Ze willen discriminatie in de kamerquote:
Ze slaat woorden over. En letters in woorden.quote:
Waar in de wet staat dat dit niet kan? Is allemaal reglement van orde werk, kan de Kamer gewoon wijzigen.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat die geen ruk weten van hoe het wettelijk in elkaar steekt en waarom dit dus sowieso niet kon is geen verbazing natuurlijk.
Er komt nog een tweede ronde danquote:Op woensdag 7 april 2021 17:12 schreef Nober het volgende:
Vera wint.
Vera
- D66, VVD, CDA, CU, Volt, JA21, 50+
Arib
- PvdA, SP, GL, PvdD, DENK, Bij1
Bosma
- PVV, Forum, SGP, BBB
Het kan zijn dat individuele leden voor iemand gaan of gaat het stemmen per fractie ?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er komt nog een tweede ronde dan
Maar SGP gaat niet voor Bosma en Denk niet voor Arib
Individueel. Zijn we voltallig?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het kan zijn dat individuele leden voor iemand gaan of gaat het stemmen per fractie ?
Stemming is individueel en anoniem. Fracties zullen wel een soort stemadvies meegeven maar niemand is verplicht zich daar aan te houden en het valt achteraf ook niet te controleren.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het kan zijn dat individuele leden voor iemand gaan of gaat het stemmen per fractie ?
Ze krijgen allemaal een potje ontsmettingsgelquote:Op woensdag 7 april 2021 17:21 schreef raptorix het volgende:
Zal wel lang gaan duren, want zal wel hele tijd poetswerk worden bij de bus.
Schouten is aan het mesten.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omtzigt, De Roon en Schouten zijn er niet geloof ik
Als je dat leuk vind mag je hier ook koffie rondbrengen.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:21 schreef Starhopper het volgende:
Het lijkt mij best leuk om bode te zijn in de tweede kamer
quote:Op woensdag 7 april 2021 17:21 schreef TomWaits het volgende:
Daar komt juffrouw Jannie langs voor de koffie.
Oh nee, het is een Tweede Kamerlid.
Ja lijkt me ook , stiekem zout in het water doen en kijken wat voor reactie ze gevenquote:Op woensdag 7 april 2021 17:21 schreef Starhopper het volgende:
Het lijkt mij best leuk om bode te zijn in de tweede kamer
Bij de tweedekamer is het leukerquote:Op woensdag 7 april 2021 17:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind mag je hier ook koffie rondbrengen.
Of laxeermiddelquote:Op woensdag 7 april 2021 17:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook , stiekem zout in het water doen en kijken wat voor reactie ze geven
Hier ook, verdienen we samen ook nog een hoop geldquote:Op woensdag 7 april 2021 17:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij de tweedekamer is het leukerDan kom je in beeld
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 17:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier ook, verdienen we samen ook nog een hoop geld
Wat is dit voor vraag?quote:
Mooiquote:Op woensdag 7 april 2021 17:25 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat is dit voor vraag?
De stemming is anoniem en niemand verplicht een kamerlid te vertellen waarop hij/zij heeft gestemd
Jaquote:Op woensdag 7 april 2021 17:26 schreef Ghoula het volgende:
Dus in theorie kan Janssen op Arib stemmen zonder dat Cherry dat weet?
Ja, Hoezo ?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:26 schreef Ghoula het volgende:
Jaquote:Op woensdag 7 april 2021 17:26 schreef Ghoula het volgende:
Ze kunnen draaien, en naar voren en naar achter.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:16 schreef Starhopper het volgende:
Kunnen die stoelen in de tweedekamer eigenlijk ook rijden? Of zitten ze met dat paaltje vast?Lijkt mij anders best lastig voor de dikkere kamerleden om aan het bureau te zitten
Dat kan onder Arib niet ?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:27 schreef TomWaits het volgende:
Laten we hopen dat Bergkamp (D66) wint. We willen immers dat de ambtelijke organisatie een beetje normaal zijn werk kan doen.
Nee, wat chocolaatjes voor straks onderweg naar huisquote:Op woensdag 7 april 2021 17:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zit in die kartonnendoosjes ontsmettinggel?
Waarom denk je dat Ton Elias niet terug in de kamer mocht?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:16 schreef Starhopper het volgende:
Kunnen die stoelen in de tweedekamer eigenlijk ook rijden? Of zitten ze met dat paaltje vast?Lijkt mij anders best lastig voor de dikkere kamerleden om aan het bureau te zitten
Ja, want dat was de afgelopen 5 jaar echt onmogelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:27 schreef TomWaits het volgende:
Laten we hopen dat Bergkamp (D66) wint. We willen immers dat de ambtelijke organisatie een beetje normaal zijn werk kan doen.
Ach ook lekker.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee, wat chocolaatjes voor straks onderweg naar huis
Die zitten vast. Zijn nog best krappe stoeltjesquote:Op woensdag 7 april 2021 17:16 schreef Starhopper het volgende:
Dat is waar ook. Deze zomer is de verhuizing van de Kamer naar de Apenrots.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:16 schreef TomWaits het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-renovatie-binnenhof
Topstuk.
Tegengehouden door die heks van een Arib. Ze moet natuurlijk wel in beeld zijn in een mooi pand.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:32 schreef freako het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Deze zomer is de verhuizing van de Kamer naar de Apenrots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |