Nee want daar betaal ik niet voor natuurlijk.quote:
Kom vechten dan lelijke schele bunzing!quote:
Noem je zijn sperma, potentiele kinderen, nu een frustratie?quote:Op donderdag 8 april 2021 16:47 schreef Erasmus het volgende:
Koop een real doll, dan kan je er ook andere frustraties in kwijt.
Denken dat het hele politiekorps niet gillend wegrent voor de geweldige vogeltjesdansquote:Op donderdag 8 april 2021 16:52 schreef Fcu030 het volgende:
TS piept wel anders na een paar klappen en een nachtje arrestantencomplex
![]()
Of ik kinderen heb is mij niet bekend.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Noem je zijn sperma, potentiele kinderen, nu een frustratie?
Waar lees je dat precies?quote:Op donderdag 8 april 2021 16:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Noem je zijn sperma, potentiele kinderen, nu een frustratie?
Nou hier:quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 16:47 schreef Erasmus het volgende:
Koop een real doll, dan kan je er ook andere frustraties in kwijt.
Hij moet een real doll kopen en daar kan hij dan zijn frustraties (sperma) in kwijt.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik lees niets over kinderen en sperma.
Dat maak jij er van want dat staat er niet. Dat jij moeite hebt met begrijpend lezen en/of goed trollen, kan ik weinig aan doen.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:59 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij moet een real doll kopen en daar kan hij dan zijn frustraties (sperma) in kwijt.
Doen ze toch wel ongeacht de geweldige vogeltjesdans. Stel natte kranten bij dat zogenaamde korps, met lange tenen en kleine piemeltjes.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denken dat het hele politiekorps niet gillend wegrent voor de geweldige vogeltjesdans
Ja dat is het idee achter grapjes, die gaan niet altijd helemaal letterlijk over wat iemand zegt maar worden wat gedraaid zodat ze lollig zijn. Het was ook niet een moeilijk grapje maar jaquote:Op donderdag 8 april 2021 17:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat maak jij er van want dat staat er niet. Dat jij moeite hebt met begrijpend lezen en/of goed trollen, kan ik weinig aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |