abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 april 2021 @ 00:04:29 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198909453
quote:
3s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:55 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Tel er maar niet op. Dat virus gaat niet meer weg. Nooit meer. Komende winter gewoon weer 2000+ mensen met COVID in de ziekenhuizen.
Neuh, Ook al gaat het vaccineren bagger traag, er zijn ook nog gewone methodes onwikkeld die de symptomen meer en meer kunnen verlichten en dus ook de IC ontlasten.

En uiteindelijk komen we toch uit op, we moeten er maar mee leren leven dat het er is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 8 april 2021 @ 01:48:18 #52
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198910274
quote:
3s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:55 schreef vosss het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Tel er maar niet op. Dat virus gaat niet meer weg. Nooit meer. Komende winter gewoon weer 2000+ mensen met COVID in de ziekenhuizen.
Jawelhoor. Heb er wel vertrouwen in. Misschien keert het wel terug maar een virus muteert naar een besmettelijkere vorm, maar ook minder heftig.

Straks wordt het letterlijk een griepje en dan is er geen reden meer om in lockdown / met maatregelen te moeten zitten.

Tenzij wij dat de politiek toelaten te doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198910321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 16:17 schreef DX11 het volgende:

[..]

Ehm, jawel, dit zijn de testen die je doet voor de evenementen:

https://www.testenvoortoegang.nl/
[..]

Ik zat te lezen op die website, en zie dit staan:



Je krijgt toch een vaccinatie kaartje bewijs achtig iets nadat je geprikt bent? Waarom is dat niet goed genoeg? Nog een reden om die vaccinatie compleet te negeren voor iedereen onder de 70.
pi_198910616
Wat een raar zooitje, dat testen voor toegang is kennelijk onderdeel van https://www.stichtingopennederland.nl/

Het enige wat daarop staat is een Presentatie met COO Leo van Beulen, nou ga maar eens googlen, 0 hits, ik zeg je dit stinkt, ik wil weten wie hier achter zit, maar kan het eigenlijk wel al raden, zullen wel weer vriendjes zijn die op 1 of andere manier gaan verdienen aan deze shit.

Ook uiterst vreemd dat dit domein in Duitsland zit, mijn gevoel zegt dat we hier beflikkerd worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door raptorix op 08-04-2021 07:02:53 ]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198910739
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 06:52 schreef raptorix het volgende:
Wat een raar zooitje, dat testen voor toegang is kennelijk onderdeel van https://www.stichtingopennederland.nl/

Het enige wat daarop staat is een Presentatie met COO Leo van Beulen, nou ga maar eens googlen, 0 hits, ik zeg je dit stinkt, ik wil weten wie hier achter zit, maar kan het eigenlijk wel al raden, zullen wel weer vriendjes zijn die op 1 of andere manier gaan verdienen aan deze shit.

Ook uiterst vreemd dat dit domein in Duitsland zit, mijn gevoel zegt dat we hier beflikkerd worden.
Al onderzocht. Lead healthcare bv ofzo. Zie ook stuk van Pieter Derks.
pi_198910760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lead healthcare bv
Thx, heb je ook gezien hoeveel test straten ze willen openen, en hoeveel testen ze dreigen af te nemen, dat doen ze niet met het idee om dat 3 weekjes te doen, ik heb goed contact met Huib Modderkolk, zal eens vragen of hij er in wil duiken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198910881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ieter Derks
Heb je toevallig link naar dat artikel, kan het niet vinden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198910903
quote:
3s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:55 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Tel er maar niet op. Dat virus gaat niet meer weg. Nooit meer. Komende winter gewoon weer 2000+ mensen met COVID in de ziekenhuizen.
Zo werkt een virus nu eenmaal niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 8 april 2021 @ 08:35:55 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198911238
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 07:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Thx, heb je ook gezien hoeveel test straten ze willen openen, en hoeveel testen ze dreigen af te nemen, dat doen ze niet met het idee om dat 3 weekjes te doen, ik heb goed contact met Huib Modderkolk, zal eens vragen of hij er in wil duiken.
Dat kun je toch op je klompen aanvoelen, als we hiermee gaan beginnen zitten we er de hele zomer en waarschijnlijk een groot deel van het najaar aan vast. Vervelende is dat het ook de stok achter de deur weghaalt om bovenop het (sneller) vaccineren te zitten.
pi_198911263
WTF!!!!!



https://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Middendorp

Dus 2 oud generaals zijn hierbij betrokken, please hier moet zo snel mogelijk aandacht voor komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198911289
quote:
3s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:55 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Tel er maar niet op. Dat virus gaat niet meer weg. Nooit meer. Komende winter gewoon weer 2000+ mensen met COVID in de ziekenhuizen.
Zolang we maar geen lockdown hebben of andere vrijheidsbeperkende maatregelen.
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 08:43:16 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_198911298
Hoe zit het eigenlijk met het alcohol verkopen tot 8 uur? Daar hoor je niets meer over.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198911450
Volgens het RIVM schijnt de derde wolf zeer mee te vallen. Er is nog wel een gevaar voor een vierde wolf , aldus het RIVM.
Check it out
pi_198911481
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 08:38 schreef raptorix het volgende:
WTF!!!!!

[ afbeelding ]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Middendorp

Dus 2 oud generaals zijn hierbij betrokken, please hier moet zo snel mogelijk aandacht voor komen.
Wat is er precies boeiend aan het feit dat 2 ex militairen hier mee te maken hebben?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_198911498
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:02 schreef DX11 het volgende:

[..]

Wat is er precies boeiend aan het feit dat 2 ex militairen hier mee te maken hebben?
2 ex generaals? Ik vind dat bijzonder vreemd, wie heeft dit beslist?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198911546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

2 ex generaals? Ik vind dat bijzonder vreemd, wie heeft dit beslist?
Wat is er bijzonder vreemd aan? Misschien kennen ze elkaar? Wat is er zo raar? Zijn ex militairen standaard terroristen volgens jou ofzo?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_198911587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:08 schreef DX11 het volgende:

[..]

Wat is er bijzonder vreemd aan? Misschien kennen ze elkaar? Wat is er zo raar? Zijn ex militairen standaard terroristen volgens jou ofzo?
Dat Stichting Open Nederland een uiterst schimmige organisatie is, geen enkele openbaarheid van hun missie (behalve op de KVK), benoemd direct door het ministerie, je zou verwachten dat als je een plan hebt voor de opening van Nederland, dat duidelijk is wat hun mandaat is, wat hun expertise is, maar deze informatie staat nergens.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198911671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat Stichting Open Nederland een uiterst schimmige organisatie is, geen enkele openbaarheid van hun missie (behalve op de KVK), benoemd direct door het ministerie, je zou verwachten dat als je een plan hebt voor de opening van Nederland, dat duidelijk is wat hun mandaat is, wat hun expertise is, maar deze informatie staat nergens.
Misschien moet je anders ff een topic openen in BNW want volgens mij zit je nu toch een beetje bij de verkeerde doelgroep.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_198911680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:22 schreef DX11 het volgende:

[..]

Misschien moet je anders ff een topic openen in BNW want volgens mij zit je nu toch een beetje bij de verkeerde doelgroep.
BNW is voor complot roepers, dit is gewoon ambtelijke corruptie, het is ook niet dat ik oncontroleerbare dingen zeg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198912284
Ah Stichting Open Nederland, is feitelijk gewoon een vervolg op Operatie Fastlane, een project opgezet voor sneltesten in de periode dat er geen vaccin was en gericht op het zelf testen van werknemers, nu dat businessmodel wegvalt moet er natuurlijk nog even snel geld verdient worden en krijgen ze 700 miljoen om dat te faciliteren.

https://www.volkskrant.nl(...)wat-waard~b939b8d1e/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 8 april 2021 @ 10:27:26 #71
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198912478
quote:
99s.gif Op donderdag 8 april 2021 08:43 schreef Karina het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het alcohol verkopen tot 8 uur? Daar hoor je niets meer over.
Dat wordt gewoon gehandhaafd als standaardwetgeving wAnT aLcOhOl Is SlEcHt VoOr De VoLkSgEzOnDhEiD.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 april 2021 @ 10:29:48 #72
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198912523
En als de winkels ’s avonds geen bier en wijn meer mogen verkopen is dat des te meer reden voor drankzuchtige meutes om de kroegen en terrassen te terroriseren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198912595
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat wordt gewoon gehandhaafd als standaardwetgeving wAnT aLcOhOl Is SlEcHt VoOr De VoLkSgEzOnDhEiD.
Dronken mensen luisteren niet zo goed naar gezag.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 8 april 2021 @ 10:37:37 #74
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198912642
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:35 schreef raptorix het volgende:

Dronken mensen luisteren niet zo goed naar gezag.
Maar de zelfscankassa’s van de AH wel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  FOK!fotograaf donderdag 8 april 2021 @ 10:39:19 #75
842 Zorro
Z
pi_198912668
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 23:43 schreef Zelva het volgende:
Wacht even hoor, dus de avondklok moest naar 22.00 uur vanwege het daglicht, maar gaat er nu al weer vanaf op een dag wanneer zelfs om 21.00 uur de zon al onder is.
Anders was het teveel opgevallen dat het enkel en alleen om de Dramadan te doen is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator donderdag 8 april 2021 @ 10:57:48 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_198912947
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat wordt gewoon gehandhaafd als standaardwetgeving wAnT aLcOhOl Is SlEcHt VoOr De VoLkSgEzOnDhEiD.
Ja dat idee begon ik idd ook al te krijgen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 8 april 2021 @ 11:02:47 #77
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198913015
quote:
6s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:

Anders was het teveel opgevallen dat het enkel en alleen om de Dramadan te doen is.
Sodetief op met je verdachtmakingen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 april 2021 @ 11:04:48 #78
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198913033
quote:
99s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja dat idee begon ik idd ook al te krijgen.
Wedden dat supermarkten er straks zelf achteraan moeten om dat regeltje weer van tafel te krijgen. Vanuit de overheid zelf zul je er weinig meer van horen als er niet naar wordt gevraagd.
pi_198913108
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198913146
quote:
Je mag ook niets zelf meer organiseren, je moet naar een evenementje met je testbewijs :r
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_198913193
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:12 schreef spoilert het volgende:

[..]

Je mag ook niets zelf meer organiseren, je moet naar een evenementje met je testbewijs :r
Ik kan het vervolg ook al raden, mensen gaan buiten de parken gezellig wat drinken, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, en dan krijg je een algemeen verkoop verbod, of een straatverbod, want de mensen willen niet luisteren!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 8 april 2021 @ 11:21:01 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198913271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik kan het vervolg ook al raden, mensen gaan buiten de parken gezellig wat drinken, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, en dan krijg je een algemeen verkoop verbod, of een straatverbod, want de mensen willen niet luisteren!
Er was ooit eens een liedje over 15 miljoen mensen die je in hun waarde laat en niet in een keurslijf wil...
pi_198913300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Er was ooit eens een liedje over 15 miljoen mensen die je in hun waarde laat en niet in een keurslijf wil...
Dat was ooit, tegenwoordig ziet men alleen verbieden als oplossing om iedereen maar zou oud mogelijk te laten worden.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  FOK!fotograaf donderdag 8 april 2021 @ 11:25:25 #84
842 Zorro
Z
pi_198913326
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Sodetief op met je verdachtmakingen.
MAD _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198913355
quote:
7s.gif Op donderdag 8 april 2021 10:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat wordt gewoon gehandhaafd als standaardwetgeving wAnT aLcOhOl Is SlEcHt VoOr De VoLkSgEzOnDhEiD.
https://www.telegraaf.nl/(...)j-slijterij-verkopen

Ik hou me ver van BNW, maar door dit soort dingen ga je toch overal wat achter zoeken :X
pi_198913432
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:31 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gaat dan hard ineens, vanaf de zomer misschien geen maatregelen meer.
Dat zou voor mij en vele anderen opluchting zijn :Y Mensen moeten zich kunnen gedragen als mensen: dat is sociaal zijn.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_198913591
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:27 schreef Piles het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)j-slijterij-verkopen

Ik hou me ver van BNW, maar door dit soort dingen ga je toch overal wat achter zoeken :X
Dat komt mooi uit, want die zijn nu bijna allemaal failliet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198913696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:02 schreef DX11 het volgende:

[..]

Wat is er precies boeiend aan het feit dat 2 ex militairen hier mee te maken hebben?
Raptor is heel snel aan het afglijden en we kunnen het allemaal live meemaken.
pi_198913737
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 09:12 schreef raptorix het volgende:
Dat Stichting Open Nederland een uiterst schimmige organisatie is, geen enkele openbaarheid van hun missie (behalve op de KVK), benoemd direct door het ministerie, je zou verwachten dat als je een plan hebt voor de opening van Nederland, dat duidelijk is wat hun mandaat is, wat hun expertise is, maar deze informatie staat nergens.
Ik vind het inderdaad erg opvallend dat een organisatie die opgericht is door 2 oud-generaals honderden miljoenen mag uitgeven aan testen en fieldlabs
BNW roepen zoals sommigen gelijk doen, is onzinnig
HerstelNL werd aan alle kanten afgefakkeld in een georganiseerde actie, maar dit omarmt het ministerie met open armen

En waarom die sneltesten en fieldlabs ?
Met nog steeds 1,5m afstand en mondkapjes ?
In voorjaar/zomer 2020 hadden we toch ook geen 'fieldlabs' ?, toen ging het ook gewoon open

Wil je ECHTE fieldlabs zien ? kijk naar Zweden waar ze op de skipiste staan, check de webcams in Åre https://www.skistar.com/e(...)-slopes/webcams-are/ , kijk naar Texas waar 40.000 mensen in een honkbal stadion zitten etc

Hier een interview met oud-generaal Middendorp https://www.volkskrant.nl(...)wat-waard~b939b8d1e/
quote:
Onder aanvoering van oud-generaal Tom Middendorp heeft de Stichting Open Nederland een netwerk van sneltestlocaties aangesloten (niet die van de GGD’s) en een digitale infrastructuur ontwikkeld. ‘We willen evenementen op een verantwoorde manier weer mogelijk maken’, zegt Middendorp. ‘Toegangstesten heeft daarnaast ook een preventief karakter.
Bij Nederland – Letland (5.000 bezoekers, red.) hebben we er toch twintig mensen uitgepikt met een positieve test, die anders nog weken hadden rondgelopen. Zo slaan we twee vliegen in één klap.’

Het mag wat kosten, dit vertier. Voor vijf maanden is 700 miljoen euro begroot, exclusief de prijs per test, die in de proeffase voor rekening van de overheid komt. Vooralsnog werkt de stichting enkel samen met de commerciële testaanbieder Lead Healthcare, die normaal 75 euro per sneltest rekent. Wat precies het tarief is voor testen voor toegang wil noch Middendorp, noch het ministerie van VWS zeggen. Uitgaande van een marktprijs van 6 euro per test kunnen de kosten van oplopen tot ruim 210 miljoen euro per maand (zo’n 20 euro per deelnemer of bezoeker).
Iets zegt mij dat dit gewoon handjeklap tussen het ministerie en een paar commerciele testjongens is
Die generaals zijn er als bestuurder op gezet om het wat uitstraling te geven

Dubieuze uitspraak van Middendorp;
quote:
Wat vindt u van de principiële weerstand van mensen die vinden dat ze zo indirect gedwongen worden zich te laten testen?
‘Ik beschouw toegangstesten als een veiligheidsmaatregel, om te voorkomen dat je andere mensen besmet. Anderhalve meter afstand houden en een mondkapje dragen zijn ook verplicht – net als een veiligheidsgordel in de auto. Risico’s uitsluiten kun je nooit, maar wel zodanig verkleinen dat ze aanvaardbaar zijn.’
Dat maatregelen als 1,5m afstand houden en verplicht mondkapje ook discutabel zijn, daar heeft ie blijkbaar niet over nagedacht, of dat interesseert hem niet.....
pi_198913776
Deze is ook mooi:

quote:
Omwille van het spoedeisende karakter van de opdracht van VWS is in de opstartfase gebruik gemaakt van partijen die binnen de korte tijd voldoende ervaring en beschikbaarheid hadden om het project vorm te geven. Na de fase van verkennen en kwartiermaken, is bekeken hoe verder kan worden opgeschaald om de doelstelling van een dagelijkse testcapaciteit van 400.000 te behalen, en hoe we de daarbij de markt kunnen betrekken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198913876
Het VNO-NCW, die leuke "werk" geversclub



https://www.vno-ncw.nl/si(...)ving_infographic.pdf
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  donderdag 8 april 2021 @ 12:17:37 #92
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198914014
quote:
6s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:25 schreef Zorro het volgende:

MAD _O-
Je doet ook een schofterige uitspraak.
Maar we zijn het van domrechts gewend.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 08-04-2021 14:09:33 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 april 2021 @ 12:23:06 #93
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198914088
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:27 schreef Piles het volgende:

https://www.telegraaf.nl/(...)j-slijterij-verkopen

Ik hou me ver van BNW, maar door dit soort dingen ga je toch overal wat achter zoeken :X
Dit gaat nog verder, daar is meer voor nodig dan een spoedwet en een vrijdagmiddagvergadering.

Ik verwacht wel dat het alcoholverkoopverbod wordt teruggedraaid, maar de praktijk is voldoende succesvol geweest om verdere regulering op de agenda te zetten. Het taboe is bespreekbaar gemaakt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198914202
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:58 schreef raptorix het volgende:
Deze is ook mooi:
[..]

Van de website van Stichting Open Nederland
quote:
Stichting Open Nederland (geregistreerd onder KvK-nummer 81917503) heeft de kennis en kunde gebundeld die nodig is om een operatie van deze omvang en complexiteit in korte tijd te organiseren en faciliteren.
De 'kennis en kunde om een operatie van deze omvang en complexiteit in korte tijd te organiseren en faciliteren'
Die kennis en kunde van een paar oud-generaals of gewoon defensie ansich, die had beter gebruikt kunnen worden om het vaccineren in te organiseren.....
Nu zijn we overgeleverd aan falende ambtenaren en GGDers die geen idee hebben van wat een crisisorganisatie is
Zie Hugo de Jonge eens trots twitteren over het transport van de vaccins
https://twitter.com/hugodejonge/status/1379884462801092609
quote:
Alleen vandaag al 23 ritten naar 436 adressen. Een enorme logistieke operatie.
Man man, wel 23 ritten, beetje koeriersbedrijf doet dat met een handvol busjes.....
pi_198914300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:31 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

Dat zou voor mij en vele anderen opluchting zijn :Y Mensen moeten zich kunnen gedragen als mensen: dat is sociaal zijn.
Mensen moeten inderdaad in NL weer eens sociaal zijn: Door op elkaar te letten en zorgzaam te zijn.
Ipv egoistisch te denken en alles maar weer los en vrij te willen.
  donderdag 8 april 2021 @ 12:54:43 #96
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_198914439
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 12:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Mensen moeten inderdaad in NL weer eens sociaal zijn: Door op elkaar te letten en zorgzaam te zijn.
Ipv egoistisch te denken en alles maar weer los en vrij te willen.
Overheid: creëert polarisatie in de samenleving.

Dezelfde overheid: waarom letten jullie niet op elkaar?

Alsof 10 miljoen mensen ineens collectief besloten hebben dat ze geen fuck meer geven. Dat komt ergens vandaan hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hahug13 op 08-04-2021 13:03:41 ]
  donderdag 8 april 2021 @ 13:01:37 #97
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198914539
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 11:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad erg opvallend dat een organisatie die opgericht is door 2 oud-generaals honderden miljoenen mag uitgeven aan testen en fieldlabs
BNW roepen zoals sommigen gelijk doen, is onzinnig
HerstelNL werd aan alle kanten afgefakkeld in een georganiseerde actie, maar dit omarmt het ministerie met open armen

En waarom die sneltesten en fieldlabs ?
Met nog steeds 1,5m afstand en mondkapjes ?
In voorjaar/zomer 2020 hadden we toch ook geen 'fieldlabs' ?, toen ging het ook gewoon open

Wil je ECHTE fieldlabs zien ? kijk naar Zweden waar ze op de skipiste staan, check de webcams in Åre https://www.skistar.com/e(...)-slopes/webcams-are/ , kijk naar Texas waar 40.000 mensen in een honkbal stadion zitten etc

Hier een interview met oud-generaal Middendorp https://www.volkskrant.nl(...)wat-waard~b939b8d1e/
[..]

Iets zegt mij dat dit gewoon handjeklap tussen het ministerie en een paar commerciele testjongens is
Die generaals zijn er als bestuurder op gezet om het wat uitstraling te geven

Dubieuze uitspraak van Middendorp;
[..]

Dat maatregelen als 1,5m afstand houden en verplicht mondkapje ook discutabel zijn, daar heeft ie blijkbaar niet over nagedacht, of dat interesseert hem niet.....
Klinkt weer als iets zwaar onnodigs en kostenverslindends.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 02:09 schreef Frenky893 het volgende:

[..]

Ik zat te lezen op die website, en zie dit staan:

[ afbeelding ]

Je krijgt toch een vaccinatie kaartje bewijs achtig iets nadat je geprikt bent? Waarom is dat niet goed genoeg? Nog een reden om die vaccinatie compleet te negeren voor iedereen onder de 70.
En wat is dit voor een onzin? Je hebt al een vaccinatie gehad, waarom dan nog laten testen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 8 april 2021 @ 13:09:09 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198914645
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 13:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Klinkt weer als iets zwaar onnodigs en kostenverslindends.
[..]

En wat is dit voor een onzin? Je hebt al een vaccinatie gehad, waarom dan nog laten testen?
Omdat dit tevens een prestigeproject is van Hugo en hij waarschijnlijk al wel weet dat we per 1 juli nog lang niet genoeg mensen hebben gevaccineerd gelet op het slakkentempo waarin men nu opereert.
pi_198914679
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 08:38 schreef raptorix het volgende:
WTF!!!!!

[ afbeelding ]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Middendorp

Dus 2 oud generaals zijn hierbij betrokken, please hier moet zo snel mogelijk aandacht voor komen.
Die andere bestuurder is Chris Smulders
Oud-CFO van de NS.....
https://www.linkedin.com/in/chris-smulders-7368086/
  donderdag 8 april 2021 @ 13:11:39 #100
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198914684
Heb overigens maar weinig vertrouwen in versoepelingen, het de schaduw regering heeft alweer grote vraagtekens.
Zal blij zijn als die gasten nu eens eeuwig van het podium kunnen verdwijnen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)razeneca-vaccin.html

quote:
Opgeluchte én kritische reacties op mogelijke versoepelingen
Het nieuws dat het kabinet overweegt om de coronamaatregelen vanaf 21 april te versoepelen levert behalve opgeluchte ('eindelijk') en sceptische reacties ('eerst zien, dan geloven') ook iets anders op: onbegrip. Sommige mensen vragen zich af waarom er uitzicht wordt geboden op versoepelingen terwijl de druk op de ziekenhuizen blijft toenemen. Het kabinet heeft het laten afnemen van de druk op de zorg altijd genoemd als een van de belangrijkste pijlers onder de coronamaatregelen.

Arts-microbioloog Marc Bonten, die ook in het Outbreak Management Team (OMT) zit, is een van de critici:

Marc Bonten
@MarcBonten
Bijzondere ontwikkeling op het moment dat ziekenhuizen in hun voegen kraken: ICs en afd overvol, 20% ziekteverzuim, en pt aantallen nemen nog toe. Stappenplan kabinet: groeiende immuniteit biedt uitzicht op versoepelingen eind april https://t.co/dMreWXqvsR via @volkskrant
5 uur geleden
Ook IC-arts Diederik Gommers toonde zich kritisch. In het RTL-programma Beau zei hij gisteravond dat het goed is om plannen voor te bereiden, maar dat die pas kunnen worden uitgevoerd als de cijfers weer dalen. "Ik wil heel graag eerst de piek meegemaakt hebben", zei hij. "De plannen zouden ingaan over veertien dagen, laten we hopen dat we binnen die tijd de piek hebben gehad en dat de daling is ingezet."
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')