abonnement Unibet Coolblue
pi_198944072
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:14 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Joost Eerdmans zou zijn eigen moeder nog verkopen om mee te mogen doen
Maar ik denk dat Kaag dan nog niet met hem wel samenwerken, al verkoopt hij zijn hele familie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_198944214
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 17:28 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Investeerders nemen niet eens de moeite meer om een huurder te zoeken blijkbaar. _O- Triest eigenlijk.
Dat mag niet meer in Amsterdam, dus kopen ze het en laten het leegstaan. Donkere gordijnen voor de ramen, klaar.
pi_198946990
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 10:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Is eigenlijk bekend hoe ze dat dan willen doen? Ik zie dat niet terug op hun site. Ik zie daar wel kreten als "immigratie fors beperken" en "zeggenschap over eigen grens", maar dat is weinig verhelderend.

Edit: Ah, ik had iets verder moeten scrollen. Ze hebben er een aparte pagina aan gewijd: https://ja21.nl/nieuws/migratieplan/
Hier valt wel wat van te maken denk ik. Alles behalve de opt-out en de vliegende brigades ( _O- ) moet haalbaar zijn. Ook in de zin van dat d66 dat wel kan slikken in ruil voor een aantal progressievere luchtkastelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2021 15:36:06 ]
  zaterdag 10 april 2021 @ 18:28:17 #129
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_198949184
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 22:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
De broek van Kauthar heeft al 439 volgers.
https://twitter.com/BroekvanKauthar
GroenLinks is een leugenachtige partij. Zij presenteren Kauthar als liberaal en vooruitstrevend terwijl zij een hele enge fundamentalist is.
pi_198950655
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:28 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

GroenLinks is een leugenachtige partij. Zij presenteren Kauthar als liberaal en vooruitstrevend terwijl zij een hele enge fundamentalist is.
Kauthar is niet meer dan een stukjesschrijver. In de kamer gekomen dankzij hippe promovideos en influencers. Kauthar een feminist? echt? |:(

Bij het liegen over de biomassacentrales is Jesse Klaver door de mand gevallen.
GroenLinks blijft inzetten op biomassacentrales omdat het op papier klimaatneutraal is. hoe dat ooit zo geregeld is mag joost weten. de uitstoot van de verbranding rekenen ze gewoon niet mee.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 10 april 2021 @ 20:56:08 #131
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_198950816
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 11:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het meest vergaande klimaatsplan ooit in Nederland kwam van Rutte III.
Wen er maar aan. Rutte blijft tot aan zijn dood onze premier.
pi_198953568
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij het liegen over de biomassacentrales is Jesse Klaver door de mand gevallen.
GroenLinks blijft inzetten op biomassacentrales omdat het op papier klimaatneutraal is. hoe dat ooit zo geregeld is mag joost weten. de uitstoot van de verbranding rekenen ze gewoon niet mee.
Is gewoon niet waar. Ze zijn tegen biomassa.

https://groenlinks.nl/standpunten/klimaat/biomassa
pi_198953630
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:54 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Is gewoon niet waar. Ze zijn tegen biomassa.

https://groenlinks.nl/standpunten/klimaat/biomassa
Misschien moeten ze dat even kenbaar maken bij hun eigen wethouders;

https://www.telegraaf.nl/(...)j-biomassa-projecten
pi_198953781
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:57 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Misschien moeten ze dat even kenbaar maken bij hun eigen wethouders;

https://www.telegraaf.nl/(...)j-biomassa-projecten
Dat kan ik niet lezen.
pi_198953784
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 22:54 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Is gewoon niet waar. Ze zijn tegen biomassa.

https://groenlinks.nl/standpunten/klimaat/biomassa
Oke. GroenLinks werkwijze in de praktijk:
Laten we eerst nog maar even de biomassacentrale bouwen in Diemen. Dan kunnen we die nadat de bouw klaar is sluiten.

Hoe komt Nederlands toch aan 200 biomassacentrales?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 10 april 2021 @ 23:06:51 #136
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198953840
Ah, @DarkwingDuck is aan een nieuwe obsessie begonnen zie ik. Genoeg medestanders in deze framingcampagne zo te lezen. De inhoud komt vast later nog wel. :')
pi_198953874
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:04 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Oke. GroenLinks werkwijze in de praktijk:
Laten we eerst nog maar even de biomassacentrale bouwen in Diemen. Dan kunnen we die nadat de bouw klaar is sluiten.

Hoe komt Nederlands toch aan 200 biomassacentrales?
Je kent GroenLinks wel heel veel invloed toe.
pi_198953939
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:06 schreef VoMy het volgende:
Ah, @:Darkwingduck is aan een nieuwe obsessie begonnen zie ik. Genoeg medestanders in deze framingcampagne zo te lezen. De inhoud komt vast later nog wel. :')
Want 1 berichtje plaatsen over GroenLinks en biomassacentrales is gelijk een obsessie. Misschien moet jij je obsessie voor mij maar even laten rusten. Het begint namelijk vrij lachwekkend triest te worden.
pi_198953948
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:08 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Je kent GroenLinks wel heel veel invloed toe.
dan bij deze de vraag, welke partijen hebben er voor al die biomassacentrales gestemd?
er staan er nu 200 en in de planning stonden er wel 600.

weet nog toen de biomassacentrale in Zaandam werd opgestart.
enorme rookwolken gingen over de snelweg, amper zicht op het wegdek.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198953991
Ik ben wel benieuwd wat de volgende stappen van de Tjeenk zijn. Ik gok dat hij Rutte huiswerk heeft meegegeven en dat hij even wil bezien wat daar uitkomt.
  zaterdag 10 april 2021 @ 23:15:22 #141
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198954003
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

dan bij deze de vraag, welke partijen hebben er voor al die biomassacentrales gestemd?
er staan er nu 200 en in de planning stonden er wel 600.

weet nog toen de biomassacentrale in Zaandam werd opgestart.
enorme rookwolken gingen over de snelweg, amper zicht op het wegdek.
Wat is eigenlijk je probleem met biomassacentrales. De laatste keren dat ik in Zaandam was, was het zicht er prima. Dus, wat is je probleem?
pi_198954067
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:15 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk je probleem met biomassacentrales. De laatste keren dat ik in Zaandam was, was het zicht er prima. Dus, wat is je probleem?
het probleem is dat je een beetje de boel voor de gek aan het houden bent.

de uitstoot van het verbranden van hout rekenen ze doodleuk niet mee met de uitstootcijfers.
plus maakt men een inschattingsfout, het verbranden gaat velen malen harder dan dat bomen aangroeien.
er worden gezonde bossen neergeföhned om dat vuurtje maar aan te houden.

Ik reed eens compleet door de rook, vanaf de A8 Zaandam in. het is maar net hoe de wind staat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198954160
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:15 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk je probleem met biomassacentrales. De laatste keren dat ik in Zaandam was, was het zicht er prima. Dus, wat is je probleem?
Het probleem met biomassa stoken is dat het terugplanten van die biomassa niet rap genoeg gebeurt. Het levert niet de vergroting van de korte koolstofcyclus op die gehoopt was. Theoretisch positief, praktisch op dit moment negatief.
  zondag 11 april 2021 @ 00:32:40 #144
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198955119
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

het probleem is dat je een beetje de boel voor de gek aan het houden bent.

Welke boel?
quote:
de uitstoot van het verbranden van hout rekenen ze doodleuk niet mee met de uitstootcijfers.
Dus? Wat wil je daarmee zeggen? Wat heeft dat met Zaandam te maken?
quote:
plus maakt men een inschattingsfout, het verbranden gaat velen malen harder dan dat bomen aangroeien.

Dus? Wat wil jij dan met restafval doen?
quote:
er worden gezonde bossen neergeföhned om dat vuurtje maar aan te houden.
Je bent tegen ontbossing. Maar dat is iets anders dan biomassacentrales. Ik neem aan dat je dan ook geen vlees eet trouwens, als ontbossing belangrijk voor je is.
quote:
Ik reed eens compleet door de rook, vanaf de A8 Zaandam in. het is maar net hoe de wind staat.
  zondag 11 april 2021 @ 00:33:58 #145
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198955137
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het probleem met biomassa stoken is dat het terugplanten van die biomassa niet rap genoeg gebeurt. Het levert niet de vergroting van de korte koolstofcyclus op die gehoopt was. Theoretisch positief, praktisch op dit moment negatief.
Maar dat is maar een deel van de input van biomassacentrales. Het concept zelf staat daar ook los van.
pi_198955245
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:33 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar dat is maar een deel van de input van biomassacentrales. Het concept zelf staat daar ook los van.
Hoe groot is welk deel?

Conceptueel zou het kunnen werken, althans, deels, want niet alle energie zou hierdoor opgewekt kunnen worden gezien dat de energievraag groter is dan ooit door biomassa verstookt zou kunnen worden.
  zondag 11 april 2021 @ 00:52:08 #147
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198955312
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hoe groot is welk deel?

Conceptueel zou het kunnen werken, althans, deels, want niet alle energie zou hierdoor opgewekt kunnen worden.
Momenteel verbranden de biomassacentrales vooral ook veel snoeiafval van natuurbeheer en plantsoendiensten. Zaaien en oogsten voor biomassacentrales is niet snel rendabel, maar dat is dus maar een deel van het verhaal. Verder wordt de aversie tegen die dingen vooral vanuit het domrechtse kamp opgestookt, zoals in het rioolblad De T., om maar niets te hoeven doen aan klimaatproblemen. Bossen in Estland en dat dan duizend keer herhalen. Het schelden op biomassacentrales is een heel eigen leven gaan leiden in dergelijke overschreeuwende kringen.
pi_198956815
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hoe groot is welk deel?

Conceptueel zou het kunnen werken, althans, deels, want niet alle energie zou hierdoor opgewekt kunnen worden gezien dat de energievraag groter is dan ooit door biomassa verstookt zou kunnen worden.
Energie zal altijd een mix van bronnen moeten vormen. Dus dat lijkt me niet zo bezwaarlijk.
pi_198956878
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:14 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de volgende stappen van de Tjeenk zijn. Ik gok dat hij Rutte huiswerk heeft meegegeven en dat hij even wil bezien wat daar uitkomt.
Ja, ik ben ook benieuwd wie zijn volgende gesprekspartners zijn. Dat zou al iets duidelijk kunnen maken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 11 april 2021 @ 09:22:21 #150
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198956940
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 00:52 schreef VoMy het volgende:

[..]

Momenteel verbranden de biomassacentrales vooral ook veel snoeiafval van natuurbeheer en plantsoendiensten. Zaaien en oogsten voor biomassacentrales is niet snel rendabel, maar dat is dus maar een deel van het verhaal. Verder wordt de aversie tegen die dingen vooral vanuit het domrechtse kamp opgestookt, zoals in het rioolblad De T., om maar niets te hoeven doen aan klimaatproblemen. Bossen in Estland en dat dan duizend keer herhalen. Het schelden op biomassacentrales is een heel eigen leven gaan leiden in dergelijke overschreeuwende kringen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)tuur-kapot~a84b8eed/

Snoeiafval is maar een paar takjes dat stelt niets voor en het meest wordt door de uitvoerders verkocht voor openhaardhout

Canadese bomen kappen en hierheen verschepen om hier te verbranden is niet GOED
Zal ik dat even duizend keer herhalen ??
quote:
Boze Amerikanen:

Nederlandse subsidies voor biomassa maken onze natuur kapot
Bewoners en natuurbeschermers in het zuiden van de Verenigde Staten zijn woedend op de Nederlandse regering.
Ze stellen dat onze miljardensubsidies voor biomassa de Amerikaanse natuur slopen en inwoners ziek maken.

De Amerikanen roepen de Nederlandse politiek op te stoppen met subsidies voor biomassacentrales.
Die wekken energie op door het verbranden van pellets, samengeperste staafjes hout.

,,Nederland zou zijn ogen niet moeten sluiten voor de mensenrechtenschendingen die het gevolg zijn van jullie klimaatbeleid", zegt Katherine Egland van de Afro-Amerikaanse burgerrechtenbeweging NAACP. Andrew Whitehurst van natuurorganisatie Healthy Gulf: ,,Onze natuur wordt in gevaar gebracht, zodat jullie kunnen pronken met jullie klimaatbeleid. Het is oneerlijk.
"
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')