Wat een bureaucratie weer.. Misschien helpt een foto met je eigen auto als bewijsquote:Op maandag 10 mei 2021 09:37 schreef taxibabe het volgende:
Dat is ook nog wel een idee. Zat zelf al te denken om zo'n houten ronde tuinpaal de grond in te meppen. Pff
Je zou het bijna doen ja..quote:Op maandag 10 mei 2021 09:40 schreef June. het volgende:
[..]
Wat een bureaucratie weer.. Misschien helpt een foto met je eigen auto als bewijs
Gefeliciteerd! En tot snelquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:30 schreef Ceviche het volgende:
Koert is deze week 2 geworden![]()
Ik vond het fijn om hier mee te lezen en te posten, veel goede tips gehaddus bedankt daarvoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik normaal wasbare, maar net op vakantie ging het heel goed met de beregoede luiers van AH.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:51 schreef June. het volgende:
Oh nee, volgens mij gaan de droog en vertrouwd luiers van de Kruidvat nu echt uit het assortiment. Ik vind ze nergens meer, online ook niet. Iemand alternatief? De nieuwe van de Kruidvat zijn veels te dun en stinken al snel naar urine vind ik.
Ik zou de klantenservice een mailtje sturen, soms zijn zulke dingen tijdelijk of alleen in grote filialen ofzo. Verder geen tips, behalve dat ik die van de plus (bonbebe?) niet prettig vind.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:51 schreef June. het volgende:
Oh nee, volgens mij gaan de droog en vertrouwd luiers van de Kruidvat nu echt uit het assortiment. Ik vind ze nergens meer, online ook niet. Iemand alternatief? De nieuwe van de Kruidvat zijn veels te dun en stinken al snel naar urine vind ik.
Bonbebe hadden we ook een klein pak van, voor de eerste paar dagen. Niet heel fijn idd, kreeg Bas flinke uitslag vanquote:Op maandag 17 mei 2021 14:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zou de klantenservice een mailtje sturen, soms zijn zulke dingen tijdelijk of alleen in grote filialen ofzo. Verder geen tips, behalve dat ik die van de plus (bonbebe?) niet prettig vind.
Wij hebben 3 Kruidvat filialen. Bij eentje waren de oude luiers allemaal voor ¤10,- (en was het schap dus leeg) en bij een ander filiaal lagen ze nog volop in de schappen (normale prijs).quote:Op maandag 17 mei 2021 13:51 schreef June. het volgende:
Koert heeft nog nooit uitslag gehad van luiers (afgezien van een spruwperiode en lichte irritatie bij tandjes), hier viel vooral op dat hij vaker verschoond moet worden. Ik geef ze wel mee naar de gastouder en dan redt de luier het net 4 uur ofzo. Worden het toch nog dure luiersquote:Op maandag 17 mei 2021 14:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bonbebe hadden we ook een klein pak van, voor de eerste paar dagen. Niet heel fijn idd, kreeg Bas flinke uitslag van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |