abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2021 @ 09:26:23 #101
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198894292
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

kort op elkaar zit in kleedkamers.
:r
pi_198894298
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Op basis van angst en aannames en voorspellingen en modellen.

Prima

Adviezen die politiek en bestuurlijk werden afgetikt in onzekere tijden.

Hartstikke goed

En dan is het ook nodig om tussendoor te evalueren en te herijken en bij te stellen.

Alleen is dat nu niet meer een relaas op basis van aannames en in angstige crisistijd, maar worden het bestuurlijke besluiten met politieke consequenties voor partijen en mensen die gemaakt moeten worden op sociaaleconomisch en sociaalmaatschappelijke gronden. Naast de medische gronden.

En dát maakt wijzigen van beleid en maatregelen zo moeilijk, want wíe is er dan verantwoordelijk voor...
Dan maar beter niemand zodat je in geval het faalt naar 'het virus' kunt wijzen.
Er is maar 1 reden: De ziekenhuizen dreigden overspoelt te worden al het gedoe over besmettingen is volledig onzin, alles wat men nu wil laten geloven zijn leugens en ik zie graag de eerste rechtzaken tegenmoet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 7 april 2021 @ 09:27:07 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198894301
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik geef alleen aan dat er miljoenen mensen 'amateursporten' en dat dat dus niet bepaald in aanmerking komt voor een testevenement of -activiteit. Wat je verder van die activiteiten vindt is ondertussen wel duidelijk en hoef je niet door te blijven drammen.
Mooi antwoord man :D :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198894308
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Mooi antwoord man :D :')
Bedankt. Mijn best op gedaan O+.

:')
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198894312
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:17 schreef raptorix het volgende:
Is er nog iemand die weet waarom we uberhaupt deze maatregelen hebben genomen?
Eerst uit blinde paniek, daarna om de druk op de zorg niet te hoog op te laten lopen, vanaf september is het echter kip-zonder-kop beleid en doet men maar wat. Met als tragisch dieptepunt het totaal mislukte EU vaccinatiebeleid wat vooral een politiek toneelspel is, echter maar bar weinig met een vaccinatiecampagne te maken heeft.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198894319
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gelukkig doen mensen dat niet als ze niet sporten.
En dat is het dus juist, dat moet dus tot het minimum beperkt worden.
In Southern Sun
  woensdag 7 april 2021 @ 09:29:21 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198894320
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er is maar 1 reden: De ziekenhuizen dreigden overspoelt te worden al het gedoe over besmettingen is volledig onzin, alles wat men nu wil laten geloven zijn leugens en ik zie graag de eerste rechtzaken tegenmoet.
Dat tweede ben ik niet zo stellig met je eens

Ik zie heel veel onkunde en heel veel angstige paniek bij bestuurders van dit land, dat wel

En dat is niet bepaald helpend

Hopelijk gaat de formatie een keer lukken en krijgen we een crisisbestuur wat het land voorop zet ipv de eigen carrière en positie
pi_198894342
Ik had deze gisteren al gedeeld, maar deze is beetje onder gesneeuwd in de discussie gisterenavond.

twitter

Zeer interessant dat we de komende weken (voor eind juni dus) ruim voldoende vaccins bevestigd geleverd krijgen om de hele bevolking voor 2/3 te volledig te vaccineren en zeker genoeg om iedereen 1 prik te geven.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 7 april 2021 @ 09:32:13 #109
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198894358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:31 schreef _serial_ het volgende:
Ik had deze gisteren al gedeeld, maar deze is beetje onder gesneeuwd in de discussie gisterenavond.

[ twitter ]

Zeer interessant dat we de komende weken (voor eind juni dus) ruim voldoende vaccins bevestigd geleverd krijgen om de hele bevolking voor 2/3 te volledig te vaccineren en zeker genoeg om iedereen 1 prik te geven.
Vandaar misschien dat de Jonge er zo aan vast durft te houden dat in juli iedereen de eerste prik kan hebben.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198894361
Moeder vandaag nog maar eens gebeld. Afgaande op haar leeftijd kan ze zowel pfizer als AZ krijgen.
Antwoord van de mevrouw aan de telefoon "AZ ligt stil dus bel later nog maar eens terug".
pi_198894366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:28 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Eerst uit blinde paniek, daarna om de druk op de zorg niet te hoog op te laten lopen, vanaf september is het echter kip-zonder-kop beleid en doet men maar wat. Met als tragisch dieptepunt het totaal mislukte EU vaccinatiebeleid wat vooral een politiek toneelspel is, echter maar bar weinig met een vaccinatiecampagne te maken heeft.
Men had in Augustus al moeten zien aankomen dat de versoepelingen van Juni de verkeerde kant op gingen. Maar toen de horeca weer opende in de zomer, was het ook de media die net deed alsof het virus overwonnen was en werden de verhalen van een lange, slepende tweede golf van tafel geveegd en afgedaan met 'het zal wel meevallen toch?!'. Vervolgens grepen ze pas ver in Oktober in en zitten we inderdaad al 6 maanden in een zwabberbeleid van pappen en nathouden zonder enig uitzicht op verandering. Dinsdag kunnen we weer hetzelfde riedeltje verwachten tijdens de persco.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198894367
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:31 schreef _serial_ het volgende:

[ twitter ]

Kunnen we niets mee. Iedereen is druk met de testevenementen, geen tijd om te prikken.

Serieus, goed nieuws ^O^
In Southern Sun
pi_198894371
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:32 schreef Questular het volgende:
Moeder vandaag nog maar eens gebeld. Afgaande op haar leeftijd kan ze zowel pfizer als AZ krijgen.
Antwoord van de mevrouw aan de telefoon "AZ ligt stil dus bel later nog maar eens terug".
Hoe oud is je moeder?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198894384
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:33 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Hoe oud is je moeder?
edit:

66 :@
  woensdag 7 april 2021 @ 09:34:03 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198894387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:32 schreef zalkc het volgende:

[..]

Vandaar misschien dat de Jonge er zo aan vast durft te houden dat in juli iedereen de eerste prik kan hebben.
Daar durft hij niet aan vast te houden. Heeft hij ook nooit gedaan

Was een if if if if if scenario in positieve zin.
Hartstikke mooi als het lukt maar anders kan hij er niet op afgerekend worden, gezien zijn formulering.

Of dat een handige mediastrategie was is wat anders. Want iedereen en zijn moeder interpreteert het zoals jij nu zegt
  woensdag 7 april 2021 @ 09:35:35 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198894400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kunnen we niets mee. Iedereen is druk met de testevenementen, geen tijd om te prikken.

Serieus, goed nieuws ^O^
Ongehinderd door enige kennis zal ik het maar op houden voor jou

En zeker goed nieuws mbt veel vaccins beschikbaar. Is erg welkom
  woensdag 7 april 2021 @ 09:36:17 #117
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198894409
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Men had in Augustus al moeten zien aankomen dat de versoepelingen van Juni de verkeerde kant op gingen. Maar toen de horeca weer opende in de zomer, was het ook de media die net deed alsof het virus overwonnen was en werden de verhalen van een lange, slepende tweede golf van tafel geveegd en afgedaan met 'het zal wel meevallen toch?!'. Vervolgens grepen ze pas ver in Oktober in en zitten we inderdaad al 6 maanden in een zwabberbeleid van pappen en nathouden zonder enig uitzicht op verandering. Dinsdag kunnen we weer hetzelfde riedeltje verwachten tijdens de persco.
Dit heeft zich in vrijwel elk Europees land zich op deze manier afgespeeld. Hindsight is 20/20
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 7 april 2021 @ 09:37:25 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198894423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

de vraag is als ze hard hadden ingegrepen in Augustus hadden we dan nu een 3e golf gehad? Ik denk van wel, nu is die 2e en 3e wat meer in elkaar gegroeid en lijkt het 1 grote golf.
pi_198894427
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Buiten is niet altijd 100% buiten. Sporten in teamverband houd ook vaak in dat je bij elkaar in de auto kruipt, de kantine in duikt, kort op elkaar zit in kleedkamers.
Wel waar ja.

Maar er zijn zat andere buitenactiviteiten waar onterecht moeilijk over gedaan wordt.
Berichten als te druk in het bos moeten we allang klaar mee zijn.
Terrassen ook gewoon open.

Er moet gewoon echt een onderscheid komen tussen contacten binnen en contacten buiten ipv alle contacten als probleem te zien.
Dan kan je buitencontacten die leiden tot meer binnencontacten ook meenemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cesare-Borgia op 07-04-2021 09:56:24 ]
pi_198894434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:33 schreef Questular het volgende:

[..]

edit:

66 :@
Dat zal waarschijnlijk gevalletje GGD worden.
AZ voor huisartsen is nu t/m 65
  woensdag 7 april 2021 @ 09:39:00 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198894444
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Wel waar ja.

Maar er zijn zat andere buitenactiviteiten waar onterecht moeilijk over gedaan wordt.
Berichten als te druk in het bus moeten we allang klaar mee zijn.
Terrassen ook gewoon open.

Er moet gewoon echt een onderscheid komen tussen contacten binnen en contacten buiten ipv alle contacten als probleem te zien.
Dan kan je buitencontacten die leiden tot meer binnencontacten ook meenemen.
Check

Compleet mee eens

En dan nu eens de rest van mijn dag binnen vol gaan maken hier :+

Fijne dag allemaal!
pi_198894448
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Ongehinderd door enige kennis zal ik het maar op houden voor jou
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:04 schreef Molo het volgende:
Ik zou het je niet in cijfers kunnen zeggen maar gezien er flink deel dezelfde mensen idd op meerdere dingen verspreid zitten nu, heeft het flinke gevolgen ja
Vertel het ons dan als je het allemaal zo goed weet :).
Hoeveel prikken worden er niet gezet vanwege die testevenementen en -activiteiten?
In Southern Sun
pi_198894452
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:32 schreef Questular het volgende:
Vanaf welke leeftijd kan je ook pfizer krijgen?
pi_198894453
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:36 schreef zalkc het volgende:

[..]

Dit heeft zich in vrijwel elk Europees land zich op deze manier afgespeeld. Hindsight is 20/20
Absoluut waar, maar met name het zwabberbeleid dat nu al vanaf Oktober duurt is echt zeer pijnlijk (voor bepaalde sectoren).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 7 april 2021 @ 09:42:23 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198894473
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Absoluut waar, maar met name het zwabberbeleid dat nu al vanaf Oktober duurt is echt zeer pijnlijk (voor bepaalde sectoren).
wat zie jij zwabberen dan, ik zie alleen maar dichte deuren die dicht bleven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')