quote:Op donderdag 8 april 2021 19:53 schreef Szura het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat het nut ervan is om met een camper naar alle koersen te gaan, terwijl je dit werk bij uitstek aan je keukentafel kunt fixen.
In de Algarve is het ook mooi:quote:Op dinsdag 4 mei 2021 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Valt me wel tegen dat hij niet met camper en al naar Rwanda afgereisd is.
Ondanks al z'n lobbywerk nog steeds die ouwe camper.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de Algarve is het ook mooi:
[ twitter ]
[ twitter ]
Steef weet dat hij een fantopic heeft?quote:
Zien we hier de nieuwe presentator van Camping Life?quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Steef heeft vier uur naar de jaloerzieën staan te staren en deelt nu uit. #omdenken
quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Steef heeft vier uur naar de jaloerzieën staan te staren en deelt nu uit. #omdenken
Ik mag hopen dat Stephan mycroft niet ontdekt.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:46 schreef showtimer het volgende:
Stephan, mocht je de verleiding niet kunnen weerstaan om toch even te komen kijken, hier zitten tevens je grootste fans!!1!
Ik zie de tekst hier nog wel als dat is wat je bedoelt? Originele tweets niet meerquote:Op vrijdag 7 mei 2021 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steef, kom op man.
Iemand zo slim geweest om een screenshot te maken?
Wat stond er in het Whatsapp bericht inderdaad?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steef, kom op man.
Iemand zo slim geweest om een screenshot te maken?
Steef deelde een screenshot van deze reactiequote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat stond er in het Whatsapp bericht inderdaad?
Ik heb het gemist.
quote:Op donderdag 8 april 2021 19:53 schreef Szura het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat het nut ervan is om met een camper naar alle koersen te gaan, terwijl je dit werk bij uitstek aan je keukentafel kunt fixen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Steef deelde een screenshot van deze reactie
[..]
Gezien de spel- en taalfouten bij die meltdowns durf ik ook wel te zeggen dat Steef een drinker is.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:17 schreef Marcoss het volgende:
Het is wel elke keer hetzelfde patroon bij Steef. Continu meltdowns en een paar uur later zijn alle berichten + reacties verwijderd.. Laat ze dan staan of denk na voordat je ze plaatst![]()
Maar goed, dan hadden wij vast geen topic uiteraard
Mijn sympathie voor Stefan is toegenomen na het lezen van dit draadje vol snowflakes.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
Ai, Steef wordt geboycot op Reddit omdat hij stoute dingen zegt over vrouwenwielrennen:
https://www.reddit.com/r/(...)ocyclingstats_links/
Een circle jerk van jewelste inderdaad. Met Steef valt er in elk geval meer lol te beleven dan met dat leger brave Hendriken.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Stefan is toegenomen na het lezen van dit draadje vol snowflakes.
Eens. Liever een vermakelijke hork dan een ontwikkelaar waar je nooit iets van hoort. Qua lay-out is PCS nog altijd het beste.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Een circle jerk van jewelste inderdaad. Met Steef valt er in elk geval meer lol te beleven dan met dat leger brave Hendriken.
Dat lettertype van First Cycling kan ik echt niet hebben.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Liever een vermakelijke hork dan een ontwikkelaar waar je nooit iets van hoort. Qua lay-out is PCS nog altijd het beste.
Het waren weer van die typische emomeisjesmyspacequotes. 'Als je een mening hebt over een ander zegt dat meer over jezelf dan over die ander.' Dat soort werk, weet je wel.quote:
Ik zie sowieso maar twee tweets in zijn timeline, dus hij lijkt alles te verwijderen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het waren weer van die typische emomeisjesmyspacequotes. 'Als je een mening hebt over een ander zegt dat meer over jezelf dan over die ander.' Dat soort werk, weet je wel.
Steef komt natuurlijk nog wel eens in de problemen door zijn uitspraken, dus waarschijnlijk is zijn nieuwe tactiek om alles dan maar snel te verwijderen. Maar dan heeft hij tussendoor wel even zijn onderbuik kunnen legen, dat zal vast opluchten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie sowieso maar twee tweets in zijn timeline, dus hij lijkt alles te verwijderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |