Nee want daar betaal ik niet voor natuurlijk.quote:
Kom vechten dan lelijke schele bunzing!quote:
Noem je zijn sperma, potentiele kinderen, nu een frustratie?quote:Op donderdag 8 april 2021 16:47 schreef Erasmus het volgende:
Koop een real doll, dan kan je er ook andere frustraties in kwijt.
Denken dat het hele politiekorps niet gillend wegrent voor de geweldige vogeltjesdansquote:Op donderdag 8 april 2021 16:52 schreef Fcu030 het volgende:
TS piept wel anders na een paar klappen en een nachtje arrestantencomplex
![]()
Of ik kinderen heb is mij niet bekend.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Noem je zijn sperma, potentiele kinderen, nu een frustratie?
Waar lees je dat precies?quote:Op donderdag 8 april 2021 16:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Noem je zijn sperma, potentiele kinderen, nu een frustratie?
Nou hier:quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 16:47 schreef Erasmus het volgende:
Koop een real doll, dan kan je er ook andere frustraties in kwijt.
Hij moet een real doll kopen en daar kan hij dan zijn frustraties (sperma) in kwijt.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik lees niets over kinderen en sperma.
Dat maak jij er van want dat staat er niet. Dat jij moeite hebt met begrijpend lezen en/of goed trollen, kan ik weinig aan doen.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij moet een real doll kopen en daar kan hij dan zijn frustraties (sperma) in kwijt.
Doen ze toch wel ongeacht de geweldige vogeltjesdans. Stel natte kranten bij dat zogenaamde korps, met lange tenen en kleine piemeltjes.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denken dat het hele politiekorps niet gillend wegrent voor de geweldige vogeltjesdans
Ja dat is het idee achter grapjes, die gaan niet altijd helemaal letterlijk over wat iemand zegt maar worden wat gedraaid zodat ze lollig zijn. Het was ook niet een moeilijk grapje maar jaquote:Op donderdag 8 april 2021 17:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat maak jij er van want dat staat er niet. Dat jij moeite hebt met begrijpend lezen en/of goed trollen, kan ik weinig aan doen.
Nou ja zoals ik al zei het uurloon is best wel netjes hoor daar niet vanquote:Op donderdag 8 april 2021 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
WIL ER NIU GODVERDOMME ZICH NOG IEMAND BESCHIKBAAR STELLEN OM IN ELKAAR TE LATEN SLAAN OF HOE ZIT DAT
wordt voetbal hooligan, die organiseren tegenwoordig bosfights , gaan ze lekker op elkaar in rammen in de bossen,quote:Op donderdag 8 april 2021 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar niemand in de buurt die zich daarvoor beschikbaar wil stellen
En ik moet mijn afgressie toch echt even kwijt. Maar de sportschools zijn dicht. Zie je nu wat je veroorzaakt met je debiele beleid rutte?
Ik bied 5,- aan iemand waar ik een kwartier los op kan gaan. Wie van jullie lelijke batsnekken meldt zich daarvoor aan? Wees een sociaal persoon en help een arme vogeltjesdans uit de brand!
Klacht talpa
Sommige larps zijn wel geweldadigquote:Op donderdag 8 april 2021 17:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wordt voetbal hooligan, die organiseren tegenwoordig bosfights , gaan ze lekker op elkaar in rammen in de bossen,
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)aardigheid~bfc80e9b/
Koop een bokszak.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
En ik moet mijn afgressie toch echt even kwijt. Maar de sportschools zijn dicht. Zie je nu wat je veroorzaakt met je debiele beleid rutte?
Voor 5,- jouw zak in elkaar trappen is goedkoper.quote:
Het was goedbedoeld advies.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voor 5,- jouw zak in elkaar trappen is goedkoper.
Ja dank je, maar zoals je vast wel weet ben ik een vrek en is incidenteel losgaan op iemands kloten goedkoper dan het aanschaffen van iets wat na een keer gebruik in de hoek stof ligt te verzamelen.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:03 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het was goedbedoeld advies.
Door deze reactie heb je nu -10 respectscore gekregen.
De teller staat nu op 40 van de 100.
Je kunt een crowdfunding organiseren om die bokszak bij elkaar te sparen..quote:Op donderdag 8 april 2021 19:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dank je, maar zoals je vast wel weet ben ik een vrek en is incidenteel losgaan op iemands kloten goedkoper dan het aanschaffen van iets wat na een keer gebruik in de hoek stof ligt te verzamelen.
Je hebt geen idee.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:11 schreef kuolema het volgende:
Maar het geeft toch niet echt voldoening als iemand zich aanbiedt om het te ondergaan?
Voor jou misschien.quote:
Kom maar eens langs zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:20 schreef knoopie het volgende:
En heb je nog iemand bereid gevonden? Of is het, zoals bij al jouw topics, enkel bij stoere praat op het internet gebleven?
Nah, die serie kijk ik nooit.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 9 april 2021 08:20 schreef knoopie het volgende:
En heb je nog iemand bereid gevonden? Of is het, zoals bij al jouw topics, enkel bij sneue praat op het internet gebleven?
Waarom scheer je je hoofd kaal?quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij provoceert graag omdat hij geklapt wilt wordenquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom scheer je je hoofd kaal?
Ik kan me wel associėren met Dave, hij doet me denken aan Dave uit new kids.quote:
Op de foto met de flaporen lijkt hij op een blanke Will Smith.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan me wel associėren met Dave, hij doet me denken aan Dave uit new kids.
En kan River zich associeren met de vriendin van Dave?quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan me wel associėren met Dave, hij doet me denken aan Dave uit new kids.
Geen idee, heb haar al meer dan een half jaar niet gesproken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
En kan River zich associeren met de vriendin van Dave?
Met zijn handtasje zekerquote:
Denken dat het bij deel 2 blijftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |