abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198903148
Hallo,

Ik zit nu al een tijdje met een vraag, en vroeg mij af of ik de enige(of in der minderheid ben) die er zo over denkt. Maar ik ben 30+, dus ik heb wel enkele observaties gemaakt over de jaren. Met betrekking tot vrouwen en seks/relaties.

Mij valt het op dat vrouwen in hun jongeren jaren meer oppervlakkige criteria hebben met betrekking tot het uitzoeken van een partner, voor zowel seksueel als relationeel gebied. Denk aan bijvoorbeeld vrouwen die op vakantie gaan naar Ibiza en daar losgaan met one night stands, of tijdens het uitgaansleven in Nederland.

In hun tienerjaren en begin 20'er jaren zijn de criteria meer oppervlakkig, zoals een mooie, gespierde man met dominante eigenschappen. En de fase daarna beginnen ze meer te denken in termen van hypergamie, oftewel. Een man met een hoge socio-economische status, de top 10% van de mannen, die een hogere status hebben dan haarzelf.

Naarmate de vrouw 30 wordt, en haar opties aanzienlijk beperkt zijn. Dan wilt ze terugvallen op mannen die ze vroeger als minderwaardig zag, en verwachten dat diezelfde mannen haar dankbaar zijn dat ze eindelijk een kans krijgen.

Dus hier komt het. Mijn denkwijze is meer van, "waarom zou ik iemand accepteren/een kans geven die mij vroeger als een minderwaardig beest zag?". Het is tamelijk narcistisch om te denken dat mannen die ze vroeger zo had behandeld, dankbaar zijn dat ze nu eindelijk een kans krijgen om met haar te zijn. Zij ziet haarzelf nog steeds als de prijs waar mannen moeite voor moeten doen.

Oftewel, als de gemiddelde man mag je niet winnen, je mag enkel verliezen. Je krijgt nog de kans om net als die vrouwen erop los te neuken, en als extra klap mag je diezelfde vrouw ook nog eens verzorgen(althans, dat is wat vrouwen willen).

Dus ik denk dan, waarom zou ik zo'n bagger voorstel accepteren? Leuk voor haar dat zij lekker erop los heeft kunnen neuken en dergelijke, maar wat levert mij dat op? Ik zie het niet echt als een eer om de restjes van andere te mogen hebben.

Dus als de keuze dan is, of een vrouw accepteren die 50+ mannen gehad heeft, en jou nooit een kans zou hebben gegeven in haar jongere jaren, of alleen zijn. Dan vind ik het laatste toch wel beter, ik ga er dan wellicht niet op vooruit, maar ik verlies er ook niks bij.

Bijkomend voordeel is dan ook dat ik geen behoefte heb om te trouwen of om kinderen te hebben. Dus er is ook geen biologische klok die tikt.

Dus hoe denken jullie erover?
  woensdag 7 april 2021 @ 19:11:49 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198903229
Ik denk dat je wel heel makkelijk over het feit heen stapt dat niet elke vrouw hetzelfde is en hetzelfde denkt.
pi_198903252
Boy, ben ik blij dat ik een heel ander beeld van vrouwen heb dan jij.

Rare, of misschien zelfs enge stukjes in je tekst die je projecteert op vrouwen zeg. :X
pi_198903266
Lekker MGTOW-topic, die misten we al een tijdje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_198903293
Je post druipt van de frustratie en oudzeer. Zet een streep onder het verleden en kijk wie je nu leuk vindt en wie jou nu leuk vindt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198903356
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je post druipt van de frustratie en oudzeer. Zet een streep onder het verleden en kijk wie je nu leuk vindt en wie jou nu leuk vindt.
Eigenlijk niet. Het mooie is, als je constant wordt afgewezen. Dan wordt je vrijwel gedwongen om te leven met jezelf. Waardoor je dus ook een leven opbouwt, puur ingericht op jezelf. Waardoor ik nu een comfortabel leven heb, de vrijheid heb om te kunnen doen en laten wat ik wil.

Dus het niet niet zo zeer frustratie of "oudzeer", het is meer dat de rollen nu omgedraaid zijn. Nu ben ik de prijs, dus wat heeft een vrouw mij te bieden wat mijn leven verbeterd? Dat is wat vrouwen niet accepteren, die denken dat het leven om hun draait, ongeacht de omstandigheden.

Ik ben een groot voorstander van gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Dus prima dat vrouwen winnen wanneer ze jong zijn, maar nu ben ik aan de beurt. Maar seksistische vrouwen denken daar anders over. Die willen enkel de baten maar geen van de lasten.

Dat is meer mijn probleem.
  woensdag 7 april 2021 @ 19:22:10 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198903431
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Dat is wat vrouwen niet accepteren, die denken dat het leven om hun draait, ongeacht de omstandigheden.

Ik ben een groot voorstander van gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Dus prima dat vrouwen winnen wanneer ze jong zijn, maar nu ben ik aan de beurt. Maar seksistische vrouwen denken daar anders over. Die willen enkel de baten maar geen van de lasten.

Jij hebt echt een heel raar wereldbeeld..
Heb je vrienden waar je wel eens mee praat? Ik heb soms het idee dat dat alleen thuis zitten de wereldbeelden van sommige mensen alleen maar erger heeft gemaakt, omdat er geen vrienden meer zijn die zeggen "joh slaat nergens op, want...".
pi_198903436
quote:
99s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
Boy, ben ik blij dat ik een heel ander beeld van vrouwen heb dan jij.

Rare, of misschien zelfs enge stukjes in je tekst die je projecteert op vrouwen zeg. :X
Ja dit. Zeer opmerkelijk om de helft van de mensheid te reduceren tot hun geslacht en er zo'n eentonig wereldbeeld op na te houden.
pi_198903446
quote:

[..]

Eigenlijk niet. Het mooie is, als je constant wordt afgewezen. Dan wordt je vrijwel gedwongen om te leven met jezelf. Waardoor je dus ook een leven opbouwt, puur ingericht op jezelf. Waardoor ik nu een comfortabel leven heb, de vrijheid heb om te kunnen doen en laten wat ik wil.

Dus het niet niet zo zeer frustratie of "oudzeer", het is meer dat de rollen nu omgedraaid zijn. Nu ben ik de prijs, dus wat heeft een vrouw mij te bieden wat mijn leven verbeterd? Dat is wat vrouwen niet accepteren, die denken dat het leven om hun draait, ongeacht de omstandigheden.

Ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat je het ergens wel lekker vindt dat de rollen nu ( in jouw ogen) zijn omgedraaid. Lijkt me wel degelijk het gevolg van frustratie/oudzeer. Anders zou je niet met dit onderwerp bezig zijn óf zou je juist medelijden hebben met deze vrouwen.
pi_198903497
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:07 schreef DeVragensteller het volgende:
Hallo,

Ik zit nu al een tijdje met een vraag, en vroeg mij af of ik de enige(of in der minderheid ben) die er zo over denkt. Maar ik ben 30+, dus ik heb wel enkele observaties gemaakt over de jaren. Met betrekking tot vrouwen en seks/relaties.

Mij valt het op dat vrouwen in hun jongeren jaren meer oppervlakkige criteria hebben met betrekking tot het uitzoeken van een partner, voor zowel seksueel als relationeel gebied. Denk aan bijvoorbeeld vrouwen die op vakantie gaan naar Ibiza en daar losgaan met one night stands, of tijdens het uitgaansleven in Nederland.

In hun tienerjaren en begin 20'er jaren zijn de criteria meer oppervlakkig, zoals een mooie, gespierde man met dominante eigenschappen. En de fase daarna beginnen ze meer te denken in termen van hypergamie, oftewel. Een man met een hoge socio-economische status, de top 10% van de mannen, die een hogere status hebben dan haarzelf.

Naarmate de vrouw 30 wordt, en haar opties aanzienlijk beperkt zijn. Dan wilt ze terugvallen op mannen die ze vroeger als minderwaardig zag, en verwachten dat diezelfde mannen haar dankbaar zijn dat ze eindelijk een kans krijgen.

Dus hier komt het. Mijn denkwijze is meer van, "waarom zou ik iemand accepteren/een kans geven die mij vroeger als een minderwaardig beest zag?". Het is tamelijk narcistisch om te denken dat mannen die ze vroeger zo had behandeld, dankbaar zijn dat ze nu eindelijk een kans krijgen om met haar te zijn. Zij ziet haarzelf nog steeds als de prijs waar mannen moeite voor moeten doen.

Oftewel, als de gemiddelde man mag je niet winnen, je mag enkel verliezen. Je krijgt nog de kans om net als die vrouwen erop los te neuken, en als extra klap mag je diezelfde vrouw ook nog eens verzorgen(althans, dat is wat vrouwen willen).

Dus ik denk dan, waarom zou ik zo'n bagger voorstel accepteren? Leuk voor haar dat zij lekker erop los heeft kunnen neuken en dergelijke, maar wat levert mij dat op? Ik zie het niet echt als een eer om de restjes van andere te mogen hebben.

Dus als de keuze dan is, of een vrouw accepteren die 50+ mannen gehad heeft, en jou nooit een kans zou hebben gegeven in haar jongere jaren, of alleen zijn. Dan vind ik het laatste toch wel beter, ik ga er dan wellicht niet op vooruit, maar ik verlies er ook niks bij.

Bijkomend voordeel is dan ook dat ik geen behoefte heb om te trouwen of om kinderen te hebben. Dus er is ook geen biologische klok die tikt.

Ik denk dat dit niet je eerste account hier is en je wel erg makkelijk vergeet dat mannen in hun jongere jaren net zo goed oppervlakkige criteria op na kunnen houden. Moeten zij weten, net zoals jij nu lekker de vrouwtjes jou mag onthouden. Maar laat het gewoon je gewoon je eigen keuze zijn waar je eerlijk over bent.
pi_198903502
Vraag me ook af wie hier nou de nice guy is dan. TS in ieder geval niet, want de vijandigheid die van de OP spat kan ik niet rijmen met een nice guy met een open vriendelijke houding en oprechte interesse richting andere mensen ongeacht hun geslacht.
pi_198903506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat je het ergens wel lekker vindt dat de rollen nu ( in jouw ogen) zijn omgedraaid. Lijkt me wel degelijk het gevolg van frustratie/oudzeer. Anders zou je niet met dit onderwerp bezig zijn óf zou je juist medelijden hebben met deze vrouwen.
Ik ben wel wraakzuchtig qua persoonlijkheid ja. Niet heel extreem natuurlijk. Niet alsof iemand mijn levenslange vijand is omdat die het laatste koekje opat. Maar wel met betrekking tot dit soort onderwerpen.

En hoezo medelijden? Vrouwen zijn ook onverschillig naar de problemen van mannen, dus ik ben ook onverschillig jegens vrouwen en hun problemen.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:26:11 #13
138438 crew  Pizzakoppo
pi_198903515
quote:

[..]

Zo zeg dat. DeVragensteller van Fok is een catch hoor. De vrouwen zullen voor je in de rij staan lol.
pi_198903567
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik ben wel wraakzuchtig qua persoonlijkheid ja. Niet heel extreem natuurlijk. Niet alsof iemand mijn levenslange vijand is omdat die het laatste koekje opat. Maar wel met betrekking tot dit soort onderwerpen.

En hoezo medelijden? Vrouwen zijn ook onverschillig naar de problemen van mannen, dus ik ben ook onverschillig jegens vrouwen en hun problemen.
Single zijn is in jouw geval duidelijk de beste keuze. Houden zo. Voor iedereen beter.
  woensdag 7 april 2021 @ 19:28:40 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198903574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

En je denkt met die houding een relatie te kunnen vinden? Of wil je vrouwen gewoon gebruiken uit een soort van misplaatste wraak?
pi_198903609
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik denk dat dit niet je eerste account hier is en je wel erg makkelijk vergeet dat mannen in hun jongere jaren net zo goed oppervlakkige criteria op na kunnen houden. Moeten zij weten, net zoals jij nu lekker de vrouwtjes jou mag onthouden. Maar laat het gewoon je gewoon je eigen keuze zijn waar je eerlijk over bent.
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen. Voor vrouwen is het makkelijk om seksuele partners aan te trekken, voor mannen niet. Enkel een klein percentage van de mannen lukt het om succesvol te zijn op dat gebied. Dus is niet echt een goede vergelijking. Aangezien er een verschil zit tussen "willen" neuken met mooie vrouwen, en ook daadwerkelijk de kans krijgen om het te doen.
pi_198903659
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Single zijn is in jouw geval duidelijk de beste keuze. Houden zo. Voor iedereen beter.
Vind het eerlijk gezegd ook een ongemakkelijk idee dat TS een collega van mijn vriendin kan zijn en dat hij dan stiekem dit soort denkbeelden erop na houdt.

Maar vraag me af of hij überhaupt wel dusdanig onderdeel is van de maatschappij, want anders zie ik niet hoe zo'n wereldbeeld overeind kan blijven.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:32:00 #18
138438 crew  Pizzakoppo
pi_198903666
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:30 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen. Voor vrouwen is het makkelijk om seksuele partners aan te trekken, voor mannen niet. Enkel een klein percentage van de mannen lukt het om succesvol te zijn op dat gebied. Dus is niet echt een goede vergelijking. Aangezien er een verschil zit tussen "willen" neuken met mooie vrouwen, en ook daadwerkelijk de kans krijgen om het te doen.
Lol een klein percentage van de mannen heeft een partner?? Lolllll iedereen heeft een relatie man. 😂
pi_198903903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:30 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Het is ook geen vergelijking, maar een nuance.

Ik denk dat je gelukkiger kan worden als je minder energie gaat stoppen in onderbouwende theorie en gewoon als volwassene beslist waar je wel of geen trek in hebt. Omdat het gewoon ok is om geen trek in relaties en kinderen te hebben.
pi_198904009
quote:
Dus ik denk dan, waarom zou ik zo'n bagger voorstel accepteren?
(....)

Ik krijg een beetje medelijden zoals je denkt over een potentiele partner...
als je instelling al zo is, moet je voral geen relatie aangaan, dat lijkt me geen erg gezond plan.

Sowieso, als je een relatie met iemand aangaat, is dat voor de toekomst, hopelijk een gezamelijke toekomst.
je hebt er dan weinig aan als issues uit jouw eigen verleden allesbepalend worden.
Of het verleden an je partner bepalend te maken voor je toekomst, achteraf dat veranderen kan niet meer, dus is het nutteloos je er druk over te blijven maken, accepteer het of niet, en verbreek dan de relatie.

misschien moet je er ook voor zorgen dat je eigen gevoelens over je eigen verleden (het klinkt een beetje alsof je een trauma hebt wegens eoa afwijzing oid) eerst verwerkt voordat je denkt aan een relatie met een ander aan te kunnen gaan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198904028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Lol een klein percentage van de mannen heeft een partner?? Lolllll iedereen heeft een relatie man. 😂
Dat is niet wat ik zei, ik zei een klein percentage van de mannen krijgt de kans om veel sekspartners te hebben. Hoeren niet meegeteld dan.
pi_198904047
quote:
Nee, zo werkt het niet
pi_198904066
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En je denkt met die houding een relatie te kunnen vinden? Of wil je vrouwen gewoon gebruiken uit een soort van misplaatste wraak?
Gebruiken? In wat voor zin precies? Als je seksueel bedoelt, ik heb geen seksuele interesse in vrouwen van mijn leeftijd of ouder.
pi_198904095
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:46 schreef Fugue het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het niet
Vrouwen bij wie dat niet zo werkt zijn gewoon geen vrouw.
pi_198904098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Juist ja, alsof ik een vrouw in elkaar zou slaan ofzo. Ik zeg enkel, ik wil ook winnen. Dus als ik een relatie aanga, moet ze mij wat te bieden heb. Dat is wat ik zeg.
pi_198904232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef Stepperoller het volgende:
Vraag me ook af wie hier nou de nice guy is dan. TS in ieder geval niet, want de vijandigheid die van de OP spat kan ik niet rijmen met een nice guy met een open vriendelijke houding en oprechte interesse richting andere mensen ongeacht hun geslacht.
@DeVragensteller kun je nog even ophelderen wie de nice guy is?
pi_198904240
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:48 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Dus als ik een relatie aanga, moet ze mij wat te bieden heb.
Daar is ook niks mis mee. Maar met dat hele verhaal eromheen wel.
pi_198904316
Sssst

Je mag de denkwijze vqn de vrouw niet verklappen hier
pi_198904348
:')

Gun je zelf geluk man.
pi_198904525
quote:
Ik zie het niet echt als een eer om de restjes van andere te mogen hebben.
quote:
ik ga er dan wellicht niet op vooruit, maar ik verlies er ook niks bij.
Vrouwen worden over het algemeen steeds beter in bed naar mate ze ouder worden. Door ervaring maar ook door meer op d'r gemak en in touch met haarzelf te zijn. Niks restjes, je verliest wel degelijk iets door single te blijven :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 april 2021 @ 20:14:16 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198904792
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Echt niet, véél meer vrouwen dan mannen hebben een (heteroseksuele) relatie! :( :(

Woest!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 20:22:41 #32
441859 crew  Lenny77
pi_198904967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:47 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Gebruiken? In wat voor zin precies? Als je seksueel bedoelt, ik heb geen seksuele interesse in vrouwen van mijn leeftijd of ouder.
Dus eigenlijk ben je net hetzelfde als al die vrouwen van vroeger? Alleen een jong en knap kipje is goed genoeg voor jou?

Waar blijft dat verhaal toch vandaan komen dat vrouwen alle seks van de wereld kunnen krijgen met de knapste mannen? Seks op zich zal nog wel lukken (leg de lat laag genoeg en je vangt, plus dat telt ook voor mannen) echter is het ook maar een klein percentage van de vrouwen die in aanmerking komt voor de knapste mannen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 20:24:24 #33
441859 crew  Lenny77
pi_198904994
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:48 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Juist ja, alsof ik een vrouw in elkaar zou slaan ofzo. Ik zeg enkel, ik wil ook winnen. Dus als ik een relatie aanga, moet ze mij wat te bieden heb. Dat is wat ik zeg.
En dat mag ^O^
Jullie horen elkaar iets te bieden hebben.
  woensdag 7 april 2021 @ 20:24:51 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198905008
Ik dacht dat we van die osodevo af waren, met zijn meer dan grijs gedraaide platen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198905023
quote:
86s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat we van die osodevo af waren, met zijn meer dan grijs gedraaide platen.
Volgens mij gewoon kloontje van oso
Ik zwaai naar dieren.
pi_198905188
TS spreekt over relaties in termen van macht en overwinning. Waarom? Een relatie, en dit geldt ook voor liefdesrelaties, uitdrukken in termen van winst en verlies - alsof het een voetbalwedstrijd is -, vind ik raar. Het suggereert dat de winst ook groter of kleiner kan zijn. Win ik als ik een vriendin heb (want: seks)? Of verlies ik (want: minder autonomie)? Win ik meer als andere mannen mijn vriendin ook aantrekkelijk vinden? Verlies ik als de liefde van beide kanten bekoeld is en zij mij verlaat?

Hoewel de OP spreekt over seks en relaties. Lijkt die toch vooral over one night stands en friends with benefits te gaan. Volgens mij is het daarbij simpel. Als de vraag (= vrouwen) klein is, maar het aanbod (= mannen) groot, dan kies je als vrouw natuurlijk de aantrekkelijkste optie. Maar daarmee hoeft zij de andere mannen niet minderwaardig te vinden. Volgens mij vergeet jij ook iets in je observatie. De meeste vrouwen staan helemaal niet open voor die losse seksdate, die zijn op zoek naar de liefde. Hun tweede, derde of vierde liefde is niet tweede, derde of vierde keus omdat hij minderwaardig was aan de eerste, tweede of derde, maar is tweede, derde of vierde liefde omdat zij hem niet eerder leerde kennen of de ervaringen uit eerdere relaties nodig had om te beseffen hoe goet hij bij haar past. En dat geldt voor mannen eender.
pi_198905927
Maar er zijn dus letterlijk vrouwen die jou vroeger afwezen en nu met je willen trouwen?

Ik kan me helemaal niet voorstellen dat iemand die dit soort dingen post een "prijs" voor mij is. Zijn er echt vrouwen die hier voor gaan?
Springfield's looking pretty dusty today
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 april 2021 @ 21:10:54 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198906090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:05 schreef -marz- het volgende:
Maar er zijn dus letterlijk vrouwen die jou vroeger afwezen en nu met je willen trouwen?

Ik kan me helemaal niet voorstellen dat iemand die dit soort dingen post een "prijs" voor mij is. Zijn er echt vrouwen die hier voor gaan?
TS denkt dat hè, dat maakt het natuurlijk nog niet waar :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_198906451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je net hetzelfde als al die vrouwen van vroeger? Alleen een jong en knap kipje is goed genoeg voor jou?

Waar blijft dat verhaal toch vandaan komen dat vrouwen alle seks van de wereld kunnen krijgen met de knapste mannen? Seks op zich zal nog wel lukken (leg de lat laag genoeg en je vangt, plus dat telt ook voor mannen) echter is het ook maar een klein percentage van de vrouwen die in aanmerking komt voor de knapste mannen.
Nee, ik zei net. Ze moet mij wat te bieden hebben, oftewel. Een rijke vrouw.

Aangezien ik mijn wilde periode niet gehad heb, en ook niet zal krijgen. Accepteer ik dat en pas ik mij aan.
  woensdag 7 april 2021 @ 21:26:00 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198906467
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:25 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, ik zei net. Ze moet mij wat te bieden hebben, oftewel. Een rijke vrouw.

Aangezien ik mijn wilde periode niet gehad heb, en ook niet zal krijgen. Accepteer ik dat en pas ik mij aan.
Ja, het is osodevo.
pi_198906487
quote:
86s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Klinkt anders nu al verdacht veel als Osodevo.
pi_198906496
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En dat mag ^O^
Jullie horen elkaar iets te bieden hebben.
Nee, dat is nou het probleem. De jongere vrouwen winnen wanneer ze jong zijn, dan zijn zij de prijs. Nu is het andersom. Dat is het probleem, dat vrouwen verteld wordt dat ze altijd winnen en altijd alles om hun draait.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeVragensteller op 07-04-2021 21:31:58 (winnen ipv willen) ]
pi_198906526
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, het is osodevo.
Juist, er zijn 7 miljard mensen op deze planeet, dacht jij serieus dat ik de enige was die zo denkt? Wauw.
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 april 2021 @ 21:29:05 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198906547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:26 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, dat is nou het probleem. De jongere vrouwen willen wanneer ze jong zijn, dan zijn zij de prijs. Nu is het andersom. Dat is het probleem, dat vrouwen verteld wordt dat ze altijd winnen en altijd alles om hun draait.
wat een onzin :')
pi_198906579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

[..]

Vrouwen worden over het algemeen steeds beter in bed naar mate ze ouder worden. Door ervaring maar ook door meer op d'r gemak en in touch met haarzelf te zijn. Niks restjes, je verliest wel degelijk iets door single te blijven :P
Als jij een simp wilt zijn, dan is dat jouw keuze. Ligt eraan hoeveel zelfrespect je hebt. Als jij het prima vind als jou vriendin in haar jongere jaren als minderwaardig zou hebben behandeld, dan is dat jou keuze.
pi_198906612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:53 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

@:DeVragensteller kun je nog even ophelderen wie de nice guy is?
Ik zie mezelf niet als een "nice guy", kan wel aardig zijn. Maar mijn persoonlijkheid draait niet om aardig zijn. Maar krijg wel vaak te horen dat ik aardig ben en grappig, maar daar heb ik niks aan. Aangezien mijn leven niet draait om iemands persoonlijke clown te zijn.
pi_198906635
Vrouwenhaat, zwart-wit denken, enge denkbeelden, posten alsof hij van alles nu snapt en geaccepteerd heeft maar uit elke post blijkt boosheid en zelfmedelijden: moet osodevo zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198906670
Dit is een gevolg van 0 contact met vrouwen.

Mannen gaan daar enorm slecht op.

Vrouwen begrijpen het minder, die denken vooral wat is er mis met deze gast.

Maar dit is een gevolg, niet een oorzaak. Maar dat is mijn mening.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198906676
quote:

[..]

Nee, dat is nou het probleem. De jongere vrouwen winnen wanneer ze jong zijn, dan zijn zij de prijs. Nu is het andersom. Dat is het probleem, dat vrouwen verteld wordt dat ze altijd winnen en altijd alles om hun draait.
Álle jongere vrouwen ja? 100% ? Jij hebt dat bij iedere vrouw gecheckt?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198906692
Mijn vriendin heeft de memo over winnen niet gehad in ieder geval. Ze is met me samen sinds haar 16e (zijn inmiddels alweer bijna 15 jaar samen) en ik ben haar enige sekspartner. Ik ben niet haar persoonlijke clown, maar wel een nice guy in de zin van dat ik oprecht geïnteresseerd ben in andere mensen en niet vooringenomen ben zonder dat mijn leven draait om aardig zijn. Maar volgens jou kan dat dus niet.
pi_198906725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:

Mijn mening is dat iemand zelf verantwoordelijk is voor zulke gevolgen en dat het lijdzaam wegglijden in dit mensbeeld je eigen keuze is. Helemaal als je jezelf ook nog gaat wijsmaken dat dit juist de manier is om voor jezelf te kiezen en denkt op deze manier juist de regie in handen te nemen.
pi_198906736
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:31 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik zie mezelf niet als een "nice guy", kan wel aardig zijn. Maar mijn persoonlijkheid draait niet om aardig zijn. Maar krijg wel vaak te horen dat ik aardig ben en grappig, maar daar heb ik niks aan. Aangezien mijn leven niet draait om iemands persoonlijke clown te zijn.
Oh dus een nice guy is iemands wier persoonlijkheid draait om aardig zijn? Dat is juist het tegendeel van nice in mijn ogen.

En het is ook niet vreemd dat je zonder persoonlijkheid op sociaal gebied vastloopt.
pi_198906766
@DeVragensteller:
Heb je ook antwoorden? Want ik zit nog wel met een paar vragen over 'winnen' en 'verliezen'.
pi_198906857
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrouwenhaat, zwart-wit denken, enge denkbeelden, posten alsof hij van alles nu snapt en geaccepteerd heeft maar uit elke post blijkt boosheid en zelfmedelijden: moet osodevo zijn.
Waarom zou het mij interesseren wat jij denkt? Jij wilt dat ik hem ben, dus als ik zeg nee, geloof jij het toch niet. Dus wat wil jij van mij? :{
pi_198906911
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Álle jongere vrouwen ja? 100% ? Jij hebt dat bij iedere vrouw gecheckt?
Ga jij ook boze berichten sturen naar onderzoekers? Om ze aan te vallen over allerlei uitzonderingen? Dan kan je dus nooit dergelijke onderzoeken maken, omdat er altijd uitzonderingen zijn. Men praat over algemeenheden, niet over die kleine percentages die er niet aan voldoen.
pi_198906925
Wat hoop je zelf nou eigenlijk te bereiken met dit topic?
pi_198906943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:

Ik heb genoeg contact met vrouwen, is niet alsof ik uit mijn mond schuim wanneer ik een vrouw zie ofzo.
pi_198906963
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:41 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ga jij ook boze berichten sturen naar onderzoekers? Om ze aan te vallen over allerlei uitzonderingen? Dan kan je dus nooit dergelijke onderzoeken maken, omdat er altijd uitzonderingen zijn. Men praat over algemeenheden, niet over die kleine percentages die er niet aan voldoen.
Oh jij bent een onderzoeker? Waar heb je je onderzoek gepubliceerd? Onderzoekers verantwoorden de kwaliteit van hun data en daar kunnen uitbijters tussen zitten. Dus ben wel benieuwd waar je onderbouwing is dat de jonge vrouwen die een uitzondering vormen op jouw theorie uitbijters zouden zijn.
pi_198907042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:35 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Mijn mening is dat iemand zelf verantwoordelijk is voor zulke gevolgen en dat het lijdzaam wegglijden in dit mensbeeld je eigen keuze is. Helemaal als je jezelf ook nog gaat wijsmaken dat dit juist de manier is om voor jezelf te kiezen en denkt op deze manier juist de regie in handen te nemen.
Depressie is ook een eigen keuze.
Alleen hoe bewust... Wordt die keuze genomen..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198907050
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:43 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik heb genoeg contact met vrouwen, is niet alsof ik uit mijn mond schuim wanneer ik een vrouw zie ofzo.
Niet?
pi_198907066
quote:
6s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:44 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ook als je het niet bent wordt het gewaardeerd als je optyft met je misogyne vastgelopen langspeelplaat. Verdwijn maar lekker in een of andere echokamer en blijf de cuck van je moeder.
Misogyne? Vrouwen als gelijkwaardig behandeld is tegenwoordig misogyne? Vrouwen niet als heilige engelen behandelen is geen misogyne.
pi_198907140
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Depressie is ook een eigen keuze.
Alleen hoe bewust... Wordt die keuze genomen..
Nee dat is geen eigen keuze en ook een psychische aandoening die de stap om hulp te zetten enorm frustreert.

In welke konijnenholletjes je duikt en met welke gedachten je jezelf blijft voeden is echter wel een eigen keuze. Het kan samenhangen natuurlijk, maar jezelf volledig onderdompelen in verwerpelijke wereldbeelden blijft verwerpelijk. Depressie is ook geen excuus voor iemands fascistische denkbeelden of zo.
pi_198907175
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:47 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Misogyne? Vrouwen als gelijkwaardig behandeld is tegenwoordig misogyne? Vrouwen niet als heilige engelen behandelen is geen misogyne.
Gelijkwaardig? Waar blijft dat onderzoek dat je hebt uitgevoerd nou dan? Want wat jij als waarheid presenteert over vrouwen en hun hypergamie heb je nog niet met valide bronnen en data weten te onderbouwen in dit topic.

Tot die tijd staat voor mij niet vast dat mensen elkaar behandelen zoals jij claimt. En kan er dus ook geen sprake zijn van die vermeende gelijkwaardige behandeling.
  woensdag 7 april 2021 @ 21:54:24 #64
451005 Grems
Clown World
pi_198907230
Azijnzure posters die komen janken in plaats van advies te geven :')

In het geval van TS is er evident veel oud zeer, daar kun je eventueel voor in therapie of je kunt je frustraties ventileren op vrouwen. Eventueel bij een dame van plezier maar effectiever is afreizen naar het dichtstbijzijnde shithole alwaar je een leuke jonge deerne doet geloven dat ze mee mag naar Europa. -serieus??-.

Alvast veel succes ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Lenny77 op 07-04-2021 23:46:14 ]
pi_198907429
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik krijg eerder Zomaar-een-chinees vibe.

Of waren dat dezelfde persoon?
pi_198907468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:54 schreef Grems het volgende:
of je kunt je frustraties ventileren op vrouwen
:r Zoals ik al zei

quote:
9s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:31 schreef Stepperoller het volgende:
Vind het eerlijk gezegd ook een ongemakkelijk idee dat TS een collega van mijn vriendin kan zijn en dat hij dan stiekem dit soort denkbeelden erop na houdt.
Brrrrrr. Dat zij stiekem gewoon op gelijkwaardige basis samenwerkt met iemand die haar volledig heeft gedehumaniseerd in gedachten, omdat hij ervan overtuigd is dat ze dat in haar jonge jaren ook andersom heeft gedaan. 8)7

Ja daar jank ik over, want ik vind dat er dan geen plek voor je is in deze samenleving totdat je in staat bent verantwoordelijkheid voor je eigen leven te nemen en afstand hebt kunnen doen van enge vijandige wereldbeelden.
pi_198907592
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:05 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

:r Zoals ik al zei
[..]

Brrrrrr. Dat zij stiekem gewoon op gelijkwaardige basis samenwerkt met iemand die haar volledig heeft gedehumaniseerd in gedachten, omdat hij ervan overtuigd is dat ze dat in haar jonge jaren ook andersom heeft gedaan. 8)7

Ja daar jank ik over, want ik vind dat er dan geen plek voor je is in deze samenleving totdat je in staat bent verantwoordelijkheid voor je eigen leven te nemen en afstand hebt kunnen doen van enge vijandige wereldbeelden.
Je bewijst Ludovico's punt zo denk ik. Juist in isolatie blijven dit soort denkbeelden makkelijker in beeld. Daarnaast hoeven je privé denkbeelden de werkrelaties niet per se te vertroebelen. Daarvoor heb je ook enige etiquette en professionele afstand omgangsregels voor lijkt me.
pi_198907617
Waar is die prijzenkast?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198907632
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:41 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, waarom zou ik?

Ik stel niet dat IEDEREEN dit of IEDEREEN dat doet. Dat doe jij. En dan moet je dat onderbouwen, vind ik.
Kun je vast wel, want je lijkt tijd zat in het onderzoek (of leven van onderzoeken) naar dit fenomeen te hebben gestoken.
pi_198907727
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, waarom zou ik?

Ik stel niet dat IEDEREEN dit of IEDEREEN dat doet. Dat doe jij. En dan moet je dat onderbouwen, vind ik.
Kun je vast wel, want je lijkt tijd zat in het onderzoek (of leven van onderzoeken) naar dit fenomeen te hebben gestoken.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet?
Nee, zoals ik al zei. Prima dat vrouwen optimaal gebruik maken van hun jeugd, en experimenteren met dingen. Maar ik ben daarvan buiten gesloten, dus heeft niks met mij te maken. Iedereen(bijna iedereen) is gedreven door eigen belang.

Dus ik heb ook mijn eigen belang, dus op relationeel gebied. Vind ik het prima om een vriendin te hebben van mijn leeftijd of ouder, die mij vroeger als minderwaardig afval had behandeld. Maar dan moet ze wel rijk zijn, dan heb ik er tenminste wat aan. Dan mag ze van mij als nog rondneuken met wie ze wilt. Zolang ik maar dat geld krijg, vind ik het prima.
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 april 2021 @ 22:21:04 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198907794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

[..]

Nee, zoals ik al zei. Prima dat vrouwen optimaal gebruik maken van hun jeugd, en experimenteren met dingen. Maar ik ben daarvan buiten gesloten, dus heeft niks met mij te maken. Iedereen(bijna iedereen) is gedreven door eigen belang.

Dus ik heb ook mijn eigen belang, dus op relationeel gebied. Vind ik het prima om een vriendin te hebben van mijn leeftijd of ouder, die mij vroeger als minderwaardig afval had behandeld. Maar dan moet ze wel rijk zijn, dan heb ik er tenminste wat aan. Dan mag ze van mij als nog rondneuken met wie ze wilt. Zolang ik maar dat geld krijg, vind ik het prima.
Jij zoekt geen relatie, jij zoekt een sugarmommy...
pi_198907855
quote:

[..]

[..]

Het kan best zijn dat je buitengesloten bent/je buitengesloten voelt.
En dat je van daaruit een boosheid hebt ontwikkeld die je hier afreageert. En een bepaalde visie hebt ontwikkeld met ideeën van zaken waar je nu ‘recht’ op hebt.

Maar dat komt niet omdat jij in je jeugd buitengesloten werd om ALLE vrouwen de prijzen binnen haalden toen ze 20 waren. Want dat klopt gewoon niet.

Wat wel kan, is dat jij in je jeugd veel mensen bent tegengekomen die jou niet snapten, waarbij je de aansluiting miste. En dat vormt je.

Alleen weet ik niet of het blijven hangen in boosheid en aannames, en het willen opeisen van een zelfverzonnen recht jou dichter bij betekenisvolle relaties gaat brengen.
pi_198907860
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jij zoekt geen relatie, jij zoekt een sugarmommy...
Ligt eraan, betekent dat dat vrouwen die een man willen met een hoge socio-economische status ook geen relatie of man zoeken, maar meer een sugar daddy? Want dan zijn het er een hoop, zonder dat die mannen het weten.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:23:53 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198907872
quote:

[..]

[..]

Heb je zelf geen inkomen?
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 april 2021 @ 22:27:03 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198907935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:23 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ligt eraan, betekent dat dat vrouwen die een man willen met een hoge socio-economische status ook geen relatie of man zoeken, maar meer een sugar daddy? Want dan zijn het er een hoop, zonder dat die mannen het weten.
Ik denk dat jij je daar gruwelijk in vergist. Zowel in de hoeveelheid als in het feit dat de mannen in kwestie het niet weten.

Maar hee, blijf vooral rondwentelen in je eigen waarheid :*
pi_198907940
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het kan best zijn dat je buitengesloten bent/je buitengesloten voelt.
En dat je van daaruit een boosheid hebt ontwikkeld die je hier afreageert. En een bepaalde visie hebt ontwikkeld met ideeën van zaken waar je nu ‘recht’ op hebt.

Maar dat komt niet omdat jij in je jeugd buitengesloten werd om ALLE vrouwen de prijzen binnen haalden toen ze 20 waren. Want dat klopt gewoon niet.

Wat wel kan, is dat jij in je jeugd veel mensen bent tegengekomen die jou niet snapten, waarbij je de aansluiting miste. En dat vormt je.

Alleen weet ik niet of het blijven hangen in boosheid en aannames, en het willen opeisen van een zelfverzonnen recht jou dichter bij betekenisvolle relaties gaat brengen.
Jij denkt dat ik letterlijk bedoel dat ze een prijs kregen voor hun prestaties? Prijs in de zin van zij kregen waardering, aandacht en een positief zelfbeeld door al die mannelijke aandacht. En dat mannen moesten concurreren om een kans te krijgen met haar. En een selectie kan maken uit de mannen die interesse hebben in haar. Dus ja, dat is zo'n 10 jaar aan positieve levenservaring denk ik zo.

Dat is de prijs. Vooral als ze het voor elkaar krijgt een rijke man aan de haak te slaan.

Dus daarom zeg ik, nu is het mijn moment. Wat jij en andere dus eigenlijk zeggen is, dat het enkel de vrouwen zijn die mogen winnen. Die vieze, smerige, minderwaarde beta mannetjes moeten maar blij zijn dat ze z'n vrouw kunnen krijgen. Dat zij voor de provider mogen zijn van zo'n vrouw. Vrij seksistisch wereldbeeld moet ik zeggen.
pi_198907972
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je zelf geen inkomen?
Zeg je dat ook even tegen vrouwen die verwachten dat mannen de date betalen? "Zeg, heb jij zelf geen geld om je eigen eten te kopen", of ben je daar selectief in?
  woensdag 7 april 2021 @ 22:29:22 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198907993
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:28 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Zeg je dat ook even tegen vrouwen die verwachten dat mannen de date betalen? "Zeg, heb jij zelf geen geld om je eigen eten te kopen", of ben je daar selectief in?
Ja, dat zeg ik ook tegen die vrouwen.

Nou, heb je zelf geen inkomen?
pi_198908023
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik ook tegen die vrouwen.

Nou, heb je zelf geen inkomen?
Zoals ik al zei, heb ik het vrij comfortabel. Dus ja, heb mijn eigen inkomen ja.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:31:53 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198908034
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:31 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, heb ik het vrij comfortabel. Dus ja, heb mijn eigen inkomen ja.
Good for you!
  woensdag 7 april 2021 @ 22:33:01 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908061
quote:

[..]

[..]

:r
Sorry, maar ik vind dat echt walgelijk
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198908075
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat is walgelijk?
  woensdag 7 april 2021 @ 22:33:58 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198908079
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee joh, het is hilarisch.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:35:42 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:23 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Stap de realiteit eens in. De meeste mensen hebben een relatie omdat ze van elkaar houden, niet omdat ze financieel beter worden vd ander..
pi_198908135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:27 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik letterlijk bedoel dat ze een prijs kregen voor hun prestaties? Prijs in de zin van zij kregen waardering, aandacht en een positief zelfbeeld door al die mannelijke aandacht. En dat mannen moesten concurreren om een kans te krijgen met haar. En een selectie kan maken uit de mannen die interesse hebben in haar. Dus ja, dat is zo'n 10 jaar aan positieve levenservaring denk ik zo.

Dat is de prijs. Vooral als ze het voor elkaar krijgt een rijke man aan de haak te slaan.

Dus daarom zeg ik, nu is het mijn moment. Wat jij en andere dus eigenlijk zeggen is, dat het enkel de vrouwen zijn die mogen winnen. Die vieze, smerige, minderwaarde beta mannetjes moeten maar blij zijn dat ze z'n vrouw kunnen krijgen. Dat zij voor de provider mogen zijn van zo'n vrouw. Vrij seksistisch wereldbeeld moet ik zeggen.
Dat is zooooooo niet wat ik zei.

Maar jij zit zo vast in je gedachten dat je het wellicht niet anders kán lezen.
En dat past dan weer in het beeld wat ik van je heb nav je posts hier.

Jij voelt je onbegrepen omdat je de wereld vanuit een soort andere waarheid benadert. En, zoals je kunt lezen in dit topic, sta je daar vrij alleen in.
pi_198908146
quote:

[..]

Dat kan positief zijn, maar dat hoeft niet. Niet alleen vanuit het idee dat die kerels alleen maar op je vallen vanwege je looks, maar ook omdat het leven doorgaans uit meer bestaat en ook van invloed kan zijn op je zelfbeeld. Daar weegt neukbaar geacht worden of een partner hebben lang niet altijd tegenop.

quote:

Ik denk dat je meer als winnaar als over zou komen als je gewoon vanuit jezelf zou kunnen motiveren, dat je ergens wel of geen trek in hebt. Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden dat die bitches het over zichzelf afgeroepen hebben. Sterker nog, je lijkt je zo weer afhankelijk te maken of te houden in plaats van te domineren, simpelweg omdat je hun vermeende motivaties en ervaringen betrekt op jezelf. Dan wordt het moeilijker te vervullen, omdat je kennelijk toch iets van een reactie wil zien om jezelf en je keuzes beter te ervaren.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:37:59 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908157
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee joh, het is hilarisch.
Ik vind het vooral deprimerend. Al snap ik wat je zegt. Je kunt bij een confrontatie met zo'n vrouwbeeld/wereldbeeld beter in een lachstuip schieten dan een depressie in duiken :D
  woensdag 7 april 2021 @ 22:38:16 #88
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_198908159
Maar je komt helemaal niet over als een nice guy. -O-

Eerder een beetje ziek, generaliserend en misogyn. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_198908171
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Stap de realiteit eens in. De meeste mensen hebben een relatie omdat ze van elkaar houden, niet omdat ze financieel beter worden vd ander..
Erg romantisch beeld. Er zijn genoeg relaties waarin iemand eenzijdig wordt gebruikt, of iemand wordt mishandeld of die willen enkel een relatie om niet alleen te zijn. Het leven is geen Disney film.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:39:45 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908181
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:28 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Waarom scheer je alle vrouwen over 1 kam? Mijn vriend wordt er eerder gek van dat ik niks aanneem maar altijd iig de helft wil betalen...
  woensdag 7 april 2021 @ 22:40:16 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198908188
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral deprimerend. Al snap ik wat je zegt. Je kunt bij een confrontatie met zo'n vrouwbeeld/wereldbeeld beten in een lachstuip schieten dan een depressie in duiken :D
Het is triest dat hij zo ongelukkig is. Maar hij is zo overtuigd van zijn ideeën dat je net zo goed tegen een muur kunt praten.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:40:45 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908199
quote:
16s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:

Exact. Ik zou hard wegrennen iig
pi_198908213
quote:
16s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:

Ben ik ook niet, maar zo noemen ze dat nou eenmaal.

Ik hou wel gewoon de deur open, als er iemand achter mij loopt. Of als iemand een tas ofzo laat vallen, dat ik help met oprapen. Maar dat zie ik meer als basis fatsoen. Echte Nice guy's zouden dat enkel doen als het een lekker wijf is, en verwacht beloont te worden met seks.

Dus nee, ben geen nice guy nee. Maar zoals ik al zei, zo noemen ze dat. Tenzij jij een betere benaming weet?
pi_198908214
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is triest dat hij zo ongelukkig is. Maar hij is zo overtuigd van zijn ideeën dat je net zo goed tegen een muur kunt praten.
Dit dus. Voor beide zaken.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:42:04 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908230
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

True. En niet de 1e of de laatste helaas -O-
  woensdag 7 april 2021 @ 22:44:55 #96
459912 FlippingCoin
pi_198908291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:41 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik hou wel gewoon de deur open, als er iemand achter mij loopt. Of als iemand een tas ofzo laat vallen, dat ik help met oprapen. Maar dat zie ik meer als basis fatsoen. Echte Nice guy's zouden dat enkel doen als het een lekker wijf is, en verwacht beloont te worden met seks.

Dus nee, ben geen nice guy nee. Maar zoals ik al zei, zo noemen ze dat. Tenzij jij een betere benaming weet?
Ja uh, geestesziek of zo.

Naar mijn idee geraak je zelf het gelukkigst als je goed bent voor anderen maar minstens zo goed voor jezelf.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_198908300
Je hebt mijn vragen nog steeds niet beantwoord. Waarom is dat? Ik probeer dat 'winnen' nog steeds te snappen.

quote:
Prijs in de zin van zij kregen waardering, aandacht en een positief zelfbeeld door al die mannelijke aandacht. En dat mannen moesten concurreren om een kans te krijgen met haar. En een selectie kan maken uit de mannen die interesse hebben in haar. Dus ja, dat is zo'n 10 jaar aan positieve levenservaring denk ik zo.
Zorgt mannelijke aandacht dan per definitie voor een positief zelfbeeld bij een vrouw? En andersom bij een man? Zijn er niet ook andere factoren die iemands zelfbeeld positief kunnen beïnvloeden? Misschien moet je dat 'ns onderzoeken? Bijvoorbeeld: prestaties op het gebied van werk, sport, inkomen, hulpvaardigheid, sociale binding, ... En wacht nou 'ns even. Jij bent een beta. Als de man/vrouw-verhouding in jouw hypothese ongeveer gelijk is (want jij stelt dat de meeste vrouwen enz.), dan hebben de meeste jonge vrouwen toch ook niet bijzonder veel keuze? Tenminste, niet als zij iets meer willen dan alleen even neuken. Want al die mannen die een relatie aangaan met een vrouw zijn óók van de markt af.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:46:14 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:41 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Echte nice guys, in de letterlijke betekenis, zouden dat doen uit fatsoen en vriendelijkheid.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:48:40 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908363
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:45 schreef Groepfunder het volgende:
Je hebt mijn vragen nog steeds niet beantwoord. Waarom is dat? Ik probeer dat 'winnen' nog steeds te snappen.
[..]

Zorgt mannelijke aandacht dan per definitie voor een positief zelfbeeld bij een vrouw? En andersom bij een man? Zijn er niet ook andere factoren die iemands zelfbeeld positief kunnen beïnvloeden? Misschien moet je dat 'ns onderzoeken? Bijvoorbeeld: prestaties op het gebied van werk, sport, inkomen, hulpvaardigheid, sociale binding, ... En wacht nou 'ns even. Jij bent een beta. Als de man/vrouw-verhouding in jouw hypothese ongeveer gelijk is (want jij stelt dat de meeste vrouwen enz.), dan hebben de meeste jonge vrouwen toch ook niet bijzonder veel keuze? Tenminste, niet als zij iets meer willen dan alleen even neuken. Want al die mannen die een relatie aangaan met een vrouw zijn óók van de markt af.
Ongewenste mannelijke aandacht is juist hell. Van die mannetjes die creepy lopen te slijmen in de hoop op seks. *koude rillingen*.
pi_198908376
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Echte nice guys, in de letterlijke betekenis, zouden dat doen uit fatsoen en vriendelijkheid.
Misschien kan je eerst is een keer weten wat iets betekent, voordat je er zo'n sterke mening over hebt? Google maar wat een nice guy meestal betekent, jullie azijnpissers altijd.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:51:06 #101
459912 FlippingCoin
pi_198908424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:49 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Misschien kan je eerst is een keer weten wat iets betekent, voordat je er zo'n sterke mening over hebt? Google maar wat een nice guy meestal betekent, jullie azijnpissers altijd.
Ja ik ga al die mongolentermen niet uit mijn hoofd leren hoor. Gewoon normaal doen.
pi_198908445
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is zooooooo niet wat ik zei.

Maar jij zit zo vast in je gedachten dat je het wellicht niet anders kán lezen.
En dat past dan weer in het beeld wat ik van je heb nav je posts hier.

Jij voelt je onbegrepen omdat je de wereld vanuit een soort andere waarheid benadert. En, zoals je kunt lezen in dit topic, sta je daar vrij alleen in.
Ja, want die reacties hier zijn natuurlijk ook zo constructief, totaal geen persoonlijke aanvallen of beledigingen. Enkel hele redelijke reacties. :{
pi_198908456
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ongewenste mannelijke aandacht is juist hell. Van die mannetjes die creepy lopen te slijmen in de hoop op seks. *koude rillingen*.
Precies. TS veronderstelt dat vrouwen zondermeer opfleuren van mannelijke aandacht. Volgens mij is die aanname onjuist. Maar hij weigert systematisch iedere inhoudelijke vraag te beantwoorden. Lekker trollen.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:52:34 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908464
quote:

[..]

Misschien moet je eens aan jezelf werken. Dat je iets meer te bieden hebt dan je zgn. leuke inkomen. Dat je leuke vrouwen aantrekt ipv oppervlakkige golddiggers. Mocht je al het "geluk" hebben dat die zowaar iig in je geïnteresseerd zijn. Wat ik betwijfel.

Want je komt op mij over als een zak ve vent.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:54:33 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198908504
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:51 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ja, want die reacties hier zijn natuurlijk ook zo constructief, totaal geen persoonlijke aanvallen of beledigingen. Enkel hele redelijke reacties. :{
Ja, en dat na zo’n sympathieke OP.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:55:13 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908515
quote:

[..]

Hypocriete ***
pi_198908521
quote:
[..]
Heerlijk hè, dat wentelen in zelfbeklag?

Overigens is 'nice guy' volgens Van Dale (Engels → Nederlands) slang voor "aardige kerel". Dat is iets anders dan de creep die jij ervan maakt. Dus misschien zelf even leren googlen?
pi_198908558
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:50 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Nee dat is geen eigen keuze en ook een psychische aandoening die de stap om hulp te zetten enorm frustreert.

In welke konijnenholletjes je duikt en met welke gedachten je jezelf blijft voeden is echter wel een eigen keuze. Het kan samenhangen natuurlijk, maar jezelf volledig onderdompelen in verwerpelijke wereldbeelden blijft verwerpelijk. Depressie is ook geen excuus voor iemands fascistische denkbeelden of zo.
Tjah als je de ironie niet ziet....

Dit is helemaal hetzelfde als de depressie maar die is sociaal geaccepteerd.

Als je andere waanideeën hebt waar je zelf ongelukkig van wordt moet dat opeens allemaal een heel bewuste keuze zijn ofzo.

Denk er nog even rustig over na.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 22:58:34 #109
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198908572
Wat een uitermate intrigerend topic. Eens eventjes met grote interesse volgen.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 7 april 2021 @ 22:59:06 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah als je de ironie niet ziet....

Dit is helemaal hetzelfde als de depressie maar die is sociaal geaccepteerd.

Als je andere waanideeën hebt waar je zelf ongelukkig van wordt moet dat opeens allemaal een heel bewuste keuze zijn ofzo.

Denk er nog even rustig over na.
Depressie is een ziekte. Geen "keuze".
pi_198908633
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]

Mannelijke aandacht. Ik zie ook weleens werklui opmerkingen naar vrouwen toe maken, denk niet dat die vrouwen daarvan gediend zijn nee. Maar een lekkere gespierde bad boy, of een rijke man in een dure auto, dat vinden ze over het algemeen niet erg.

Jij denkt dat mannen die veel sekspartners hebben geen goed zelfbeeld hebben en spijt hebben? Meeste zijn er toch echt trots op, en scheppen er ook over op.

Ik zie mezelf niet als een beta, beta's zijn juist meer passieve, provider type's die juist wel hun plek aanvaarden en de restjes van andere als vrouw neemt. Maar ik zie mezelf ook niet als een alpha.

Zo'n 10% van de mannen krijgt alle seks, is uit meerdere onderzoeken gebleken. Ook diverse studies over vrouwelijk gedrag op datingapps wijst uit dat de meerderheid van de vrouwen enkel oog heeft voor de top 10% van de mannen. Oftewel, vrouwen delen liever zo'n hoge status man, dan een gemiddelde man als vriend hebben.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:01:38 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:58 schreef CoolGuy het volgende:
Doe dat. Vergeet de klooncheck ook niet. Al zijn er helaas verrassend veel mannen met zelfmedelijden en een nogal vertekend vrouwbeeld.
pi_198908655
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

(Onverwerkt) trauma, inlevingsvermogen kunnen hebben, etc. zijn ook niet per se keuzes en dingen die echt wel mee kunnen spelen in open kunnen staan voor bepaalde dingen.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:04:26 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908685
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:01 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Mannelijke aandacht. Ik zie ook weleens werklui opmerkingen naar vrouwen toe maken, denk niet dat die vrouwen daarvan gediend zijn nee. Maar een lekkere gespierde bad boy, of een rijke man in een dure auto, dat vinden ze over het algemeen niet erg.

Jij denkt dat mannen die veel sekspartners hebben geen goed zelfbeeld hebben en spijt hebben? Meeste zijn er toch echt trots op, en scheppen er ook over op.

Ik zie mezelf niet als een beta, beta's zijn juist meer passieve, provider type's die juist wel hun plek aanvaarden en de restjes van andere als vrouw neemt. Maar ik zie mezelf ook niet als een alpha.

Zo'n 10% van de mannen krijgt alle seks, is uit meerdere onderzoeken gebleken. Ook diverse studies over vrouwelijk gedrag op datingapps wijst uit dat de meerderheid van de vrouwen enkel oog heeft voor de top 10% van de mannen. Oftewel, vrouwen delen liever zo'n hoge status man, dan een gemiddelde man als vriend hebben.
Alfa en beta/Alpha en beta zijn in de wetenschap(pelijke) studies niet hetzelfde als in jouw dagelijkse taalgebruik. Hier werd gedoeld op de wetenschappelijke invulling van die termen.

Meneer ik ben zo slim en ik verdien zo goed.
pi_198908693
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:58 schreef CoolGuy het volgende:
Vrouwen zijn ook bruut naar mij geweest, dus ja. Ik ben zeer zeker niet bang om vrouwen ook te kwetsen. En aangezien ik geen enkele BN'er het gedrag van vrouwen zie veroordelen, moet ik maar aannemen dat vrouwen dat normaal vinden.

Aangezien ik ook al meerdere malen te horen heb gekregen van "eww, jij bent lelijk, hoe durf jij tegen mij te praten", en ja. Dat werd letterlijk zo gezegd. Maar wat ik heb gezegd in dit topic is aanzienlijk minder erg, en ze janken nu al.

Het leuke is, die mannen die hier azijn pissen. Zijn dezelfde wezens die altijd "nice" zeggen wanneer een jongen van 13/14 een lerares neukt, maar gelijk woedend worden als de geslachten zijn omgedraaid. Oftewel, het zijn gewoon hypocriete seksisten die mij vervolgens uitmaken voor "misogyne opmerkingen". Hilarisch.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:05:00 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908696
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:02 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

(Onverwerkt) trauma, inlevingsvermogen kunnen hebben, etc. zijn ook niet per se keuzes en dingen die echt wel mee kunnen spelen in open kunnen staan voor bepaalde dingen.
Dat was het punt niet.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:06:30 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908720
quote:

[..]

Exact, daarom hebben alleen de "high status" mannen een partner toch?!

Owh nee, toch niet.. |:( |:( |:(
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 23:06:37 #118
16180 crew  CoolGuy
pi_198908722
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:04 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Vrouwen zijn ook bruut naar mij geweest, dus ja. Ik ben zeer zeker niet bang om vrouwen ook te kwetsen. En aangezien ik geen enkele BN'er het gedrag van vrouwen zie veroordelen, moet ik maar aannemen dat vrouwen dat normaal vinden.

Aangezien ik ook al meerdere malen te horen heb gekregen van "eww, jij bent lelijk, hoe durf jij tegen mij te praten", en ja. Dat werd letterlijk zo gezegd. Maar wat ik heb gezegd in dit topic is aanzienlijk minder erg, en ze janken nu al.

Het leuke is, die mannen die hier azijn pissen. Zijn dezelfde wezens die altijd "nice" zeggen wanneer een jongen van 13/14 een lerares neukt, maar gelijk woedend worden als de geslachten zijn omgedraaid. Oftewel, het zijn gewoon hypocriete seksisten die mij vervolgens uitmaken voor "misogyne opmerkingen". Hilarisch.
Ik zie niet in hoe deze tekst een reactie op mijn post is, maar, oke. Het verschaft wel het een en ander aan informatie en inzicht, dat wel.
pi_198908743
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens aan jezelf werken. Dat je iets meer te bieden hebt dan je zgn. leuke inkomen. Dat je leuke vrouwen aantrekt ipv oppervlakkige golddiggers. Mocht je al het "geluk" hebben dat die zowaar iig in je geïnteresseerd zijn. Wat ik betwijfel.

Want je komt op mij over als een zak ve vent.
Mij werd gevraagd of ik een inkomen had, heb nergens gezegd dat ik in een villa woon en BMW in de garage heb staan. Zoals ik zij, ik woon op mezelf en hou genoeg geld over voor mijzelf. Aangezien ik enkel voor mijzelf hoef te zorgen, en sowieso niet erg materialistisch ben.

En kan me niet herinneren dat ik wat zei over golddiggers, maar goed.

Ik kan mij wel herinneren dat ik vroeger interesse had in iemand, en zij wilde mij niet. Nu heeft zij twee kinderen van twee verschillende vaders, en wilt ze heel toevallig opeens wel. Hoe durf ik, die lage, minderwaardige beta man af te wijzen, toch?
  woensdag 7 april 2021 @ 23:08:54 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908758
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:04 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Gast, echt, je bent eng man..
pi_198908763
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Exact, daarom hebben alleen de "high status" mannen een partner toch?!

Owh nee, toch niet.. |:( |:( |:(
Hoe bedoel je, al die beta mannetjes moeten hun bek dicht houden en hebben geen recht om vrouwen af te wijzen? Waar slaat dat nou weer op.\

Zie je, ik kan ook woorden in jou mond leggen.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:09:48 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908780
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:08 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Mij werd gevraagd of ik een inkomen had, heb nergens gezegd dat ik in een villa woon en BMW in de garage heb staan. Zoals ik zij, ik woon op mezelf en hou genoeg geld over voor mijzelf. Aangezien ik enkel voor mijzelf hoef te zorgen, en sowieso niet erg materialistisch ben.

Ik kan mij wel herinneren dat ik vroeger interesse had in iemand, en zij wilde mij niet. Nu heeft zij twee kinderen van twee verschillende vaders, en wilt ze heel toevallig opeens wel. Hoe durf ik, die lage, minderwaardige beta man af te wijzen, toch?
Jajaja, zielig slachtoffer much?
pi_198908789
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe deze tekst een reactie op mijn post is, maar, oke. Het verschaft wel het een en ander aan informatie en inzicht, dat wel.
Dat was ook de bedoeling, aangezien jij het een intrigerend topic vond. Dacht laat ik wat meer informatie geven.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:10:15 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908790
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:09 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, al die beta mannetjes moeten hun bek dicht houden en hebben geen recht om vrouwen af te wijzen? Waar slaat dat nou weer op.\

Zie je, ik kan ook woorden in jou mond leggen.
8)7
En leer Nederlands.
pi_198908829
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

8)7
En leer Nederlands.
Ahw, is mevrouwtje beledigd, dus gaat zij nu maar op de man spelen? Ahw, arm vrouwtje toch.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 23:12:30 #126
441859 crew  Lenny77
pi_198908830
quote:

[..]

Dat heb ik dus nog letterlijk nooit gevoeld en gehoord..
  woensdag 7 april 2021 @ 23:13:02 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908838
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:12 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ahw, is mevrouwtje beledigd, dus gaat zij nu maar op de man spelen? Ahw, arm vrouwtje toch.
Gast.. _O-
pi_198908839
quote:

[..]

Zolang mensen voor elkaar menen te moeten bepalen hoe iets zou zijn, staat de deur niet echt open voor persoonlijke beleving. Als je als de man gezien wordt, omdat je veel neukt zul je minder geneigd zijn om de mindere kanten te belichten. Dat het leuk is om goed in de markt te liggen, hoeft niet te zeggen dat je geen issues hebt verder. Zowel op andere vlakken als op relationeel gebied zelf, bijvoorbeeld bindings- en/of verlatingsangst. Als men het ziet als je sterke punt en je daar erkenning voor krijgt, is het moeilijker om zoiets los te kunnen laten en op zoek te gaan naar het eigen geluk. Wat misschien toch beter anders ingevuld kan worden dan kutjes blijven vullen, tot je automagisch door die ene wel durft of hoopt dat het uiteindelijk toch past ofzo.

quote:

Onderzoeken en statistieken zijn niet alles zeggend. Zeker niet als ze gebaseerd zijn op datingapps, waar maar een beperkt gedeelte van de mensheid op rond hangt en de cultuur ook een dynamiek is. En mannen net zo goed minder interesse hebben in een serieuze relatie, dus daar ook aan mee helpen het in stand te houden.
pi_198908872
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat was het punt niet.
Maar het is mijn punt wel, aangezien het (mede) kan verklaren waarom iemand zo volhardt in een bepaald beeld en niet open lijkt te staan voor andere argumenten.
pi_198908873
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat TS heeft is een ziekte. Geen keuze.

Het is echt helemaal hetzelfde. Denk er nou gewoon even rustig overna ipv oneens te zijn omdat je geconditioneerd bent depressie een erge kwaal te vinden en andere psychische problemen minder.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:17:30 #131
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_198908890
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:08 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Als dat laatste nou uiteindelijk is waar het om gaat dan komen we nog ergens.
Dan zijn gewoon de vragen: benaderde zij jou als eerste? Wil je met haar op date? Vind je haar leuk?

Als ze jou benaderde en je vind haar leuk, waarom ga je dan niet gewoon op date? Houd de rare theorieën bij je.

Echt serieus. Een ruime meerderheid van de mensheid date niet met een theorie in het achterhoofd over alfa en bèta mannetjes, mannen die blij mogen zijn dat een vrouw überhaupt tegen ze spreekt, etc. Meeste daten omdat er ergens aantrekkingskracht zit. Het is aan jou om uit te vinden of je ook aantrekkingskracht hebt voor haar, uit te vinden wat jullie willen.
Aantrekkingskracht hoeft niet altijd oh je bent aantrekkelijk, maar kan ook je lijkt me een stabiele partner. Eventueel zit er iemand tussen die voor het geld gaat. Grotendeels gaat het nog steeds om immateriële dingen.

Gooi je theorieën weg en ga gewoon lekker leven
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 7 april 2021 @ 23:17:34 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908891
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat TS heeft is een ziekte. Geen keuze.

Het is echt helemaal hetzelfde. Denk er nou gewoon even rustig overna ipv oneens te zijn omdat je geconditioneerd bent depressie een erge kwaal te vinden en andere psychische problemen minder.
Ok, wat jij wil. Welke ziekte precies?
  woensdag 7 april 2021 @ 23:18:56 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198908909
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar het is mijn punt wel, aangezien het (mede) kan verklaren waarom iemand zo volhardt in een bepaald beeld en niet open lijkt te staan voor andere argumenten.
Ik ben het daar niet mee eens. Moet kunnen toch?
Mijn eigen ervaringen zijn anders iig. Al reageert ieder mens natuurlijk anders.
pi_198908920
quote:

[..]

Mja... in je OP en een aantal vervolgposts zet je zo’n 50% van de bevolking op een ontzettend negatieve wijze weg.

Dan is het niet verbazend dat de reacties hierop ook wat scherp zijn.

Als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren, zeg maar.
pi_198908945
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet mee eens. Moet kunnen toch?
Mijn eigen ervaringen zijn anders iig. Al reageert ieder mens natuurlijk anders.
Je bent het niet eens dat het een keuze is of dat het dit soort gedrag kan veroorzaken?
pi_198908977
quote:

[..]

Grootheidswaanzin is vaak het gevolg van een leven als incel. God's gift to (wo)man :')

Dat gezegd hebbende, ik zou nooit iets beginnen met iemand die mij persoonlijk heeft afgewezen. Tegelijkertijd, om alle vrouwen dan maar over één kam te scheren uit frustratie en daarnaast de schuld van een matig seksleven volledig bij hen te leggen... Probleem is niet dat je een nice guy bent. Het probleem is dat je ALLEEN MAAR een nice guy bent. Niemand zit te wachten op een saaie 'pleaser' die niet in staat is om te flirten en te teasen.

Mannen gaan veelal net zo goed voor het lekkerste stukje vlees dat ze kunnen vinden. That is, als ze er mee weg kunnen komen. Veel vrouwen kunnen dat. Een gigantisch aanbod en tja, dan word je kieskeurig.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:27:26 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je bent het niet eens dat het een keuze is of dat het dit soort gedrag kan veroorzaken?
Ik wil het anders stellen. Uiteraard kleuren ervaringen de mens. Maar je hoeft er niet compleet wappie van te worden. Je hoeft niet de gehele andere sekse over 1 kam te gaan scheren. Heb zelf ook wat (te) veel negatieve ervaringen gehad, en behoorlijk heftige ook (en nee, die ga ik niet toelichten), maar TS slaat echt compleet door wat mij betreft.
pi_198909029
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Als dat laatste nou uiteindelijk is waar het om gaat dan komen we nog ergens.
Dan zijn gewoon de vragen: benaderde zij jou als eerste? Wil je met haar op date? Vind je haar leuk?

Als ze jou benaderde en je vind haar leuk, waarom ga je dan niet gewoon op date? Houd de rare theorieën bij je.

Echt serieus. Een ruime meerderheid van de mensheid date niet met een theorie in het achterhoofd over alfa en bèta mannetjes, mannen die blij mogen zijn dat een vrouw überhaupt tegen ze spreekt, etc. Meeste daten omdat er ergens aantrekkingskracht zit. Het is aan jou om uit te vinden of je ook aantrekkingskracht hebt voor haar, uit te vinden wat jullie willen.
Aantrekkingskracht hoeft niet altijd oh je bent aantrekkelijk, maar kan ook je lijkt me een stabiele partner. Eventueel zit er iemand tussen die voor het geld gaat. Grotendeels gaat het nog steeds om immateriële dingen.

Gooi je theorieën weg en ga gewoon lekker leven
We waren kennissen, dus we waren gewoon met elkaar in gesprek. Nee en nee.

Dit zal misschien een schok zijn, maar mannen zitten over het algemeen niet te wachten om voor de kinderen van een andere man te zorgen. Geen behoefte aan.

Dat was enkele jaren terug, niet iets recent. Ik heb nooit gezegd dat zij de ware was of dat ik verliefd was. Vond haar gewoon interessant voordat ze kinderen had, nu niet meer. Kan gewoon praten met haar, maar we hebben vrij weinig met elkaar in gemeen. Dus er is vrij weinig contact. En heb er verder ook geen behoefte aan.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:28:21 #139
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909030
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Grootheidswaanzin is vaak het gevolg van een leven als incel. God's gift to (wo)man :')

Dat gezegd hebbende, ik zou nooit iets beginnen met iemand die mij persoonlijk heeft afgewezen. Tegelijkertijd, om alle vrouwen dan maar over één kam te scheren uit frustratie en daarnaast de schuld van een matig seksleven volledig bij hen te leggen... Probleem is niet dat je een nice guy bent. Het probleem is dat je ALLEEN MAAR een nice guy bent. Niemand zit te wachten op een saaie 'pleaser' die niet in staat is om te flirten en te teasen.

Mannen gaan veelal net zo goed voor het lekkerste stukje vlees dat ze kunnen vinden. That is, als ze er mee weg kunnen komen. Veel vrouwen kunnen dat. Een gigantisch aanbod en tja, dan word je kieskeurig.
Hij is verre ve nice guy. Brrrr
pi_198909053
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik wil het anders stellen. Uiteraard kleuren ervaringen de mens. Maar je hoeft er niet compleet wappie van te worden. Je hoeft niet de gehele andere sekse over 1 kam te gaan scheren. Heb zelf ook wat (te) veel negatieve ervaringen gehad, en behoorlijk heftige ook (en nee, die ga ik niet toelichten), maar TS slaat echt compleet door wat mij betreft.
Dat doorslaan is een ding, maar jezelf als graadmeter houden lijkt me zeker in het geval van bepaalde problematiek niet handig. Jouw ervaringen, eventuele diagnoses en copingsmogelijkheden zeggen niet per se iets over in hoeverre een ander dat dan ook zou moeten kunnen. Net als seks is leed ook geen wedstrijd.
pi_198909055
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, wat jij wil. Welke ziekte precies?
Iets is pas een ziekte als het een naampje gehad heeft? Afgezien daarvan heeft het vast gewoon al een naampje. Maar ehm, ff concluderend. Ik heb helemaal geen in semantische discussies. Als jij je best doet om te begrijpen wat ik zeg en ik doe dat terug kunnen we een interessante verdiepende discussie voeren.

Anders spreek je maar een keer met me af om modder op elkaar te gooien van een afstandje.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:30:34 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909064
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:28 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

We waren kennissen, dus we waren gewoon met elkaar in gesprek. Nee en nee.

Dit zal misschien een schok zijn, maar mannen zitten over het algemeen niet te wachten om voor de kinderen van een andere man te zorgen. Geen behoefte aan.

Dat was enkele jaren terug, niet iets recent. Ik heb nooit gezegd dat zij de ware was of dat ik verliefd was. Vond haar gewoon interessant voordat ze kinderen had, nu niet meer. Kan gewoon praten met haar, maar we hebben vrij weinig met elkaar in gemeen. Dus er is vrij weinig contact. En heb er verder ook geen behoefte aan.
Jij hebt geen idee wat "mannen in het algemeen" vinden. Jij hebt je vooroordelen
pi_198909076
quote:
Ik zie ook weleens werklui opmerkingen naar vrouwen toe maken, denk niet dat die vrouwen daarvan gediend zijn nee. Maar een lekkere gespierde bad boy, of een rijke man in een dure auto, dat vinden ze over het algemeen niet erg.
Precies. Niet alle mannelijke aandacht is fijn voor vrouwen. En natuurlijk vinden mensen (m/v) het fijn om aandacht te krijgen van personen die zij aantrekkelijk vinden.

quote:
Jij denkt dat mannen die veel sekspartners hebben geen goed zelfbeeld hebben en spijt hebben?
Nee, ik denk dat aandacht van vrouwen geen noodzakelijke voorwaarde is voor een man om een positief zelfbeeld te hebben. Natuurlijk helpt het. Het is fijn om goed in 'de markt' te liggen. Dat jij dat geluk niet hebt mogen smaken is jammer en kan frustrerend zijn. Maar dat lot deel je met heel veel mannen. Maar er zijn meer factoren die beïnvloeden hoe jij naar jezelf kijkt. Ik heb op Fok! ook nog geen PM's en DM's gekregen van dames die met mij op date willen, laat staan seks. Maar waarom zou ik daar mijn zelfbeeld van laten afhangen?

quote:
Ik zie mezelf niet als een beta, beta's zijn juist meer passieve, provider type's die juist wel hun plek aanvaarden en de restjes van andere als vrouw neemt.
Zoals @Whiskers2009 al opmerkte bedoelde ik hier 'beta' in een andere betekenis.

quote:
Ik wil niet uitsluiten dat slechts 10% van de mannen op Tinder of Happn via de app een seksdate weet te regelen. Wie weet. Maar dat wil niet zeggen dat 100% van de vrouwen het slechts met 10% van de mannen doet. Ten eerste, niet alle vrouwen zitten op een dating-app. Er zijn immers ook vrouwen die al een relatie hebben en geen behoefte hebben aan 'some strange' (jij hield van Engelstalige termen, toch?). Ten tweede, hoe representatief zijn die dating-apps die voor dit onderzoek zijn gebruikt eigenlijk om een beeld van 'de single vrouw' op te baseren? Als een vrouw een snelle neukbeurt zoekt, dan volstaat Tinder misschien wel. Beetje plaatjes swipen op zoek naar een hunk. Maar gebruiken vrouwen diezelfde app als zij een liefde- en betekenisvolle relatie zoeken? Dat valt nog te bezien. Dan speelt immers meer mee dan alleen het uiterlijk. Ook als het onderzoek waaraan jij refereert juist is, is de conclusie dus niet dat 90% van de mannen nooit seks heeft (of zal hebben).

[ Bericht 1% gewijzigd door Groepfunder op 07-04-2021 23:40:37 ]
pi_198909087
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij is verre ve nice guy. Brrrr
Typische afstoot reactie. Voer voor de feedback loop waar TS in vastzit.

Ook precies datgeen hoe depressie werkt bijv. Je brein conditioneren op een ongezonde manier.
pi_198909095
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik heb geen seksuele interesse in vrouwen van mijn eigen leeftijd of ouder, dus hoezo incel?

Ik zei, ik heb er vrede mee dat ik mijn "wilde periode" nooit heb gehad, en niet zal krijgen. Dus dat is prima, maar moet ik wel iets hebben om het gebrek daaraan te kunnen compenseren. Dus daarom zeg ik, ik maak een uitzondering voor een rijke vrouw die mij wat te bieden heeft.

Ik heb nergens gezegd dat vrouwen in elkaar geslagen moeten worden of moeten sterven omdat ze mij hadden afgewezen.

Is gewoon irritant die hypocriete datingstrategie die vrouwen hanteren. Oftewel, geen traditioneel leven willen leiden, lekker feesten en neuken. En wanneer ze 30 zijn willen ze opeens een traditionele man, terwijl ze zelf niet traditioneel hebben geleefd, wtf. :{

En ik had al gezegd dat ik niet echt een nice guy ben, aangezien mijn persoonlijkheid daar niet om draait. Heb al zovaak te horen dat ik grappig ben en ze goed met mij kunnen praten. Maar heb er niet echt iets aan, aangezien het mij niks oplevert. Dan praat ik liever met mannen.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:32:46 #146
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat doorslaan is een ding, maar jezelf als graadmeter houden lijkt me zeker in het geval van bepaalde problematiek niet handig. Jouw ervaringen, eventuele diagnoses en copingsmogelijkheden zeggen niet per se iets over in hoeverre een ander dat dan ook zou moeten kunnen. Net als seks is leed ook geen wedstrijd.
Uiteraard niet. En "mijn leed" is dan ook geen graadmeter in deze. Wat het wel aantoont is dat je niet compleet wappie hoeft te gaan na al dan niet langdurige nare ervaringen.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:34:14 #147
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198909112
Wat is de definitie van Nice guy?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 7 april 2021 @ 23:34:48 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909119
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Typische afstoot reactie. Voer voor de feedback loop waar TS in vastzit.

Ook precies datgeen hoe depressie werkt bijv. Je brein conditioneren op een ongezonde manier.
:?
pi_198909144
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:43 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee je kwijlt... van hitsig onbevredigd verlangen :')
pi_198909147
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat is de definitie van Nice guy?
Iemand die enkel aardig is, in de verwachting beloond te worden met seksuele handelingen. Oftewel, ze zijn alleen aardig als je een lekker wijf bent.
pi_198909160
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Uiteraard niet. En "mijn leed" is dan ook geen graadmeter in deze. Wat het wel aantoont is dat je niet compleet wappie hoeft te gaan na al dan niet langdurige nare ervaringen.
Dat zegt me eerlijk gezegd net zoveel als dat je niet per se kanker hoeft te krijgen van roken. Als je dagelijks met de gevolgen probeert te overleven, dan is dat misschien al dusdanig overheersend dat je er geen kut aan hebt in hoeverre anderen iets wel of niet ermee konden. Laat staan dat het een concreet voorbeeld geeft hoe je het zelf zou kunnen (leren) toepassen.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:38:14 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:32 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik heb geen seksuele interesse in vrouwen van mijn eigen leeftijd of ouder, dus hoezo incel?

Ik zei, ik heb er vrede mee dat ik mijn "wilde periode" nooit heb gehad, en niet zal krijgen. Dus dat is prima, maar moet ik wel iets hebben om het gebrek daaraan te kunnen compenseren. Dus daarom zeg ik, ik maak een uitzondering voor een rijke vrouw die mij wat te bieden heeft.

Ik heb nergens gezegd dat vrouwen in elkaar geslagen moeten worden of moeten sterven omdat ze mij hadden afgewezen.

Is gewoon irritant die hypocriete datingstrategie die vrouwen hanteren. Oftewel, geen traditioneel leven willen leiden, lekker feesten en neuken. En wanneer ze 30 zijn willen ze opeens een traditionele man, terwijl ze zelf niet traditioneel hebben geleefd, wtf. :{

En ik had al gezegd dat ik niet echt een nice guy ben, aangezien mijn persoonlijkheid daar niet om draait. Heb al zovaak te horen dat ik grappig ben en ze goed met mij kunnen praten. Maar heb er niet echt iets aan, aangezien het mij niks oplevert. Dan praat ik liever met mannen.
Gast serieus hoor.. Hoe zie je niet dat (sommige) mannen exact hetzelfde doen? Hoe zie je niet hoe hypocriet je bent? Jij zou het ook gedaan hebben als je de kans had gehad.. Echt.. |:(
pi_198909165
quote:

[..]

Er zit je wat dwars en dat is prima. Je wilt wat, maar je referentiekader brengt je in de war want komt niet overeen met wat jij wilt. Dat zet zich om in venijn want je kan dan niet krijgen wat je wilt.

Maarja dit gaat je niet verder helpen. Je zal toch met een actieplan moeten komen om je huidige gedachtes in te wisselen voor wat beters.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:39:43 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat zegt me eerlijk gezegd net zoveel als dat je niet per se kanker hoeft te krijgen van roken. Als je dagelijks met de gevolgen probeert te overleven, dan is dat misschien al dusdanig overheersend dat je er geen kut aan hebt in hoeverre anderen iets wel of niet ermee konden. Laat staan dat het een concreet voorbeeld geeft hoe je het zelf zou kunnen (leren) toepassen.
Prima, dan kun je me niet volgen of ben je het niet met me erns. Even goede vrienden.
pi_198909181
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gast serieus hoor.. Hoe zie je niet dat (sommige) mannen exact hetzelfde doen? Hoe zie je niet hoe hypocriet je bent? Jij zou het ook gedaan hebben als je de kans had gehad.. Echt.. |:(
Wel terechte klacht dat niet alle vrouwen gigantische sletten zijn die na netjes vragen met je mee naar huis komen.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:39:56 #156
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198909182
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:36 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Iemand die enkel aardig is, in de verwachting beloond te worden met seksuele handelingen. Oftewel, ze zijn alleen aardig als je een lekker wijf bent.
Wat als je aardig bent zonder verwachtingen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 7 april 2021 @ 23:41:44 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909205
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat ben je niet. En TS ook niet.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:42:13 #158
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_198909213
Oké TS wil zich helemaal helemaal de tering neuken met jonge vrouwen omdat hij recht heeft op een wilde periode heeft gemist.
Maar hij kan dus niets krijgen en zoekt compensatie in de vorm van geld.

Hmmm ik stel voor dat je de ene dag je linkerhand gebruikt en de andere dag de rechterhand. Eventueel afwisselen met op je hand zitten.

Maar even serieus TS relaties of aandacht van vrouwen dwing je niet af. Je hebt er ook geen recht op. Vrouwen hebben geen mysterieus plan of plot hoe ze aan de man komen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 7 april 2021 @ 23:43:07 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909228
Ik zou evt. medeleven kunnen opbrengen vooreen echte letterlijke nice guy. Ken er wel een paar.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:43:12 #160
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198909230
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat ben je niet. En TS ook niet.
Hoe kan jij daarover oordelen? Ik ben gewoon mezelf, en mensen vinden me vaak aardig. En ik verwacht geen seks daarvoor.
pi_198909231
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

TS wordt "high" van negatieve emoties. Daar maakt die zich helemaal gek mee. Je geeft hem voer voor zijn geconditioneerde gedachte dat hij kansloos is bij vrouwen en dat vrouwen van hem walgen.

Zoals een depressief persoon zijn brein heeft geconditioneerd dat het niet wilt leven en ongelukkig is, wat negatieve emoties oproept die weer negatieve gedachtes oproepen.

Tzijn beide feedback loops. Het brein maakt zichzelf ziek.
pi_198909248
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou evt. medeleven kunnen opbrengen vooreen echte letterlijke nice guy. Ken er wel een paar.
Kopen ze daar seks voor?
pi_198909257
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:52 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Precies. TS veronderstelt dat vrouwen zondermeer opfleuren van mannelijke aandacht. Volgens mij is die aanname onjuist. Maar hij weigert systematisch iedere inhoudelijke vraag te beantwoorden. Lekker trollen.
Ik denk dat positieve aandacht krijgen en complimenten ontvangen in ieder geval wel fijner is dan geen enkele aandacht of complimenten ontvangen. TS hoort hoogst waarschijnlijk bij de eerste categorie en daarom heb ik wel enigszins begrip voor zijn gevoel en denken. Ik snap waarom hij zo denkt, maar dat maakt het niet waar of juist.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:46:25 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909262
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Oké TS wil zich helemaal helemaal de tering neuken met jonge vrouwen omdat hij recht heeft op een wilde periode heeft gemist.

Hmmm ik stel voor dat je de ene dag je linkerhand gebruikt en de andere dag de rechterhand. Eventueel afwisselen met op je hand zitten.

Maar even serieus TS relaties of aandacht van vrouwen dwing je niet af. Je hebt er ook geen recht op. Vrouwen hebben geen mysterieus plan of plot hoe ze aan de man komen.
Je snapt het niet :N

We zijn allemaal manipulerende golddiggende kutwijven :Y
Ook als je al 83 jaar getrouwd bent met een man met een snert baantje.

KUTWIJVEN, ALLEMAAL!! EINZ!!

;( ;( ;(
  woensdag 7 april 2021 @ 23:47:01 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kopen ze daar seks voor?
Nope.
pi_198909271
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kopen ze daar seks voor?
Seks alleen is niet genoeg, het gaat om erkenning, gezien, gehoord en gewaardeerd te worden. Seks is daar een middel voor, maar geen oplossing.
pi_198909278
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nope.
Tjah, weer het probleem niet opgelost.

Geld opzij zetten en naar de hoeren werkt beter.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:48:45 #168
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198909288
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo zeg je dat ik geen “echte” Nice guy bent? Je kent me niet.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:49:34 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah, weer het probleem niet opgelost.

Geld opzij zetten en naar de hoeren werkt beter.
Nee, ook niet. Want dat bevestigt zijn beeld juist...
pi_198909301
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:47 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Seks alleen is niet genoeg, het gaat om erkenning, gezien, gehoord en gewaardeerd te worden. Seks is daar een middel voor, maar geen oplossing.
Denk dat die illusie door een goede escort wel gebracht kan worden.
pi_198909308
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, ook niet. Want dat bevestigt zijn beeld juist...
Dat? Vrouwen het kostbare kutje bezitten en mannen goedkoop zaad?
  woensdag 7 april 2021 @ 23:50:57 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909309
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoezo zeg je dat ik geen “echte” Nice guy bent? Je kent me niet.
Genoeg topics van je gelezen. Je bent rancuneus.

Overigens heb ik absoluut geen hekel aan je.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:52:28 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat? Vrouwen het kostbare kutje bezitten en mannen goedkoop zaad?
Dat is een manier om het te verwoorden. Ik zou het zelf anders formuleren.
pi_198909337
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is een manier om het te verwoorden. Ik zou het zelf anders formuleren.
Komen we toch nader tot elkaar ;).
  woensdag 7 april 2021 @ 23:53:37 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909340
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe kan jij daarover oordelen? Ik ben gewoon mezelf, en mensen vinden me vaak aardig. En ik verwacht geen seks daarvoor.
Ik oordeel idd obv wat je post
pi_198909342
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je leest selectief zie ik. Ik heb letterlijk gezegd dat ik begrijp dat vrouwen populair zijn in de jongere jaren en er optimaal gebruik van maken.

Blijkbaar ben jij nu boos omdat ik ook wil winnen. Oftewel, hoe durft die smerige beta man te willen willen, hij mag dankbaar zijn dat hij voor mij mag zorgen.

Oftewel, dat vrouwen centrische gedachtegoed die denkt dat vrouwen alles kunnen doen en laten zonder consequenties. Ik mag ook winnen, dat is niet een privilege dat enkel toegankelijk is voor vrouwen.
pi_198909344
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat die illusie door een goede escort wel gebracht kan worden.
Tot die weer de deur uitloopt misschien wel ja. Geen duurzame oplossing voor complexere problematiek lijkt me, ook al kan het echt fijn zijn en ook meer zelfvertrouwen geven door ervaring op te bouwen enzo.
pi_198909365
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben ook wel behulpzaam. Maar dat zie ik meer als basis fatsoen, is niet alsof ik duizenden euro's geef aan iemand met schulden. Maar helpen met opstaan na vallen of de deur openhouden, ja. Dat is niet zo'n probleem, kost niet veel moeite.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:55:39 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909367
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:53 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Je leest selectief zie ik. Ik heb letterlijk gezegd dat ik begrijp dat vrouwen populair zijn in de jongere jaren en er optimaal gebruik van maken.

Blijkbaar ben jij nu boos omdat ik ook wil winnen. Oftewel, hoe durft die smerige beta man te willen willen, hij mag dankbaar zijn dat hij voor mij mag zorgen.

Oftewel, dat vrouwen centrische gedachtegoed die denkt dat vrouwen alles kunnen doen en laten zonder consequenties. Ik mag ook winnen, dat is niet een privilege dat enkel toegankelijk is voor vrouwen.
Wrong. Je breekt echt totaal niet uit je zelfverzonnen onzin-wereldbeeld.
pi_198909370
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Tot die weer de deur uitloopt misschien wel ja. Geen duurzame oplossing voor complexere problematiek lijkt me, ook al kan het echt fijn zijn en ook meer zelfvertrouwen geven door ervaring op te bouwen enzo.
Als jij volledig de optie mist om een bepaalde connectie te kunnen leggen... En een escort legt die.. Kan er allicht wel een lampje gaan branden dat iemand zichzelf daaropvolgend open stelt.

Maar normaal gesproken zijn vreemden al distant tot elkaar. Laat staan dat het makkelijk is met corona maatregelen..

Succes met in contact komen met vrouwen die je leuk vindt is dan stap 2 die ook niet super makkelijk is.
pi_198909371
quote:
Hallo,

Ik zit nu al een tijdje met een vraag,
Agressief (troll) betoog

quote:
en vroeg mij af of ik de enige(of in der minderheid ben) die er zo over denkt. Maar ik ben 30+, dus ik heb wel enkele observaties gemaakt over de jaren. Met betrekking tot vrouwen en seks/relaties.

Ja, dat contrasteert inderdaad behoorlijk met jouw eigen diepzinnige voorkeur voor een jongere vrouw.

quote:
Bespottelijk inderdaad. Ze zou het gewoon met je eens moeten zijn dat ze door 30 te worden nog 10x minderwaardiger is geworden dan jou.

quote:
Hartstikke goede denkwijze! Ze zijn immers allang niks meer waard.

quote:
Oftewel, als de gemiddelde man mag je niet winnen, je mag enkel verliezen. Je krijgt nog de kans om net als die vrouwen erop los te neuken,

quote:
en als extra klap mag je diezelfde vrouw ook nog eens verzorgen(althans, dat is wat vrouwen willen).
Ja een lijdensweg inderdaad. Dat bespaar je jezelf nu.

quote:
Dus ik denk dan, waarom zou ik zo'n bagger voorstel accepteren?
Retorische vraag

quote:
Leuk voor haar dat zij lekker erop los heeft kunnen neuken en dergelijke, maar wat levert mij dat op? Ik zie het niet echt als een eer om de restjes van andere te mogen hebben.
Klopt, het levert jou niets op. Dus dan kan jouw meerderwaardige zelf beter single blijven.

quote:
Nee, dat klopt helemaal! Je hebt de juiste keuze gemaakt.

quote:

Je bent een MGTOW geworden en bent daar blij mee. Waarom zou ik daar dan nog iets over moeten denken? Kan iemand deze troll misschien ook advies geven hoe hij deze openbaring het beste kan exploiteren, misschien door het maken van podcasts of online cursussen/eigen boek ofzo.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198909386
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:

En volgens mij heb ik gezegd dat ik die wilde periode ook nooit zal krijgen. Heb ook niet gezegd dat ik er een recht op heb. Ik heb gezegd dat ik die periode gemist heb in mijn leven en ook niet zal krijgen. En dat accepteer ik.

Maar dan wil ik wel iets er tegenover willen staan, oftewel. Ik heb misschien dat allemaal gemist, maar wil ik wel op een ander punt winnen. Namelijk op het gebied van relaties. Lijkt mij niet echt onredelijk.
  woensdag 7 april 2021 @ 23:57:16 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909387
Hemeltjelief, ik ben elke seconde nog blijer met mijn huidige relatie. En ik was er al erg blij mee. Manmanman...
pi_198909394
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:53 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Kutjes zijn duur, piemels goedkoop.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:01:08 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909416
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:57 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

En volgens mij heb ik gezegd dat ik die wilde periode ook nooit zal krijgen. Heb ook niet gezegd dat ik er een recht op heb. Ik heb gezegd dat ik die periode gemist heb in mijn leven en ook niet zal krijgen. En dat accepteer ik.

Maar dan wil ik wel iets er tegenover willen staan, oftewel. Ik heb misschien dat allemaal gemist, maar wil ik wel op een ander punt winnen. Namelijk op het gebied van relaties. Lijkt mij niet echt onredelijk.
Serieus?! De arme vrouw waar jouw keus op valt moet jou compenseren voor alles wat jou voor jouw gevoel ooit aangedaan is in je leven? Al heeft ze er part noch deel aan gehad?!

Ben jij wel lekker in je bovenkamer?
pi_198909417
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Juist, echt een boost voor het zelfvertrouwen ja. Dat iemand enkel seks kan krijgen tegen betaling. Echt compleet hetzelfde als neuken met een lekker wijf die er zelf voor kiest om met die man te neuken. Echt compleet hetzelfde. :{
pi_198909422
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als jij volledig een bepaalde connectie mist... En een escort legt die.. Kan er allicht wel een lampje gaan branden dat iemand zichzelf ervoor open stelt.

Maar normaal gesproken zijn vreemden al distant tot elkaar. Laat staan dat het makkelijk is met corona maatregelen..

Succes met in contact komen met vrouwen die je leuk vindt is dan stap 2 die ook niet super makkelijk is.
Eens dat het wat in werking kan stellen ja, maar de connectie wordt wel beperkt door het ervoor moeten betalen binnen een x periode. Mooi als dat uitnodigt tot meer, maar soms ook verwarrend als die connectie ook echt alleen maar voor de centjes blijkt. En dan nog zullen er stappen zonder die hulp gezet moeten worden. Nee, ik gun het mensen, maar seks en escorts zijn niet per definitie de oplossing voor zulke problematiek.
pi_198909425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:58 schreef ludovico het volgende:
Kutjes zijn duur, piemels goedkoop.
Als men zou daten op basis van het innerlijk en het uiterlijk er niet toe deed dan waren vrouwen volgens veel single mannen denk ik nog niet eens 1 cent waard.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198909438
Nou TS, ik zou die arrogante wijven ook niet neuken als ik jou was, dat zal ze leren.
-nee-
  donderdag 8 april 2021 @ 00:03:43 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909443
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als men zou daten op basis van het innerlijk en het uiterlijk er niet toe deed, dan waren vrouwen volgens veel mannen denk ik nog niet eens 1 cent waard.
Whut?!
Volgens mij bedoel je het tegenovergestelde
pi_198909448
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Serieus?! De arme vrouw waar jouw keus op valt moet jou compenseren voor alles wat jou voor jouw gevoel ooit aangedaan is in je leven? Al heeft ze er part noch deel aan gehad?!

Ben jij wel lekker in je bovenkamer?
Hoe bedoel je? Alle mannen moeten dood, waar slaat dat nou weer op? Echt extreem die mannenhaat van jou.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:04:42 #192
441859 crew  Lenny77
pi_198909456
quote:

Je beseft dat de mannen dat ook doen? Die willen als ze jong zijn ook een lekker wijf dat snel de koffer induikt en gewoon hangen met hun vrienden. Maar tegen dat ze 30 zijn kiezen ze een rustige vrouw, met verstand, eentje die goed voor het nageslacht kan zorgen.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:05:40 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909463
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:04 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Alle mannen moeten dood, waar slaat dat nou weer op? Echt extreem die mannenhaat van jou.
Gast, gooi jezelf weg ofzo..
pi_198909481
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gast, gooi jezelf weg ofzo..
Ben er een beetje klaar mee, dat jij woorden in mijn mond blijft stoppen. Dus doe ik het ook bij jou.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:07:55 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909486
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:07 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ben er een beetje klaar mee, dat jij woorden in mijn mond blijft stoppen. Dus doe ik het ook bij jou.
;(
pi_198909489
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whut?!
Volgens mij bedoel je het tegenovergestelde
Hoezo zou ik het tegenovergestelde bedoelen? Geen enkele man op deze site wil lid worden van een datingapp waarin ze alleen maar chatten met vrouwen. Ook zie je voornamelijk posts waarin mannen last hebben van het karakter van de vrouw en het als noodzakelijk kwaad beschouwen. Dus het innerlijk van vrouwen wordt op deze site niet hoog gewaardeerd. Het meest veelzeggende was het topic waarin werd gevraagd wat mannen aantrekkelijk vonden aan een vrouw. Dit had een hoog “goed verzorgd lichaam, mooi gezicht, wil veel seks, dat was het ” gehalte. Als een man open is over zijn gevoelens is dat duur. Als een vrouw dat is over andere gevoelens dan seksuele opwinding dan is het “wil ik nog niet gratis krijgen”.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:09:45 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909510
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Hoezo zou ik het tegenovergestelde bedoelen? Geen enkele man op deze site wil lid worden van een datingapp waarin ze alleen maar chatten met vrouwen. Ook zie je voornamelijk posts waarin mannen last hebben van het karakter van de vrouw en het als noodzakelijk kwaad beschouwen. Dus het innerlijk van vrouwen wordt op deze site niet hoog gewaardeerd. Het meest veelzeggende was het topic waarin werd gevraagd wat mannen aantrekkelijk vonden aan een vrouw. Dit had een hoog “goed verzorgd lichaam, mooi gezicht, wil veel seks, dat was het ” gehalte.
Lees ff terug wat je schreef.
pi_198909514
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Je beseft dat de mannen dat ook doen? Die willen als ze jong zijn ook een lekker wijf dat snel de koffer induikt en gewoon hangen met hun vrienden. Maar tegen dat ze 30 zijn kiezen ze een rustige vrouw, met verstand, eentje die goed voor het nageslacht kan zorgen.
Ja, want echt elke man krijgt de kans om met zoveel lekkere, jongere vrouwen te neuken. Vrouwen zijn echt totaal niet selectief, mannen worden echt beoordeeld op hun innerlijk. :{

Ja, de meeste mannen willen wel zoveel mogelijk jonge, vrouwen neuken als ze kunnen. Maar enkel een kleine minderheid van de mannelijke populatie krijgt die mogelijkheid. Een vrouw hoeft enkel haar benen te spreiden en te vragen wie er wilt neuken. Een man heeft die mogelijkheid niet.

Dus ik voel mij niet echt aangesproken, aangezien ik niet tot de top 10% van de mannen hoor die die kans krijgen.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:11:06 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198909523
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:10 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ja, want echt elke man krijgt de kans om met zoveel lekkere, jongere vrouwen te neuken. Vrouwen zijn echt totaal niet selectief, mannen worden echt beoordeeld op hun innerlijk. :{

Ja, de meeste mannen willen wel zoveel mogelijk jonge, vrouwen neuken als ze kunnen. Maar enkel een kleine minderheid van de mannelijke populatie krijgt die mogelijkheid. Een vrouw hoeft enkel haar benen te spreiden en te vragen wie er wilt neuken. Een man heeft die mogelijkheid niet.

Dus ik voel mij niet echt aangesproken, aangezien ik niet tot de top 10% van de mannen hoor die die kans krijgen.
En de ironie is: dat wíl die vrouw helemaal niet.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:11:18 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909524
quote:

[..]

Cry me a river. En kweek een normaal wereldbeeld.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:12:43 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909532
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Valt echt niet mee te praten. Is slachtoffer much.. |:(
pi_198909534
quote:

[..]

Oh de denkwijze an sich is niet het probleem, maar in hoeverre dat slaagt.
pi_198909537
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lees ff terug wat je schreef.
Gedaan maar ik snap niet wat je bedoelt
  donderdag 8 april 2021 @ 00:13:33 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:12 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh de denkwijze an sich is niet het probleem, maar in hoeverre dat slaagt.
Que?
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:13:53 #205
441859 crew  Lenny77
pi_198909541
quote:

Ach schei toch uit... jij kon ook een meisje krijgen als je echt wou, maar die kleine dikkerd of dat meisje met puisten of die plank met ros haar was ook niet knap genoeg voor jou.
Net zoals een gewone grijze muis van een meisje ook niet zomaar seks kan scharrelen. Ja met een dronken viezerik misschien.
pi_198909543
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat willen vrouwen niet?
  donderdag 8 april 2021 @ 00:14:37 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909549
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Gedaan maar ik snap niet wat je bedoelt
Je schreef m.i. het tegenovergestelde van wat je bedoelt
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:14:48 #208
441859 crew  Lenny77
pi_198909552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:14 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Wat willen vrouwen niet?
De benen spreiden voor een willekeurige man.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:15:26 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198909556
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:14 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Wat willen vrouwen niet?
Seks zoals jij het beschrijft.
pi_198909557
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De benen spreiden voor een willekeurige man.
Dat was ook het punt. Dat vrouwen selectief zijn met wie ze wat willen doen.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:16:03 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198909561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:15 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ja, mag het?!
  donderdag 8 april 2021 @ 00:16:34 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909566
quote:

[..]

Mannen niet toch?
Owh, wacht...

Echt hoor :r
pi_198909577
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je schreef m.i. het tegenovergestelde van wat je bedoelt
Wat bedoelde ik dan volgens jou?
  donderdag 8 april 2021 @ 00:18:35 #214
451005 Grems
Clown World
pi_198909578
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:54 schreef Grems het volgende:
Azijnzure posters die komen janken in plaats van advies te geven :')

In het geval van TS is er evident veel oud zeer, daar kun je eventueel voor in therapie of je kunt je frustraties ventileren op vrouwen. Eventueel bij een dame van plezier maar effectiever is afreizen naar het dichtstbijzijnde shithole alwaar je een leuke jonge deerne doet geloven dat ze mee mag naar Europa. -serieus??-.

Alvast veel succes ^O^
Ja natuurlijk serieus, het cruciale aspect van de enige nuttige bijdrage in dit topic censureren :') :')
  donderdag 8 april 2021 @ 00:19:20 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat bedoelde ik dan volgens jou?
Het tegenovergestelde
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:19:54 #216
441859 crew  Lenny77
pi_198909593
quote:

[..]

Mannen ook.
Plus vergeet niet dat meisjes vaker op zoek zijn naar een relatie en niet gewoon wat plat neuken.

Ik denk dat je moet stoppen met te denken als een 20 jarige. Iedereen is dan dom en beseft niet wat iets waardevols is. Vaak moeten daar wat jaartjes aan matuur worden aan voorbij gaan.
Die macho van toen met zijn gepimpte Golf die op elke rondborstige blonde viel is nu een gewone getrouwde kantoorman geworden met een Volvo. En dat meisje dat op die badboy viel is nu een vrouw met 2 kinderen en een baan in de zorg.
Blijf niet zo hangen.. zo een zonde van je leven en tijd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 08-04-2021 00:32:13 ]
pi_198909617
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het tegenovergestelde
Nou, niet dus...
  donderdag 8 april 2021 @ 00:23:46 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909623
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou, niet dus...
Ok, wat jij wil
pi_198909632
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, mag het?!
Heb ik gezegd van niet? Volgens mij ging het erover dat het voor vrouwen veel makkelijker is om een sekspartner te vinden dan voor een man. Dat enkel een minderheid van de mannen de mogelijkheid heeft om te neuken met een mooie, jonge vrouw.

Waardoor die vergelijking dus ook niet klopt. Aangezien het voor mannen en vrouwen niet even makkelijk is om een sekspartner te vinden.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:27:33 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:25 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Heb ik gezegd van niet? Volgens mij ging het erover dat het voor vrouwen veel makkelijker is om een sekspartner te vinden dan voor een man. Dat enkel een minderheid van de mannen de mogelijkheid heeft om te neuken met een mooie, jonge vrouw.

Waardoor die vergelijking dus ook niet klopt. Aangezien het voor mannen en vrouwen niet even makkelijk is om een sekspartner te vinden.
Dat is niet waar.. Niet elke vrouw is "een 8+". Lul niet zo dom
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:28:07 #221
441859 crew  Lenny77
pi_198909658
quote:

[..]

Die 10% klopt gewoon echt niet, dat besef je toch zelf ook wel? De grote meerderheid van de mannen heeft gewoon een relatie of is op zijn minst geen maagd meer.
Waarover gaat die 10% dan? De 10% knapsten die met de 10% knapsten van het andere geslacht vogelen?
  donderdag 8 april 2021 @ 00:28:42 #222
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909663
Raak er bijna pissig van inmiddels. Kruip uit je slachtofferrol
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:28:46 #223
16180 crew  CoolGuy
pi_198909664
Maar wat is nou het doel van dit topic? Want dat wordt me vooralanog niet duidelijk.
pi_198909666
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mannen ook.
Plus vergeet niet dat meisjes vaker op zoek zijn naar een relatie en niet gewoon wat plat neuken.

Ik denk dat je moet stoppen met te denken als een 20 jarige. Iedereen is dan dom en beseft niet wat iets waardevols is. Vaak moeten daar wat jaartjes aan matuur worden aan voorbij gaan.
Die macho van toen met zijn gepimpte Golf die op elke rondbrostige blonde viel is nu een gewone getrouwde kantoorman geworden met een Volvo. En dat meisje dat op die badboy viel is nu een vrouw met 2 kinderen en een baan in de zorg.
Blijf niet zo hangen.. zo een zonde van je leven en tijd!
Vrouwen genieten ook van seks. Beetje een achterhaald seksistisch stereotype, dat vrouwen niet van seks houden en het enkel doen als gunst voor een man.

Dus nee, zijn genoeg vrouwen die lust en liefde ook kunnen scheiden.

Ik blijf ook niet hangen, ik zeg enkel. Ik geen interesse om de beta man rol op mij te nemen, oftewel. Gaan zorgen voor de restjes van een ander en gebruikt te worden.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:28:57 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198909668
quote:

[..]

En dan zeg ik: de ironie is dat die vrouw helemaal niet geïnteresseerd is in die sekspartners die ze volgens jou zo makkelijk kan krijgen als ze zich maar gewillig kenbaar maakt.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:30:57 #226
16180 crew  CoolGuy
pi_198909684
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:28 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Vrouwen genieten ook van seks. Beetje een achterhaald seksistisch stereotype, dat vrouwen niet van seks houden en het enkel doen als gunst voor een man.

Ik blijf ook niet hangen, ik zeg enkel. Ik geen interesse om de beta man rol op mij te nemen, oftewel. Gaan zorgen voor de restjes van een ander en gebruikt te worden.
Nou, dan neem je toch niet die beta rol op je. Kun je de alpha vrouwtjes krijgen? Zo ja, waarom zou je dan zo veel tijd en energie verspillen aan de vrouwen waar je toch geen interesse in hebt?
  donderdag 8 april 2021 @ 00:31:02 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:28 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Kan ons geen drol schelen. Blijf je toch fijn ongelukkig :W
pi_198909686
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Die 10% klopt gewoon echt niet, dat besef je toch zelf ook wel? De grote meerderheid van de mannen heeft gewoon een relatie of is op zijn minst geen maagd meer.
Waarover gaat die 10% dan? De 10% knapsten die met de 10% knapsten van het andere geslacht vogelen?
Ik heb het over neuken, oftewel "one night stands" en dergelijke. Ik heb nergens gezegd dat mensen geen relaties hebben, ofwel?

Dat de top 10% van de mannen de kans krijgt om met zoveel mogelijk vrouwen te neuken, dus one night stands, FWB. Nergens heb ik gezegd dat enkel de top 10% van de mannen een relatie hebben, wtf.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:32:31 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909702
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:31 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik heb het over neuken, oftewel "one night stands" en dergelijke. Ik heb nergens gezegd dat mensen geen relaties hebben, ofwel?

Dat de top 10% van de mannen de kans krijgt om met zoveel mogelijk vrouwen te neuken, dus one night stands, FWB. Nergens heb ik gezegd dat enkel de top 10% van de mannen een relatie hebben, wtf.
Gast, echt..
pi_198909708
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, dan neem je toch niet die beta rol op je. Kun je de alpha vrouwtjes krijgen? Zo ja, waarom zou je dan zo veel tijd en energie verspillen aan de vrouwen waar je toch geen interesse in hebt?
Omdat vrouwen over het algemeen niet "downdaten", dus die willen dan enkel een rijke man die nog rijker is dan haarzelf.

Maar gaat nogal moeilijk worden om een rijke vrouw te vinden. Daarom zei ik, ik heb dan mijn wilde periode gemist, maar wil wel winnen met betrekking tot partner keuze. Kan ik in ieder geval mijn gebrek aan ervaring gebruiken om een goede deal te krijgen met betrekking tot een partner.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:34:16 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909718
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:32 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Omdat vrouwen over het algemeen niet "downdaten", dus die willen dan enkel een rijke man die nog rijker is dan haarzelf.

Maar gaat nogal moeilijk worden om een rijke vrouw te vinden. Daarom zei ik, ik heb dan mijn wilde periode gemist, maar wil wel winnen met betrekking tot partner keuze. Kan ik in ieder geval mijn gebrek aan ervaring gebruiken om een goede deal te krijgen met betrekking tot een partner.
:'( :'( :'(
Gooi jezelf weg
pi_198909719
quote:

Ja, en een meerderheid van de mannen heeft de mogelijkheid om eerst een therapeutische vriendschap met vrouwen te beginnen. Het is veel makkelijker om een gesprekspartner/gratis amateurpsycholoog te vinden als man dan als vrouw. Enkel de minderheid van de vrouwen kan diepzinnige gesprekken voeren met een aantrekkelijke, jonge man.

Waardoor die vergelijking dus ook niet klopt. Aangezien het voor vrouwen en mannen niet even gemakkelijk is om een romantische diepzinnige gesprekspartner te vinden.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:33 schreef Groepfunder het volgende:
TS spreekt over relaties in termen van macht en overwinning. Waarom? Een relatie, en dit geldt ook voor liefdesrelaties, uitdrukken in termen van winst en verlies - alsof het een voetbalwedstrijd is -, vind ik raar. Het suggereert dat de winst ook groter of kleiner kan zijn. Win ik als ik een vriendin heb (want: seks)? Of verlies ik (want: minder autonomie)? Win ik meer als andere mannen mijn vriendin ook aantrekkelijk vinden? Verlies ik als de liefde van beide kanten bekoeld is en zij mij verlaat?

Hoewel de OP spreekt over seks en relaties. Lijkt die toch vooral over one night stands en friends with benefits te gaan. Volgens mij is het daarbij simpel. Als de vraag (= vrouwen) klein is, maar het aanbod (= mannen) groot, dan kies je als vrouw natuurlijk de aantrekkelijkste optie. Maar daarmee hoeft zij de andere mannen niet minderwaardig te vinden. Volgens mij vergeet jij ook iets in je observatie. De meeste vrouwen staan helemaal niet open voor die losse seksdate, die zijn op zoek naar de liefde. Hun tweede, derde of vierde liefde is niet tweede, derde of vierde keus omdat hij minderwaardig was aan de eerste, tweede of derde, maar is tweede, derde of vierde liefde omdat zij hem niet eerder leerde kennen of de ervaringen uit eerdere relaties nodig had om te beseffen hoe goet hij bij haar past. En dat geldt voor mannen eender.
Dit komt over als iets wat ik zelf ook geschreven zou kunnen hebben. Goed om te lezen dat er naast wezens als ts ook nog mannen bestaan wier idee van de belevenswereld van de vrouw wel nog een link heeft met de werkelijkheid.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:35:12 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909730
Ik kan hier echt geen medeleven of geduld voor opbrengen
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:35:15 #234
16180 crew  CoolGuy
pi_198909732
quote:

[..]

Ja, dus die rijke vrouwen die jij voor ogen hebr, die gaan dus niet voor jou? Begrijp ik dat dan goed?
  donderdag 8 april 2021 @ 00:36:04 #235
451005 Grems
Clown World
pi_198909741
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is niet waar.. Niet elke vrouw is "een 8+". Lul niet zo dom
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Weer die tenenkrommende gespeelde ontkenning van de realiteit.

Dat er bij 10 geneukte vrouwen 10 keer een penis in het spel geweest is houdt, zoals jullie ook weten, niet in dat dit 10 individuele penissen geweest zijn.

Vandaar ook dat klachten van vrouwen vrijwel universeel bestaan uit het niet kunnen binden van de juiste penis en dat de klachten van mannen vaak bestaan uit het überhaupt niet aan neuken toekomen.

Het lijkt haast wel of er verschillen zijn tussen de geslachten.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:36:12 #236
441859 crew  Lenny77
pi_198909743
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:31 schreef DeVragensteller het volgende:

Ja, als dat iemands levensdoel is... geweldig ;(

Plus waar haal je die data vandaan? En kom niet aan met data van een datingapp want dat staat ZO VER van het echte leven af. Een datingapp is een ordinaire vleeskeuring waar je niets anders van kan verwachten. Daar staan 100 bloeddorstige hyena's klaar voor 5 meisjes.

In het echte leven zijn de verhoudingen veel evenrediger.
pi_198909748
quote:

www.MillionaireMatch.com
  donderdag 8 april 2021 @ 00:37:47 #238
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198909754
Ts, hoe kom je erbij dat de opties beperkt zijn voor 30+ vrouwen als het om rondneuken gaat?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:38:52 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909762
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:36 schreef Grems het volgende:

[..]

[..]

Weer die tenenkrommende gespeelde ontkenning van de realiteit.

Dat er bij 10 geneukte vrouwen 10 keer een penis in het spel geweest is houdt, zoals jullie ook weten, niet in dat dit 10 individuele penissen geweest zijn.

Vandaar ook dat klachten van vrouwen vrijwel universeel bestaan uit het niet kunnen binden van de juiste penis en dat de klachten van mannen vaak bestaan uit het überhaupt niet aan neuken toekomen.

Het lijkt haast wel of er verschillen zijn tussen de geslachten.
8)7
pi_198909769
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dus die rijke vrouwen die jij voor ogen hebr, die gaan dus niet voor jou? Begrijp ik dat dan goed?
Geen idee, nooit zo'n iemand ontmoet.

Ik zeg dat een rijke vrouw wel een goede compensatie zou zijn voor het gebrek van een "wilde fase".
pi_198909793
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:39 schreef DeVragensteller het volgende:

Ik zeg dat een rijke vrouw wel een goede compensatie zou zijn voor het gebrek van een "wilde fase".
Laat eens je toetsenbord met rust op fok en concentreer je gewoon op het optimaliseren van je millionairematch profiel.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:41:18 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909795
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ts, hoe kom je erbij dat de opties beperkt zijn voor 30+ vrouwen als het om rondneuken gaat?
45 (nog net) . En altijd gewoon naar eigen smaak genoeg neukkeus gehad idd.
Inclusief partners. En ik ben noch supermooi, noch superdun, noch superrijk.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:41:22 #243
16180 crew  CoolGuy
pi_198909797
quote:

[..]

Ok maar dat is dus puur wishful thinking, want je kent zo'n vrouw niet, laat staan dat je weet of die vrouw dan interesse in je zou hebben.

Nu ben je dan op dit forum waar je dan dir verhaal post en je vooral heel onsympathiek over komt, dus die vrouw ga je hier ook niet vinden.

Dus dan nogmaals de vraag; wat is je doel met dit topic dan precies?
pi_198909800
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Omdat mannen over het algemeen jonge vrouwen willen, en geen vrouwen van 30+. Althans, oudere mannen van in de 40-50 of ouder hebben wel graag zin in iemand van 30.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:41:52 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909804
quote:

[..]

Wat gelul is
  donderdag 8 april 2021 @ 00:42:51 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:41 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Omdat mannen over het algemeen jonge vrouwen willen, en geen vrouwen van 30+. Althans, oudere mannen van in de 40-50 of ouder hebben wel graag zin in iemand van 30.
Owh? Wow...
  donderdag 8 april 2021 @ 00:43:22 #247
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198909821
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja, als dat iemands levensdoel is... geweldig ;(

Plus waar haal je die data vandaan? En kom niet aan met data van een datingapp want dat staat ZO VER van het echte leven af. Een datingapp is een ordinaire vleeskeuring waar je niets anders van kan verwachten. Daar staan 100 bloeddorstige hyena's klaar voor 5 meisjes.

In het echte leven zijn de verhoudingen veel evenrediger.
Het grappige is dat als 1 van die onderzoeken geplaatst wordt (die wel vaker langs komt op fok) en je die echt leest eruit blijkt dat vrouwen juist breder reageren dan mannen.
Mannen liken meer, maar richten de aandacht minder breed.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198909825
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ok maar dat is dus puur wishful thinking, want je kent zo'n vrouw niet, laat staan dat je weet of die vrouw dan interesse in je zou hebben.

Nu ben je dan op dit forum waar je dan dir verhaal post en je vooral heel onsympathiek over komt, dus die vrouw ga je hier ook niet vinden.

Dus dan nogmaals de vraag; wat is je doel met dit topic dan precies?
Het is een forum, als er enkel topics mogen worden die een doel hebben, zal het een vrij leeg forum zijn. En volgens mij had ik in de openingpost al getypt wat het doel was.
pi_198909845
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:43 schreef DeVragensteller het volgende:
Het is een forum, als er enkel topics mogen worden die een doel hebben, zal het een vrij leeg forum zijn. En volgens mij had ik in de openingpost al getypt wat het doel was.
Ja, erachter komen wat mensen op Fok van jouw wereldbeeld vinden maar dat heeft 0 komma niks met je andere doel van het vinden van een rijke oudere vrouw te maken. Slaat dus nergens op.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:46:20 #250
441859 crew  Lenny77
pi_198909858
quote:

[..]

Ik heb ook geen wilde fase gehad. Ben gepest geweest en vermeden wegens te groot en geen vrouwelijke vormen..
Waamee kan ik nu dan compenseren? Waar heb ik nu recht op?
  donderdag 8 april 2021 @ 00:47:29 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909871
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:43 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nou, we delen noch je wereldbeeld noch je vrouwbeeld. Happy nu?
pi_198909917
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen wilde fase gehad. Ben gepest geweest en vermeden wegens te groot en geen vrouwelijke vormen..
Geen idee, wat jij wil.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:51:15 #253
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198909920
Wauw verbazingwekkend topic.

Je hebt je "wilde fase" gemist. Dat impliceert dat iedereen die moet hebben anders resulteert dit in een catastrofaal gebrek in ontwikkeling. Denkfout.

Alle vrouwen zijn vuige hoeren die in hun twenties alleen die lekkerste kerels naaien als ze geen MTV/TLC kijken, nagels doen of met vriendinnen iets drinken. Wauw.

Logisch dat je geen wilde fase hebt gehad (wat dat ook mag zijn). Met zo'n denkbeeld prijs je jezelf al uit de markt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198909931
quote:
Vervelend om te lezen. Ben zelf ook gepest omdat ik lelijk zou zijn. Uiteindelijk hebben we nergens recht op.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:52:32 #255
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909939
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:50 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Geen idee, wat jij wil.
Het punt is dat je nergens recht op hebt. Niemand hoeft jouw leed te compenseren.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:53:29 #256
451005 Grems
Clown World
pi_198909950
quote:

[..]

Gambia is veel effectiever dan waardevolle informatie censureren omdat je zuur bent.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:54:23 #257
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198909957
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:41 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nog nooit een probleem mee gehad. En net zoals whiskers zegt over zichzelf ben ik ook. Geen superschoonheid ofzo, gewoon vrij gemiddeld.

En ken redelijk wat vrouwen die toen ze jong waren geen wilde periode hebben gehad en die alsnog rond die leeftijd of zelfs ouder hebben ingehaald.

De opties zijn echt niet beperkt ofzo. Zeer zeker niet voor rondneuken. Zoals gezegd is het zelfs makkelijker zonder tiener struggle’s. Er zit minder een stigma op en de heren weten beter wat ze doen (net als de dames zelf, waardoor ze er meer van genieten).
  donderdag 8 april 2021 @ 00:54:37 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198909963
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vervelend om te lezen. Ben zelf ook gepest omdat ik lelijk zou zijn. Uiteindelijk hebben we nergens recht op.
Pesten is sowieso een groot probleem. Slaat diepe wonden. Maar lijkt me off topic.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:55:37 #259
441859 crew  Lenny77
pi_198909973
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja dit dus, we hebben nergens recht op omdat we iets gemist hebben. En al helemaal niet ten koste van anderen die daar volledig los van staan.
Iedereen heeft wel iets gemist of niet bereikt of net weer alles kwijt geraakt.
Dat is het leven, probeer iets leuks van dat leven te maken!
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:57:11 #260
441859 crew  Lenny77
pi_198909995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:53 schreef Grems het volgende:

[..]

Gambia is veel effectiever dan waardevolle informatie censureren omdat je zuur bent.
Oh ik ben niet zuur hoor.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:57:56 #261
451005 Grems
Clown World
pi_198910010
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waarom misgun je TS dan waardevolle informatie?
pi_198910011
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pesten is sowieso een groot probleem. Slaat diepe wonden. Maar lijkt me off topic.
Ik denk dat pesten meer een symptoom is. Sure, soms kan het helemaal uit het niets komen of 100% met de pester te maken hebben, maar ook met de gepeste. Om het diepe wonden te noemen vind ik zelf wat overdreven, want er zijn wel ergere dingen en het is gewoon een manier van reageren van de omgeving op iemand. Uiteindelijk kom je dan vanzelf op een punt dat dit je geen reet meer interesseert.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:55 schreef Lenny77 het volgende:
Ja dit dus, we hebben nergens recht op omdat we iets gemist hebben. En al helemaal niet ten koste van anderen die daar volledig los van staan.
Iedereen heeft wel iets gemist of niet bereikt of net weer alles kwijt geraakt.
Dat is het leven, probeer iets leuks van dat leven te maken!
Helemaal mee eens.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:58:12 #263
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910013
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Eens
  donderdag 8 april 2021 @ 00:58:35 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910017
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:57 schreef Grems het volgende:

[..]

Que?
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 00:59:13 #265
441859 crew  Lenny77
pi_198910023
quote:

[..]

Ik neem aan dat het over je post van in het begin gaat? Daar heb ik zowat alles laten staan behalve de laatste vulgaire en beledigende zin.
Maar je mag dit altijd even naar FB brengen.
  donderdag 8 april 2021 @ 00:59:50 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik denk dat pesten meer een symptoom is. Sure, soms kan het helemaal uit het niets komen of 100% met de pester te maken hebben, maar ook met de gepeste. Om het diepe wonden te noemen vind ik zelf wat overdreven, want er zijn wel ergere dingen en het is gewoon een manier van reageren van de omgeving op iemand. Uiteindelijk kom je dan vanzelf op een punt dat dit je geen reet meer interesseert.
Jouw mening. Mijn mening. Mogen allebei ;)
  donderdag 8 april 2021 @ 01:00:09 #267
451005 Grems
Clown World
pi_198910033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het over je post van in het begin gaat? Daar heb ik zowat alles laten staan behalve de laatste vulgaire en beledigende zin.
Maar je mag dit altijd even naar FB brengen.
Dat was het cruciale deel van de post :')

Vulgair en beledigend _O-
  donderdag 8 april 2021 @ 01:02:32 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910045
Anyway. Het is al veel later dan ik gepland had.

En ik ga de komende dagen gewoon genieten van mijn relatie met een fantastische man.

Ze bestaan :Y
  donderdag 8 april 2021 @ 01:04:45 #269
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198910056
quote:

[..]

Je bedoeld dat hij in het buitenland met flappen moet wapperen zodat jongedames hem zien staan?

Is dat niet juist waar hij gefrustreerd over doet? Dat hij nu wel interessant zou zijn als verzorger waar ze hem zonder dat niet zagen staan?

De groep buitenlandse vrouwen waar jij op doelt zoeken al zeer zeker die ‘bèta’ om er zelf beter van te worden.
Hier kan dat ook trouwens, is niet aan buitenlandse vrouwen voorbehouden. Als hij genoeg met flappen wappert kan hij hier ook wel een jong hertje scoren.
pi_198910058
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het punt is dat je nergens recht op hebt. Niemand hoeft jouw leed te compenseren.
Heb ik dat gezegd dan? Ik heb enkel gezegd dat als ik een relatie heb, dat ik ook wil winnen. Ik heb niet gezegd dat ik een willekeurige vrouw neem als vriendin, en zij het moet goedmaken. Ik heb enkel gezegd, of ik blijf vrijgezel en geniet van mijn vrijheid, of ik heb een rijke vrouw als vriendin. Heb geen behoefte aan een "normale" relatie, aangezien ik ook geen "normale" formatieve periode heb gehad. Dus dat soort vrouwen laat ik over aan de (voormalig) bad boys en de simps. Ik heb er geen behoefte aan.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:05:57 #271
451005 Grems
Clown World
pi_198910064
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je bedoeld dat hij in het buitenland met flappen moet wapperen zodat jongedames hem zien staan?

Is dat niet juist waar hij gefrustreerd over doet? Dat hij nu wel interessant zou zijn als verzorger waar ze hem zonder dat niet zagen staan?

De groep buitenlandse vrouwen waar jij op doelt zoeken al zeer zeker die ‘bèta’ om er zelf beter van te worden.
Hier kan dat ook trouwens, is niet aan buitenlandse vrouwen voorbehouden. Als hij genoeg met flappen wappert kan hij hier ook wel een jong hertje scoren.
Nee absoluut niet, het centrale aspect van de post is dan ook gecensureerd.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:07:21 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910071
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd dan? Ik heb enkel gezegd dat als ik een relatie heb, dat ik ook wil winnen. Ik heb niet gezegd dat ik een willekeurige vrouw neem als vriendin, en zij het moet goedmaken. Ik heb enkel gezegd, of ik blijf vrijgezel en geniet van mijn vrijheid, of ik heb een rijke vrouw als vriendin. Heb geen behoefte aan een "normale" relatie, aangezien ik ook geen "normale" formatieve periode heb gehad. Dus dat soort vrouwen laat ik over aan de (voormalig) bad boys en de simps. Ik heb er geen behoefte aan.
Waarom wil je "winnen"? Beats me..
  donderdag 8 april 2021 @ 01:07:36 #273
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198910074
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:05 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee absoluut niet, het centrale aspect van de post is dan ook gecensureerd.
Dat heb ik niet kunnen lezen.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:08:08 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910076
quote:

[..]

Verder ;(
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 01:08:40 #275
16180 crew  CoolGuy
pi_198910078
quote:

[..]

Die rijke vrouw heeft keuze te over, en als jij IRL ook maar een beetje zo overkomt als hier, dan laat élke vrouw, rijk of arm je links liggen.
pi_198910085
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom wil je "winnen"? Beats me..
Zou een beetje de ultieme belediging zijn, als ik jarenlang als minderwaardig beest werd behandeld, om dan vervolgens doodleuk een relatie te nemen met iemand die mij vroeger ook als minderwaard zou hebben behandeld he?

Waarom denk jij dat enkel de vrouw het recht heeft op een leuke formatieve periode, en mannen niet? Alsof jij er iets tegen hebt dat mannen ook positieve ervaringen opdoen. Niet alles draait om de vrouw.
pi_198910091
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die rijke vrouw heeft keuze te over, en als jij IRL ook maar een beetje zo overkomt als hier, dan laat élke vrouw, rijk of arm je links liggen.
Tsja, dan maar vrijgezel blijven he.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:11:26 #278
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198910095
quote:

[..]

Als je daar geen behoefte aan hebt, dat is je goed recht, zal je ook niets winnen bij dat geld via een ander.

Kan je beter je eigen geld maken zonder die vrouw waar je niet op zit te wachten en die dingen terug verwacht ervoor.

Geniet dus lekker van je vrijheid, dat opgeven voor enkel meer geld is verlies.
Een hoop gezeik en ellende om wat knaken is het echt niet waard.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:11:41 #279
451005 Grems
Clown World
pi_198910096
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat heb ik niet kunnen lezen.
TS waarschijnlijk ook niet, RIP.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:11:51 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910097
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:10 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Zou een beetje de ultieme belediging zijn, als ik jarenlang als minderwaardig beest werd behandeld, om dan vervolgens doodleuk een relatie te nemen met iemand die mij vroeger ook als minderwaard zou hebben behandeld he?

Waarom denk jij dat enkel de vrouw het recht heeft op een leuke formatieve periode, en mannen niet? Alsof jij er iets tegen hebt dat mannen ook positieve ervaringen opdoen. Niet alles draait om de vrouw.
Waar zei ik dat?
  donderdag 8 april 2021 @ 01:12:00 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198910098
quote:

[..]

Ja, laat die normale vrouwen maar over aan de normale mannen.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:12:34 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910104
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:11 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Please do
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 01:12:55 #283
16180 crew  CoolGuy
pi_198910106
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:11 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Dat lijkt me voor alle vrouwen inderdaad beter. Kunnen die een leuke vent vinden.
pi_198910108
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, laat die normale vrouwen maar over aan de normale mannen.
Tsja, genoeg wanhopige simps in de wereld. Liever dat hun het doen, dan ik.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:13:56 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198910113
quote:

[..]

Die ‘leuke formatieve periode’ voor vrouwen, is dat weer je slechte argument dat vrouwen altijd wel iemand kunnen vinden om te neuken?
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 01:14:24 #286
16180 crew  CoolGuy
pi_198910114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:13 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Precies joh, lekker voor blijven houden dat jij dan beter af bent dan de mannen die wél een leuke relatie hebben en seks hebben.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:14:57 #287
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198910116
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:13 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Dus je hebt niet alleen minachting voor vrouwen, maar ook voor mannen. Wow.
pi_198910119
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als je daar geen behoefte aan hebt, dat is je goed recht, zal je ook niets winnen bij dat geld via een ander.

Kan je beter je eigen geld maken zonder die vrouw waar je niet op zit te wachten en die dingen terug verwacht ervoor.

Geniet dus lekker van je vrijheid, dat opgeven voor enkel meer geld is verlies.
Een hoop gezeik en ellende om wat knaken is het echt niet waard.
Als geld niet belangrijk is, waarom vinden vrouwen het dan zo belangrijk? Blijkbaar is het wel belangrijk.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 01:15:48 #289
16180 crew  CoolGuy
pi_198910121
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus je hebt niet alleen minachting voor vrouwen, maar ook voor mannen. Wow.
Dat is gespeeld, omdat ie dan in ieder geval nog die superieure moraliteit heeft.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:16:59 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:15 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Als geld niet belangrijk is, waarom vinden vrouwen het dan zo belangrijk? Blijkbaar is het wel belangrijk.
Dat vinden "vrouwen" NIET
  donderdag 8 april 2021 @ 01:17:42 #291
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198910137
quote:

[..]

Waarom doe je alsof de keuze enkel bestaat uit voormalige bitches? Die naar deden tegen je?
Of dames die meer rodeo’s hebben gereden dan de gemiddelde rodeo ruiter?

Er zijn zat vrouwen (jong en ouder) die aan geen van beiden voldoen. Die niet naar waren en niet rondgefeest hebben op die manier.

Jij lijkt alleen de vrouwelijke vorm van de badboy te zien.
pi_198910140
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Precies joh, lekker voor blijven houden dat jij dan beter af bent dan de mannen die wél een leuke relatie hebben en seks hebben.
Ja, want je hebt het echt gemaakt in het leven als je een vriendin hebt. :{
  donderdag 8 april 2021 @ 01:18:10 #293
451005 Grems
Clown World
pi_198910142
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat vinden "vrouwen" NIET
Ben je er weleens mee op date geweest?

Je blijft overigens wel lang hangen, voor iemand die het 20 minuten geleden al later gemaakt had dan gepland _O-
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 01:18:39 #294
441859 crew  Lenny77
pi_198910145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Wel als je 30 meiden gehad hebt?
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 01:19:40 #295
16180 crew  CoolGuy
pi_198910151
quote:

[..]

Dat is alleen maar zo in de ogen van mensen die dat niet voor elkaar krijgen inderdaad. In realiteit is het niet zo moeilijk
  donderdag 8 april 2021 @ 01:20:13 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910155
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:18 schreef Grems het volgende:

[..]

Ben je er weleens mee op date geweest?

Je blijft overigens wel lang hangen, voor iemand die het 20 minuten geleden al later gemaakt had dan gepland _O-
Ik betaal mijn deel als je dat bedoelt
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 01:20:42 #297
16180 crew  CoolGuy
pi_198910157
Er komt overigens geen deel 2 van deze kansloze rant. Just sayin'.
pi_198910163
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waarom doe je alsof de keuze enkel bestaat uit voormalige bitches? Die naar deden tegen je?
Of dames die meer rodeo’s hebben gereden dan de gemiddelde rodeo ruiter?

Er zijn zat vrouwen (jong en ouder) die aan geen van beiden voldoen. Die niet naar waren en niet rondgefeest hebben op die manier.

Jij lijkt alleen de vrouwelijke vorm van de badboy te zien.
Dus vrouwen zijn allemaal debielen? Jij denkt dat vrouwen niet weten dat eerlijk zijn over hun verleden misschien nadelig kan werken voor vrouwen als ze eerlijk zijn over hoeveel sekspartners gehad hebben?

Ik ken ook een vrouw, die deed aan gangbangs, toen had ze zich bekeerd tot het christendom. Vervolgens zegt ze doodleuk dat ze herboren is, en dus weer maagd is. :{ Dus vertel, hoe moet je als man weten of een vrouw de waarheid verteld als ze zegt dat ze weinig ervaring heeft?

Heel leuk voor jou als vrouw zijnde, maar voor ons mannen is dat een behoorlijk groot risico, tenzij je haar al sinds van kind af aan kent.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:21:37 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910167
quote:

[..]

Dan blijf je lekker vrijgezel
  donderdag 8 april 2021 @ 01:22:00 #300
451005 Grems
Clown World
pi_198910170
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik betaal mijn deel als je dat bedoelt
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

45 (nog net) . En altijd gewoon naar eigen smaak genoeg neukkeus gehad idd.
Inclusief partners. En ik ben noch supermooi, noch superdun, noch superrijk.
Dat snap ik.
  donderdag 8 april 2021 @ 01:22:04 #301
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198910171
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 01:20 schreef CoolGuy het volgende:
Er komt overigens geen deel 2 van deze kansloze rant. Just sayin'.
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')