Ik noem het angstig en zwaar overtrokken.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik noem het genuanceerd en realistisch.
Van jou zie ik alleen maar dat jouw mening de absolute waarheid is.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:50 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik geef je redenen waarom de meerderheid dit graag wil en bereid is om evt risico te nemen.
Vanuit de directe observering dat het elke dag dat het een beetje lekker weer is alle parken volstromen en ook in de binnensteden het super druk is.quote:
Jij kent het merendeel van de mensen in NL? En je ziet naast al die mensen die buiten zijn ook al die mensen die inderdaad veel minder naar buiten gaan en in ieder geval niet in de massa begeven?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanuit de directe observering dat het elke dag dat het een beetje lekker weer is alle parken volstromen en ook in de binnensteden het super druk is.
De meeste mensen willen weer naar buiten, weer iets sociaals doen. Jij niet, nogmaals. prima. Maar ik wel.
Wat jij wil, wij gaan lekker naar buiten zodra het kan (en eigenlijk nu ook al, maar dan op een terras). Blijf jij lekker binnen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:00 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Jij kent het merendeel van de mensen in NL? En je ziet naast al die mensen die buiten zijn ook al die mensen die inderdaad veel minder naar buiten gaan en in ieder geval niet in de massa begeven?
Dit is nou echt een aanname van jou. Nergens op gebaseerd dus.
Ja, koel maar ff af. Misschien leer je er nog van lezen.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil, wij gaan lekker naar buiten zodra het kan (en eigenlijk nu ook al, maar dan op een terras). Blijf jij lekker binnen.
We zijn er uit, ktnxbye.
We hebben ook nog de avondklok, alcoholverkoopverbod na 20h, mondkapjesplicht, afstandhouden, grote evenementen verbod, sportclubs dicht,etc. etc. en ideeën voor een testsamenleving en vaccinatiepaspoort.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:18 schreef Gehrman het volgende:
Kijk eens aan, goed nieuws. En dat terwijl volgens de viruswappiewaarheid complotdenkers de maatregelen nooit meer teruggedraaid zouden gaan worden.
Even paar dagen achter elkaar weer de test capaciteit opschroeven naar 100.000. Even de cijfers opwerken...quote:Op woensdag 7 april 2021 20:37 schreef TLC het volgende:
Zul je zien dat komende dinsdag Rutte toch weer alles vergeten is
Tja, Nederland is er klaar mee en dat heeft de overheid eindelijk door. Als we nog tot eind van de zomer op slot gaan blijven dan gaan er nog veel meer mensen depressief worden / zelfmoord plegen / andere psychische klachten krijgen en dat is ook niet bepaald een goed idee.quote:Op woensdag 7 april 2021 23:02 schreef Starhopper het volgende:
De IC's liggen vol en ze willen de boel open gooien. OnbegrijpelijkBeter gaan we kloteweer krijgen als ze besluiten dit te doen.
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:13 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Wie gelooft nou nog wat dit kabinet onder leiding van Rutte zegt man?
Hou toch op
Dat zou raar zijn. Beide maatregelen zijn ineffectief. Dus dat zou gepast zijn voor het beleid.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die terrassen gaan gewoon open, gelet op dat onderzoek over besmettingen in de buitenlucht. De avondklok gaat er overigens niet af vrees ik.
Propaganda. Ik woon naast een ziekenhuis en het lijkt aardig rustig te zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 23:02 schreef Starhopper het volgende:
De IC's liggen vol en ze willen de boel open gooien. OnbegrijpelijkBeter gaan we kloteweer krijgen als ze besluiten dit te doen.
Dit dusquote:Op woensdag 7 april 2021 15:46 schreef VarkensHart het volgende:
21 april helemaal van god los drank drugs hoeren alles
Ik ben het met je eens dat beide maatregelen nogal ineffectief zijn, maar de avondklok is een soort van fetisj van Rutte die hij niet zo snel gaat opgeven, terwijl de onderzoeken over de effecten van de avondklok de effectiviteit niet kunnen aantonen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:26 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Beide maatregelen zijn ineffectief. Dus dat zou gepast zijn voor het beleid.
Natuurlijk telt ook mee dat er een compleet nieuw parlement zit waar D66, Pvv, FvD tegen de avondklok zijn. En Rutte niet de wind mee heeft.
LOL.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:27 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Propaganda. Ik woon naast een ziekenhuis en het lijkt aardig rustig te zijn.
dunno. in het begin vorig jaar was het redelijk druk, heb er daarna ook een tijdje gewerkt maar volgens de ambulancebroeders was het aardig rustig terwijl we midden in de tweede golf zouden zitten.quote:Op zaterdag 10 april 2021 15:37 schreef qajariaq het volgende:
[..]
LOL.
Vreemd he dat al die mensen die aan het zuurstof liggen geen burenoverlast veroorzaken en zelfs niet in de loop van de avond een ommetje buiten gaan doen.
Dat het rustig is komt omdat
- Bezoek nauwelijks mogelijk is
- Mensen langer in het ziekenhuis verblijven
- Voor andere zorg nauwelijks ruimte is.
Of te wel je legt die rust net verkeerd om uit. En dan het woord propaganda durven te gebruiken.
Hoeveel liggen er op de IC?quote:Op woensdag 7 april 2021 23:02 schreef Starhopper het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |