abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198903148
Hallo,

Ik zit nu al een tijdje met een vraag, en vroeg mij af of ik de enige(of in der minderheid ben) die er zo over denkt. Maar ik ben 30+, dus ik heb wel enkele observaties gemaakt over de jaren. Met betrekking tot vrouwen en seks/relaties.

Mij valt het op dat vrouwen in hun jongeren jaren meer oppervlakkige criteria hebben met betrekking tot het uitzoeken van een partner, voor zowel seksueel als relationeel gebied. Denk aan bijvoorbeeld vrouwen die op vakantie gaan naar Ibiza en daar losgaan met one night stands, of tijdens het uitgaansleven in Nederland.

In hun tienerjaren en begin 20'er jaren zijn de criteria meer oppervlakkig, zoals een mooie, gespierde man met dominante eigenschappen. En de fase daarna beginnen ze meer te denken in termen van hypergamie, oftewel. Een man met een hoge socio-economische status, de top 10% van de mannen, die een hogere status hebben dan haarzelf.

Naarmate de vrouw 30 wordt, en haar opties aanzienlijk beperkt zijn. Dan wilt ze terugvallen op mannen die ze vroeger als minderwaardig zag, en verwachten dat diezelfde mannen haar dankbaar zijn dat ze eindelijk een kans krijgen.

Dus hier komt het. Mijn denkwijze is meer van, "waarom zou ik iemand accepteren/een kans geven die mij vroeger als een minderwaardig beest zag?". Het is tamelijk narcistisch om te denken dat mannen die ze vroeger zo had behandeld, dankbaar zijn dat ze nu eindelijk een kans krijgen om met haar te zijn. Zij ziet haarzelf nog steeds als de prijs waar mannen moeite voor moeten doen.

Oftewel, als de gemiddelde man mag je niet winnen, je mag enkel verliezen. Je krijgt nog de kans om net als die vrouwen erop los te neuken, en als extra klap mag je diezelfde vrouw ook nog eens verzorgen(althans, dat is wat vrouwen willen).

Dus ik denk dan, waarom zou ik zo'n bagger voorstel accepteren? Leuk voor haar dat zij lekker erop los heeft kunnen neuken en dergelijke, maar wat levert mij dat op? Ik zie het niet echt als een eer om de restjes van andere te mogen hebben.

Dus als de keuze dan is, of een vrouw accepteren die 50+ mannen gehad heeft, en jou nooit een kans zou hebben gegeven in haar jongere jaren, of alleen zijn. Dan vind ik het laatste toch wel beter, ik ga er dan wellicht niet op vooruit, maar ik verlies er ook niks bij.

Bijkomend voordeel is dan ook dat ik geen behoefte heb om te trouwen of om kinderen te hebben. Dus er is ook geen biologische klok die tikt.

Dus hoe denken jullie erover?
  woensdag 7 april 2021 @ 19:11:49 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198903229
Ik denk dat je wel heel makkelijk over het feit heen stapt dat niet elke vrouw hetzelfde is en hetzelfde denkt.
pi_198903252
Boy, ben ik blij dat ik een heel ander beeld van vrouwen heb dan jij.

Rare, of misschien zelfs enge stukjes in je tekst die je projecteert op vrouwen zeg. :X
pi_198903266
Lekker MGTOW-topic, die misten we al een tijdje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_198903293
Je post druipt van de frustratie en oudzeer. Zet een streep onder het verleden en kijk wie je nu leuk vindt en wie jou nu leuk vindt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198903356
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je post druipt van de frustratie en oudzeer. Zet een streep onder het verleden en kijk wie je nu leuk vindt en wie jou nu leuk vindt.
Eigenlijk niet. Het mooie is, als je constant wordt afgewezen. Dan wordt je vrijwel gedwongen om te leven met jezelf. Waardoor je dus ook een leven opbouwt, puur ingericht op jezelf. Waardoor ik nu een comfortabel leven heb, de vrijheid heb om te kunnen doen en laten wat ik wil.

Dus het niet niet zo zeer frustratie of "oudzeer", het is meer dat de rollen nu omgedraaid zijn. Nu ben ik de prijs, dus wat heeft een vrouw mij te bieden wat mijn leven verbeterd? Dat is wat vrouwen niet accepteren, die denken dat het leven om hun draait, ongeacht de omstandigheden.

Ik ben een groot voorstander van gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Dus prima dat vrouwen winnen wanneer ze jong zijn, maar nu ben ik aan de beurt. Maar seksistische vrouwen denken daar anders over. Die willen enkel de baten maar geen van de lasten.

Dat is meer mijn probleem.
  woensdag 7 april 2021 @ 19:22:10 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198903431
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Dat is wat vrouwen niet accepteren, die denken dat het leven om hun draait, ongeacht de omstandigheden.

Ik ben een groot voorstander van gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Dus prima dat vrouwen winnen wanneer ze jong zijn, maar nu ben ik aan de beurt. Maar seksistische vrouwen denken daar anders over. Die willen enkel de baten maar geen van de lasten.

Jij hebt echt een heel raar wereldbeeld..
Heb je vrienden waar je wel eens mee praat? Ik heb soms het idee dat dat alleen thuis zitten de wereldbeelden van sommige mensen alleen maar erger heeft gemaakt, omdat er geen vrienden meer zijn die zeggen "joh slaat nergens op, want...".
pi_198903436
quote:
99s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
Boy, ben ik blij dat ik een heel ander beeld van vrouwen heb dan jij.

Rare, of misschien zelfs enge stukjes in je tekst die je projecteert op vrouwen zeg. :X
Ja dit. Zeer opmerkelijk om de helft van de mensheid te reduceren tot hun geslacht en er zo'n eentonig wereldbeeld op na te houden.
pi_198903446
quote:

[..]

Eigenlijk niet. Het mooie is, als je constant wordt afgewezen. Dan wordt je vrijwel gedwongen om te leven met jezelf. Waardoor je dus ook een leven opbouwt, puur ingericht op jezelf. Waardoor ik nu een comfortabel leven heb, de vrijheid heb om te kunnen doen en laten wat ik wil.

Dus het niet niet zo zeer frustratie of "oudzeer", het is meer dat de rollen nu omgedraaid zijn. Nu ben ik de prijs, dus wat heeft een vrouw mij te bieden wat mijn leven verbeterd? Dat is wat vrouwen niet accepteren, die denken dat het leven om hun draait, ongeacht de omstandigheden.

Ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat je het ergens wel lekker vindt dat de rollen nu ( in jouw ogen) zijn omgedraaid. Lijkt me wel degelijk het gevolg van frustratie/oudzeer. Anders zou je niet met dit onderwerp bezig zijn óf zou je juist medelijden hebben met deze vrouwen.
pi_198903497
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:07 schreef DeVragensteller het volgende:
Hallo,

Ik zit nu al een tijdje met een vraag, en vroeg mij af of ik de enige(of in der minderheid ben) die er zo over denkt. Maar ik ben 30+, dus ik heb wel enkele observaties gemaakt over de jaren. Met betrekking tot vrouwen en seks/relaties.

Mij valt het op dat vrouwen in hun jongeren jaren meer oppervlakkige criteria hebben met betrekking tot het uitzoeken van een partner, voor zowel seksueel als relationeel gebied. Denk aan bijvoorbeeld vrouwen die op vakantie gaan naar Ibiza en daar losgaan met one night stands, of tijdens het uitgaansleven in Nederland.

In hun tienerjaren en begin 20'er jaren zijn de criteria meer oppervlakkig, zoals een mooie, gespierde man met dominante eigenschappen. En de fase daarna beginnen ze meer te denken in termen van hypergamie, oftewel. Een man met een hoge socio-economische status, de top 10% van de mannen, die een hogere status hebben dan haarzelf.

Naarmate de vrouw 30 wordt, en haar opties aanzienlijk beperkt zijn. Dan wilt ze terugvallen op mannen die ze vroeger als minderwaardig zag, en verwachten dat diezelfde mannen haar dankbaar zijn dat ze eindelijk een kans krijgen.

Dus hier komt het. Mijn denkwijze is meer van, "waarom zou ik iemand accepteren/een kans geven die mij vroeger als een minderwaardig beest zag?". Het is tamelijk narcistisch om te denken dat mannen die ze vroeger zo had behandeld, dankbaar zijn dat ze nu eindelijk een kans krijgen om met haar te zijn. Zij ziet haarzelf nog steeds als de prijs waar mannen moeite voor moeten doen.

Oftewel, als de gemiddelde man mag je niet winnen, je mag enkel verliezen. Je krijgt nog de kans om net als die vrouwen erop los te neuken, en als extra klap mag je diezelfde vrouw ook nog eens verzorgen(althans, dat is wat vrouwen willen).

Dus ik denk dan, waarom zou ik zo'n bagger voorstel accepteren? Leuk voor haar dat zij lekker erop los heeft kunnen neuken en dergelijke, maar wat levert mij dat op? Ik zie het niet echt als een eer om de restjes van andere te mogen hebben.

Dus als de keuze dan is, of een vrouw accepteren die 50+ mannen gehad heeft, en jou nooit een kans zou hebben gegeven in haar jongere jaren, of alleen zijn. Dan vind ik het laatste toch wel beter, ik ga er dan wellicht niet op vooruit, maar ik verlies er ook niks bij.

Bijkomend voordeel is dan ook dat ik geen behoefte heb om te trouwen of om kinderen te hebben. Dus er is ook geen biologische klok die tikt.

Ik denk dat dit niet je eerste account hier is en je wel erg makkelijk vergeet dat mannen in hun jongere jaren net zo goed oppervlakkige criteria op na kunnen houden. Moeten zij weten, net zoals jij nu lekker de vrouwtjes jou mag onthouden. Maar laat het gewoon je gewoon je eigen keuze zijn waar je eerlijk over bent.
pi_198903502
Vraag me ook af wie hier nou de nice guy is dan. TS in ieder geval niet, want de vijandigheid die van de OP spat kan ik niet rijmen met een nice guy met een open vriendelijke houding en oprechte interesse richting andere mensen ongeacht hun geslacht.
pi_198903506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat je het ergens wel lekker vindt dat de rollen nu ( in jouw ogen) zijn omgedraaid. Lijkt me wel degelijk het gevolg van frustratie/oudzeer. Anders zou je niet met dit onderwerp bezig zijn óf zou je juist medelijden hebben met deze vrouwen.
Ik ben wel wraakzuchtig qua persoonlijkheid ja. Niet heel extreem natuurlijk. Niet alsof iemand mijn levenslange vijand is omdat die het laatste koekje opat. Maar wel met betrekking tot dit soort onderwerpen.

En hoezo medelijden? Vrouwen zijn ook onverschillig naar de problemen van mannen, dus ik ben ook onverschillig jegens vrouwen en hun problemen.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:26:11 #13
138438 crew  Pizzakoppo
pi_198903515
quote:

[..]

Zo zeg dat. DeVragensteller van Fok is een catch hoor. De vrouwen zullen voor je in de rij staan lol.
pi_198903567
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik ben wel wraakzuchtig qua persoonlijkheid ja. Niet heel extreem natuurlijk. Niet alsof iemand mijn levenslange vijand is omdat die het laatste koekje opat. Maar wel met betrekking tot dit soort onderwerpen.

En hoezo medelijden? Vrouwen zijn ook onverschillig naar de problemen van mannen, dus ik ben ook onverschillig jegens vrouwen en hun problemen.
Single zijn is in jouw geval duidelijk de beste keuze. Houden zo. Voor iedereen beter.
  woensdag 7 april 2021 @ 19:28:40 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198903574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

En je denkt met die houding een relatie te kunnen vinden? Of wil je vrouwen gewoon gebruiken uit een soort van misplaatste wraak?
pi_198903609
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik denk dat dit niet je eerste account hier is en je wel erg makkelijk vergeet dat mannen in hun jongere jaren net zo goed oppervlakkige criteria op na kunnen houden. Moeten zij weten, net zoals jij nu lekker de vrouwtjes jou mag onthouden. Maar laat het gewoon je gewoon je eigen keuze zijn waar je eerlijk over bent.
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen. Voor vrouwen is het makkelijk om seksuele partners aan te trekken, voor mannen niet. Enkel een klein percentage van de mannen lukt het om succesvol te zijn op dat gebied. Dus is niet echt een goede vergelijking. Aangezien er een verschil zit tussen "willen" neuken met mooie vrouwen, en ook daadwerkelijk de kans krijgen om het te doen.
pi_198903659
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Single zijn is in jouw geval duidelijk de beste keuze. Houden zo. Voor iedereen beter.
Vind het eerlijk gezegd ook een ongemakkelijk idee dat TS een collega van mijn vriendin kan zijn en dat hij dan stiekem dit soort denkbeelden erop na houdt.

Maar vraag me af of hij überhaupt wel dusdanig onderdeel is van de maatschappij, want anders zie ik niet hoe zo'n wereldbeeld overeind kan blijven.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 19:32:00 #18
138438 crew  Pizzakoppo
pi_198903666
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:30 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen. Voor vrouwen is het makkelijk om seksuele partners aan te trekken, voor mannen niet. Enkel een klein percentage van de mannen lukt het om succesvol te zijn op dat gebied. Dus is niet echt een goede vergelijking. Aangezien er een verschil zit tussen "willen" neuken met mooie vrouwen, en ook daadwerkelijk de kans krijgen om het te doen.
Lol een klein percentage van de mannen heeft een partner?? Lolllll iedereen heeft een relatie man. 😂
pi_198903903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:30 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Het is ook geen vergelijking, maar een nuance.

Ik denk dat je gelukkiger kan worden als je minder energie gaat stoppen in onderbouwende theorie en gewoon als volwassene beslist waar je wel of geen trek in hebt. Omdat het gewoon ok is om geen trek in relaties en kinderen te hebben.
pi_198904009
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:07 schreef DeVragensteller het volgende:
Dus ik denk dan, waarom zou ik zo'n bagger voorstel accepteren?
(....)

Ik krijg een beetje medelijden zoals je denkt over een potentiele partner...
als je instelling al zo is, moet je voral geen relatie aangaan, dat lijkt me geen erg gezond plan.

Sowieso, als je een relatie met iemand aangaat, is dat voor de toekomst, hopelijk een gezamelijke toekomst.
je hebt er dan weinig aan als issues uit jouw eigen verleden allesbepalend worden.
Of het verleden an je partner bepalend te maken voor je toekomst, achteraf dat veranderen kan niet meer, dus is het nutteloos je er druk over te blijven maken, accepteer het of niet, en verbreek dan de relatie.

misschien moet je er ook voor zorgen dat je eigen gevoelens over je eigen verleden (het klinkt een beetje alsof je een trauma hebt wegens eoa afwijzing oid) eerst verwerkt voordat je denkt aan een relatie met een ander aan te kunnen gaan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198904028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Lol een klein percentage van de mannen heeft een partner?? Lolllll iedereen heeft een relatie man. 😂
Dat is niet wat ik zei, ik zei een klein percentage van de mannen krijgt de kans om veel sekspartners te hebben. Hoeren niet meegeteld dan.
pi_198904047
quote:
Nee, zo werkt het niet
pi_198904066
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En je denkt met die houding een relatie te kunnen vinden? Of wil je vrouwen gewoon gebruiken uit een soort van misplaatste wraak?
Gebruiken? In wat voor zin precies? Als je seksueel bedoelt, ik heb geen seksuele interesse in vrouwen van mijn leeftijd of ouder.
pi_198904095
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:46 schreef Fugue het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het niet
Vrouwen bij wie dat niet zo werkt zijn gewoon geen vrouw.
pi_198904098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Juist ja, alsof ik een vrouw in elkaar zou slaan ofzo. Ik zeg enkel, ik wil ook winnen. Dus als ik een relatie aanga, moet ze mij wat te bieden heb. Dat is wat ik zeg.
pi_198904232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:25 schreef Stepperoller het volgende:
Vraag me ook af wie hier nou de nice guy is dan. TS in ieder geval niet, want de vijandigheid die van de OP spat kan ik niet rijmen met een nice guy met een open vriendelijke houding en oprechte interesse richting andere mensen ongeacht hun geslacht.
@DeVragensteller kun je nog even ophelderen wie de nice guy is?
pi_198904240
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:48 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Dus als ik een relatie aanga, moet ze mij wat te bieden heb.
Daar is ook niks mis mee. Maar met dat hele verhaal eromheen wel.
pi_198904316
Sssst

Je mag de denkwijze vqn de vrouw niet verklappen hier
pi_198904348
:')

Gun je zelf geluk man.
pi_198904525
quote:
Ik zie het niet echt als een eer om de restjes van andere te mogen hebben.
quote:
ik ga er dan wellicht niet op vooruit, maar ik verlies er ook niks bij.
Vrouwen worden over het algemeen steeds beter in bed naar mate ze ouder worden. Door ervaring maar ook door meer op d'r gemak en in touch met haarzelf te zijn. Niks restjes, je verliest wel degelijk iets door single te blijven :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 april 2021 @ 20:14:16 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198904792
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Echt niet, véél meer vrouwen dan mannen hebben een (heteroseksuele) relatie! :( :(

Woest!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 20:22:41 #32
441859 crew  Lenny77
pi_198904967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:47 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Gebruiken? In wat voor zin precies? Als je seksueel bedoelt, ik heb geen seksuele interesse in vrouwen van mijn leeftijd of ouder.
Dus eigenlijk ben je net hetzelfde als al die vrouwen van vroeger? Alleen een jong en knap kipje is goed genoeg voor jou?

Waar blijft dat verhaal toch vandaan komen dat vrouwen alle seks van de wereld kunnen krijgen met de knapste mannen? Seks op zich zal nog wel lukken (leg de lat laag genoeg en je vangt, plus dat telt ook voor mannen) echter is het ook maar een klein percentage van de vrouwen die in aanmerking komt voor de knapste mannen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 20:24:24 #33
441859 crew  Lenny77
pi_198904994
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:48 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Juist ja, alsof ik een vrouw in elkaar zou slaan ofzo. Ik zeg enkel, ik wil ook winnen. Dus als ik een relatie aanga, moet ze mij wat te bieden heb. Dat is wat ik zeg.
En dat mag ^O^
Jullie horen elkaar iets te bieden hebben.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 7 april 2021 @ 20:24:51 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198905008
Ik dacht dat we van die osodevo af waren, met zijn meer dan grijs gedraaide platen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198905023
quote:
86s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat we van die osodevo af waren, met zijn meer dan grijs gedraaide platen.
Volgens mij gewoon kloontje van oso
Ik zwaai naar dieren.
pi_198905188
TS spreekt over relaties in termen van macht en overwinning. Waarom? Een relatie, en dit geldt ook voor liefdesrelaties, uitdrukken in termen van winst en verlies - alsof het een voetbalwedstrijd is -, vind ik raar. Het suggereert dat de winst ook groter of kleiner kan zijn. Win ik als ik een vriendin heb (want: seks)? Of verlies ik (want: minder autonomie)? Win ik meer als andere mannen mijn vriendin ook aantrekkelijk vinden? Verlies ik als de liefde van beide kanten bekoeld is en zij mij verlaat?

Hoewel de OP spreekt over seks en relaties. Lijkt die toch vooral over one night stands en friends with benefits te gaan. Volgens mij is het daarbij simpel. Als de vraag (= vrouwen) klein is, maar het aanbod (= mannen) groot, dan kies je als vrouw natuurlijk de aantrekkelijkste optie. Maar daarmee hoeft zij de andere mannen niet minderwaardig te vinden. Volgens mij vergeet jij ook iets in je observatie. De meeste vrouwen staan helemaal niet open voor die losse seksdate, die zijn op zoek naar de liefde. Hun tweede, derde of vierde liefde is niet tweede, derde of vierde keus omdat hij minderwaardig was aan de eerste, tweede of derde, maar is tweede, derde of vierde liefde omdat zij hem niet eerder leerde kennen of de ervaringen uit eerdere relaties nodig had om te beseffen hoe goet hij bij haar past. En dat geldt voor mannen eender.
pi_198905927
Maar er zijn dus letterlijk vrouwen die jou vroeger afwezen en nu met je willen trouwen?

Ik kan me helemaal niet voorstellen dat iemand die dit soort dingen post een "prijs" voor mij is. Zijn er echt vrouwen die hier voor gaan?
Springfield's looking pretty dusty today
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 april 2021 @ 21:10:54 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198906090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:05 schreef -marz- het volgende:
Maar er zijn dus letterlijk vrouwen die jou vroeger afwezen en nu met je willen trouwen?

Ik kan me helemaal niet voorstellen dat iemand die dit soort dingen post een "prijs" voor mij is. Zijn er echt vrouwen die hier voor gaan?
TS denkt dat hè, dat maakt het natuurlijk nog niet waar :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_198906451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je net hetzelfde als al die vrouwen van vroeger? Alleen een jong en knap kipje is goed genoeg voor jou?

Waar blijft dat verhaal toch vandaan komen dat vrouwen alle seks van de wereld kunnen krijgen met de knapste mannen? Seks op zich zal nog wel lukken (leg de lat laag genoeg en je vangt, plus dat telt ook voor mannen) echter is het ook maar een klein percentage van de vrouwen die in aanmerking komt voor de knapste mannen.
Nee, ik zei net. Ze moet mij wat te bieden hebben, oftewel. Een rijke vrouw.

Aangezien ik mijn wilde periode niet gehad heb, en ook niet zal krijgen. Accepteer ik dat en pas ik mij aan.
  woensdag 7 april 2021 @ 21:26:00 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198906467
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:25 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, ik zei net. Ze moet mij wat te bieden hebben, oftewel. Een rijke vrouw.

Aangezien ik mijn wilde periode niet gehad heb, en ook niet zal krijgen. Accepteer ik dat en pas ik mij aan.
Ja, het is osodevo.
pi_198906487
quote:
86s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Klinkt anders nu al verdacht veel als Osodevo.
pi_198906496
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En dat mag ^O^
Jullie horen elkaar iets te bieden hebben.
Nee, dat is nou het probleem. De jongere vrouwen winnen wanneer ze jong zijn, dan zijn zij de prijs. Nu is het andersom. Dat is het probleem, dat vrouwen verteld wordt dat ze altijd winnen en altijd alles om hun draait.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeVragensteller op 07-04-2021 21:31:58 (winnen ipv willen) ]
pi_198906526
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, het is osodevo.
Juist, er zijn 7 miljard mensen op deze planeet, dacht jij serieus dat ik de enige was die zo denkt? Wauw.
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 april 2021 @ 21:29:05 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198906547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:26 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, dat is nou het probleem. De jongere vrouwen willen wanneer ze jong zijn, dan zijn zij de prijs. Nu is het andersom. Dat is het probleem, dat vrouwen verteld wordt dat ze altijd winnen en altijd alles om hun draait.
wat een onzin :')
pi_198906579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

[..]

Vrouwen worden over het algemeen steeds beter in bed naar mate ze ouder worden. Door ervaring maar ook door meer op d'r gemak en in touch met haarzelf te zijn. Niks restjes, je verliest wel degelijk iets door single te blijven :P
Als jij een simp wilt zijn, dan is dat jouw keuze. Ligt eraan hoeveel zelfrespect je hebt. Als jij het prima vind als jou vriendin in haar jongere jaren als minderwaardig zou hebben behandeld, dan is dat jou keuze.
pi_198906612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:53 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

@:DeVragensteller kun je nog even ophelderen wie de nice guy is?
Ik zie mezelf niet als een "nice guy", kan wel aardig zijn. Maar mijn persoonlijkheid draait niet om aardig zijn. Maar krijg wel vaak te horen dat ik aardig ben en grappig, maar daar heb ik niks aan. Aangezien mijn leven niet draait om iemands persoonlijke clown te zijn.
pi_198906635
Vrouwenhaat, zwart-wit denken, enge denkbeelden, posten alsof hij van alles nu snapt en geaccepteerd heeft maar uit elke post blijkt boosheid en zelfmedelijden: moet osodevo zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198906670
Dit is een gevolg van 0 contact met vrouwen.

Mannen gaan daar enorm slecht op.

Vrouwen begrijpen het minder, die denken vooral wat is er mis met deze gast.

Maar dit is een gevolg, niet een oorzaak. Maar dat is mijn mening.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198906676
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:26 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, dat is nou het probleem. De jongere vrouwen winnen wanneer ze jong zijn, dan zijn zij de prijs. Nu is het andersom. Dat is het probleem, dat vrouwen verteld wordt dat ze altijd winnen en altijd alles om hun draait.
Álle jongere vrouwen ja? 100% ? Jij hebt dat bij iedere vrouw gecheckt?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198906692
Mijn vriendin heeft de memo over winnen niet gehad in ieder geval. Ze is met me samen sinds haar 16e (zijn inmiddels alweer bijna 15 jaar samen) en ik ben haar enige sekspartner. Ik ben niet haar persoonlijke clown, maar wel een nice guy in de zin van dat ik oprecht geïnteresseerd ben in andere mensen en niet vooringenomen ben zonder dat mijn leven draait om aardig zijn. Maar volgens jou kan dat dus niet.
pi_198906725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:

Mijn mening is dat iemand zelf verantwoordelijk is voor zulke gevolgen en dat het lijdzaam wegglijden in dit mensbeeld je eigen keuze is. Helemaal als je jezelf ook nog gaat wijsmaken dat dit juist de manier is om voor jezelf te kiezen en denkt op deze manier juist de regie in handen te nemen.
pi_198906736
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:31 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik zie mezelf niet als een "nice guy", kan wel aardig zijn. Maar mijn persoonlijkheid draait niet om aardig zijn. Maar krijg wel vaak te horen dat ik aardig ben en grappig, maar daar heb ik niks aan. Aangezien mijn leven niet draait om iemands persoonlijke clown te zijn.
Oh dus een nice guy is iemands wier persoonlijkheid draait om aardig zijn? Dat is juist het tegendeel van nice in mijn ogen.

En het is ook niet vreemd dat je zonder persoonlijkheid op sociaal gebied vastloopt.
pi_198906766
@DeVragensteller:
Heb je ook antwoorden? Want ik zit nog wel met een paar vragen over 'winnen' en 'verliezen'.
pi_198906857
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrouwenhaat, zwart-wit denken, enge denkbeelden, posten alsof hij van alles nu snapt en geaccepteerd heeft maar uit elke post blijkt boosheid en zelfmedelijden: moet osodevo zijn.
Waarom zou het mij interesseren wat jij denkt? Jij wilt dat ik hem ben, dus als ik zeg nee, geloof jij het toch niet. Dus wat wil jij van mij? :{
pi_198906911
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Álle jongere vrouwen ja? 100% ? Jij hebt dat bij iedere vrouw gecheckt?
Ga jij ook boze berichten sturen naar onderzoekers? Om ze aan te vallen over allerlei uitzonderingen? Dan kan je dus nooit dergelijke onderzoeken maken, omdat er altijd uitzonderingen zijn. Men praat over algemeenheden, niet over die kleine percentages die er niet aan voldoen.
pi_198906925
Wat hoop je zelf nou eigenlijk te bereiken met dit topic?
pi_198906943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:

Ik heb genoeg contact met vrouwen, is niet alsof ik uit mijn mond schuim wanneer ik een vrouw zie ofzo.
pi_198906963
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:41 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ga jij ook boze berichten sturen naar onderzoekers? Om ze aan te vallen over allerlei uitzonderingen? Dan kan je dus nooit dergelijke onderzoeken maken, omdat er altijd uitzonderingen zijn. Men praat over algemeenheden, niet over die kleine percentages die er niet aan voldoen.
Oh jij bent een onderzoeker? Waar heb je je onderzoek gepubliceerd? Onderzoekers verantwoorden de kwaliteit van hun data en daar kunnen uitbijters tussen zitten. Dus ben wel benieuwd waar je onderbouwing is dat de jonge vrouwen die een uitzondering vormen op jouw theorie uitbijters zouden zijn.
pi_198907042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:35 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Mijn mening is dat iemand zelf verantwoordelijk is voor zulke gevolgen en dat het lijdzaam wegglijden in dit mensbeeld je eigen keuze is. Helemaal als je jezelf ook nog gaat wijsmaken dat dit juist de manier is om voor jezelf te kiezen en denkt op deze manier juist de regie in handen te nemen.
Depressie is ook een eigen keuze.
Alleen hoe bewust... Wordt die keuze genomen..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198907050
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:43 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik heb genoeg contact met vrouwen, is niet alsof ik uit mijn mond schuim wanneer ik een vrouw zie ofzo.
Niet?
pi_198907066
quote:
6s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:44 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ook als je het niet bent wordt het gewaardeerd als je optyft met je misogyne vastgelopen langspeelplaat. Verdwijn maar lekker in een of andere echokamer en blijf de cuck van je moeder.
Misogyne? Vrouwen als gelijkwaardig behandeld is tegenwoordig misogyne? Vrouwen niet als heilige engelen behandelen is geen misogyne.
pi_198907140
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Depressie is ook een eigen keuze.
Alleen hoe bewust... Wordt die keuze genomen..
Nee dat is geen eigen keuze en ook een psychische aandoening die de stap om hulp te zetten enorm frustreert.

In welke konijnenholletjes je duikt en met welke gedachten je jezelf blijft voeden is echter wel een eigen keuze. Het kan samenhangen natuurlijk, maar jezelf volledig onderdompelen in verwerpelijke wereldbeelden blijft verwerpelijk. Depressie is ook geen excuus voor iemands fascistische denkbeelden of zo.
pi_198907175
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:47 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Misogyne? Vrouwen als gelijkwaardig behandeld is tegenwoordig misogyne? Vrouwen niet als heilige engelen behandelen is geen misogyne.
Gelijkwaardig? Waar blijft dat onderzoek dat je hebt uitgevoerd nou dan? Want wat jij als waarheid presenteert over vrouwen en hun hypergamie heb je nog niet met valide bronnen en data weten te onderbouwen in dit topic.

Tot die tijd staat voor mij niet vast dat mensen elkaar behandelen zoals jij claimt. En kan er dus ook geen sprake zijn van die vermeende gelijkwaardige behandeling.
  woensdag 7 april 2021 @ 21:54:24 #64
451005 Grems
Clown World
pi_198907230
Azijnzure posters die komen janken in plaats van advies te geven :')

In het geval van TS is er evident veel oud zeer, daar kun je eventueel voor in therapie of je kunt je frustraties ventileren op vrouwen. Eventueel bij een dame van plezier maar effectiever is afreizen naar het dichtstbijzijnde shithole alwaar je een leuke jonge deerne doet geloven dat ze mee mag naar Europa. -serieus??-.

Alvast veel succes ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Lenny77 op 07-04-2021 23:46:14 ]
pi_198907429
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik krijg eerder Zomaar-een-chinees vibe.

Of waren dat dezelfde persoon?
pi_198907468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:54 schreef Grems het volgende:
of je kunt je frustraties ventileren op vrouwen
:r Zoals ik al zei

quote:
9s.gif Op woensdag 7 april 2021 19:31 schreef Stepperoller het volgende:
Vind het eerlijk gezegd ook een ongemakkelijk idee dat TS een collega van mijn vriendin kan zijn en dat hij dan stiekem dit soort denkbeelden erop na houdt.
Brrrrrr. Dat zij stiekem gewoon op gelijkwaardige basis samenwerkt met iemand die haar volledig heeft gedehumaniseerd in gedachten, omdat hij ervan overtuigd is dat ze dat in haar jonge jaren ook andersom heeft gedaan. 8)7

Ja daar jank ik over, want ik vind dat er dan geen plek voor je is in deze samenleving totdat je in staat bent verantwoordelijkheid voor je eigen leven te nemen en afstand hebt kunnen doen van enge vijandige wereldbeelden.
pi_198907592
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:05 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

:r Zoals ik al zei
[..]

Brrrrrr. Dat zij stiekem gewoon op gelijkwaardige basis samenwerkt met iemand die haar volledig heeft gedehumaniseerd in gedachten, omdat hij ervan overtuigd is dat ze dat in haar jonge jaren ook andersom heeft gedaan. 8)7

Ja daar jank ik over, want ik vind dat er dan geen plek voor je is in deze samenleving totdat je in staat bent verantwoordelijkheid voor je eigen leven te nemen en afstand hebt kunnen doen van enge vijandige wereldbeelden.
Je bewijst Ludovico's punt zo denk ik. Juist in isolatie blijven dit soort denkbeelden makkelijker in beeld. Daarnaast hoeven je privé denkbeelden de werkrelaties niet per se te vertroebelen. Daarvoor heb je ook enige etiquette en professionele afstand omgangsregels voor lijkt me.
pi_198907617
Waar is die prijzenkast?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198907632
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:41 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, waarom zou ik?

Ik stel niet dat IEDEREEN dit of IEDEREEN dat doet. Dat doe jij. En dan moet je dat onderbouwen, vind ik.
Kun je vast wel, want je lijkt tijd zat in het onderzoek (of leven van onderzoeken) naar dit fenomeen te hebben gestoken.
pi_198907727
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, waarom zou ik?

Ik stel niet dat IEDEREEN dit of IEDEREEN dat doet. Dat doe jij. En dan moet je dat onderbouwen, vind ik.
Kun je vast wel, want je lijkt tijd zat in het onderzoek (of leven van onderzoeken) naar dit fenomeen te hebben gestoken.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 21:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet?
Nee, zoals ik al zei. Prima dat vrouwen optimaal gebruik maken van hun jeugd, en experimenteren met dingen. Maar ik ben daarvan buiten gesloten, dus heeft niks met mij te maken. Iedereen(bijna iedereen) is gedreven door eigen belang.

Dus ik heb ook mijn eigen belang, dus op relationeel gebied. Vind ik het prima om een vriendin te hebben van mijn leeftijd of ouder, die mij vroeger als minderwaardig afval had behandeld. Maar dan moet ze wel rijk zijn, dan heb ik er tenminste wat aan. Dan mag ze van mij als nog rondneuken met wie ze wilt. Zolang ik maar dat geld krijg, vind ik het prima.
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 april 2021 @ 22:21:04 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198907794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

[..]

Nee, zoals ik al zei. Prima dat vrouwen optimaal gebruik maken van hun jeugd, en experimenteren met dingen. Maar ik ben daarvan buiten gesloten, dus heeft niks met mij te maken. Iedereen(bijna iedereen) is gedreven door eigen belang.

Dus ik heb ook mijn eigen belang, dus op relationeel gebied. Vind ik het prima om een vriendin te hebben van mijn leeftijd of ouder, die mij vroeger als minderwaardig afval had behandeld. Maar dan moet ze wel rijk zijn, dan heb ik er tenminste wat aan. Dan mag ze van mij als nog rondneuken met wie ze wilt. Zolang ik maar dat geld krijg, vind ik het prima.
Jij zoekt geen relatie, jij zoekt een sugarmommy...
pi_198907855
quote:

[..]

[..]

Het kan best zijn dat je buitengesloten bent/je buitengesloten voelt.
En dat je van daaruit een boosheid hebt ontwikkeld die je hier afreageert. En een bepaalde visie hebt ontwikkeld met ideeën van zaken waar je nu ‘recht’ op hebt.

Maar dat komt niet omdat jij in je jeugd buitengesloten werd om ALLE vrouwen de prijzen binnen haalden toen ze 20 waren. Want dat klopt gewoon niet.

Wat wel kan, is dat jij in je jeugd veel mensen bent tegengekomen die jou niet snapten, waarbij je de aansluiting miste. En dat vormt je.

Alleen weet ik niet of het blijven hangen in boosheid en aannames, en het willen opeisen van een zelfverzonnen recht jou dichter bij betekenisvolle relaties gaat brengen.
pi_198907860
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jij zoekt geen relatie, jij zoekt een sugarmommy...
Ligt eraan, betekent dat dat vrouwen die een man willen met een hoge socio-economische status ook geen relatie of man zoeken, maar meer een sugar daddy? Want dan zijn het er een hoop, zonder dat die mannen het weten.
  woensdag 7 april 2021 @ 22:23:53 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198907872
quote:

[..]

[..]

Heb je zelf geen inkomen?
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 april 2021 @ 22:27:03 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_198907935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:23 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ligt eraan, betekent dat dat vrouwen die een man willen met een hoge socio-economische status ook geen relatie of man zoeken, maar meer een sugar daddy? Want dan zijn het er een hoop, zonder dat die mannen het weten.
Ik denk dat jij je daar gruwelijk in vergist. Zowel in de hoeveelheid als in het feit dat de mannen in kwestie het niet weten.

Maar hee, blijf vooral rondwentelen in je eigen waarheid :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')