SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 februari 2021:
Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen op de Insta van Bridget:quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
De diverse instagrams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
[img]https://https://i.imgur.com/mKvTCc2.jpg[/img]
https://i.imgur.com/mKvTCc2.jpg
Is ie in de chocoladevla gevallen?![]()
Lol, @AgnesGru had 'm al voor de helft ingekort door dingen in spoiler te zettenquote:Op woensdag 7 april 2021 11:35 schreef vencodark het volgende:
Suggestie: kan de gigantische OP niet in een spoilertje?![]()
![]()
Ik sta ook zo te kijken van deze stijl verandering.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:48 schreef quirina het volgende:
[ [url=https://https://i.imgur.com/mKvTCc2.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 7 april 2021 11:48 schreef quirina het volgende:
![]()
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op woensdag 7 april 2021 11:48 schreef quirina het volgende:
Is ie in de chocoladevla gevallen?-nee-![]()
Nog even in de herhaling:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Artikel uit de Nieuwe Revu (editie 13/2021): Wie denkt André Hazes wel dat hij is?Kuchquote:Hij zingt, hij sport, presenteert programma’s en leidt een turbulent liefdesleven. Aan inspiratie voor André Hazes’ levensliederen dus geen gebrek. Bestormde hij vorig jaar nog de hitlijsten met een goedmaak-song, inmiddels kunnen de muziekpijlen alweer gericht op een volgende hartendief.
Is hij al uit die Hazes-kruiwagen gestapt?
Ontkennen dat hij door zijn achternaam carričre-matig drie stappen voor stond op collega-artiesten is hetzelfde als beweren dat vogels niet vliegen en vissen ommetjes maken. Dik 27 jaar na te zijn geworpen door Rachel, weekt hij zich echter steeds meer los van zijn oude heer. Dré leverde zelf een zoon af en hoeft maar met zijn vingers te knakken of het staat in de bladen. Het publiek smult er ondertussen van hem af te kraken of juist de hemel in te prijzen. Iets waar de onderneming-Hazes heerlijk garen bij spint.
Ik was altijd maar op de vlucht en ik wist niet eens waarvoor
Wat zijn z’n dromen?
Gespierd worden (gelukt), een stabiel gezinsleven opbouwen (work in progress), Lee Towers’ 51 concerten in Ahoy overtreffen (hij staat op acht), een andersoortige plaat opnemen (zijn vader ging voor blues, hijzelf voor rock) en zijn huidige vriendengroep behouden. ‘Er komen regelmatig leuke kennissen bij, maar mijn echte vrienden zijn de personen die altijd al in mijn leven zijn geweest. Johnny de Mol is er daar een van. Met onze bekende vaders hebben we beiden dezelfde strijd moeten leveren, waarin we het geluk hadden dat alle deuren meteen voor ons opengingen. Tegelijkertijd voelde het ook als een vloek omdat we er daardoor nog harder voor moesten werken.’
‘Ik ben verdrietig en het jaar zoals ik het voor ogen had, zal heel anders verlopen’ ex Monique Westenberg in Vriendin
Leuk dat privéleven, maar hoe zit het met zijn muziek?
Mits corona het toelaat, keert hij op 15, 16 en 17 oktober terug in Ahoy voor De Avond van je leven. Dat is niet alleen leuk voor de fans, maar ook handig voor de zanger zelf. Daarmee komt de teller richting de titel ‘Mister Ahoy’ op elf te staan.
Wat vindt André van zichzelf?
‘Ik was altijd maar op de vlucht en ik wist niet eens waarvoor. Nu ik lichamelijk fit ben, gaat het leven me veel makkelijker af en doe ik niet meer zo raar.’
Wat vinden wij van André?
Haal ‘junior’ achter zijn naam maar weg. De zanger is, net als zijn vader, inmiddels een hele meneer geworden.![]()
![]()
Die nieuwe vlam is wel de perfecte combi van op oude vrouwen vallen en toch iemand van je eigen leeftijd vinden, zeg...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op woensdag 7 april 2021 12:33 schreef maily het volgende:
Wat vindt André van zichzelf?
‘Ik was altijd maar op de vlucht en ik wist niet eens waarvoor. Nu ik lichamelijk fit ben, gaat het leven me veel makkelijker af en doe ik niet meer zo raar.’![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, je merkt dat die jongen (hihi) erg is gegroeid het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vind het een hele upgrate. Voorheen werden Mo en Bridget onbeschaamd aangeduid als "wijf".Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ha!quote:Op woensdag 7 april 2021 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die nieuwe vlam is wel de perfecte combi van op oude vrouwen vallen en toch iemand van je eigen leeftijd vinden, zeg...![]()
![]()
Nu staat er gewoon op nu.nl een heel artikel "wie is Sarah van Soelen?"![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)oelen-eigenlijk.html![]()
Onder het artikel:quote:Op woensdag 7 april 2021 17:38 schreef Phoebster het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)oelen-eigenlijk.html
Je kan niet meer reageren omdat er te veel flauwe opmerkingen gemaakt werden.![]()
![]()
Sarah is een heel leuk wijf.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:38 schreef Phoebster het volgende:
Eh ... dat zou die van mij niet over mij moeten zeggen![]()
![]()
Same! Of over mijn kind.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Sarah is een heel leuk wijf.
Eh ... dat zou die van mij niet over mij moeten zeggenMet een meidenkwartet![]()
Maar ja je moet wat als je prinsesje haar pijlen heeft gericht op BN er willen zijn. En ik denk dat stiefvader een avondje vipbox bij concerten ook heel interessant vind. Zeker als je 8n Bergschenhoek tussen de kassen woont.quote:![]()
Wat een doodeng wijfquote:Op woensdag 7 april 2021 20:08 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er naast wakker worden.
Dood. Eng.
Ja wijf.
Naast Quality Street kan ze ook zo bij de Thunderbirds
[ Bericht 5% gewijzigd door maily op 07-04-2021 20:27:41 ]![]()
Plastic fantasticquote:Op woensdag 7 april 2021 20:08 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dood. Eng.Twinning = boring![]()
Ik vind haar boomerangfilmpjes eng. Met zo'n lege blik haar hoofd een beetje bewegen en dat elke dag. Hoop dat kleine André lang wegblijft bij deze realistische 12+ horror.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:08 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dood. Eng.
Ook tekenend dat ze in een "Wie is Sarah van Soelen"-artikel (wat sowieso al een herhaling van zetten is) weer niet verder komen dan wie haar stiefvader is en dat ze influencer is.![]()
Ik moet steeds naar die lippen kijken zo groot en dik.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:08 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dood. Eng.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik moet steeds naar die lippen kijken zo groot en dik.![]()
kwaak kwaak
Twinning = boring![]()
Ik naar de teint. Volgens mij hebben ze daar bij de familie van Soelen overal in huis dispensers die continu spraytan verspreiden. Een bezoeker ziet er dan na een paar uur uit alsof ie een weekendje Marbella heeft meegepakt maar de vaste bewoners benaderen een soort gekarameliseerde wortel-effect.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik naar de teint. Volgens mij hebben ze daar bij de familie van Soelen overal in huis dispensers die continu spraytan verspreiden. Een bezoeker ziet er dan na een paar uur uit alsof ie een weekendje Marbella heeft meegepakt maar de vaste bewoners benaderen een soort gekarameliseerde wortel-effect.![]()
![]()
Omgquote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik naar de teint. Volgens mij hebben ze daar bij de familie van Soelen overal in huis dispensers die continu spraytan verspreiden. Een bezoeker ziet er dan na een paar uur uit alsof ie een weekendje Marbella heeft meegepakt maar de vaste bewoners benaderen een soort gekarameliseerde wortel-effect.![]()
![]()
Dat is nog een jong grietje die wil haar eigen kinderen en die heeft al helemaal geen zin in het kind van Mo en Dre.Die kleine man is niet welkom in villa van Zoeloe. Zodra Sarah straks ook heeft geworpen, dan gaat het contact met kleine Dre geminimaliseerd worden en op den duur ziet hij zijn vader helemaal niet meer.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik vind haar boomerangfilmpjes eng. Met zo'n lege blik haar hoofd een beetje bewegen en dat elke dag. Hoop dat kleine André lang wegblijft bij deze realistische 12+ horror.
Ook tekenend dat ze in een "Wie is Sarah van Soelen"-artikel (wat sowieso al een herhaling van zetten is) weer niet verder komen dan wie haar stiefvader is en dat ze influencer is.![]()
En dan gaat Sarah denken dat “Zij gelooft in mij” voor haar geschreven is...history is repeating itself.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:23 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Dat is nog een jong grietje die wil haar eigen kinderen en die heeft al helemaal geen zin in het kind van Mo en Dre.Die kleine man is niet welkom in villa van Zoeloe. Zodra Sarah straks ook heeft geworpen, dan gaat het contact met kleine Dre geminimaliseerd worden en op den duur ziet hij zijn vader helemaal niet meer.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
andre is ook al zo bruin ineens.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2021 21:52 schreef Taiga het volgende:
[..]
En dan gaat Sarah denken dat “Zij gelooft in mij” voor haar geschreven is...history is repeating itself.
Monique heeft samen met Rox, Eric en de hartjes neefjes afgesproken.
Uiteraard heel veel reacties dat ze zo’n powervrouw is:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
"Ik hou van een drankje, ik heb het af en toe moeilijk en dan grijp ik naar de fles. Zij snapt dat heel goed", aldus de zanger, die uit de doeken doet dat Van Soelen anderhalf jaar in een afkickkliniek heeft gezeten vanwege haar verslaving aan drank en drugs."quote:Op woensdag 7 april 2021 17:38 schreef Phoebster het volgende:
Heeft ze 1,5 jaar in een kliniek gezeten of mist hier het woordje "geleden"?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ja maar die lippen kunnen aan en uit, wie kiest er vrijwillig voor een vierkante neus?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik moet steeds naar die lippen kijken zo groot en dik.
Welk mens heeft er überhaupt een vierkante neus?
Honden hebben een vierkante neus en micheal Jackson had een vierkante neus.
Fascinerend dit...
Mag je van je stiefvader een nieuwe neus uitzoeken, doe je dit. Ik snap dit niet, tig mooiere neuzen.![]()
Das het douchewater in die villa, die staat tussen de paprika en tomatenvelden.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]![]()
andre is ook al zo bruin ineens.
![]()
Ze heeft 1,5 jaar in klinieken gezeten, van afkick tot vierkante neuzen klinieken. Dat lees ik eruit.quote:Op woensdag 7 april 2021 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
"Ik hou van een drankje, ik heb het af en toe moeilijk en dan grijp ik naar de fles. Zij snapt dat heel goed", aldus de zanger, die uit de doeken doet dat Van Soelen anderhalf jaar in een afkickkliniek heeft gezeten vanwege haar verslaving aan drank en drugs."
Heeft ze 1,5 jaar in een kliniek gezeten of mist hier het woordje "geleden"?![]()
quote:Op woensdag 7 april 2021 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een doodeng wijf
Ja wijf.
Naast Quality Street kan ze ook zo bij de Thunderbirds![]()
![]()
![]()
Die kon hem nog afzettenquote:Op donderdag 8 april 2021 01:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja maar die lippen kunnen aan en uit, wie kiest er vrijwillig voor een vierkante neus?
Honden hebben een vierkante neus en Micheal Jackson had een vierkante neus.
Fascinerend dit...
Mag je van je stiefvader een nieuwe neus uitzoeken, doe je dit. Ik snap dit niet, tig mooiere neuzen.![]()
![]()
Lekker in de sneeuw?quote:Op woensdag 7 april 2021 22:56 schreef AgnesGru het volgende:
Monique heeft samen met Rox, Eric en de hartjes neefjes afgesproken.
Uiteraard heel veel reacties dat ze zo’n powervrouw is:![]()
Wanneer dan? Want als ze elkaar ontmoet hebben toen hij in een hotel zat omdat het thuis weer eens te moeilijk voor hem werd dan moet dat ongeveer september 2019 zijn geweest, anderhalf jaar geleden zeg maar.quote:Op woensdag 7 april 2021 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
"Ik hou van een drankje, ik heb het af en toe moeilijk en dan grijp ik naar de fles. Zij snapt dat heel goed", aldus de zanger, die uit de doeken doet dat Van Soelen anderhalf jaar in een afkickkliniek heeft gezeten vanwege haar verslaving aan drank en drugs."
Heeft ze 1,5 jaar in een kliniek gezeten of mist hier het woordje "geleden"?
En haar opname zou toen vrijwel direct beginnen.![]()
En dan tot ergens februari 2021..quote:Op donderdag 8 april 2021 06:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer dan? Want als ze elkaar ontmoet hebben toen hij in een hotel zat omdat het thuis weer eens te moeilijk voor hem werd dan moet dat ongeveer september 2019 zijn geweest, anderhalf jaar geleden zeg maar.
En haar opname zou toen vrijwel direct beginnen.![]()
Dat laatste. Tenminste volgens andere sites heeft hij haar leren kennen tijdens zijn relatie met bridget. Toen is ze naar een kliniek gegaan, en nu anderhalf jaar 'clean'quote:Op woensdag 7 april 2021 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft ze 1,5 jaar in een kliniek gezeten of mist hier het woordje "geleden"?![]()
Nou ja zeg..dat is toch ook zo!quote:Op woensdag 7 april 2021 21:52 schreef Taiga het volgende:
[..]
En dan gaat Sarah denken dat “Zij gelooft in mij” voor haar geschreven is...history is repeating itself.![]()
Staat dat dure huis tussen de paprika'squote:Op donderdag 8 april 2021 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das het douchewater in die villa, die staat tussen de paprika en tomatenvelden.
Staat dat dure huis tussen de paprika'squote:Op donderdag 8 april 2021 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das het douchewater in die villa, die staat tussen de paprika en tomatenvelden.
Ze moet zelf weten wat zijn aan haar gezicht doet. Ik vind het er alleen niet mooier van worden. Zo jong en dan al die troep in je gezicht wat doet dat op langere tijd met je huid etc.etc.quote:Op donderdag 8 april 2021 01:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja maar die lippen kunnen aan en uit, wie kiest er vrijwillig voor een vierkante neus?
Honden hebben een vierkante neus en micheal Jackson had een vierkante neus.
Fascinerend dit...
Mag je van je stiefvader een nieuwe neus uitzoeken, doe je dit. Ik snap dit niet, tig mooiere neuzen."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ja en een tuincentrum, achter dat tuincentrum ligt ook nog een spoorlijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Staat dat dure huis tussen de paprika's![]()
De tuin grenst letterlijk aan het parkeerterrein van het tuincentrum.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en een tuincentrum, achter dat tuincentrum ligt ook nog een spoorlijn.![]()
Behalve dat zijn relatie met Bridget nog geen anderhalf jaar geleden is.quote:Op donderdag 8 april 2021 07:56 schreef Magica het volgende:
[..]
Dat laatste. Tenminste volgens andere sites heeft hij haar leren kennen tijdens zijn relatie met bridget. Toen is ze naar een kliniek gegaan, en nu anderhalf jaar 'clean'![]()
Hij was al met Zoeloe aan 't rommelen tijdens Mo1 en tijdens Bridget1, en tijdens Mo2, en nu is de tijd rijp voor ZoeLoe1, die behalve Mo1 en Mo2, ook het een ander heeft ontwricht.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat zijn relatie met Bridget nog geen anderhalf jaar geleden is.![]()
Wat een vetlel is die Hazes ook al vreemd gaan toen hij met Bridget was.quote:Op donderdag 8 april 2021 11:01 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Hij was al met Zoeloe aan 't rommelen tijdens Mo1 en tijdens Bridget1, en tijdens Mo2, en nu is de tijd rijp voor ZoeLoe1, die behalve Mo1 en Mo2, ook het een ander heeft ontwricht."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
En Sarah heeft hier geen geweten bij? Om Andre bij zijn gezin weg te trekken.quote:Op donderdag 8 april 2021 11:01 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Hij was al met Zoeloe aan 't rommelen tijdens Mo1 en tijdens Bridget1, en tijdens Mo2, en nu is de tijd rijp voor ZoeLoe1, die behalve Mo1 en Mo2, ook het een ander heeft ontwricht."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
De wijze filosofe O.P. Rah zei al "what theyll do with you, theyll do to you". Words to live by.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat een vetlel is die Hazes ook al vreemd gaan toen hij met Bridget was.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
De combinatie van lippen, opgevulde wangetjes, dikke wenkbrauwen en onnatuurlijke kleur doen mij nog net niet walgen, maar het scheelt niet veel. Dat mens heeft ook een vreselijk levenloze uitstralingquote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En denkt ze dat hij nu echt echt anders is? Denkt ze überhaupt?quote:Op donderdag 8 april 2021 13:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En Sarah heeft hier geen geweten bij? Om Andre bij zijn gezin weg te trekken.
Vindt pa Loempa Loempa dit een goede partij voor zijn dochter? Vragen vragen.![]()
Heb je haar stories wel eens gezien? Sorry ik moet gewoon even met iemand praten over die filmpjes, ik slaap er slecht vanquote:Op donderdag 8 april 2021 13:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De combinatie van lippen, opgevulde wangetjes, dikke wenkbrauwen en onnatuurlijke kleur doen mij nog net niet walgen, maar het scheelt niet veel. Dat mens heeft ook een vreselijk levenloze uitstralingNaast dat het voor mij niveau Chucky nadert qua engheid snap ik de bedoeling van zulke filmpjes niet.
![]()
Nee zit niet op Instagram. Het lijkt me een mentaal niet erg stabiel persoon met een grote obsessie voor haar eigen spiegelbeeld.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Heb je haar stories wel eens gezien? Sorry ik moet gewoon even met iemand praten over die filmpjes, ik slaap er slecht vanNaast dat het voor mij niveau Chucky nadert qua engheid snap ik de bedoeling van zulke filmpjes niet.
![]()
Nee, in het stro op de geitenboerderijquote:
Eric, Rox en Monique doen ook daar niet zo moeilijk over.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Geleden. Want door de bezuinigingen kunnen mensen niet meer zo lang worden opgenomen. 8 tot 12 weken, meen ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dit echt waar of een roddel?quote:Op donderdag 8 april 2021 11:01 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Hij was al met Zoeloe aan 't rommelen tijdens Mo1 en tijdens Bridget1, en tijdens Mo2, en nu is de tijd rijp voor ZoeLoe1, die behalve Mo1 en Mo2, ook het een ander heeft ontwricht.
Ik denk dat Antwee inmiddels wel flink wat SOA's moet hebben opgelopen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2021 08:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Staat dat dure huis tussen de paprika's![]()
![]()
Die stiefvader heeft geld dus het zal wel een particuliere instelling zijn geweest.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Geleden. Want door de bezuinigingen kunnen mensen niet meer zo lang worden opgenomen. 8 tot 12 weken, meen ik.![]()
Ja! Die draagt het al over als hij niest, joh. Het is ook allemaal zo viezig, slipje omlaag, in een drankhok met B. Maar verluidt in een wc op Curaçao, al ontkent hij dat. En ja ik weet dat je van een toiletbril geen soa kunt krijgen en zulks maar het blijft allemaal ranzig.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is dit echt waar of een roddel?
Ik denk dat Antwee inmiddels wel flink wat SOA's moet hebben opgelopen
Gelukkig heeft hij nu een WC-eend.![]()
https://www.google.com/ma(...)7:0xbbfccf6d4cab5f6a
Die hebben geen straatverlichting nodig daar. Er staat ook een enorm hoge heg om die villa, maar volgens mij kijk je zo de tuin in vanaf het appartementencomplex aan de overkant.![]()
Wc eendquote:Op donderdag 8 april 2021 16:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja! Die draagt het al over als hij niest, joh. Het is ook allemaal zo viezig, slipje omlaag, in een drankhok met B. Maar verluidt in een wc op Curaçao, al ontkent hij dat. En ja ik weet dat je van een toiletbril geen soa kunt krijgen en zulks maar het blijft allemaal ranzig.
Gelukkig heeft hij nu een WC-eend.
Het is de eerste niet die ze bij zijn vriendin wegtrekt hoor. Of ze een geweten heeft geen idee, misschien dat ze bij het volgende bezoek aan de plastische chirurg gelijk een geweten laat implementeren in haar hersenen.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En Sarah heeft hier geen geweten bij? Om Andre bij zijn gezin weg te trekken.![]()
Pa Loempa Loempa is zielsgelukkig met zijn nieuwe schoonzoon, zo mogelijk nog gelukkiger dan Saartje Zoeloe.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En denkt ze dat hij nu echt echt anders is? Denkt ze überhaupt?
Vindt pa Loempa Loempa dit een goede partij voor zijn dochter? Vragen vragen.![]()
O wat erg..het kan bijna niet echt zijn dit...quote:
[ Bericht 26% gewijzigd door Cynix ® op 12-04-2021 21:11:51 ]![]()
Nog maar cashen zeker?quote:Op donderdag 8 april 2021 16:28 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Pa Loempa Loempa is zielsgelukkig met zijn nieuwe schoonzoon, zo mogelijk nog gelukkiger dan Saartje Zoeloe.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Lijkt wel of ze een pruik draagt.quote:
[ Bericht 26% gewijzigd door Cynix ® op 12-04-2021 21:12:21 ]![]()
Treurig eigenlijk dat je op je 25ste al lijkt op Marijke Helwegen. Het zijn niet alleen die rare lippen, maar ook die gekke opgeblazen wangetjes.![]()
Dit is volgens mij gewoon een combinatie van lust en het zoeken van het tegenovergestelde van Monique. Ik denk niet dat ze de kerst halen.![]()
Vind iemand haar ook nog leuk of attent?
Als fok een meetlat is voor hoe Nederland over haar denkt, dan is dat bijzonder negatief.![]()
Nou, ze zal vast leuk zijn of in elk geval leuke kanten hebben. Echt kennen doen we onze onderwerpen van gesprek hier natuurlijk niet.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Als fok een meetlat is voor hoe Nederland over haar denkt, dan is dat bijzonder negatief.
Ze komt alleen niet zo heel leuk over, in mijn ogen. Een lege robot, ofzo, alsof ze niet helemaal "echt" is. En dan doel ik niet eens op alle plamuur en andere opvulmiddelen waar de inventaris van de Praxis bij verbleekt.![]()
Maar Marijke is tenminste nog een persoonlijkheidquote:Op donderdag 8 april 2021 17:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Treurig eigenlijk dat je op je 25ste al lijkt op Marijke Helwegen. Het zijn niet alleen die rare lippen, maar ook die gekke opgeblazen wangetjes.![]()
![]()
![]()
Kan iemand een foto gooien van het huis, wel graag incl tomaten en paprika's want misschien krijg ik dan een ingeving wat ik vanavond kan koken.quote:![]()
Verdommequote:Op donderdag 8 april 2021 16:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja! Die draagt het al over als hij niest, joh. Het is ook allemaal zo viezig, slipje omlaag, in een drankhok met B. Maar verluidt in een wc op Curaçao, al ontkent hij dat. En ja ik weet dat je van een toiletbril geen soa kunt krijgen en zulks maar het blijft allemaal ranzig.
Gelukkig heeft hij nu een WC-eend.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken haar niet. Maar ik zie hier vanalles voorbijkomen ... en ik ben er niet kapot vanquote:Op donderdag 8 april 2021 17:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Als fok een meetlat is voor hoe Nederland over haar denkt, dan is dat bijzonder negatief.![]()
![]()
Vorige pagina voor je gedaan, anders ff googelen op Plantenhal Bergschenhoek dat zijn de buren. Hun huis grenst aan de parkeerplaats.quote:Op donderdag 8 april 2021 18:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Kan iemand een foto gooien van het huis, wel graag incl tomaten en paprika's want misschien krijg ik dan een ingeving wat ik vanavond kan koken.![]()
Dank je welquote:Op donderdag 8 april 2021 18:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vorige pagina voor je gedaan, anders ff googelen op Plantenhal Bergschenhoek dat zijn de buren. Hun huis grenst aan de parkeerplaats.![]()
![]()
Die ogen staren je keer op keer wat wezenloos aan.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ze komt alleen niet zo heel leuk over, in mijn ogen. Een lege robot, ofzo, alsof ze niet helemaal "echt" is. En dan doel ik niet eens op alle plamuur en andere opvulmiddelen waar de inventaris van de Praxis bij verbleekt.
Het licht brandt, maar er is niemand thuis.![]()
Zoals bij Samantha.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die ogen staren je keer op keer wat wezenloos aan.
Het licht brandt, maar er is niemand thuis.
Eigenlijk best zielig![]()
![]()
Laat een eventuele reallife-soap maar zitten. Is voor Samantha niet gezond geweest, en bij de mentale gesteldheid van Sarah heb ik nu al vraagtekens.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoals bij Samantha.
Eigenlijk best zielig![]()
Monique ziet er op haar leeftijd beter uit als de 25 jarige Sarah.quote:Op donderdag 8 april 2021 17:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dit is volgens mij gewoon een combinatie van lust en het zoeken van het tegenovergestelde van Monique. Ik denk niet dat ze de kerst halen."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Mijn moeder zei altijd in plat Twents: hoe ai d’ran komt, zo kom ie d’r ok weer af”.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De wijze filosofe O.P. Rah zei al "what theyll do with you, theyll do to you". Words to live by.
Groot gelijk had ze
Alius aliud dicit![]()
quote:Op donderdag 8 april 2021 20:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die ogen staren je keer op keer wat wezenloos aan.
Het licht brandt, maar er is niemand thuis.
Ja die zien toch ook wat er gebeurt. Idd wat vinden die er allemaal van.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En denkt ze dat hij nu echt echt anders is? Denkt ze überhaupt?
Vindt pa Loempa Loempa dit een goede partij voor zijn dochter? Vragen vragen."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Is ze ook.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:46 schreef Kupelu het volgende:
Haar nieuwe kapsel had ook zomaar van Monique of Bridget kunnen zijn. Ik vind haar een mini MoBri
Wel een verademing dat Antwee eens voor een leeftijdsgenoot heeft gekozen, ook al oog ik met mijn 44 jaar jonger![]()
![]()
Kwaken of smakkenquote:Op donderdag 8 april 2021 22:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Hebben we het geluid van Sarah al gehoord?![]()
![]()
Ik denk een beetje zoals Robin van Bassie en Ariaan: blikkerig en staccato.quote:Op donderdag 8 april 2021 22:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel, klinkt ze met zo loos als dat ze eruit ziet?![]()
Dat shirt komt opnieuw op de markt, wedden?quote:Op vrijdag 9 april 2021 04:06 schreef Eightyone het volgende:
2015:
https://www.instagram.com/p/54t35Erbwd/?
[ link | afbeelding ]![]()
Hier is het een mooi meisje.quote:Op vrijdag 9 april 2021 04:06 schreef Eightyone het volgende:
2015:
Overigens ben ik het gezeik op Sarah’s uiterlijk nu wel beu. Het hoeft je type niet te zijn, maar dat gebash vind ik persoonlijk irritant worden.![]()
![]()
Ook wel weer mee eens. Ze kreeg een paar keer het verwijt hangtieten te hebben...maar ja als ze van die Victoria Beckham-achtige voetballen had gehad, was het vast ook niet goed geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:11 schreef vencodark het volgende:
Overigens ben ik het gezeik op Sarah’s uiterlijk nu wel beu. Het hoeft je type niet te zijn, maar dat gebash vind ik persoonlijk irritant worden.![]()
Laten we het dan over de kledinglijn van André hebben, ik denk dat die goed gaat lopen, afhankelijk van de prijs natuurlijk.
Simpel en draagbaar voor veel verschillende soorten mensen, dat hebben ze slim gedaan.
Is dat merk van Monique en André samen of alleen van André? En dan kom ik toch even terug op Sarah, gaat zij dat merk verkopen?![]()
Volgens mij enkel van A2 omdat hij al eerder zei dat alles van hem was.quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Laten we het dan over de kledinglijn van André hebben, ik denk dat die goed gaat lopen, afhankelijk van de prijs natuurlijk.
Simpel en draagbaar voor veel verschillende soorten mensen, dat hebben ze slim gedaan.
Is dat merk van Monique en André samen of alleen van André? En dan kom ik toch even terug op Sarah, gaat zij dat merk verkopen?![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2021 04:06 schreef Eightyone het volgende:
2015:
[ link | afbeelding ]quote:this girl loves her boyfriend.
Shop yours @huppeldepup.com![]()
![]()
Mooie meid in 2015, jammer dat sleutelen aan je hoofd op steeds jongere leeftijd ook normaler wordt.
Hoe is de relatie tussen Antwee en Rox eigenlijk tegenwoordig? Aangezien Mo gezellig met Rox op stap gaat.![]()
Het is echte genant. Terusten.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:37 schreef SilverEyes het volgende:
Roggel bij Op1 nu. Volgens mij is ze nog niet aan de beurt geweest.
FOK! is dood.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
'Vanaf m'n 12e hadden we iets.'
'Vanaf m'n 15e kregen we iets.'
Het was ontluisterend. Paul de Leeuw en Astrid Joosten op hun dieptepunt.
Morgen laat weer op.
Dus ik lees de commentaren later wel weer.
Wan huishouwe.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Truste tongquote:Op vrijdag 9 april 2021 23:59 schreef tong80 het volgende:
'Vanaf m'n 12e hadden we iets.'
'Vanaf m'n 15e kregen we iets.'
Het was ontluisterend. Paul de Leeuw en Astrid Joosten op hun dieptepunt.
Morgen laat weer op.
Dus ik lees de commentaren later wel weer.
Wan huishouwe.![]()
Trusten. Trouwens Tong en tong80quote:
Is ze dat ook?quote:Op vrijdag 9 april 2021 04:06 schreef Eightyone het volgende:
2015:
Wow. Waarom, vraag ik me dan af. Waarom die ingrepen? Was er dan niemand die zei dat ze zo al prachtig was?![]()
En in de nieuwe docu serie krijgen we nu echt echt echt waar de echte Dre te zien. Hoe vaak heeft ze dat al niet gezegd? Bij een nieuw boek, bij een musical, bij een beeld in Madam Tussaud, bij een plan voor een Hazes cafe. . En ohh ja, ze hadden het zo leuk samen. Dre was een moeilijke man maar wat hebben ze toch gelachen met elkaar.quote:Op vrijdag 9 april 2021 23:37 schreef SilverEyes het volgende:
Roggel bij Op1 nu. Volgens mij is ze nog niet aan de beurt geweest.![]()
Trouwens de eerste keer dat ze over Dre's exen praatte. De eerste vrouw wilde niet meewerken en Ellen is overleden. Meer woorden maakte ze er ook niet aan vuil maar het gaf de schijn dat de naam Ellen in de docu wel genoemd wordt. Ben benieuwd of de namen van zijn andere kinderen ook gaan voorkomen in de serie of dat ze die blijft doodzwijgen. Vanaf woensdag te zien.
[ Bericht 1% gewijzigd door praadje op 10-04-2021 17:48:43 ]![]()
Gaat andre regelenquote:Op vrijdag 9 april 2021 06:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dat shirt komt opnieuw op de markt, wedden?
Wat wilt ze nu toch keer op keer bewijzen? Dat huwelijk was stuk kapot over. Scheidingspapieren lagen klaar maar toen kwam de dood.quote:Op zaterdag 10 april 2021 17:24 schreef praadje het volgende:
[..]
En in de nieuwe docu serie krijgen we nu echt echt echt waar de echte Dre te zien. Hoe vaak heeft ze dat al niet gezegd? Bij een nieuw boek, bij een musical, bij een beeld in Madam Tussaud, bij een plan voor een Hazes cafe. . En ohh ja, ze hadden het zo leuk samen. Dre was een moeilijke man maar wat hebben ze toch gelachen met elkaar.![]()
Trouwens de eerste keer dat ze over Dre's exen praatte. De eerste vrouw wilde niet meewerken en Ellen is overleden. Meer woorden maakte ze er ook niet aan vuil maar het gaf de schijn dat de naam Ellen in de docu wel genoemd wordt. Ben benieuwd of de namen van zijn andere kinderen ook gaan voorkomen in de serie of dat ze die blijft doodzwijgen. Vanaf woensdag te zien."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Volgens mij ook. Dat van Mo heet SevenoSeven ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Volgens mij enkel van A2 omdat hij al eerder zei dat alles van hem was.![]()
Geen idee maar die leeft volgens mij al jaren en jaren in een waan ofzo. Zag wat voorstukjes uit de docu maar wat was het toch een vies groezelig mannetje, brrr.quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat wilt ze nu toch keer op keer bewijzen? Dat huwelijk was stuk kapot over. Scheidingspapieren lagen klaar maar toen kwam de dood.![]()
Dat ze nog geen dag heeft kunnen rouwen om de ouwe Dre ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2021 18:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat wilt ze nu toch keer op keer bewijzen? Dat huwelijk was stuk kapot over. Scheidingspapieren lagen klaar maar toen kwam de dood.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Na al die jaren nog niet? Ze melkt het gewoon uit.quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat ze nog geen dag heeft kunnen rouwen om de ouwe Dre ofzo"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Vond het best wel tenenkrommend om te zien. Maar ik begrijp haar wel..als je verder niks kan en liever lui bent dan moe dan melk je Hazes helemaal uit. Het doet me een beetje aan de Kardashians denken. Stop making stupid people famous lees ik vaak, maar kennelijk smullen heel veel mensen ervan.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Na al die jaren nog niet? Ze melkt het gewoon uit.![]()
Misschien omdat ze diep van binnen helemaal geen rouw voelt en ‘allang’ blij was dat die man onder de groene zoden lag.quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat ze nog geen dag heeft kunnen rouwen om de ouwe Dre ofzo![]()
![]()
Astrid Joosten vroeg ook of ze er niet een keer klaar mee was maar ja weet je, patent, portretrechten, plichten, weet ik veel wat ze allemaal nog moest bijhouden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Na al die jaren nog niet? Ze melkt het gewoon uit.![]()
![]()
Nou ja, het zou natuurlijk jammer geweest zijn als net de scheiding erdoor was en hij zou het loodje leggen. Dus eigenlijk is hij voor Roggel op het beste moment gaan liggen. Misschien dat ze hem daardoor zo adoreert. Ik bedoel, de papieren lagen al klaar.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien omdat ze diep van binnen helemaal geen rouw voelt en ‘allang’ blij was dat die man onder de groene zoden lag.
Misschien proost ze wel iedere avond onder dat levensgrote schilderij in de kamer. En bedankt hey ouwe![]()
![]()
Niets moet. Je kan het ook laten . Maar ja aandacht héquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Astrid Joosten vroeg ook of ze er niet een keer klaar mee was maar ja weet je, patent, portretrechten, plichten, weet ik veel wat ze allemaal nog moest bijhouden."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Eindelijk eens iemand met een goede vraag ipv altijd dat mee praten zoals boulevard.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Astrid Joosten vroeg ook of ze er niet een keer klaar mee was maar ja weet je, patent, portretrechten, plichten, weet ik veel wat ze allemaal nog moest bijhouden."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
En dan moet ze nog zelf haar haren verven ook! De drama!quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Astrid Joosten vroeg ook of ze er niet een keer klaar mee was maar ja weet je, patent, portretrechten, plichten, weet ik veel wat ze allemaal nog moest bijhouden.![]()
![]()
Nu zullen beide wel dolgelukkig zijn dat ze kunnen posten . Heeft even voor de schijn een paar weken geduurd maar dan heb je ook wat.quote:"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Alles is nep aan beide.quote:Op zondag 11 april 2021 09:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haar nep
Gezichtskleur nep
Wimpers nep
Neus nep
Lippen nep
Gebit nep
Lijkt Barbie wel..."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ja anders steekt hij zo af bij haar ....quote:Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Glow in the orange...
Die André heeft er ook een dikke laag make-up up op zitten volgens mij.![]()
Wat een tandenDan zie ik nog liever vergeelde tanden dan deze nepperds.
Dré ziet eruit als een typetje uit de TV-Kantine.![]()
quote:Op zondag 11 april 2021 14:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een tandenDan zie ik nog liever vergeelde tanden dan deze nepperds.
Dré ziet eruit als een typetje uit de TV-Kantine.![]()
![]()
Als je een partner zoekt die je respecteert, moet je in ieder geval niet bij Antwee Hazes junior zijn
With love :*![]()
Die weet inderdaad niet wat dat betekend.quote:Op zondag 11 april 2021 15:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als je een partner zoekt die je respecteert, moet je in ieder geval niet bij Antwee Hazes junior zijn"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
met zn nieuwe viltstiftquote:Op zondag 11 april 2021 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie zou die wenkbrauwen erop gezet hebben? A3?![]()
Van het sapkanaal: Sarah en André hebben veelvuldig gebatst toen hij nog verloofd was ; in de auto, in kleedkamers, douches. Ze heeft het ook een keer met Djarno gedaan.
En André deed het ook wel eens met fans en vroeg hen naaktfoto's.![]()
Ze verdienen elkaar.quote:Op zondag 11 april 2021 22:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Van het sapkanaal: Sarah en André hebben veelvuldig gebatst toen hij nog verloofd was ; in de auto, in kleedkamers, douches. Ze heeft het ook een keer met Djarno gedaan.
Hij is dus nog triester dan ik dachtquote:Op zondag 11 april 2021 22:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ongeacht of ze wel of niet zwanger is, dan plaats de #mocktail post toch in een ander perspectief.
Maar lieve allemaal, Dre is geen leugenaar!Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: