Lijkt me wel duidelijk inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Hanca het volgende:
Bosma neemt het voor Arib op, denk dat PVV in ronde 2 toch op haar gaat stemmen?
Lijkt me welquote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Hanca het volgende:
Bosma neemt het voor Arib op, denk dat PVV in ronde 2 toch op haar gaat stemmen?
Zou best eens kunnenquote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Hanca het volgende:
Bosma weet toch dat hij volledig kansloos is, dus dan maar een lekker populistisch speechje eruit knallen om het electoraat te pleasen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef spinazieruiker het volgende:
Bergkamp: Ik ga niets negatiefs zeggen over mijn opponenten
Bosma: Hold my beer
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen. Arib en Wilders is dikke mik.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Hanca het volgende:
Dat mag best maar als EU moet je daar niet aan willen om een land te dienen dat oppositie vast zet en aan oorlogsmisdaden doet. Maar als het China was dan waren het vast meerdere met mij eens.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Met Hugo's tempo wil ik ook graag Spoetnik. Maar dat is voor een andere discussie.
gewoon niet stemmen, net als de vorige keer. Of Bosma of blanco. Denk dat een enkeling (Wilders zelfs) van PVV wel op haar stemt. Schijnt dat Bosma en Wilders Arib wel kunnen pruimen omdat ze zich streng aan de regels hield en het parlamentaire proces goed kent. Een soort wederzijds respect. Geen affiniteit.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:18 schreef Hanca het volgende:
Gelukkig hebben we de luxe dat we kunnen wachten.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:20 schreef Ghoula het volgende:
[..]
Dat mag best maar als EU moet je daar niet aan willen om een land te dienen dat oppositie vast zet en aan oorlogsmisdaden doet. Maar als het China was dan waren het vast meerdere met mij eens.
En ik denk dat ze ook liever geen D66'er zien als voorzitter.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:20 schreef duitseboy het volgende:
[..]
gewoon niet stemmen, net als de vorige keer. Of Bosma of blanco. Denk dat een enkeling (Wilders zelfs) van PVV wel op haar stemt. Schijnt dat Bosma en Wilders Arib wel kunnen pruimen omdat ze zich streng aan de regels hield en het parlamentaire proces goed kent. Een soort wederzijds respect. Geen affiniteit.
Tja als er niet gekeken wordt naar de capaciteiten maar naar van welke partij je bent. dan kan je dat prima doen toch?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosma weet toch dat hij volledig kansloos is, dus dan maar een lekker populistisch speechje eruit knallen om het electoraat te pleasen.
Wilders kan dan weer als oppositiepartij regeren in de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen. Arib en Wilders is dikke mik.
Het PVV kan van deze Bosma-speech net zo weinig chocola maken als de FvD-achterban van Baudets potjeslatijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosma weet toch dat hij volledig kansloos is, dus dan maar een lekker populistisch speechje eruit knallen om het electoraat te pleasen.
Humor heeft hij genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |