Teringquote:Op woensdag 7 april 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar nette slechtgeklede mensen
[ afbeelding ]
Mag hij dat nog wel doen, als hij voorzitter zou zijn ?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef golfer het volgende:
Bosma schrijft prima speeches (vooral voor Wilders).
Nee, maar hij ging er zo hard in richting Arib, dat ik dacht: hoe zit het dan richting jezelf? Hoeveel recht heb jij van spreken als je zelf ook een dubbele nationaliteit hebt. Daarom vroeg ik het me afquote:Op woensdag 7 april 2021 15:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zegt dat iets over z'n loyaliteit volgens jou?
Wat zie je dan voor je? Dat de anonimi die een bijdrage leverden aan het beruchte RTL Nieuws-artikel zichzelf kenbaar maken of een soortgelijke boodschap delen? Het artikel zal vast ter sprake komen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als er veel frustraties over Arib zijn zal dat wel even duren
Meer een - zeer terechte - opmaat naar de conclusie dat de Tweede Kamer veelvuldig aan de kant wordt gezet/wordt genegeerd/ niet of valselijk wordt geinformeerd.quote:
Net een kwaliteit waar een voorzitter niks aan heeft.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:07 schreef golfer het volgende:
Bosma schrijft prima speeches (vooral voor Wilders).
Ze zullen wel alle punten in vragen gaan verpakken. E Arib zal ook wel een vermoeden hebben wie het zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:09 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Wat zie je dan voor je? Dat de anonimi die een bijdrage leverden aan het beruchte RTL Nieuws-artikel zichzelf kenbaar maken of een soortgelijke boodschap delen? Het artikel zal vast ter sprake komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |