Over 3 weken, als alle stemmen herteld zijn.quote:
Daar zit een tattooquote:
Doet het inderdaad prima, maar heeft zich niet kandidaat gesteld. Dus nee. Maar dat wist je alquote:Op woensdag 7 april 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze die voorzitter van vandaag niet gewoon aannemen? Doet het meer dan uitstekend.
VVD dus mag niet. Volk zou woest zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
Kunnen ze die voorzitter van vandaag niet gewoon aannemen? Doet het meer dan uitstekend.
Je kunt hem uitleggen als een diskwalificatie/verplicht stemadvies van Bergkamp maar zo werkt een voorzitterverkiezing natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:02 schreef ijs_beer het volgende:
Beetje een rare motie van FvD wanneer er nog geen nieuwe regering is.
Terechtquote:
In dat geval laten we Tjeenk Willink de vergaderingen voorzittenquote:Op woensdag 7 april 2021 17:04 schreef JohnDDD het volgende:
volgens mij is de oppositie ook niet een officieel ding, ik bedoel je kunt ook met een minderheidskabinet werken met wisselende meerderheden en wat doe je dan? praktisch gezien gewoon onmogelijk
Feiten en realiteit zijn voor politici dan ook moeilijk te bevatten begrippen.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:04 schreef JohnDDD het volgende:
volgens mij is de oppositie ook niet een officieel ding, ik bedoel je kunt ook met een minderheidskabinet werken met wisselende meerderheden en wat doe je dan? praktisch gezien gewoon onmogelijk
En wat als alle 3 partijen in de coalitie komen? Nieuwe voorzittersverkiezingen?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Je kunt hem uitleggen als een diskwalificatie/verplicht stemadvies van Bergkamp maar zo werkt een voorzitterverkiezing natuurlijk niet.
Je kunt hem ook nog uitleggen als een poging de gekozen voorzitter zo nodig te laten aftreden bij het aantreden van een nieuw kabinet maar dat gaat ook niet gebeuren.
Uberhaupt gaat de motie het niet halen.
Is Nederlands, spreekt prima Nederlandse, hoort ook uitstekend.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:05 schreef raptorix het volgende:
Of een motie indienen waarbij je pleit voor diversiteit van de voorzitter, nou we hebben net 8 jaar een buitenlandse vrouw gehad die gebrekkig Nederlands spreekt en oost-indisch doof is, wat willie nogmeer, nu weer 8 jaar een volksjongen uit de PVV zou ik zeggen
VVD heeft al de voorzitter EK (en de MP). Het is niet gebruikelijk dat die twee bij een partij liggen.quote:
Nog altijd de plofkop van Robert Jensen of heb je daar inmiddels wat overheen laten zetten?quote:
Logo van Antifaquote:Op woensdag 7 april 2021 17:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nog altijd de plofkop van Robert Jensen of heb je daar inmiddels wat overheen laten zetten?
Het was een garp! Mijn Nederlands is ook gebrekkig!quote:Op woensdag 7 april 2021 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is Nederlands, spreekt prima Nederlandse, hoort ook uitstekend.
Heeft het bovendien prima gedaan en goede inhoudelijke kennis. Lekker voorzitter laten blijven die vrouw
Geloof persoonlijk niet dat je dat zou durven.quote:
Kloptquote:Op woensdag 7 april 2021 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geloof persoonlijk niet dat je dat zou durven.
Ook gelijk de reden waarom we een kiesdrempel moeten krijgen. Die vragen van Van de Plas waren ook allemaal al van een kansloos niveau 😂.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Veel interrupties van nieuwelingen zijn ook nog vooral om zich te laten zien. Kost tot nu toe vooral tijd..
Plaspauzequote:Op woensdag 7 april 2021 17:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is er nu stemming ?
Ik heb het even gemist.
Pauze, en dan eerst stemmen om 2 moties die redelijk kanslooos zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is er nu stemming ?
Ik heb het even gemist.
Je hoort echt geen verschil in taalbeheersing met Tellegen of Bergkamp?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is Nederlands, spreekt prima Nederlandse, hoort ook uitstekend.
Heeft het bovendien prima gedaan en goede inhoudelijke kennis. Lekker voorzitter laten blijven die vrouw
En de verdere interupties waren complimenten ipv vragenquote:Op woensdag 7 april 2021 17:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook gelijk de reden waarom we een kiesdrempel moeten krijgen. Die vragen van Van de Plas waren ook allemaal al van een kansloos niveau 😂.
Eerst stemming over die 2 kansloze moties, daarna meteen stemming over voorzitterschap.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is er nu stemming ?
Ik heb het even gemist.
Kijk maar uit knul straks meppen ze je nog in elkaar.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik heb wel een T-shirt van AntifaEn stickers
Van wie zijn de moties ?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst stemming over die 2 kansloze moties, daarna meteen stemming over voorzitterschap.
Taal is geen syntactisch kunstwerkquote:Op woensdag 7 april 2021 17:10 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Je hoort echt geen verschil in taalbeheersing met Tellegen of Bergkamp?
Haga gekkie, en volgens mij een SP'er gesteunt door Sylvanaquote:
Daar ben ik niet bang voorquote:Op woensdag 7 april 2021 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijk maar uit knul straks meppen ze je nog in elkaar.
Alleen extreemrechts die voor zijn ookquote:
Come againquote:Op woensdag 7 april 2021 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst stemming over die 2 kansloze moties, daarna meteen stemming over voorzitterschap.
Ik kan haar beter verstaan dan Arib.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:12 schreef Nober het volgende:
Vera wint.
Vera
- D66, VVD, CDA, CU, Volt, JA21, 50+
Arib
- PvdA, SP, GL, PvdD, DENK, Bij1
Bosma
- PVV, Forum, SGP, BBB
Dat die geen ruk weten van hoe het wettelijk in elkaar steekt en waarom dit dus sowieso niet kon is geen verbazing natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alleen extreemrechts die voor zijn ook![]()
Nogmaals: Beter Horen of Schoonenberg?quote:
Kunnen ze weer schelden op Twitter dat het allemaal KartelKardinaals zijn!quote:Op woensdag 7 april 2021 17:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat die geen ruk weten van hoe het wettelijk in elkaar steekt en waarom dit dus sowieso niet kon is geen verbazing natuurlijk.
Aribfan gespot.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nogmaals: Beter Horen of Schoonenberg?
JA21 gaat denk ik ook voor Bosma hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 17:12 schreef Nober het volgende:
Vera wint.
Vera
- D66, VVD, CDA, CU, Volt, JA21, 50+
Arib
- PvdA, SP, GL, PvdD, DENK, Bij1
Bosma
- PVV, Forum, SGP, BBB
Nee hoor. Gewoon een goed gehoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |