Een dikke chick doggy humpen is best wel een leuke ervaringquote:Op woensdag 7 april 2021 13:37 schreef PausNicolaas het volgende:
Gister even een paar borreltjes getikt, en daardoor uiteindelijk in een roesvolle stemming in slaap gedonderd. Als je bezopen bent, dan wil je drie dingen: meer pils, een kappa en... neuken.
Vervolgens ging ik dromen over een dikke chick van de soos. Ik weet niet waar het vandaan komt, want ze is dik en niet echt knap, maar toch vind ik haar hondjesgeil. Een echt geval van after-sex regret.
Die kwam dus in mijn droom en was mijn nieuwe hosselvriendinBeetje tongetje roeren en dergelijke. Toen werd ik wakker, nog halfbezopen, snakkend naar een glas water. En ik had niet eens regret.
klacht: dikke chick geil vinden
klacht2: eigenlijk is dikheid goor dus snap er niks van
antiklacht: vanavond skribble?
Ditquote:Op woensdag 7 april 2021 14:03 schreef Ezio het volgende:
Je onderbewustzijn heeft blijkbaar wél realistische verwachtingen wat betreft de dames die je eventueel zou kunnen scoren.
quote:Op woensdag 7 april 2021 14:24 schreef Fcu030 het volgende:
Ben je toch dichter bij een vrouw geweest dan ooit tevoren.
quote:Op woensdag 7 april 2021 14:03 schreef Ezio het volgende:
Je onderbewustzijn heeft blijkbaar wél realistische verwachtingen wat betreft de dames die je eventueel zou kunnen scoren.
Die tering soos is al een jaar dicht man, lambalquote:Op woensdag 7 april 2021 16:20 schreef Ghoula het volgende:
Dromen over dikke chicks ipv ze knallen is toch wel betreurenswaardig
Ben je maagd ofso?
make my dreams come trough bbyquote:Op woensdag 7 april 2021 16:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Hallo ja gallemeid hier (die dikke chick van de soos uit de OP) ik ben iets later want ik ga nog even vies vreten en over geile chirorgen roddelen bij een vriendin! Groeten
Niet later dan 20:30 I guess
Je zat zeker bij UMTC?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Die tering soos is al een jaar dicht man, lambal
Dat is toch overduidelijk man. Rasechte basement dweller incel die TSquote:Op woensdag 7 april 2021 16:20 schreef Ghoula het volgende:
Dromen over dikke chicks ipv ze knallen is toch wel betreurenswaardig
Ben je maagd ofso?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |