abonnement Unibet Coolblue
pi_200409802
Ik heb een melding gedaan in de app over verkeerd ingepakte tassen, kreeg een paar dagen later een melding op mijn telefoon dat die beantwoord was maar de melding is nergens meer te vinden, Niet alleen via de app maar ook als ik op de laptop inlog..
pi_200410533
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 16:24 schreef Bladblazer het volgende:
Ik heb een melding gedaan in de app over verkeerd ingepakte tassen, kreeg een paar dagen later een melding op mijn telefoon dat die beantwoord was maar de melding is nergens meer te vinden, Niet alleen via de app maar ook als ik op de laptop inlog..
Had ik ook. Uiteindelijk kwam die weer terug.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200453346
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 17:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Had ik ook. Uiteindelijk kwam die weer terug.
Ongeveer een week later inderdaad weer terug gekomen, loopt allemaal weer lekker bij PostNL _O-
pi_200576118
Mijn melding werd " niet begrepen". Nu meld ik eigenlijk nooit wat want nutteloos, maar een of andere oen had de combibundel niet apart ge-elastiekt maar eerst samengevoegd en toen pas elastiekjes eromheen. Op een kletsnatte daldag is het resultaat dan dat je hele straten twee keer rondfietst..
Het is hier een zeldzaam zootje nu. Essentiėle Post van zaterdag lag er vanmorgen gewoon nog, een niets doorgevende tc is een maand op vakantie en niemand zet meer een stap extra want dat doet het kader zeker niet.
Wel opmerkelijk dat de OR het ook zat is: naar de rechter voor onze rechten zoals normale fietsvergoeding en betaalde pauze!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bezorgertje op 27-07-2021 14:33:37 (Spelling) ]
pi_200841356
Het is toch niet te geloven. Dan komt PostNL eens met een ontzettend handig hulpmiddel (het scandevice), schaffen ze het af. Dat terwijl het aantal scanpakjes toeneemt. Het apparaat zou maar door 2000 (van de 20.000?) bezorgers worden gebruikt. Dat is ook niet zo gek als je bedenkt dat iedereen die de laatste 2,5 jaar is aangenomen er geen meer heeft gekregen, en mensen van wie de scanner stuk ging (door bijv. regen), vingen bot bij de TL.

Als het feit dat maar 10% van de mensen het gebruikt (mede) een argument voor afschaffing is, weet ik nog wel een hulpmiddel dat afgeschaft kan worden. ;)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:07:00 #181
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_200844880
Dan weet ik idd wel meer dingen die afgeschaft mogen worden.

Gewoon een ordinaire bezuinigingsmaatregel las ik op facebook. Zo hoeven ze geen bluetooth functionaliteit in de app in te bouwen en dat scheelt geld. Maar moet je ze straks horen jammeren als je een kwartier langer bezig bent of ze steeds nieuwe telefoons moeten regelen omdat iemand ze laat vallen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_200845755
Even een snel vraagje aan de experts hier, hoe zit het met bezorging op zaterdag? Als ik op zaterdag een brief in de app zie dan komt die 9 van de 10 keer niet op zaterdag maar ook niet op dinsdag, dat kan gerust vrijdag pas worden. Wordt dat ergens in een hoekje neergegooid onder het motto van "kijk maar wanneer we tijd hebben" ofzo?

Nu verwacht ik dus iets sinds zaterdag, heb het niet maar de post die volgens de app vandaag moest komen is er wel gewoon.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_200847475
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het is toch niet te geloven. Dan komt PostNL eens met een ontzettend handig hulpmiddel (het scandevice), schaffen ze het af. Dat terwijl het aantal scanpakjes toeneemt. Het apparaat zou maar door 2000 (van de 20.000?) bezorgers worden gebruikt. Dat is ook niet zo gek als je bedenkt dat iedereen die de laatste 2,5 jaar is aangenomen er geen meer heeft gekregen, en mensen van wie de scanner stuk ging (door bijv. regen), vingen bot bij de TL.

Als het feit dat maar 10% van de mensen het gebruikt (mede) een argument voor afschaffing is, weet ik nog wel een hulpmiddel dat afgeschaft kan worden. ;)
Volgens mij heeft hier maar hooguit 10% een werkende scanner. Verder update ik die app ook nooit, dus ik vraag me af of die scanner het dan niet gewoon blijft doen.

Als die 10% echt het criterium is kunnen ze hier ook wel de combiblunder afschaffen, iedereen sorteert toch op het depot en dat bomvest gebruikt ook niemand.
pi_200847681
Ik kan alvast niet wachten op de nieuwe app.

Ik word zo doodmoe van deze app. Blijft zich maar resetten :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200849010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:04 schreef zerebus het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hier maar hooguit 10% een werkende scanner. Verder update ik die app ook nooit, dus ik vraag me af of die scanner het dan niet gewoon blijft doen.

Als die 10% echt het criterium is kunnen ze hier ook wel de combiblunder afschaffen, iedereen sorteert toch op het depot en dat bomvest gebruikt ook niemand.
Er komt een nieuwe app, de huidige app gaat er compleet uit. Is dus geen kwestie van "niet updaten" deze zal straks volledig uit de lucht zijn.
pi_200849055
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 15:10 schreef renwan het volgende:
Even een snel vraagje aan de experts hier, hoe zit het met bezorging op zaterdag? Als ik op zaterdag een brief in de app zie dan komt die 9 van de 10 keer niet op zaterdag maar ook niet op dinsdag, dat kan gerust vrijdag pas worden. Wordt dat ergens in een hoekje neergegooid onder het motto van "kijk maar wanneer we tijd hebben" ofzo?

Nu verwacht ik dus iets sinds zaterdag, heb het niet maar de post die volgens de app vandaag moest komen is er wel gewoon.
Heb je er wel eens een herstelsticker op zitten? Wellicht door verkeerde sortering kan het vertraging oplopen in het proces. In principe als je de foto ziet komt het die dag, maar vaak komt het in de praktijk ook voor dat het 1 of 2 dagen later word. Tevens weet ik niet of er in jou regio onderbezetting is anders word de post een dag later bezorgd (of ik hoor ook wel eens verhalen meerdere dagen later) hangt er compleet vanaf hoe groot de onderbezetting in het betreffende gebied is.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 13:03:30 #187
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_200860678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 17:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan alvast niet wachten op de nieuwe app.

Ik word zo doodmoe van deze app. Blijft zich maar resetten :{
Jij bent wel een optimist dat je denkt dat de volgende beter is :)

Ik denk dat er alleen maar meer opties inzitten om het plus en minnen makkelijker te maken enne je overal te volgen. Maar dat ben ik, ik ben een beetje wantrouwig geworden door de jaren heen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_200862042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 19:02 schreef LibriCarruci het volgende:

[..]

Heb je er wel eens een herstelsticker op zitten? Wellicht door verkeerde sortering kan het vertraging oplopen in het proces. In principe als je de foto ziet komt het die dag, maar vaak komt het in de praktijk ook voor dat het 1 of 2 dagen later word. Tevens weet ik niet of er in jou regio onderbezetting is anders word de post een dag later bezorgd (of ik hoor ook wel eens verhalen meerdere dagen later) hangt er compleet vanaf hoe groot de onderbezetting in het betreffende gebied is.
Het is een of twee keer voorgekomen inderdaad maar ik denk dat onderbezetting een realistischere optie is.

Vandaag de post die voor vandaag in de app stond weer braaf gehad maar van zaterdag is nergens te bekennen. Ik heb sterk het idee dat de bezorger van zaterdag gewoon teveel mee krijgt en het niet af krijgt dus een groot gedeelte blijft liggen.

Probleem is nu alleen dat het dusdanig lang blijft liggen dat het gissen is naar wanneer het wel komt.

De klantenservice vindt mijn post in dat opzicht een service want nu weet je dat het onderweg is! Ik ook, als het daadwerkelijk komt, nu is het gewoon heel frustrerend en vermoeiend :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_200862766
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:03 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Jij bent wel een optimist dat je denkt dat de volgende beter is :)

Ik denk dat er alleen maar meer opties inzitten om het plus en minnen makkelijker te maken enne je overal te volgen. Maar dat ben ik, ik ben een beetje wantrouwig geworden door de jaren heen.
Mijn app reset zichzelf steeds. Dus ik moet op een loop 20 keer mijn tijd aanpassen. En dan klopt er dus geen zak meer van.

Volgen… volgens mij kunnen ze dat nu ook al.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200863996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:58 schreef renwan het volgende:

[..]

Het is een of twee keer voorgekomen inderdaad maar ik denk dat onderbezetting een realistischere optie is.

Vandaag de post die voor vandaag in de app stond weer braaf gehad maar van zaterdag is nergens te bekennen. Ik heb sterk het idee dat de bezorger van zaterdag gewoon teveel mee krijgt en het niet af krijgt dus een groot gedeelte blijft liggen.

Probleem is nu alleen dat het dusdanig lang blijft liggen dat het gissen is naar wanneer het wel komt.

De klantenservice vindt mijn post in dat opzicht een service want nu weet je dat het onderweg is! Ik ook, als het daadwerkelijk komt, nu is het gewoon heel frustrerend en vermoeiend :')
Als ik je verhaal zo lees (waarin je aangeeft dat dit probleem elke keer op zaterdag speelt) denk ik dat er op zaterdag een andere bezorger loopt dan doordeweeks en deze zijn werk niet zo serieus neemt. Heb je al vaker een klacht gemaakt en specifiek vermeld dat dit elke keer op zaterdag gebeurd?

Als een bezorger het niet af krijgt word er over het algemeen een extra collega gebeld, mocht die niet beschikbaar zijn word het de dag er na bezorgd (behalve op zondag, dan word het maandag). Het kan dus niet zo zijn dat je het dan maar willekeurig een keer krijgt, daarnaast is zaterdag tegenwoordig een enorm rustige dag, dus dat hij het niet af krijgt lijkt me stug.
pi_200864003
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:03 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Jij bent wel een optimist dat je denkt dat de volgende beter is :)

Ik denk dat er alleen maar meer opties inzitten om het plus en minnen makkelijker te maken enne je overal te volgen. Maar dat ben ik, ik ben een beetje wantrouwig geworden door de jaren heen.
Je scant je pakketten toch? Dan kunnen ze toch de tijdstippen zien wanneer je in welke straat een pakketje gescand hebt.
pi_200864182
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:21 schreef LibriCarruci het volgende:

[..]

Als ik je verhaal zo lees (waarin je aangeeft dat dit probleem elke keer op zaterdag speelt) denk ik dat er op zaterdag een andere bezorger loopt dan doordeweeks en deze zijn werk niet zo serieus neemt. Heb je al vaker een klacht gemaakt en specifiek vermeld dat dit elke keer op zaterdag gebeurd?

Als een bezorger het niet af krijgt word er over het algemeen een extra collega gebeld, mocht die niet beschikbaar zijn word het de dag er na bezorgd (behalve op zondag, dan word het maandag). Het kan dus niet zo zijn dat je het dan maar willekeurig een keer krijgt, daarnaast is zaterdag tegenwoordig een enorm rustige dag, dus dat hij het niet af krijgt lijkt me stug.
Het ligt er wel aan. Er zijn nu gebieden die zo zwaar onderbezet zijn dat de bezorgers die er zijn al maximaal lopen.

Maar normaal gezien had die brief er al lang moeten zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200888162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het ligt er wel aan. Er zijn nu gebieden die zo zwaar onderbezet zijn dat de bezorgers die er zijn al maximaal lopen.

Maar normaal gezien had die brief er al lang moeten zijn.
Het is me al eerder overkomen dat zo'n brief anderhalve week later opeens verschijnt in de app of in de brievenbus, elke keer begint het probleem wel op zaterdag.

Ik ga sowieso melding maken maar het eerst even tot morgen afwachten, zou me niet verbazen dat het opeens in de bus ligt.

Bedankt voor jullie hulp iig!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_200889065
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Volgen… volgens mij kunnen ze dat nu ook al.
Je GPS kan je uitzetten, dan werkt de app gewoon nog. Af en toe krijg je dan de melding kan locatie niet bepalen bij het scannen, maar het werkt nog wel gewoon.
Maar goed ook zonder locatiegegevens kunnen ze nog wel zien dat je start, stopt, pauzeert en waarschijnlijk ook op welke tijd(dus zo zouden ze moeten kunnen zien of je eerlijk plustmint), wanneer je pakjes scant en ook of je de scandevice gebruikt(maar die gaat er nu toch weer uit _O- )

Overigens was er na het introduceren van het scandevice, bij verkleining van de basistijden nog 1 procent extra van de basistijd afgehaald omdat scannen met scandevice sneller zou zijn. Die procent zullen we nu wel niet weer terugkrijgen..
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:14:20 #195
486785 Pensioengenieter
Geen vrije tijd meer
pi_200891994
Ik denk dat als je pakje scant ze toch ook kunnen zien op welk adres je bent ???
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:54:39 #196
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_200892721
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:14 schreef Pensioengenieter het volgende:
Ik denk dat als je pakje scant ze toch ook kunnen zien op welk adres je bent ???
Maar hij load toch niet meteen op. Zit altijd weer een vertraging in. Plus dat er zat mensen niet precies bij het adres scannen.

Straks zonder scanner moet ik uberhaupt steeds gaan kijken waar ik wel en niet verbinding kan hebben. Dus dan wordt het gewoon een buts in 1 keer scannen denk ik.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_200894778
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:09 schreef Bladblazer het volgende:

[..]
Je GPS kan je uitzetten, dan werkt de app gewoon nog. Af en toe krijg je dan de melding kan locatie niet bepalen bij het scannen, maar het werkt nog wel gewoon.
Maar goed ook zonder locatiegegevens kunnen ze nog wel zien dat je start, stopt, pauzeert en waarschijnlijk ook op welke tijd(dus zo zouden ze moeten kunnen zien of je eerlijk plustmint), wanneer je pakjes scant en ook of je de scandevice gebruikt(maar die gaat er nu toch weer uit _O- )

Overigens was er na het introduceren van het scandevice, bij verkleining van de basistijden nog 1 procent extra van de basistijd afgehaald omdat scannen met scandevice sneller zou zijn. Die procent zullen we nu wel niet weer terugkrijgen..
Maar je kon hem ook altijd gebruiken zonder op start te drukken. En zelfs zonder internet. Thuis werd dan alles verzonden. En altijd een looptijd van 0:00
pi_200894946
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:09 schreef Bladblazer het volgende:

[..]

Maar goed ook zonder locatiegegevens kunnen ze nog wel zien dat je start, stopt, pauzeert en waarschijnlijk ook op welke tijd(dus zo zouden ze moeten kunnen zien of je eerlijk plustmint), wanneer je pakjes scant en ook of je de scandevice gebruikt(maar die gaat er nu toch weer uit _O- )

Tenzij men nonstop naar het scherm blijft staren is dat niet te zien. Je kunt zien dat iemand gestart is,maar niet hoe laat. Als iemand hem op pauze zet is te zien hoe laat dat was, maar als je vervolgens weer verder loopt kun je van dat pauzeren niks meer terug zien. En zodra je gestopt bent is alleen je eindtijd te zien, dus niet hoe lang je erover gedaan hebt of hoeveel je gepauzeerd hebt.
pi_200897869
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:20 schreef gelestipjes het volgende:

[..]
Tenzij men nonstop naar het scherm blijft staren is dat niet te zien. Je kunt zien dat iemand gestart is,maar niet hoe laat. Als iemand hem op pauze zet is te zien hoe laat dat was, maar als je vervolgens weer verder loopt kun je van dat pauzeren niks meer terug zien. En zodra je gestopt bent is alleen je eindtijd te zien, dus niet hoe lang je erover gedaan hebt of hoeveel je gepauzeerd hebt.
Het systeem registreert op de minuut nauwkeurig hoe laat je op start en stop hebt gedrukt. Dat is gewoon terug te zien in Salesforce. Het zou kunnen dat een TC niet gemachtigd is om deze gegevens te zien, maar voor iemand met de juiste autorisatie zijn deze gegevens gewoon beschikbaar.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_200900007
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Het systeem registreert op de minuut nauwkeurig hoe laat je op start en stop hebt gedrukt. Dat is gewoon terug te zien in Salesforce. Het zou kunnen dat een TC niet gemachtigd is om deze gegevens te zien, maar voor iemand met de juiste autorisatie zijn deze gegevens gewoon beschikbaar.
Dat leek mij ook ja, als het systeem de status van stop/start/pauze binnenkrijgt dan is dat ergens terug te vinden met een tijd, al is het in de technische logfiles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')