En 10-8?quote:Op donderdag 8 april 2021 15:23 schreef BookFreak het volgende:
Jullie willen mijn bijdrage in het MMA topic? Ok ik hou van dialoog/discussie en heb een stelling:
"10-9 rondes voortaan scoren als 10-10 rondes zou beter zijn voor MMA"
Je grote voorhoofd is een sukkel. Sukkelquote:Op donderdag 8 april 2021 14:13 schreef THEFXR het volgende:
4x een punt posten om een nieuw topic te openen, sukkel!
quote:Op donderdag 8 april 2021 16:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens moet het 261 zijn. Mod waar ben je?
Het is natuurlijk wel leuk om niets te doen zodat je er een heel topic aan herinnerd wordt.quote:Op donderdag 8 april 2021 16:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens moet het 261 zijn. Mod waar ben je?
Sushquote:Op donderdag 8 april 2021 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Het
[..]
Het is natuurlijk wel leuk om niets te doen zodat je er een heel topic aan herinnerd wordt.
Beter! One heeft ook wel vette thaiboks partijen daarnaast. Als je die Rodtang enzo ziet, dat is wel rammen hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2021 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
Ik keek even die ONE FC partij van Mighty Mouse... WTF momentje haha, als je UFC gewend bent denk je hier komt een Aljamain Sterling moment...maar nee, bij ONE FC is dat prima
neequote:Op zaterdag 10 april 2021 10:59 schreef Rattaplan.y het volgende:
Zie m niet in de programmagids van sbs9 staan, wordt ie wel uitgezonden vanavond?
Mij ook niet. Main event alleen interessantquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:01 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ik ken van deze card alleen Holland. Verder voor mij als casual (zeg het er maar even bij) weinig aansprekende namen. Gaat mijn needle niet van ‘moven’
Jim Miller gaat vanavond waarschijnlijk voor de 37ste keer de UFC octagon in, 35 keer op lichtgewicht. Beiden een record.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:01 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ik ken van deze card alleen Holland. Verder voor mij als casual (zeg het er maar even bij) weinig aansprekende namen. Gaat mijn needle niet van ‘moven’
Dure misser voor 0.75 lbs hehequote:Op vrijdag 9 april 2021 23:02 schreef Nober het volgende:
** Bahamondes missed weight by 0.75 pounds for his bout with John Makdessi. The bout will proceed at a catchweight with Bahamondes forfeiting 20 percent of his purse to Makdessi.
Vanwege Europeanen op de main card las ik ergens.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:47 schreef Caland het volgende:
Waarom zo vroeg? Wel een keer lekker live kijken.
Hebben we al zo vaak gezien zonder succes.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
Yousri Belgaroui (Tunees/Nederlander) van Glory kickboksen wil overigens de UFC in zien te komen en droomt ervan daar kampioen te worden (en waarschuwt voor gevaren lachgas waar hij zelf ook ooit van nam blijkbaar)
https://www.at5.nl/artike(...)verlamd-zijn-geraakt
Duurt iig een flinke tijd voor die kickboksers goede takedown defense hebben en de subs ontwijken. En zo'n topper was hij ook nog niet bij Glory.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben we al zo vaak gezien zonder succes.
Ik wil ook de UFC in...quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
Yousri Belgaroui (Tunees/Nederlander) van Glory kickboksen wil overigens de UFC in zien te komen en droomt ervan daar kampioen te worden (en waarschuwt voor gevaren lachgas waar hij zelf ook ooit van nam blijkbaar)
https://www.at5.nl/artike(...)verlamd-zijn-geraakt
nee joh dit is weer het zelfde verhaal als altijd. Beetje het gevecht hypen en oh wat haten wij elkaar. En daarna het uit knuffelen en is het weer 1 en al respect.quote:Op maandag 12 april 2021 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Rematch gaat minder gezellig worden. Gelukkig maar, alleen grote naïevelingen geloofden het reborn-Conor verhaaltje.
Van Poirier weet ik dat niet zo zeker.quote:Op maandag 12 april 2021 12:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee joh dit is weer het zelfde verhaal als altijd. Beetje het gevecht hypen en oh wat haten wij elkaar. En daarna het uit knuffelen en is het weer 1 en al respect.
Die Conor moet zich schamen. Als je eenmaal je woord hebt gegeven dat je gaat doneren dan moet je niet later terugkrabbelen met dat je de details wil weten wat ermee gedaan wordt.quote:Op maandag 12 april 2021 12:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Rematch gaat minder gezellig worden. Gelukkig maar, alleen grote naïevelingen geloofden het reborn-Conor verhaaltje.
Je bent wel heel naief als je ook maar een woord van hun beide geloofdquote:Op maandag 12 april 2021 13:11 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Die Conor moet zich schamen. Als je eenmaal je woord hebt gegeven dat je gaat doneren dan moet je niet later terugkrabbelen met dat je de details wil weten wat ermee gedaan wordt.
Zoiets kan je vragen vóórdat je beloofd te doneren.
Kennelijk nog genoeg naievelingen te vinden ze zullen nu elkaar wel de koppen in gaan slaan!!quote:Op maandag 12 april 2021 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent wel heel naief als je ook maar een woord van hun beide geloofd
Dus conor heeft wel gedoneerd wil jij zeggen?quote:Op maandag 12 april 2021 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent wel heel naief als je ook maar een woord van hun beide geloofd
Je snapt dat het allemaal voor de show is toch?quote:Op maandag 12 april 2021 13:42 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Dus conor heeft wel gedoneerd wil jij zeggen?
Dit is echt wel gaande hoor, zo ver zo Conor z'n naam ook weer niet door het slijk laten halen voor een paar extra PPVs.quote:Op maandag 12 april 2021 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat het allemaal voor de show is toch?
Ach Conor meent daar helemaal niks van dat merkte je wel toen hij tegen Khabib vocht en aan het lullen was tegen hem over dat het niet serieus was.quote:Op maandag 12 april 2021 15:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is echt wel gaande hoor, zo ver zo Conor z'n naam ook weer niet door het slijk laten halen voor een paar extra PPVs.
Of je build-ups van fights interessant vindt is een tweede natuurlijk, kwestie van smaak denk ik. Maar de ene keer is het wel "echter" dan de andere keer.
Ik denk niet dat het donaties gedeelte een soap is.quote:Op maandag 12 april 2021 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach Conor meent daar helemaal niks van dat merkte je wel toen hij tegen Khabib vocht en aan het lullen was tegen hem over dat het niet serieus was.
Het is allemaal een grote soap en mensen slikken het als koek
Natuurlijk wel dat is allemaal part of the game.quote:Op maandag 12 april 2021 23:50 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het donaties gedeelte een soap is.
Dus jij beweert dat Poirier nu meespeelt?quote:Op maandag 12 april 2021 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk wel dat is allemaal part of the game.
Net zoals die Khabib Whiskey wou geven.
Goh no shit.quote:Op maandag 12 april 2021 23:57 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat Poirier nu meespeelt?
Wat geloof je daar niet van? Dat heeft die gewoon gedaan hoor om maar een beetje hype te creeren en itt Poirier weet hij dat Khabib daar niet in mee gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2021 00:05 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Geloof t niet. En Khabib al helemaaaaal niet met dat alcohol.
Ja dus Khabib speelt niet mee. Het is alleen van Conors kant. En Poirier speelt ook niet mee geloof ik.quote:Op dinsdag 13 april 2021 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat geloof je daar niet van? Dat heeft die gewoon gedaan hoor om maar een beetje hype te creeren en itt Poirier weet hij dat Khabib daar niet in mee gaat.
Conor is WWE dat maakt niet uit maar het is allemaal nep.
Heel naief maar wat jij wilquote:Op dinsdag 13 april 2021 00:23 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ja dus Khabib speelt niet mee. Het is alleen van Conors kant. En Poirier speelt ook niet mee geloof ik.
500k beloven aan een goed doel, net doen alsof je het niet betaalt, je tegenstander dat op Twitter laten roepen, hele internet over je heen krijgen, zogenaamd ziek boos worden. Als dat allemaal een vooropgezet plan is om een gevecht te hypen, is dat wel next level Conorquote:Op maandag 12 april 2021 23:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach Conor meent daar helemaal niks van dat merkte je wel toen hij tegen Khabib vocht en aan het lullen was tegen hem over dat het niet serieus was.
Het is allemaal een grote soap en mensen slikken het als koek
Gaat wel door hoor. De situatie die nu is ontstaan is natuurlijk hartstikke mooi meegenomen, dat moet nu ook verzilverd worden. En achteraf gaat Conor proberen te zeggen dat dat hele goede doel-gedoe was om het gevecht te hypen en dat hij het heus wel betaalt, en sommige naïevelingen zullen dat slikken als zoete koek.quote:Op dinsdag 13 april 2021 06:37 schreef manny het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hersendode-hillbilly
WWE is er niets bij. Maar op zich jammer als het echt niet door gaat.
je vergeet het knuffelen na de partij.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaat wel door hoor. De situatie die nu is ontstaan is natuurlijk hartstikke mooi meegenomen, dat moet nu ook verzilverd worden. En achteraf gaat Conor proberen te zeggen dat dat hele goede doel-gedoe was om het gevecht te hypen en dat hij het heus wel betaalt, en sommige naïevelingen zullen dat slikken als zoete koek.
Je snapt dat het gewoon een wisselwerking is en dat ze er beide mee aan de haal gaan he?quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
500k beloven aan een goed doel, net doen alsof je het niet betaalt, je tegenstander dat op Twitter laten roepen, hele internet over je heen krijgen, zogenaamd ziek boos worden. Als dat allemaal een vooropgezet plan is om een gevecht te hypen, is dat wel next level Conor![]()
Ja ik snap volgens mij vrij goed wat er gaande is.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat het gewoon een wisselwerking is en dat ze er beide mee aan de haal gaan he?
Die trolley door de bus gooien was ook in scene gezet en het bloed van michael chiesa ook nep. Iedereen weet dat.quote:
Ja toch. Sommige denken alles is een act. Ik ga lachen als het niet door zou gaan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:55 schreef SOG het volgende:
[..]
Die trolley door de bus gooien was ook in scene gezet en het bloed van michael chiesa ook nep. Iedereen weet dat.
Nee hoor maar ook dat komt hem goed uit want meer hype is meer PPV is meer dollar in Conors zak.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:55 schreef SOG het volgende:
[..]
Die trolley door de bus gooien was ook in scene gezet en het bloed van michael chiesa ook nep. Iedereen weet dat.
Maar waarom niet gewoon Cees een wat lager contract aanbieden? Hij was de enige vechter in de UFC die overpaid wasquote:Op woensdag 14 april 2021 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel krijgt Arlovski eigenlijk? Iets van 100 of 200k? Die is komend weekend ook weer van de partij en mag blijkbaar rustig doorgaan ' in de middenmoot' in tegenstelling tot onze Cees. Hij is wel champ geweest dus wellicht extra credit, maar zal wel aan het prijskaartje liggen dat hij er nog is.
Misschien hebben ze dat gedaan maar heeft Alistair daarvoor bedankt. Wellicht horen we het nog een keer als men hem interviewt.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar waarom niet gewoon Cees een wat lager contract aanbieden? Hij was de enige vechter in de UFC die overpaid was.
HW is ook een magere divisie (haha!) dus hij had echt nog wel z'n waarde.
Is geen bewijs dat de donatie beef nep was.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jeetje wat gek het is officieel Poirier vs conor.
Geloof die zooi nou niet allemaal kinders.
Geloof wat je wil geloven ik volg de sport al meer dan 10 jaar en dit is een standaard relletje om wat hype te maken voor een gevecht.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:37 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Is geen bewijs dat de donatie beef nep was.
Maak eens een vergelijking dan waarin iemand zichzelf totaal moreel failliet laat verklaren voor een paar extra PPVs?quote:Op woensdag 14 april 2021 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof wat je wil geloven ik volg de sport al meer dan 10 jaar en dit is een standaard relletje om wat hype te maken voor een gevecht.
Maar als het gevecht voor jou daardoor leuker is dan geloof je het toch
Moreel failliet verklaart? Kom op zeg kun je het nog meer overdrijven? Bovendien hebben we het hier dan ook nog over het moreelkompas van Conor wat al amper iets voorsteld.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maak eens een vergelijking dan waarin iemand zichzelf totaal moreel failliet laat verklaren voor een paar extra PPVs?
Beetje rellen over en weer wat je altijd ziet is wat anders dan bekend komen te staan als iemand die goede doelen beloftes doet en die vervolgens niet nakomt. Maar uiteraard geldt voor jou ook geloof wat je wil geloven
Het was ook...quote:Op woensdag 14 april 2021 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jeetje wat gek het is officieel Poirier vs conor.
Geloof die zooi nou niet allemaal kinders.
That happened.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed als we het dan hebben over vechters zonder moreelkompas en die alles voor de show doen dan heb je nog Covington die heel brazilie uit schold zonder reden.
En Chael die de nogueira broers vergeleek met ezels omdat ze een bus zagen of iets dergelijks.
Colby zou gecut worden win or lose want hij was gewoon niet populair tot hij even een heel land uitscholdquote:
Tja goede doelen naaien, dat is wel een van de weinige dingen die op unanieme afkeuring kan rekenen. Kijk eens hoe men nu op Reddit over Conor praat bijv.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moreel failliet verklaart? Kom op zeg kun je het nog meer overdrijven? Bovendien hebben we het hier dan ook nog over het moreelkompas van Conor wat al amper iets voorsteld.
Ja en massaal de PPV kopen straks net alsof Conor of Dana Reddit ook maar iets boeitquote:Op woensdag 14 april 2021 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja goede doelen naaien, dat is wel een van de weinige dingen die op unanieme afkeuring kan rekenen. Kijk eens hoe men nu op Reddit over Conor praat bijv.
Conor is alang binnen. Dat is wat anders dan Colby of Chael die niks voorstelden en alles maar deden voor een beetje geld erbij. Een logische manier van handelen is reputatie en goede naam houden als iemand in de positie van Conor. Die gaat echt niet zn naam helemaal besmetten voor een paar kijkers erbij. Zou een heel onlogische stap zijn.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moreel failliet verklaart? Kom op zeg kun je het nog meer overdrijven? Bovendien hebben we het hier dan ook nog over het moreelkompas van Conor wat al amper iets voorsteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |