk dat t bittrex was, maar kan er naast zitten.
Ze zijn nu alleen nog te verhandelen op Lykke.quote:Op zondag 11 april 2021 00:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik had ze op 1 of andere Chinese exchange, dacht ik. Of misschien toch wel bittrex... eens zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |