Verrassendquote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef trein2000 het volgende:
KHN vind het alleen openen van de terrassen onacceptabel![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)rrassen-onacceptabel
Ik vind dat KHN in deze crisis nu niet echt als een sympathie-opwekkende vertegenwoordiger van de branche optreedt.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef trein2000 het volgende:
KHN wordt ook wat een zeurclubje he..quote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik snap ze wel. Maar je kunt je punt ook even anders formuleren: “We zijn verheugd met deze eerste stap, maar ook met deze stap blijven de zorgen voor ondernemers groot. We dringen daarom aan op verdere versoepeling zodra dat kan. De nood is met deze maatregel niet weggenomen”quote:Op woensdag 7 april 2021 20:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dat KHN in deze crisis nu niet echt als een sympathie-opwekkende vertegenwoordiger van de branche optreedt.
Nu pas?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:33 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
KHN wordt ook wat een zeurclubje he..
Wij van WC eend. 😂quote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef trein2000 het volgende:
Wordt? Ze zijn niet anders geweest toch? Die Robčrt zat elke week bij Op1 op een gegeven moment oid. Ik snap heel goed waarom ze het zeggen, maar zoals @trein2000 zegt is de manier waarop wel belangrijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:33 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Bij mij staan er een hoop films en seriesquote:Op woensdag 7 april 2021 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om de 'ik heb interessante boeken in huis/ op mijn werkkamer' als achtergrond. Zie ze ook regelmatig.
Zo sad
Inhoudelijk: benieuwd wat er uit komt
Gaat niet alleen om kroegen, ook om restaurants die geen terras hebben.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:42 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wij van WC eend. 😂
Die gasten snappen toch zelf ook wel dat een kroeg, binnen, echt van een andere orde dan een terras buiten is, en dat versoepelingen stapsgewijs gaan.
Om die exacte reden heb ik in mn nieuwe werkkamer de muur achter me een egale kleur gegeven en staat er niets achter me. Iedere dag weer was het: OMG een Super Nintendo?! Is die aangesloten? Doet die het nog? Wat tof!quote:Op woensdag 7 april 2021 20:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een muur aan retro computers en consoles als "achtergrond" dat levert vaak 15 min vertraging op, HEY een ZX81, die had ik ook!
Tja, maandenlang sluiting, en dan niet mogen zeurenquote:Op woensdag 7 april 2021 20:33 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hoe minder ontopic gelul hoe beterquote:Op woensdag 7 april 2021 20:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Om die exacte reden heb ik in mn nieuwe werkkamer de muur achter me een egale kleur gegeven en staat er niets achter me. Iedere dag weer was het: OMG een Super Nintendo?! Is die aangesloten? Doet die het nog? Wat tof!
Ik ben pro horeca (en sta zo ook wel bekend hier volgens mij), maar zelfs ik vind dat ze nu niet moeten gaan zeuren. Is al heel wat als ze in april al open mogen.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef trein2000 het volgende:
Zelfgemaakte Bob Ross hierquote:Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bij mij staan er een hoop films en series
Waarom denk je zelf?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om kroegen, ook om restaurants die geen terras hebben.
Waarom winkels wel open en restaurants niet?
10 minuutjes in een winkel is echt anders dan 2 uur in een afgesloten ruimte met dezelfde mensen.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om kroegen, ook om restaurants die geen terras hebben.
Waarom winkels wel open en restaurants niet?
Dat alleen is eigenlijk niet best.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben pro horeca (en sta zo ook wel bekend hier volgens mij), maar zelfs ik vind dat ze nu niet moeten gaan zeuren. Is al heel wat als ze in april al open mogen.
Het nieuwe normaal.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat alleen is eigenlijk niet best.
Dat de branche blij mag zijn dat ze voor een klein gedeelte mogen openen en verder niet moeten zeuren....
Waarom 2 uur?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
10 minuutjes in een winkel is echt anders dan 2 uur in een afgesloten ruimte met dezelfde mensen.
Het probleem is dat veel horecabedrijven niet meer zo pro KHN zijn en het daar opzeggingen heeft geregend. Die proberen nu te redden wat te redden valt met zo'n opstelling. Wat @trein2000 zegt, het is te begrijpen maar met een andere toon bereik je veel meer.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben pro horeca (en sta zo ook wel bekend hier volgens mij), maar zelfs ik vind dat ze nu niet moeten gaan zeuren. Is al heel wat als ze in april al open mogen.
Je kan beter 30 seconden binnen 1,5meter van iemand zijn dan 30 minuten of slecht geventileerde ruimte.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom 2 uur?
Je zou daarbij ook met kortere tijdslots kunnen gaan werken.
Bovendien zitten mensen in restaurants op afstand van elkaar, ipv op een kluitje in de supermarkt.
Maar ook aan ventilatie kun je gewoon eisen stellen.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je kan beter 30 seconden binnen 1,5meter van iemand zijn dan 30 minuten of slecht geventileerde ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |